334133/2006
Τύπος: Αποφάσεις
Ειδικός Λογαριασμός «Δικαιώματα Γεωτεχνικών». Πηγές εσόδων, ποσοστό αυτών, τρόπος είσπραξης και διαχείρισης του προϊόντος του Λογαριασμού αυτού, απόδοση και διανομή του καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
313883/2007
Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 334133/30.11.2006 απόφασης των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων «Ειδικός Λογαριασμός «Δικαιώματα Γεωτεχνικών». Πηγές εσόδων, ποσοστό αυτών, τρόπος είσπραξης και διαχείρισης του προϊόντος του Λογαριασμού αυτού, απόδοση και διανομή του καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια» (Β΄ 1829).
2/31233/Α0024/2001
Κλείσιμο του εκτός προϋπολογισμού λογαριασμού με τίτλο "ΤΑΧΔΙΚ-Ειδικός λογαριασμός άρθρου 35 Ν.1968/ 1991.
Β-25788/2075/2014
Σύσταση στο Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο του ειδικού λογαριασμού με τίτλο «Ειδικός Λογαριασμός Εισφοράς 1% του άρθρου 13 του ν. 2963/2001 για οικονομική ενίσχυση και εκσυγχρονισμό των ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛ».
ΠΔ 375/2002
Καθορισμός τελών υπέρ του Λογαριασμού Επιθεωρήσεων και τρόπος είσπραξης και διαχείρισης αυτών. Κωδικοποίηση έως π.δ.122/07
ΠΔ 122/2007
Τροποποίηση του π.δ. 375/2002 «Καθορισμός τελών υπέρ του Λογαριασμού Επιθεωρήσεων και τρόπος είσπραξης και διαχείρισης αυτών» (ΦΕΚ 322 Α΄).
ΝΣΚ/486/2012
Εποπτεία της Εστίας Ναυτικών και του Ειδικού Λογαριασμού Οικογενειακών Επιδομάτων Ναυτικών από τη Γ.Γ.Κ.Α.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Επειδή η Εστία Ναυτικών (Ε.Ν.), αλλά και ο Ειδικός Λογαριασμός Οικογενειακών Επιδομάτων Ναυτικών (Ε.Λ.Ο.Ε.Ν.), δεν είναι ασφαλιστικοί φορείς, δεν υπάγονται στην εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων, αλλά, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 213 του Ν. 4072/2012, υπάγονται στην εποπτεία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. (ομοφ.)
ΝΣΚ/356/2002
Ειδικός Λογαριασμός εσόδων από θαλάσσια μεταφορικά μέσα του άρθρου 5 Ν 2390/96. Μηνιαία χρηματική παροχή.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δικαιούχοι της εκ του Ειδικού Λογαριασμού εσόδων από θαλάσσια μεταφορικά μέσα παροχής είναι οι κατέχοντες τον βαθμό του Γεν. Δ/ντή, Δ/ντή και Τμηματάρχη και όχι οι αναπληρωτές τούτων. Η ρήτρα περί προσαυξήσεως των κατωτάτων ορίων αμοιβής των δικηγόρων με έμμισθη εντολή, που υπηρετούν στο ΝΑΤ (πάγιας μηνιαίας αντιμισθίας), με τα επιδόματα που καταβάλλονται στους τακτικούς δημοσίους υπαλλήλους, αναφέρεται στα γενικού και όχι ειδικού χαρακτήρα επιδόματα και, επομένως, αυτοί, δεν δικαιούνται της εκ του Ειδικού Λογαριασμού εσόδων από θαλάσσια μεταφορικά μέσα παροχής.
ΝΣΚ/253/2016
Κατάσχεση εκ μέρους της Διοίκησης, εις χείρας τρίτου πιστωτικού ιδρύματος, κατά υποχρέου ο οποίος είχε προαποβιώσει της επιβολής της κατασχέσεως και υποχρέωση της Διοίκησης προς απόδοση του περιελθόντος σ’ αυτή προϊόντος της κατασχέσεως, προς εξόφληση πολεοδομικού προστίμου, το οποίο τελεί υπό αναστολή είσπραξης, ενόψει της διάταξης της παρ.8 του άρθρου 24 του Ν.4178/2013, κατά την οποία καταβληθέντα ποσά ανεξαρτήτως της αιτίας καταβολής δεν αναζητούνται. Δικαιούχος της επιστροφής των αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών.
