×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Αριθμ.Πρωτ.6361 Διεκπ.4222/2018

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:
ΦΕΚ: 1766/Β/17.05.2018

Εξειδίκευση συνάφειας τίτλων σπουδών, επαγγελματικής εμπειρίας και καθορισμός ειδικότερων γνώσεων και απαιτήσεων, για την επιλογή σε θέση προϊσταμένου Τμήματος και οργανικών μονάδων αντίστοιχου επιπέδου της Βουλής των Ελλήνων.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

3768/2453/2017

Εξειδίκευση συνάφειας τίτλων σπουδών, επαγγελματικής εμπειρίας και καθορισμός ειδικότερων γνώσεων και απαιτήσεων, για την επιλογή σε θέση προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης, Διεύθυνσης και οργανικών μονάδων αντίστοιχου επιπέδου της Βουλής των Ελλήνων.


Πρωτ.8558 Αριθμ. Διεκπ. 4797/2019

Καθορισμός των ειδικότερων ζητημάτων, που αφορούν στον έλεγχο του τρόπου διάθεσης των επιχορηγήσεων της Βουλής των Ελλήνων.


ΝΣΚ/305/2013

Επιλογή και τοποθέτηση σε θέσεις προϊσταμένων οργανικών μονάδων της Βουλής των Ελλήνων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 10 παρ.5 του Ν. 4024/2011, που ορίζουν κατάταξη υπαλλήλων σε ανώτερο βαθμό λόγω επιλογής και τοποθέτησης σε θέσεις προϊσταμένων, δεν εμπίπτουν οι περιπτώσεις επιλογής και τοποθέτησης: Α) προϊσταμένων επιπέδου Διεύθυνσης ή Γενικής Διεύθυνσης και Β) προϊσταμένων, χωρίς κρίση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου: α) των Γραφείων, που αναφέρονται στην παρ.7 του άρθρου 82 του Κανονισμού της Βουλής (Μέρος Β΄) και β) των Διευθύνσεων που προβλέπονται από τους Ειδικούς Κανονισμούς της Βουλής.


21959 ΕΞ 2022

Τροποποίηση της υπό στοιχεία 56591 EΞ 2021/14.05.2021 κοινής απόφασης του Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων και του Υφυπουργού Οικονομικών «Καθορισμός καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των προσώπων που ασκούν ή άσκησαν σημαντικό δημόσιο λειτούργημα και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων» (Β’ 2019).


22003/2024

Θέσπιση των προϋποθέσεων και των διαδικασιών για την αναγνώριση των γνώσεων, της εμπειρίας και των ικανοτήτων που αποκτήθηκαν κατά τη στρατιωτική θητεία για τους σκοπούς των συναφών απαιτήσεων του παραρτήματος I του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 1178/2011 της Επιτροπής της 3ης Νοεμβρίου 2011 για τον καθορισμό τεχνικών απαιτήσεων και διοικητικών διαδικασιών όσον αφορά το ιπτάμενο προσωπικό πολιτικής αεροπορίας δυνάμει του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 216/2008 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου. 


ΝΣΚ/23/2003

Εγγραφή στο Μητρώο Εμπειρίας Κατασκευαστών, διπλωματούχων μηχανικών της αλλοδαπής. Προϋποθέσεις.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Είναι δυνατή η εγγραφή Ελλήνων διπλωματούχων μηχανικών της αλλοδαπής στο Μητρώο Εμπειρίας Κατασκευαστών, αν αποδεικνύεται ότι συντρέχει η ουσιαστική νόμιμη προϋπόθεση της κατά τον ελάχιστο νόμιμο χρόνο ασκήσεως του επαγγέλματος στην αλλοδαπή και ότι υποβλήθηκαν στο ΤΕΕ αίτηση εγγραφής και η θετική απόφαση του Συμβουλίου αναγνώρισης επαγγελματικής ισοτιμίας τίτλων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι το ΤΕΕ αρνείται την εγγραφή στα μητρώα του. (ομοφ.)


