×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

3768/2453/2017

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:
ΦΕΚ: 1021/Β/24.03.2017

Εξειδίκευση συνάφειας τίτλων σπουδών, επαγγελματικής εμπειρίας και καθορισμός ειδικότερων γνώσεων και απαιτήσεων, για την επιλογή σε θέση προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης, Διεύθυνσης και οργανικών μονάδων αντίστοιχου επιπέδου της Βουλής των Ελλήνων.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Αριθμ.Πρωτ.6361 Διεκπ.4222/2018

Εξειδίκευση συνάφειας τίτλων σπουδών, επαγγελματικής εμπειρίας και καθορισμός ειδικότερων γνώσεων και απαιτήσεων, για την επιλογή σε θέση προϊσταμένου Τμήματος και οργανικών μονάδων αντίστοιχου επιπέδου της Βουλής των Ελλήνων.


Πρωτ.8558 Αριθμ. Διεκπ. 4797/2019

Καθορισμός των ειδικότερων ζητημάτων, που αφορούν στον έλεγχο του τρόπου διάθεσης των επιχορηγήσεων της Βουλής των Ελλήνων.


ΝΣΚ/305/2013

Επιλογή και τοποθέτηση σε θέσεις προϊσταμένων οργανικών μονάδων της Βουλής των Ελλήνων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 10 παρ.5 του Ν. 4024/2011, που ορίζουν κατάταξη υπαλλήλων σε ανώτερο βαθμό λόγω επιλογής και τοποθέτησης σε θέσεις προϊσταμένων, δεν εμπίπτουν οι περιπτώσεις επιλογής και τοποθέτησης: Α) προϊσταμένων επιπέδου Διεύθυνσης ή Γενικής Διεύθυνσης και Β) προϊσταμένων, χωρίς κρίση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου: α) των Γραφείων, που αναφέρονται στην παρ.7 του άρθρου 82 του Κανονισμού της Βουλής (Μέρος Β΄) και β) των Διευθύνσεων που προβλέπονται από τους Ειδικούς Κανονισμούς της Βουλής.


21959 ΕΞ 2022

Τροποποίηση της υπό στοιχεία 56591 EΞ 2021/14.05.2021 κοινής απόφασης του Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων και του Υφυπουργού Οικονομικών «Καθορισμός καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των προσώπων που ασκούν ή άσκησαν σημαντικό δημόσιο λειτούργημα και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων» (Β’ 2019).


ΔΙΔΑΔ/Φ.35.40/2022/οικ.23459/2014

Καθορισμός αποδεκτών βασικών τίτλων σπουδών και πρόσθετων προσόντων για την πλήρωση των οριζόντιων θέσεων ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης με οικονομικές ή και οικονομικές αρμοδιότητες.


22003/2024

Θέσπιση των προϋποθέσεων και των διαδικασιών για την αναγνώριση των γνώσεων, της εμπειρίας και των ικανοτήτων που αποκτήθηκαν κατά τη στρατιωτική θητεία για τους σκοπούς των συναφών απαιτήσεων του παραρτήματος I του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 1178/2011 της Επιτροπής της 3ης Νοεμβρίου 2011 για τον καθορισμό τεχνικών απαιτήσεων και διοικητικών διαδικασιών όσον αφορά το ιπτάμενο προσωπικό πολιτικής αεροπορίας δυνάμει του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 216/2008 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου. 


ΝΣΚ/23/2003

Εγγραφή στο Μητρώο Εμπειρίας Κατασκευαστών, διπλωματούχων μηχανικών της αλλοδαπής. Προϋποθέσεις.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Είναι δυνατή η εγγραφή Ελλήνων διπλωματούχων μηχανικών της αλλοδαπής στο Μητρώο Εμπειρίας Κατασκευαστών, αν αποδεικνύεται ότι συντρέχει η ουσιαστική νόμιμη προϋπόθεση της κατά τον ελάχιστο νόμιμο χρόνο ασκήσεως του επαγγέλματος στην αλλοδαπή και ότι υποβλήθηκαν στο ΤΕΕ αίτηση εγγραφής και η θετική απόφαση του Συμβουλίου αναγνώρισης επαγγελματικής ισοτιμίας τίτλων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι το ΤΕΕ αρνείται την εγγραφή στα μητρώα του. (ομοφ.)


