×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

61408/2022

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 21049/2022
ΦΕΚ: 3132/Β/20.06.2022

Όροι και προϋποθέσεις έκδοσης και στοιχεία της βεβαίωσης δραστηριοποίησης ετήσιας διάρκειας, για τη συμμετοχή πωλητών σε βραχυχρόνιες αγορές. Τροποποίηση της 21049/25-02-2022 (Β’ 981) απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

21049/2022

Όροι και προϋποθέσεις έκδοσης και στοιχεία της βεβαίωσης δραστηριοποίησης ετήσιας διάρκειας, για τη συμμετοχή πωλητών σε βραχυχρόνιες αγορές.


9170/2022

Αριθμός των θέσεων, τομείς των διατιθέμενων προϊόντων ανά είδος στις λαϊκές αγορές και ειδικότεροι όροι δραστηριοποίησης πωλητών στο υπαίθριο εμπόριο.


55332/2022

Δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη χορήγηση, τη μεταβίβαση και την ανανέωση της άδειας παραγωγού και επαγγελματία πωλητή και των αντίστοιχων θέσεων ή δικαιωμάτων δραστηριοποίησης στο υπαίθριο εμπόριο. Τροποποίηση της υπό στοιχεία 21061/25-02-2022 (Β’ 980) απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων.


95491/2024

Δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη χορήγηση, τη μεταβίβαση και την ανανέωση της άδειας παραγωγού και επαγγελματία πωλητή και των αντίστοιχων θέσεων ή δικαιωμάτων δραστηριοποίησης στο υπαίθριο εμπόριο. Τροποποίηση της υπ’ αρ. 21061/25-02-2022 (Β’ 980) απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων.


10285/2024

Δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη χορήγηση, τη μεταβίβαση και την ανανέωση της άδειας παραγωγού και επαγγελματία πωλητή και των αντίστοιχων θέσεων ή δικαιωμάτων δραστηριοποίησης στο υπαίθριο εμπόριο. Τροποποίηση της υπ’ αρ. 14883/16-02-2023 (Β’ 822) απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων. 


ΝΣΚ/400/2008

Ημερήσιο δικαίωμα που καταβάλλεται από τους προσερχόμενους στις λαϊκές αγορές πωλητές – Έκταση εφαρμογής του άρθρου 26 του ΝΔ 3913/1958 και του άρθρου 17 παρ.4 του Ν 1023/1980.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1. Η κατά τη διάταξη του άρθρου 26 παρ.1 του ΝΔ 3913/1958, επιβολή, σύμφωνα με το άρθρο 21 του ΒΔ 24-9/20-10-1958, τέλους για την καθαριότητα και αποκομιδή των απορριμμάτων των χώρων που χρησιμοποιούνται από τις λαϊκές αγορές, αφορά στις λαϊκές αγορές, που λειτουργούν σε όλη την επικράτεια, απαιτείται, όμως, νομοθετική πρόβλεψη για τους βαρυνόμενους φορείς με την καταβολή του τέλους, για τις λαϊκές αγορές της υπόλοιπης επικράτειας, αντίστοιχη της πρόβλεψης της παρ.2 του άρθρου 26 για τις λαϊκές αγορές αρμοδιότητας του Ταμείου (Οργανισμού) Λαϊκών Αγορών Αθήνας-Πειραιά, καθώς και νομοθετική αποσαφήνιση σε τι αφορά ο καθορισμός με τη διάταξη του άρθρου 17 παρ.4 του Ν 1023/1980 του υπέρ των Δήμων ποσοστού από το ημερήσιο δικαίωμα της παρ.1 του ιδίου άρθρου. 2. Η κατά τη διάταξη του άρθρου 17 παρ.4 του Ν 1023/1980 διάθεση ποσοστού του ημερησίου δικαιώματος, αφορά στις Ομοσπονδίες και φορείς πωλητών και παραγωγών με παρόμοιο σκοπό, που δραστηριοποιούνται στις λαϊκές αγορές όλης της χώρας, απαιτούνται δε νομοθετικές τροποποιήσεις ή συμπληρώσεις του άρθρου 17 παρ.4 του νόμου αυτού και της Α2/634/15-4-2003 απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης καθώς και της Α2-119/27-2-2004 Κ.Υ.Α. των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Ανάπτυξης, είτε έκδοσης νέων αποφάσεων.


