Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

6862/2014

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4030/2011
Σχετικά με αρμοδιότητες ΣΥΠΟΘΑ εξέτασης αιτήσεων θεραπείας ενδικοφανεών προσφυγών Π.Δ. 267/98 και λοιπών ζητημάτων κατ' εφαρμογή της νομοθεσίας περί αυθαιρέτων

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460/2020

Καθορισμός οργάνων που ασκούν μεταβατικά τις αρμοδιότητες, των Επιτροπών Εξέτασης Προσφυγών Αυθαιρέτων, των Περιφερειακών Επιτροπών Προσβασιμότητας, των ΠΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α., των Επιτροπών των παρ. 3 και 9.α του άρθρου 116 και της Επιτροπής της παρ. 10 του άρθρου 117 του ν. 4495/2017.


ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/132286/1581/2022

Τροποποίηση της υπό στοιχεία α.π.ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460/11-05-2020 υπουργικής απόφασης «Καθορισμός οργάνων που ασκούν μεταβατικά τις αρμοδιότητες, των Επιτροπών Εξέτασης Προσφυγών Αυθαιρέτων, των Περιφερειακών Επιτροπών Προσβασιμότητας, των ΠΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α., των Επιτροπών των παρ. 3 και 9.α του άρθρου 116 και της Επιτροπής της παρ. 10 του άρθρου 117 του ν. 4495/2017» (Β’ 1940).


4199/2017

Ίδρυση Αυτοτελούς Κλιμακίου Ασύλου Εξέτασης Αιτήσεων Διεθνούς Προστασίας Υπηκόων Αλβανίας και Γεωργίας - Αρμοδιότητες Αυτοτελών Κλιμακίων Ασύλου - Διάρκεια ισχύος δελτίων αιτούντων διεθνή προστασία.


ΝΣΚ/230/2013

Α.Ε.Ι. – Συμβούλιο – Αρμοδιότητα επί διοικητικών προσφυγών – Επιτρεπτό εξέτασης ιεραρχικής προσφυγής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Με τη διοικητική προσφυγή επιδιώκεται είτε η ανάκληση ή τροποποίηση της ατομικής διοικητικής πράξης από τη διοικητική αρχή που την εξέδωσε (αίτηση θεραπείας), είτε η ακύρωση αυτής από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, (ιεραρχική προσφυγή). Με το Ν. 4009/2011, η διοίκηση των Α.Ε.Ι. ανατίθεται σε απολύτως διακριτά όργανα και κατανέμονται σε ένα έκαστο εξ αυτών σαφώς διακεκριμένες και αποκλειστικές αρμοδιότητες. Το Συμβούλιο και ο Πρύτανης είναι διακριτά όργανα διοίκησης του Α.Ε.Ι. μη τελούντα σε σχέση ιεραρχίας, αλλά ευρισκόμενα σε σχέση διοικητικής εποπτείας. Το Συμβούλιο του Γ.Π.Α. στερείται της κατά νόμο αρμοδιότητας να εξετάσει γενικά διοικητικές προσφυγές (αιτήσεις θεραπείας ή ιεραρχικές προσφυγές) κατά πράξεων του Πρύτανη ή της Συγκλήτου του Γ.Π.Α., αφού, δεν είναι ιεραρχικά ανώτερο όργανο του Πρύτανη και της Συγκλήτου.


1191/2017

Καθορισμός του χρόνου, τρόπου υπολογισμού της διαδικασίας παρακράτησης και απόδοσης της κράτησης 0,06% υπέρ της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (Α.Ε.Π.Π.), καθώς και των λοιπών λεπτομερειών εφαρμογής της παραγράφου 3, του άρθρου 350 του ν. 4412/2016 (Α΄ 147).


ΝΣΚ/91/2003

Αρμοδιότητα οργάνων να γνωμοδοτούν και να αποφαίνονται επί των αιτήσεων θεραπείας σε έργα των πρωτοβάθμιων ΟΤΑ, μετά την ισχύ του άρθρου 1 παρ.3 του ΠΔ 131/98.Αρμόδιοι να αποφαίνονται επί των αιτήσεων θεραπείας σε έργα που εκτελούνται από τους πρωτοβάθμιους ΟΤΑ και γενικότερα από τα Νομικά Πρόσωπα που αναφέρονται στο άρθρο 1 παρ.1 του ΠΔ 171/87, είναι ο Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας, αν ο αρχικός συμβατικός προϋπολογισμός του έργου δεν υπερβαίνει το ποσό των 500.000.000 δραχμών, μετά από γνώμη του Περιφερειακού Συμβουλίου Δημοσίων Έργων ή τούτου μη υπάρχοντος μετά από γνώμη του κατά το άρθρο 4 του ΠΔ 186/96 Νομαρχιακού Συμβουλίου Δημοσίων Έργων με συμμετοχή του υπό στοιχ. (ε) μέλους, αυτού που ορίσθηκε από την οικεία ΤΕΔΚ και ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, για έργα αρχικού συμβατικού προϋπολογισμού που υπερβαίνει το πιο πάνω ποσό, μετά από γνώμη του Συμβουλίου Δημοσίων Έργων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων του ΥΠΕΧΩΔΕ και μετά την ισχύ του άρθρου 1 παρ.3 του Π. Δ/τος 131/98.