ΝΣΚ/205/2015

Κατάθεση πλαστών τίτλων σπουδών για τον διορισμό υπαλλήλων της Βουλής – Πειθαρχικά αδικήματα – Ανάκληση διορισμού και διαπιστωτική πράξη για την αυτοδίκαιη αποδοχή της παραίτησης υπαλλήλου της Βουλής – Ενσωμάτωση διοικητικών πράξεων στο ίδιο έγγραφο – Συγκρότηση Υπηρεσιακών-Πειθαρχικών Συμβουλίων της Βουλής – Ανακοίνωση από υπαλλήλους της Βουλής στον εισαγγελέα ποινικών αδικημάτων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1. Η κατάθεση πλαστών και παραποιημένων τίτλων σπουδών που επηρέασαν το διορισμό στη Βουλή των Ελλήνων εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 20 παρ.2 του ισχύοντος Υ.Κ. α) Το αρμόδιο όργανο της Βουλής οφείλει να εκδώσει αμέσως διαπιστωτική πράξη για την αυτοδίκαιη αποδοχή παραιτήσεως και λύση της υπαλληλικής σχέσεως υπαλλήλου της Βουλής που έχει υποβάλει δεύτερη αίτηση παραίτησης είτε πριν την ανάκληση του διορισμού του είτε μετά. β) Οι πράξεις ανάκλησης διορισμού της ιδίας υπαλλήλου της Βουλής ως μετακλητής και ως μόνιμης, λόγω διορισμού της βάσει πλαστού τίτλου, δεν δύνανται να ενσωματωθούν στο ίδιο έγγραφο, αλλά πρέπει να συνταχθεί ξεχωριστό έγγραφο για κάθε πράξη. 2. α) Η κατάθεση παραποιημένων τίτλων σπουδών από υπαλλήλους της Βουλής, που δεν επηρέασαν την πρόσληψή τους, αποτελεί το πειθαρχικό παράπτωμα που ορίζεται στις διατάξεις του άρθρου 107 παρ.1, περ.λγ’, του Υ.Κ., εφόσον έχει διαπραχθεί υπαιτίως. β) Το αρμόδιο όργανο της Βουλής έχει υποχρέωση να συγκροτήσει αμέσως τα Υπηρεσιακά-Πειθαρχικά Συμβούλια της Βουλής για την άσκηση των πειθαρχικών αρμοδιοτήτων τους. Παράλληλα, τα λοιπά πειθαρχικά όργανα έχουν υποχρέωση άσκησης των πειθαρχικών αρμοδιοτήτων, που τους έχουν ανατεθεί. 3. Οι υπάλληλοι της Βουλής, στους οποίους περιήλθε, κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους, η πληροφορία για την τέλεση των αυτεπαγγέλτως διωκομένων ποινικών αδικημάτων, έχουν την υποχρέωση να ανακοινώσουν στον αρμόδιο εισαγγελέα τις αξιόποινες πράξεις αυτές, χωρίς την εντολή του Προέδρου της Βουλής. (ομοφ.)


ΕΣ/ΠΡΩΤΟ ΤΜΗΜΑ/466/2024

Με την υπό κρίση έφεση, όπως οι λόγοι της αναπτύσσονται με το νομίμως κατατεθέν στις 26.1.2021 υπόμνημα, ζητείται η ακύρωση α) της 925/4245/26.4.2016 απόφασης του Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων (όπως αυτή διορθώθηκε με το 6552/4645/12.5.2016 έγγραφο της Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών της Βουλής των Ελλήνων), με την οποία ο εκκαλών καταλογίστηκε με το ποσό των 21.740,63 ευρώ το οποίο φέρεται να εισέπραξε αχρεωστήτως κατά το χρονικό διάστημα από 25.5.2015 έως 30.12.2015 ως τακτική μισθοδοσία και από 25.5.2015 έως 30.11.2015 ως υπερωριακή αποζημίωση και δαπάνες κίνησης, καθώς η υπαλληλική του σχέση κατ’ εφαρμογή του άρθρου 148 του ν. 3528/2007 λύθηκε αυτοδικαίως στις 25.5.2015, οπότε και υπέβαλε δεύτερη αίτηση παραίτησης, εμμένοντας στην αρχική, και β) Κάθε άλλης συναφούς προγενέστερης ή μεταγενέστερης πράξης ή παράλειψης της Βουλής των Ελλήνων με τα αυτά αποτελέσματα. 


ΝΣΚ/4/2014

Δικαιώματα υπαλλήλου της Βουλής των Ελλήνων, λόγω παράλειψης αναγνώρισης χρόνου που ελήφθη υπόψη για το διορισμό του ως υπηρεσίας για την ένταξη σε μισθολογικά κλιμάκια.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Υπάλληλος της Βουλής δεν έχει δικαίωμα προσβολής των παραλείψεων αναγνώρισης ως υπηρεσίας για την ένταξη στα μισθολογικά κλιμάκια που όριζαν οι νόμοι 2470/1997 και 3205/2003, του χρόνου που ελήφθη υπόψη ως προσόν διορισμού του, μετά την πάροδο της προθεσμίας ακύρωσής τους και καμία μισθολογική απαίτηση, στην περίπτωση που ο χρόνος αυτός δεν συνιστά, προϋπηρεσία κατά την έννοια των διατάξεων της παρ.1 του άρθρου 28 του ν. 4024/2011. Στην αντίθετη περίπτωση έχει μόνο δικαίωμα δικαστικής επιδίωξης με αγωγή των μισθολογικών απαιτήσεων που δεν έχουν υποπέσει στην οριζομένη στο άρθρο 90 του ν. 2362/1995 διετή παραγραφή.