ΝΣΚ/74/2025
Κατάργηση ή μη του ειδικού λογαριασμού της παραγράφου 1 του άρθρου 6 του ν.1816/1988 και προσδιορισμός της υφιστάμενης νομικής και διαχειριστικής κατάστασής του(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ο ειδικός λογαριασμός της παραγράφου 1 του άρθρου 6 του ν.1816/1988, δεν έχει καταργηθεί και είναι σε ισχύ, συνακόλουθα δε, ορθώς μέχρι και σήμερα καταβάλλεται σε αυτόν ποσοστό της αμοιβής των δικαστικών υπαλλήλων που εκτελούν χρέη γραμματέων σε διαιτησίες. Κατόπιν δε της σύστασης ενιαίου φορέα κοινωνικής ασφάλισης, ήτοι του ν.π.δ.δ. με την επωνυμία e-Ε.Φ.Κ.Α., οι πόροι του εν λόγω ειδικού λογαριασμού εισπράττονται και αποδίδονται σε αυτόν από τον e-Ε.Φ.Κ.Α. και περαιτέρω, κατ΄ εξουσιοδότηση της διάταξης της παραγράφου 2 του άρθρου 35 του ν. 2145/1993, παρέχεται η δυνατότητα καθορισμού της διαδικασίας και των ειδικότερων προϋποθέσεων για τη χορήγηση των παροχών και την άσκηση εν γένει της διαχείρισης του λογαριασμού αυτού με την έκδοση κοινής υπουργικής απόφασης (ομόφ.).
ΝΣΚ/136/2019
α) Αρμοδιότητα Φορέα (ΕΟΠΥΥ ή ΕΦΚΑ) για να προβεί σε νομικές ενέργειες για την απόδοση ευθυνών κατά ανώνυμης εταιρείας (ιατρικό εργαστήριο) και την επιβολή πειθαρχικών κυρώσεων σε βάρος συμβεβλημένων με το πρώην ΤΥΔΚΥ ιατρών. β) Αρμοδιότητα Φορέα (ΕΟΠΥΥ ή ΕΦΚΑ) για τον έλεγχο και υπόδειξη των νομίμων ποσών επί κατατεθέντων ιατρικών παραστατικών, ως και αρμοδιότητα για την εκκαθάριση αυτών και απόδοση των νομίμων ποσών στους δικαιούχους. γ) Εκκαθάριση και πληρωμή λογαριασμού ιατρικών παραστατικών παρόχου υγείας, όταν ένα μέρος τούτου ελέγχεται ως μη νόμιμο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Η αρμοδιότητα για την εκκίνηση νομικών ενεργειών προς απόδοση ευθυνών σε βάρος τόσο της ως άνω ανώνυμης εταιρείας, όσο και κατά συμβεβλημένων ιατρών με το πρώην ΤΥΔΚΥ, ανήκει και στους δύο Φορείς (ΕΟΠΥΥ και ΕΦΚΑ). Στους ίδιους Φορείς ανήκει και η αρμοδιότητα για την εκκίνηση ενεργειών με σκοπό την επιβολή τυχόν πειθαρχικών κυρώσεων σε βάρος των παραπάνω συμβεβλημένων ιατρών. β) Την αρμοδιότητα για έλεγχο των υποβληθέντων ιατρικών παραστατικών και υπόδειξη των νομίμων ποσών τα οποία πρέπει να πληρωθούν, την έχει ο ΕΟΠΥΥ (δια των αρμοδίων ελεγκτών ιατρών του). Όμως η εκκαθάριση και πληρωμή των νομίμων ποσών θα πραγματοποιηθεί από τον ΕΦΚΑ. γ) Εάν υποβληθεί λογαριασμός παρόχου υγείας στον οποίο κατά ένα μέρος διαπιστώνονται παραβάσεις, μπορεί ο εν λόγω λογαριασμός να εκκαθαρισθεί με περικοπή του μη νόμιμου ποσού και πληρωμή κατά το υπόλοιπο νόμιμο μέρος του (ομόφ.).