Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

36391/2015

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4072/2012, 4250/2014

Διευκρινήσεις ως προς την κατάργηση της υποχρέωσης δημοσίευσης στοιχείων ΑΕ στο ΦΕΚ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΔΙΑΔΠ/Φ Α.2.3/21119/2014

Υπόμνηση της υποχρέωσης εφαρμογής του άρθρου 1 του ν. 4250/2014 για την κατάργηση της υποχρέωσης υποβολής πρωτότυπων ή επικυρωμένων αντιγράφων εγγράφων (ΑΔΑ:ΒΜ3ΛΧ-ΥΝ9) 

IKA/Γ99/37/2015

Κατάργηση της υποχρέωσης υποβολής πρωτοτύπων ή επικυρωμένων αντιγράφων των εγγράφων που υποβάλλονται στο Δημόσιο (άρθρο 1 του Ν. 4250/2014) – Διενέργεια Δειγματοληπτικού Ελέγχου. (ΑΔΑ:ΩΕΗΜ4691ΩΓ-ΓΓΠ )


ΙΚΑ/Γ/99/45/2014

Εφαρμογή του άρθρου 1 του ν.4250/2014 σχετικά με την κατάργηση υποχρέωσης υποβολής πρωτότυπων ή επικυρωμένων αντιγράφων εγγράφων ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ αρ. 59(ΑΔΑ:ΩΥ8Ρ4691ΩΓ-8ΚΔ) 

398/2015

3η πρόσκληση για υποβολή προτάσεων στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αλιείας 2007 − 2013. Άξονας Προτεραιότητας 3: «Μέτρα Κοινού Ενδιαφέροντος», ο οποίος συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Αλιείας (ΕΤΑ). Μέτρο 3.1: «Συλλογικές Δράσεις» (Μέτρα Κοινού Ενδιαφέροντος).

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ Αριθμ. 1864/2015- ΦΕΚ 1569/Β/27.7.2015

TΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ Αριθμ. 2724/2015 ΦΕΚ 2552/Β/26.11.2015


6601/2015

Δημοσιότητα σχεδίων σύμβασης Συγχώνευσης μετα την κατάργηση του ΦΕΚ ΤΑΕ-ΕΠΕ & Γ.Ε.ΜΗ.


ΕΑΑΔΗΣΥ/1472/2015

ΘΕΜΑ: «Διευκρινίσεις ως προς την κατάργηση της υποχρέωσης καταβολής μηχανοσήμων υπέρ ΤΣΜΕΔΕ στις διαδικασίες ανάθεσης συμβάσεων έργων, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4254/2014”


ΠΟΛ 1153/2014

Κατάργηση υποχρέωσης θεώρησης των βιβλίων και των στοιχείων για σκοπούς Φ.Π.Α. που προβλέπονται από Υπουργικές Αποφάσεις


118680/2023

«Διευκρινήσεις σχετικά με την υποχρέωση εγγραφής στο Γ.Ε.ΜΗ. Κοινωνίας Δικαιώματος Αστικού, Ημιαστικού και Υπεραστικού λεωφορείου Δημοσίας Χρήσεως (Δ.Χ.) ενταγμένης σε εταιρείες ΚΤΕΛ ΑΕ.»ΑΔΑ:6Θ5Ο46ΝΛΣΞ-ΥΒΥ


ΝΣΚ/124/2020

Εάν η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα ΑΕ (ΕΑΤ) στο πλαίσιο της λειτουργίας της, τόσο ως ΕΤΕΑΝ ΑΕ, όσο και με τη σημερινή νομική μορφή της, δύναται να διαγράψει την πρόβλεψη δυνητικής επιβάρυνσης του ποσού των 31.000.000 ευρώ, το οποίο αντιστοιχεί σε τόκους υπερημερίας (ήτοι καθυστερημένη καταβολή της εγγυοδοτικής υποχρέωσης αυτής στα πιστωτικά ιδρύματα), στο πλαίσιο της επί τούτου ρυθμίσεως δυνάμει του άρθρου 7 του ν. 4613/2019.(...)Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους (ΝΣΚ) δεν είναι αρμόδιο για την έκδοση γνωμοδότησης επί ερωτήματος, που αφορά το ζήτημα της διαγραφής ή μη από τα βιβλία της ΕΑΤ ΑΕ οφειλής, ύψους 31.000.000 ευρώ, από τόκους υπερημερίας λόγω καθυστέρησης καταβολής της εγγυοδοτικής της υποχρέωσης προς τα πιστωτικά ιδρύματα, καθόσον το ΝΣΚ δεν έχει γνωμοδοτική αρμοδιότητα επί ερωτημάτων που προέρχονται από αυτοτελή νομικά πρόσωπα και δη ιδιωτικού δικαίου, των οποίων η νομική υπηρεσία δεν διεξάγεται από αυτό, ανεξάρτητα αν η λειτουργία τους αποβλέπει στην εξυπηρέτηση δημόσιου σκοπού. Εξάλλου, το ως άνω τιθέμενο ζήτημα αποτελεί αποκλειστικά εσωτερικό θέμα της ως άνω εταιρείας, ενώ από κανένα στοιχείο δεν προκύπτει ενδεχόμενη πρόθεση της ερωτώσης Διοίκησης να αξιοποιήσει τη γνωμοδότηση για ανάληψη ιδίας πρωτοβουλίας στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της (ομόφωνα).


1864/2015

1η Τροποποίηση 3ης πρόσκλησης για Υποβολή Προτάσεων στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αλιεΐας 2007 − 2013 Άξονας Προτεραιότητας 3: «Μέτρα Κοινού Ενδιαφέροντος», ο οποίος συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Αλιεΐας (ΕΤΑ). Μέτρο 3.1: «Συλλογικές Δράσεις» (Μέτρα Κοινού Ενδιαφέροντος).