×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

51957/4294/2016

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3446/2006
ΦΕΚ: 2414/Β/04.08.2016

Τροποποίηση της αριθμ. 68067/6255/2014 υπουργικής απόφασης «Καθορισμός των φορέων που δύναται να διαθέτουν Κινητές Μονάδες Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΜΤΕΟ), των γεωγραφικών περιοχών της χώρας στις οποίες διενεργούνται με αυτές οι περιοδικοί τεχνικοί έλεγχοι, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα» (ΦΕΚ 71 Β' 2015).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

68067/6255/2015

Καθορισμός των φορέων που δύναται να διαθέτουν Κινητές Μονάδες Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΜΤΕΟ), των γεωγραφικών περιοχών της χώρας στις οποίες διενεργούνται με αυτές οι περιοδικοί τεχνικοί έλεγχοι, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα .


40473/4287/2012

Καθορισμός θεμάτων σχετικών με τα τέλη των περιοδικών τεχνικών ελέγχων που διενεργούνται από τις Κινητές Μονάδες Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και του πρόσθετου τέλους (πλέον του τέλους διενέργειας τεχνικού ελέγχου στα Δημόσια ΚΤΕΟ) που μπορούν να επιβάλουν οι Περιφερειάρχες, βάσει των διατάξεων του άρθρου 19 του ν. 3446/2006.

ΥΑ/4911/567/2009

Διενέργεια έκτακτων τεχνικών ελέγχων οχημάτων από Κινητές Μονάδες Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΜ-ΤΕΟ).


20750/303/2020

Διενέργεια τεχνικού ελέγχου με Κινητές Μονάδες Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων   ΑΔΑ:ΨΙΩΠ465ΧΘΞ-ΚΓΓ


YA/47790/5817/2009

Διενέργεια έκτακτων τεχνικών ελέγχων από Κινητές Μονάδες Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.


ΝΣΚ/157/2007

Φορολογικοί έλεγχοι – απλά και ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα – επαγγελματικό απόρρητο – ειδικό τραπεζικό απόρρητο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1) Νόμιμα διενεργούνται φορολογικοί έλεγχοι, κατά τις ειδικές διατάξεις του άρθρου 36 του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων (ΠΔ 186/1992), του άρθρου 66 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (Ν 2238/1994), των άρθρων 73 και 90 του Ν 2961/2001, περί κυρώσεως του Κώδικα Διατάξεων Φορολογίας Κληρονομιών, Δωρεών, Γονικών Παροχών, Προικών και Κερδών από Λαχεία, του άρθρου 30 του Ν 3296/2004, περί φορολογίας εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων καθώς και κάθε άλλη ειδική διάταξη, που προβλέπει τέτοιου είδους ελέγχους σε επίσημα ή ανεπίσημα βιβλία, στοιχεία κ.λπ. υποχρέων, που περιέχουν (απλά) προσωπικά δεδομένα, όταν, όμως, περιέχουν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα (στην προκείμενη περίπτωση υγείας) θα πρέπει να υπάρχει γραπτή άδεια της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, κατά τις διατάξεις του Ν 2472/1997, που, όταν υπάρχει, καθιστά νόμιμο και επιτρεπτό κάθε έλεγχο, τον οποίο δεν μπορεί να εμποδίσει οποιοσδήποτε επικαλούμενος παραβίαση των διατάξεων του νόμου αυτού. 2) Στα πλαίσια των νομίμων φορολογικών ελέγχων, που προβλέπονται από τις προαναφερθείσες ειδικές διατάξεις και γίνονται κατά τις νόμιμες διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένων και των διαδικασιών, που προβλέπονται στο Ν 2472/1997, περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, υποχωρεί οποιοδήποτε ιατρικό, φαρμακευτικό ή άλλο επαγγελματικό απόρρητο, κατά τα αναλυτικά προαναφερθέντα. 3) Το απόρρητο των τραπεζικών καταθέσεων ισχύει μόνο για καταθέσεις σε πιστωτικά ιδρύματα και τότε μόνο για να αρθεί χρειάζεται κοινή απόφαση του επιθεωρητή και του προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. και δεν μπορεί να ισχύσει αναλογικά σε άλλες περιπτώσεις (όπως Α.Ε.Δ.Α.Κ., ανώνυμες χρηματιστηριακές εταιρίες κ.λπ.), για τις οποίες ισχύει μόνο το επαγγελματικό απόρρητο, το οποίο υποχωρεί προ των φορολογικών ελέγχων, που διενεργούνται, κατά τη νόμιμη διαδικασία, σύμφωνα με τις ως άνω ειδικές διατάξεις και δεν απαιτείται να τηρηθεί, ως προς αυτές, η συγκεκριμένη διαδικασία, ήτοι να υπάρχει κοινή απόφαση του επιθεωρητή και του προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. για τη διενέργεια των ελέγχων.