ΝΣΚ/205/2015

Κατάθεση πλαστών τίτλων σπουδών για τον διορισμό υπαλλήλων της Βουλής – Πειθαρχικά αδικήματα – Ανάκληση διορισμού και διαπιστωτική πράξη για την αυτοδίκαιη αποδοχή της παραίτησης υπαλλήλου της Βουλής – Ενσωμάτωση διοικητικών πράξεων στο ίδιο έγγραφο – Συγκρότηση Υπηρεσιακών-Πειθαρχικών Συμβουλίων της Βουλής – Ανακοίνωση από υπαλλήλους της Βουλής στον εισαγγελέα ποινικών αδικημάτων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1. Η κατάθεση πλαστών και παραποιημένων τίτλων σπουδών που επηρέασαν το διορισμό στη Βουλή των Ελλήνων εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 20 παρ.2 του ισχύοντος Υ.Κ. α) Το αρμόδιο όργανο της Βουλής οφείλει να εκδώσει αμέσως διαπιστωτική πράξη για την αυτοδίκαιη αποδοχή παραιτήσεως και λύση της υπαλληλικής σχέσεως υπαλλήλου της Βουλής που έχει υποβάλει δεύτερη αίτηση παραίτησης είτε πριν την ανάκληση του διορισμού του είτε μετά. β) Οι πράξεις ανάκλησης διορισμού της ιδίας υπαλλήλου της Βουλής ως μετακλητής και ως μόνιμης, λόγω διορισμού της βάσει πλαστού τίτλου, δεν δύνανται να ενσωματωθούν στο ίδιο έγγραφο, αλλά πρέπει να συνταχθεί ξεχωριστό έγγραφο για κάθε πράξη. 2. α) Η κατάθεση παραποιημένων τίτλων σπουδών από υπαλλήλους της Βουλής, που δεν επηρέασαν την πρόσληψή τους, αποτελεί το πειθαρχικό παράπτωμα που ορίζεται στις διατάξεις του άρθρου 107 παρ.1, περ.λγ’, του Υ.Κ., εφόσον έχει διαπραχθεί υπαιτίως. β) Το αρμόδιο όργανο της Βουλής έχει υποχρέωση να συγκροτήσει αμέσως τα Υπηρεσιακά-Πειθαρχικά Συμβούλια της Βουλής για την άσκηση των πειθαρχικών αρμοδιοτήτων τους. Παράλληλα, τα λοιπά πειθαρχικά όργανα έχουν υποχρέωση άσκησης των πειθαρχικών αρμοδιοτήτων, που τους έχουν ανατεθεί. 3. Οι υπάλληλοι της Βουλής, στους οποίους περιήλθε, κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους, η πληροφορία για την τέλεση των αυτεπαγγέλτως διωκομένων ποινικών αδικημάτων, έχουν την υποχρέωση να ανακοινώσουν στον αρμόδιο εισαγγελέα τις αξιόποινες πράξεις αυτές, χωρίς την εντολή του Προέδρου της Βουλής. (ομοφ.)


ΝΣΚ/4/2014

Δικαιώματα υπαλλήλου της Βουλής των Ελλήνων, λόγω παράλειψης αναγνώρισης χρόνου που ελήφθη υπόψη για το διορισμό του ως υπηρεσίας για την ένταξη σε μισθολογικά κλιμάκια.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Υπάλληλος της Βουλής δεν έχει δικαίωμα προσβολής των παραλείψεων αναγνώρισης ως υπηρεσίας για την ένταξη στα μισθολογικά κλιμάκια που όριζαν οι νόμοι 2470/1997 και 3205/2003, του χρόνου που ελήφθη υπόψη ως προσόν διορισμού του, μετά την πάροδο της προθεσμίας ακύρωσής τους και καμία μισθολογική απαίτηση, στην περίπτωση που ο χρόνος αυτός δεν συνιστά, προϋπηρεσία κατά την έννοια των διατάξεων της παρ.1 του άρθρου 28 του ν. 4024/2011. Στην αντίθετη περίπτωση έχει μόνο δικαίωμα δικαστικής επιδίωξης με αγωγή των μισθολογικών απαιτήσεων που δεν έχουν υποπέσει στην οριζομένη στο άρθρο 90 του ν. 2362/1995 διετή παραγραφή.


ΕΣ/Τ1/196/2009

Εν μέρει μη νόμιμη καταβολή αμοιβής σε δικηγόρο κατά το μέρος που υπερβαίνει τα ελάχιστα όρια αμοιβών που καθορίζονται με τις κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 7 παρ. 2 του ν.2753/1999 Κ.Υ.Α., διότι αφενός μεν με την απόφαση της Δ.Ε. δεν αιτιολογείται σε τι συνίσταται η ιδιαίτερη σπουδαιότητα και η απαίτηση εξειδικευμένων νομικών γνώσεων ή εμπειρίας για το χειρισμό των εν λόγω υποθέσεων, αφετέρου δε η καταβολή αμοιβής υψηλότερης από εκείνης που καθορίζεται βάσει των Κ.Υ.Α. προϋποθέτει τήρηση της διαδικασίας των άρθρων 103 παρ. 2 περ. ι΄ και 281 παρ. 3 του Κ.Δ.Δ., η οποία δεν μπορεί να υποκατασταθεί από τη σύνταξη και υπογραφή αντίστοιχου ιδιωτικού συμφωνητικού, δηλαδή απόφαση του Δ.Σ. και με αυξημένη πλειοψηφία των 2/3 του συνόλου των μελών του.


