66877/2024
Τύπος: Αποφάσεις
Κώδικας Δεοντολογίας για ανακοινώσεις μείωσης της τιμής (ιδίως σε προσφορές/εκπτώσεις/προωθητικές ενέργειες).
ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ:
19138/2025-ΦΕΚ:1140/Β/12.03.2025:Κώδικας Δεοντολογίας για ανακοινώσεις μείωσης της τιμής (ιδίως σε προσφορές/εκπτώσεις/προωθητικές ενέργειες).(...)Άρθρο 2: Καταργείται η υπ’ αρ. 66877/30.08.2024 απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης «Κώδικας Δεοντολογίας για ανακοινώσεις μείωσης της τιμής (ιδίως σε προσφορές/εκπτώσεις/προωθητικές ενέργειες)» (Β’ 5002).
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΕΚ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
19138/2025
Κώδικας Δεοντολογίας για ανακοινώσεις μείωσης της τιμής (ιδίως σε προσφορές/εκπτώσεις/προωθητικές ενέργειες).
35935/2023
Κώδικας Δεοντολογίας περί ανακοινώσεων μείωσης της τιμής (ιδίως σε προσφορές/εκπτώσεις/ προωθητικές ενέργειες).
56885/2014
Κώδικας δεοντολογίας για την προστασία του καταναλωτή κατά τις προσφορές, τις εκπτώσεις και τις προωθητικές ενέργειες.
35935/2022- ΦΕΚ: 2640/Β/21.4.2023:Άρθρο 2 Καταργούμενες διατάξεις Από την έναρξη ισχύος της παρούσας καταργείται η υπ’ αρ. 56885/10-11-2014 απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας «Κώδικας δεοντολογίας για την προστασία του καταναλωτή κατά τις προσφορές, τις εκπτώσεις και τις προωθητικές ενέργειες» (Β’ 3107).
52635/2017
Τροποποίηση της υπουργικής απόφασης 56885/ 2014 (Β΄ 3107) «Κώδικας δεοντολογίας για την προστασία του καταναλωτή κατά τις προσφορές, τις εκπτώσεις και τις προωθητικές ενέργειες».
Δ6/13280/2011
Επιχειρήσεις Ενεργειακών Υπηρεσιών. Λειτουργία, Μητρώο, Κώδικας Δεοντολογίας και συναφείς διατάξεις.(Καταργήθηκε με την Αριθμ. ΔΕΠΕΑ/Γ/οικ.176381/2018, ΦΕΚ-2672/Β/06.07.2018)
Υ7γ/ΓΠ/οικ.107359/2010
Κώδικας Δεοντολογίας Φυσικοθεραπευτών.
ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 20 ΤΗΣ Γ5β/Γ.Π.76637/2021/2023-ΦΕΚ:1970/Β/27.03.2023.
1197/2019
Διαδικασία βεβαίωσης εσόδων υπέρ Δημοσίου και τρίτων και διαδικασία μείωσης εσόδων με ηλεκτρονικά μέσα, μέσω των υπηρεσιών της διαλειτουργικότητας, κατ’ εφαρμογή της παρ. 5 του άρθρου 2 του ν.δ. 356/1974 (ΦΕΚ Α΄ 90) (Κώδικας Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων).
Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ Α.1209/2021 - ΦΕΚ: 4053/Β/3.9.2021
ΑΕΠΠ/828/2020
Ο πρώτος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης που έκανε αποδεκτές τις προσφορές του παρεμβαίνοντος και του δεύτερου προσφεύγοντος στον διαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών φύλαξης, με προϋπολογισμό 200.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες φύλαξης (CPV κωδικός δεν αναφέρεται) για τις ανάγκες της αναθέτουσας αρχής, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα οικονομική προσφορά βάσει τιμής. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι οι προσφορές των άλλων συμμετεχόντων αποκλίνουν από τους όρους της διακήρυξης, ιδίως ως προς τη μη συμπερίληψη της παρακράτησης φόρου εισοδήματος 8% στις οικονομικές προσφορές τους, παρά τις σχετικές υποχρεώσεις που προβλέπονται στη διακήρυξη και στην ισχύουσα νομοθεσία.
ΑΕΠΠ/1682/2020
Η Προδικαστική Προσφυγή του οικονομικού φορέα αίτησε την ανάκληση ή τροποποίηση της απόφασης υπ’ αριθ. 197/2020, με την οποία η αναθέτουσα αρχή ενέκρινε τις προσφορές των εταιρειών «...», «...» και «...» και ανακήρυξε την εταιρεία «...» ως προσωρινή ανάδοχο της προμήθειας «ΜΟΝΑΔΑ ΦΙΛΤΡΑΝΣΗΣ ΝΕΡΟΥ, ΣΤΗΝ Τ.Κ. ...». Αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια μονάδας φιλτράρισματος νερού, με συνολική εκτιμώμενη αξία 269.470,00 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα προσφορά βάσει τιμής (χαμηλότερη τιμή). Η προσφεύγουσα ισχυρίστηκε ότι οι αποδεκτές προσφορές παραβίαζαν τους όρους της Διακήρυξης, ιδίως σε σχέση με τη στήριξη στις ικανότητες τρίτων για την εκπλήρωση των κριτηρίων οικονομικής και τεχνικής επάρκειας.
ΑΕΠΠ/135/2019
Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που έκανε δεκτές τις οικονομικές προσφορές των εταιρειών, συμπεριλαμβανομένης της παρεμβαίνουσας, και ανέδειξε την τελευταία ως προσωρινή ανάδοχο για συμβάσεις καθαρισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού για κτίρια με συνολικό προϋπολογισμό 1.330.645,16€ (χωρίς ΦΠΑ), όπου η ανάθεση θα γινόταν με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά βάσει τιμής. Η προσφυγή θεωρεί ότι οι προσφορές που έγιναν δεκτές παραβιάζουν την εργατική νομοθεσία και τους όρους της διακήρυξης, ιδίως ως προς τον υπολογισμό του ωρομισθίου και τη μη συμπερίληψη της παρακράτησης φόρου εισοδήματος 8%.