ΝΣΚ/81/2003

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ειδικού τεχνικού προθετικών και ορθωτικών κατασκευών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Η Εξεταστική Επιτροπή του άρθρου 2 του Ν 2072/1992 δεν δύναται να ζητήσει από τους υποψηφίους για τη χορήγηση άδειας ασκήσεως επαγγέλματος ειδικού τεχνικού προθετικών και ορθωτικών κατασκευών, άλλα δικαιολογητικά από αυτά που αναφέρονται στις παραγράφους 1 και 4 του άρθρου 7 του Ν 2072/1992, όπου ρητά παραπέμπει η διάταξη της παραγράφου 3 του άρθρου 2 του ιδίου νόμου. Αυτά μπορούν να καθορισθούν μόνο με την, ρητά προβλεπόμενη στη διάταξη της παραγράφου 3 του άρθρου 2 του Ν 2072/1992, απόφαση του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας και όχι με άλλο τρόπο. 2) Εξ άλλου, η Εξεταστική Επιτροπή δεν δύναται να ζητήσει συμπληρωματικά και έλεγχο εργαστηρίου, διότι για τη χορήγηση της ως άνω άδειας δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση η λειτουργία ιδίου εργαστηρίου (βλ. παρ.3 άρθρο 7 Ν 2072/1992). 3) Ανεξάρτητα, όμως, από τα ανωτέρω, η Εξεταστική Επιτροπή είναι υποχρεωμένη να υποβάλει σε εξετάσεις τους υποψηφίους που υπόκεινται εκ του νόμου σε αυτές. Επειδή, όμως, από τη διατύπωση, των διατάξεων του άρθρου 2 του Ν 2072/1992, περί της Εξεταστικής Επιτροπής, προκύπτει ότι με αυτές δεν ρυθμίζεται ευθέως η διαδικασία των εξετάσεων, ούτε κανένα άλλο θέμα σχετικό με τη λειτουργία της Επιτροπής αυτής, αλλά ούτε και παρέχεται ευχέρεια στην Επιτροπή να καθορίσει μόνη της τη διαδικασία των εξετάσεων, ο Υπουργός Υγείας και Πρόνοιας πρέπει, το ταχύτερο δυνατόν, να εκδώσει την, προβλεπόμενη στη διάταξη της παρ.3 του ιδίου άρθρου, Υπουργική Απόφαση, με την οποία θα καθορισθεί η διαδικασία των εξετάσεων και κάθε άλλο θέμα σχετικό με τη λειτουργία της Εξεταστικής Επιτροπής καθώς και τυχόν άλλα πρόσθετα αναγκαία δικαιολογητικά, ώστε να καταστεί δυνατόν να λειτουργήσει η Επιτροπή.