ΕΣ/Κλ.Τμ.1/188/2017

Καταβολή αποδοχών , στη φερόμενη ως δικαιούχο αυτού ....., επικουρική ιατρό.(...)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη 2 της παρούσας Πράξης, το Κλιμάκιο κρίνει ότι, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη που αφορά στην καταβολή μισθοδοσίας στη φερόμενη ως δικαιούχο αυτού επικουρική ιατρό για τους μήνες Ιανουάριο (από 25.1.2017) - Φεβρουάριο έτους 2017 παρίσταται μη νόμιμη. Τούτο, διότι, η παράταση της διάρκειας της σύμβασής της για ένα(1) επιπλέον έτος, συνακόλουθα δε η τροποποίησή αυτής από ετήσιας σε διετούς διάρκειας, δεν βρίσκει νόμιμο έρεισμα στις προαναφερόμενες διατάξεις των άρθρων 2 παρ.2 του ν.3868/2010 και 82 παρ. 1 και 2 του ν.4445/2016, καθώς, όπως έγινε δεκτό ανωτέρω (σκ.2), με τις μεν διατάξεις του άρθρου 2 παρ.2 του ν.3868/2010 παρέχεται η ευχέρεια για την εξαρχής σύναψη τέτοιων συμβάσεων για ένα(1) ή δύο(2) έτη, όχι όμως και η παράταση / ανανέωση για ένα(1) επιπλέον έτος της αρχικής σύμβασης που έχει συναφθεί μόνο για ένα(1) έτος, με αποτέλεσμα την τροποποίηση της σύμβασης αυτής σε διετούς διάρκειας, με τις δε διατάξεις του άρθρου 82 παρ. 1 και 2 του ν.4445/2016 προβλέπεται η δυνατότητα αυτοδίκαιης ανανέωσης των συμβάσεων ετήσιας διάρκειας των επικουρικών ιατρών που το κόστος μισθοδοσίας τους εντάσσεται σε συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα, εφόσον κατά το χρόνο έκδοσης του νόμου αυτού, υπηρετούσαν σε νοσηλευτικά ιδρύματα που εδρεύουν στους Νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης.(συγγνωστή πλάνη)


ΔΕΔ/Αθ/265/2025

Η Απόφαση 265/2025 της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (ΔΕΔ) απορρίπτει ως απαράδεκτη την ηλεκτρονικώς υποβληθείσα ενδικοφανή προσφυγή κατά πράξης διορθωτικού προσδιορισμού φόρου φορολογικού έτους 2019 της Δ.Ο.Υ. Δ΄ ΑΘΗΝΩΝ. Ο προσφεύγων ζητούσε τη διαγραφή τόκων του άρθρου 53 του ΚΦΔ, ύψους 6.150,00€, ισχυριζόμενος ότι η εκπρόθεσμη υποβολή της τροποποιητικής του δήλωσης οφειλόταν σε ετεροχρονισμένη αποστολή βεβαίωσης αποδοχών από τον αρμόδιο φορέα. Η ΔΕΔ έκρινε ότι η προσφυγή υποβλήθηκε εκπροθέσμως. Συγκεκριμένα, η πράξη είχε κοινοποιηθεί στις 21-02-2024, αλλά η προσφυγή κατατέθηκε στις 25-10-2024, δηλαδή μετά την ανατρεπτική προθεσμία των 30 ημερών που ορίζεται από το άρθρο 72 του ν.5104/2024.