Δ. ΟΡΓ. Α 1029327 ΕΞ 2022

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ2020/23-10-2020 απόφασης του Διοικητή της ΑΑΔΕ «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)» (Β’ 4738), ως προς τη σύσταση Ειδικής Αποκεντρωμένης υπηρεσίας «Κέντρο Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης» στη Γενική Διεύθυνση Φορολογικής Διοίκησης (Γ.Δ.Φ.Δ.), τη μετονομασία του «Κέντρου Είσπραξης Οφειλών (Κ.Ε.ΟΦ.) Αττικής» της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης σε «Κέντρο Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής» και τη σύσταση ενός (1) Τμήματος Εσόδων σε αυτό, τον ανακαθορισμό της ημερομηνίας έναρξης λειτουργίας και της δομής των Ελεγκτικών Κέντρων (ΕΛ. ΚΕ.) της Γ.Δ.Φ.Δ., την εξειδίκευση των αρμοδιοτήτων των οργανικών μονάδων αυτών, τον ανακαθορισμό της δομής και των αρμοδιοτήτων Δ.Ο.Υ. και των επιχειρησιακών στόχων και των αρμοδιοτήτων των Φορολογικών Περιφερειών της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης, καθώς και τροποποίηση της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ. Α 1003049 ΕΞ 2022/ 14-01-2022 (Β’ 142) όμοιας και ρύθμιση κάθε άλλου αναγκαίου σχετικού θέματος.

Δ.ΟΡΓ.Α 1054165 ΕΞ 2022-ΦΕΚ:3198/Β/22.06.2022:Α.Τροποποιούμε την υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1029327 ΕΞ 2022/05-04-2022 απόφαση «Τροποποίηση της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/23-10-2020 απόφασης του Διοικητή της ΑΑΔΕ “Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)” (Β’ 4738), ως προς τη σύσταση Ειδικής Αποκεντρωμένης Υπηρεσίας, με τίτλο “Κέντρο Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης” στη Γενική Διεύθυνση Φορολογικής Διοίκησης (Γ.Δ.Φ.Δ.), τη μετονομασία του “Κέντρου Είσπραξης Οφειλών (Κ.Ε.ΟΦ.) Αττικής” της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης σε “Κέντρο Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής” και τη σύσταση ενός (1) Τμήματος Εσόδων σε αυτό, τον ανακαθορισμό της ημερομηνίας έναρξης λειτουργίας και της δομής των Ελεγκτικών Κέντρων (ΕΛ.ΚΕ.) της Γ.Δ.Φ.Δ., την εξειδίκευση των αρμοδιοτήτων των οργανικών μονάδων αυτών, τον ανακαθορισμό της δομής και των αρμοδιοτήτων Δ.Ο.Υ. και των επιχειρησιακών στόχων και των αρμοδιοτήτων των Φορολογικών Περιφερειών της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης, καθώς και τροποποίηση της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ. Α 1003049 ΕΞ 2022/14-01-2022 (Β’ 142) όμοιας και ρύθμιση κάθε άλλου αναγκαίου σχετικού θέματος» (Β’ 1702) και ειδικότερα ανακαθορίζουμε, από 27/06/2022 σε 29/07/2022:

α)τον χρόνο έναρξης λειτουργίας:αα)των έξι (6) Περιφερειακών Ελεγκτικών Υπηρεσιών, επιπέδου Διεύθυνσης, με τίτλους «1ο Ελεγκτικό Κέντρο Αττικής (1ο ΕΛ.ΚΕ. Αττικής)», «2ο Ελεγκτικό Κέντρο Αττικής (2ο ΕΛ.ΚΕ. Αττικής)», «3ο Ελεγκτικό Κέντρο Αττικής (3ο ΕΛ.ΚΕ. Αττικής)», «4ο Ελεγκτικό Κέντρο Αττικής (4ο ΕΛ.ΚΕ. Αττικής)», «1ο Ελεγκτικό Κέντρο Θεσσαλονίκης (1ο ΕΛ.ΚΕ. Θεσσαλονίκης)» και «2ο Ελεγκτικό Κέντρο Θεσσαλονίκης (2ο ΕΛ.ΚΕ. Θεσσαλονίκης)» της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης (Γ.Δ.Φ.Δ.) και ββ)της Ειδικής Αποκεντρωμένης Υπηρεσίας, επιπέδου Διεύθυνσης, με τίτλο «Κέντρο Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης» της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης,

β)την ημερομηνία μετονομασίας του Κέντρου Είσπραξης Οφειλών (Κ.Ε.ΟΦ.) Αττικής της Γ.Δ.Φ.Δ. σε Κέντρο Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής και

γ)την ημερομηνία ισχύος εν γένει των διατάξεων αυτής.