ΝΣΚ/176/2004

Επαγγελματίες Οπλίτες. Δυνατότητα ή μη υποβολής παραιτήσεως από το στράτευμα, κατ’ ανάλογη εφαρμογή της διατάξεως του άρθρου 8 παρ.3 Ν 2984/2002 προς φοίτηση σε παραγωγική Σχολή των Σωμάτων Ασφαλείας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Με την διάταξη του άρθρου 8 παρ.3 Ν 2984/2002 παρέχεται η δυνατότητα στους Εθελοντές Πενταετούς Υπηρεσίας να υποβάλουν παραίτηση από το στράτευμα οποτεδήποτε για οποιονδήποτε λόγο, άρα και για να φοιτήσουν σε παραγωγική Σχολή Αξ/κών ή Υπαξ/κών των Ε.Δ. ή των Σ.Α. Η διάταξη αυτή δεν μπορεί να εφαρμοσθεί, κατ’ αναλογία, και στους Επαγγελματίες Οπλίτες, διότι οι δύο θεσμοί είναι τελείως διαφορετικοί ο ένας από τον άλλο, αφού οι Επαγγελματίες Οπλίτες εξαιτίας της ειδικής εκπαιδεύσεώς τους αναλαμβάνουν με την ένταξή τους στον θεσμό την υποχρέωση να υπηρετήσουν τουλάχιστον για τρία ή τέσσερα έτη, κατά περίπτωση, σε μονάδες των Ε.Δ., που διαθέτουν σύγχρονα οπλικά συστήματα και υλικά υψηλής τεχνολογίας.


ΕΣ/Τ7/225/2008

Χρηματικό ένταλμα πληρωμής Δήμου που αφορά στην καταβολή ποσού ως αμοιβή για την εκπόνηση εδαφοτεχνικής μελέτης για το έργο «Ανέγερση νέων τμημάτων Τ.Ε.Ι. …..».Η παροχή ανώτατης εκπαίδευσης επιφυλάσσεται ρητώς από το Σύνταγμα σε αυτοδιοικούμενα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου (Α.Ε.Ι.), τα οποία έχουν την αποκλειστική αρμοδιότητα, ασκούμενη υπό την εποπτεία του Κράτους, να οργανώνουν την παροχή της ανώτατης εκπαίδευσης, με τη μορφή αφενός μεν της εξασφάλισης της απαραίτητης κτιριακής υποδομής και εξοπλισμού, αφετέρου δε της κατάρτισης του προγράμματος σπουδών και της απονομής των αντίστοιχων τίτλων. Η ανώτατη εκπαίδευση επομένως δύναται επιτρεπτώς να παρέχεται αποκλειστικά από τα προαναφερόμενα αυτοδιοικούμενα νομικά πρόσωπα, καμία δε αρμοδιότητα σχετική με οποιοδήποτε στάδιο της οργάνωσης της ανώτατης εκπαίδευσης δεν μπορεί να ασκηθεί από οποιοδήποτε άλλο νομικό πρόσωπο ή φορέα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου ή Ο.Τ.Α.. Εντός των ορίων των ως άνω συνταγματικών διατάξεων κινείται η νομοθετική διάταξη του άρθρου 6 παρ. 11 του ν. 2909/2001, υποπερίπτωση iv της υποπερίπτωσης β΄, όπως ισχύει, σύμφωνα με την οποία η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα σχεδιασμού, σύνταξης μελέτης, επίβλεψης έργων ή μελετών τεχνικών έργων καθώς και η άσκηση καθηκόντων Τεχνικού Συμβούλου, που αφορούν στις στεγαστικές υποδομές και στον υλικοτεχνικό εξοπλισμό των Τ.Ε.Ι., επιτρέπεται να ανατεθούν, κατόπιν υπογραφής σχετικής συμβάσεως, στον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων Α.Ε. (Ο.Σ.Κ. Α.Ε.), εφόσον τα ως άνω Τεχνολογικά Ιδρύματα δεν διαθέτουν επαρκώς στελεχωμένη Τεχνική Υπηρεσία. Στην ειδική αυτή περίπτωση, η Ο.Σ.Κ. Α.Ε. καθίσταται αποκλειστικά υπεύθυνη για την εκτέλεση των διαλαμβανόμενων στην εκάστοτε σύμβαση καθηκόντων, τα οποία εξαντλούνται σε δραστηριότητα υποστηρικτικού χαρακτήρα, ήτοι στην επίβλεψη των μελετών και των έργων έναντι αμοιβής που καταβάλλεται από το Τ.Ε.Ι., το οποίο παραμένει εν προκειμένω η αναθέτουσα αρχή, και όχι στην εκτέλεση αυτών σε βάρος του προϋπολογισμού της εταιρίας, καμία δε μεταβίβαση της αρμοδιότητας αυτής προς άλλο φορέα ή Ο.Τ.Α. δεν προβλέπεται από τις προμνησθείσες διατάξεις και, επομένως δεν δύναται καταρχήν να διενεργηθεί νομίμως.