ΔΕΔ/Θεσ/413/2025

Η απόφαση 413/2025 της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών αφορά την εκπρόθεσμη ενδικοφανή προσφυγή μιας εταιρείας κατά οριστικής πράξης επιβολής προστίμου Φ.Π.Α. ύψους 90.808,04 € για τα φορολογικά έτη 2019-2022, που εκδόθηκε από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. Δ΄ Θεσσαλονίκης. Το πρόστιμο επιβλήθηκε λόγω μη έκδοσης συνολικά 44.908 Αποδείξεων Λιανικής Πώλησης από τους Φορολογικούς Ηλεκτρονικούς Μηχανισμούς (ΦΗΜ), παραβαίνοντας τις διατάξεις του Ν. 4308/2014 (ΕΛΠ). Η προσφεύγουσα έλαβε γνώση της πράξης στις 23/02/2024, καθιστώντας καταληκτική ημερομηνία υποβολής της προσφυγής την 25/03/2024. Η προσφυγή υποβλήθηκε στις 20/11/2024, δηλαδή εκπρόθεσμα. Ως εκ τούτου, η Δ.Ε.Δ. αποφασίζει την απόρριψη της ενδικοφανούς προσφυγής ως απαράδεκτης λόγω εκπρόθεσμης άσκησης.


Ελ.Συν.Κλ.Τμ.4/186/2016

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:(..) Ακολούθως το Γενικό Νοσοκομείο ... προσκόμισε: α) το 17256/2.11.2016 έγγραφο του Προϊσταμένου της Διοικητικής και Οικονομικής Διεύθυνσης, στο οποίο βεβαιώνεται ότι η δαπάνη της 25/9.4.2013 προηγούμενης σύμβασης ανήλθε τελικώς στο ποσό των 6.122,94 ευρώ (Χ.Ε. 335/2014, ποσού 5.495,64 ευρώ και Χ.Ε. 252/2015, ποσού 627,30 ευρώ) και ότι δεν πραγματοποιήθηκε αγορά ανταλλακτικών εκτός αυτών που προβλεπόταν από τη σύμβαση αυτή (25/2013), β) το 16558/19.10.2016 έγγραφο του Υποδιευθυντή της Τεχνικής Υπηρεσίας, σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού του πιθανού προϋπολογισμού (8.750 ευρώ με ΦΠΑ) της επτάμηνης σύμβασης. Ειδικότερα, στο έγγραφο αυτό αναφέρεται ότι η προηγούμενη ετήσια σύμβαση περιελάμβανε ένα (1) service/έτος, μόνο τα αναλώσιμα, τυχόν έκτακτη κλήση χρεωνόταν με 700 ευρώ και ότι «από την εμπειρία μας για τα τέσσερα μηχανήματα απαιτείται κατά μέσο όρο μία (1) κλήση το μήνα, που σημαίνει 12Χ700 = 8.400 ευρώ, οπότε η ετήσια επιβάρυνση ανέρχεται σε 8.400+6.100 = 14.500». Περαιτέρω, στο έγγραφο αυτό αναφέρεται ότι η προτεινόμενη νέα σύμβαση, υπολογιζόμενη σε ετήσια βάση, ανέρχεται σε 15.000 ευρώ, περιλαμβάνει δύο service/έτος, αναλώσιμα και ανταλλακτικά και απεριόριστο αριθμό κλήσεων. Ωστόσο, ούτε από τα ανωτέρω στοιχεία που προσκομίστηκαν προκύπτει ο τρόπος υπολογισμού του πιθανού προϋπολογισμού 8.750,00 ευρώ (με ΦΠΑ) της επτάμηνης σύμβασης συντήρησης των τεσσάρων (4) αναπνευστήρων της Μ.Ε.Θ., ο οποίος είναι υπερδιπλάσιος της δαπάνης της 25/9.4.2013 προηγούμενης σύμβασης, ετήσιας διάρκειας. Ειδικότερα, εφόσον η αξία της 25/9.4.2013 προηγούμενης σύμβασης ανήλθε συνολικά στο ποσό των 6.122,94 ευρώ και δεν απαιτήθηκε η αγορά επιπλέον ανταλλακτικών, ενώ δεν προκύπτει ότι το Νοσοκομείο επιβαρύνθηκε κατά το διάστημα αυτό με επιπλέον έκτακτες κλήσεις (βλ. το 17256/2.11.2016 έγγραφο), από κανένα στοιχείο του φακέλου δεν αιτιολογείται επαρκώς η τόσο μεγάλη αύξηση του πιθανού προϋπολογισμού της νέας σύμβασης και συνακόλουθα ότι ο προϋπολογισμός αυτός έχει καταρτιστεί σύμφωνα με τις αρχές τις διαφάνειας και της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.