ΝΣΚ/197/2009

Προστασία θαλασσίου περιβάλλοντος – Επιβολή διοικητικών κυρώσεων – Αίτηση θεραπείας κατ’ άρθρο 24 παρ. 1 του Ν 2690/1999, υποβαλλομένη στη Διοίκηση από παραβάτη των διατάξεων του ΠΔ 55/1998 – Ανάκληση ή τροποποίηση των κυρώσεων.(...)Η Διοίκηση δεν μπορεί να επιληφθεί νομίμως της κατ’ ουσίαν εξέτασης αίτησης θεραπείας, υποβαλλόμενης κατ’ άρθρο 24 παρ. 1 Ν 2690/1999, από παραβάτη των διατάξεων του Π.Δ. 55/1998, και να ανακαλέσει ή τροποποιήσει αποφάσεις της, με τις οποίες επιβλήθηκαν κυρώσεις για παραβάσεις της νομοθεσίας περί προστασίας θαλασσίου περιβάλλοντος. (πλειοψ.)


4949/2020

Οδηγίες εξέτασης και αξιολόγησης ενδικοφανών προσφυγών κατά των αποτελεσμάτων του προσωρινού πίνακα παραδεκτών και μη παραδεκτών αιτήσεων στήριξης της υπ’ αριθμ. 3645/13-7-2020 (3ης) Πρόσκλησης της δράσης 10.1.08 «Εφαρμογή της μεθόδου σεξουαλικής σύγχυσης των μικρολεπιδοπτέρων (ΚΟΜΦΟΥΖΙΟ)» του Μέτρου 10 «Γεωργοπεριβαλλοντικά και κλιματικά μέτρα» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας (ΠΑΑ) 2014-2020. ΑΔΑ:ΨΦ4Ε4653ΠΓ-8ΛΛ


1231/2023

Οδηγίες εξέτασης και αξιολόγησης ενδικοφανών προσφυγών κατά των αποτελεσμάτων του προσωρινού πίνακα παραδεκτών και μη παραδεκτών αιτήσεων στήριξης της υπ’ αριθμ. 474/16-2-2023 (ΑΔΑ: Ρ0ΥΤ4653ΠΓ-ΡΓΞ) Πρόσκλησης ετήσιας παράτασης της 1ης Πρόσκλησης, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, της δράσης 10.1.08 «Εφαρμογή της μεθόδου σεξουαλικής σύγχυσης των μικρολεπιδοπτέρων (ΚΟΜΦΟΥΖΙΟ)» του Μέτρου 10 «Γεωργοπεριβαλλοντικά και κλιματικά μέτρα» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας (ΠΑΑ) 2014-2020. ΑΔΑ:ΨΡ294653ΠΓ-ΒΒ7


ΑΕΠΠ/709/2020

Η προσφεύγουσα εταιρεία αιτήθηκε την ακύρωση της Απόφασης αριθμού 04/09.04.2020 της έκτακτης συνεδρίαςσης του Δ.Σ. της αναθέτουσας αρχής (νοσοκομείου), η οποία αφορούσε τον δημόσιο διεθνή ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου παροχής υπηρεσιών καθαριότητας των χώρων του νοσοκομείου για ένα έτος, με προϋπολογισμό 2.258.064,52 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφυγή βασίστηκε στον ισχυρισμό ότι η αναθέτουσα αρχή δεν συμμορφώθηκε με την προηγούμενη απόφαση της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ) αριθμού 267/2020, η οποία είχε ακυρώσει τη μειοδότηση της εταιρείας «……………» λόγω παρανόμων στοιχείων στην προσφορά της (ιδίως για μη συμπερίληψη της υποχρεωτικής παρακράτησης φόρου 8%). Η προσφεύγουσα ζητούσε ουσιαστικά τον επαναπροσδιορισμό της ως προσωρινού μειοδότη, σύμφωνα με τα κρίσιμα της ΑΕΠΠ.