ΕλΣυν/Ε Κλ/67/2015

Προγραμματικές συμβάσεις.(...) Από τις προπαρατεθείσες διατάξεις συνάγεται ότι οι προγραμματικές συμβάσεις του άρθρου 100 του ν. 3852/2010, τις οποίες μπορούν να συνάπτουν και οι Περιφέρειες με τους Δήμους, είναι συμφωνίες που θέτουν το γενικό πλαίσιο για την άσκηση της συγκεκριμένης κάθε φορά δραστηριότητας που περιγράφεται σε αυτές και έχουν ως σκοπό την πραγματοποίηση δράσεων με τοπικό χαρακτήρα για την ανάπτυξη μίας περιοχής (οικονομική, περιβαλλοντική, πολιτιστική) και την εν γένει βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της. Επίσης, με τις προγραμματικές συμβάσεις διευκολύνεται η μελέτη και εκτέλεση έργων καθώς και η παροχή υπηρεσιών με αναπτυξιακό χαρακτήρα σε τοπικό επίπεδο, προκειμένου να παρακαμφθούν τυχόν ελλείψεις σε εμπειρία, προσωπικό ή οικονομοτεχνικά μέσα, ανεπάρκεια σε υλικοτεχνική υποδομή, αλληλοεπικαλύψεις αρμοδιοτήτων και άλλοι ανασταλτικοί παράγοντες που δυσχεραίνουν ή επιβραδύνουν την  εκτέλεση των έργων και καθυστερούν την ανάπτυξη των περιοχών αυτών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι δυνατή η μετατροπή του θεσμού της προγραμματικής σύμβασης σε εργαλείο καταστρατήγησης των κείμενων διατάξεων, ιδίως αυτών που αφορούν την κατανομή των αρμοδιοτήτων των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (βλ. VI ΤμΕλΣυν 3236/2013, 4143/2013, 3566/2014 (...) Το εν λόγω έργο μπορεί νομίμως να υλοποιηθεί από τις υπηρεσίες της Περιφέρειας…, που διαθέτουν την πληρέστερη τεχνογνωσία και επαρκέστερη εμπειρία συγκριτικά με οποιονδήποτε άλλο φορέα της Περιφέρειας, χωρίς η επίμαχη σύμβαση να συνιστά μέσο καταστρατήγησης των διατάξεων που ορίζουν ότι οι Δήμοι είναι αρμόδιοι για την κατασκευή των αποχετευτικών δικτύων (βλ. άρθρο 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 3463/2006 - ΦΕΚ Α΄ 114), καθώς η αρμοδιότητα αυτή αφορά τα έργα που εκτελούνται αποκλειστικά μέσα στην εδαφική τους περιφέρεια και δεν έχουν ευρύτερο διαδημοτικό ή πολύ περισσότερο διαπεριφερειακό χαρακτήρα. Επομένως, η ελεγχόμενη σύμβαση, η οποία επισυνάπτεται, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας και έχει το κατά νόμο αναγκαίο περιεχόμενο, μπορεί να υπογραφεί.