×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1088/2021

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα ένωση οικονομικών φορέων αιτείται την ακύρωση της υπ' αρ. … απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου ...-... και κάθε άλλης συναφούς πράξης της Αναθέτουσας Αρχής. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η εκπόνηση της μελέτης με τίτλο: «ΠΡΑΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΕ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΟΥ ...-...» εκτιμώμενης αξίας δύο εκατομμυρίων πεντακοσίων εβδομήντα εννέα χιλιάδων εννιακοσίων ογδόντα ενός ευρώ και ενενήντα έξι λεπτών (2.579.981,96 €) μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%. Η προσφεύγουσα, ως δεύτερος σε σειρά μειοδότης, επιδιώκει την ανάθεση της σύμβασης σε αυτήν μετά την απόρριψη της προσφοράς του προσωρινού αναδόχου λόγω παρατυπιών στα δικαιολογητικά κατακύρωσης.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕλΣυν/Β-Κλ/82/2014

Λογαριασμοί διαχείρισης-Ελλείμματα υπολόγων(,,,) Δια ταύτα Α. Καταλογίζει, υπέρ του Δήμου ..... ....., χωρίς προσαυξήσεις: 1) το ποσό των δύο χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (2.500,00 €), εις ολόκληρον, σε βάρος του τότε Δημάρχου ..... ..... του ..... και της τότε Ελεγκτή Εσόδων - Εξόδων Ο.Τ.Α. στη Δ.Ο.Υ. ..... ..... του ....., 2) το ποσό των διακοσίων εξήντα έξι ευρώ και εβδομήντα λεπτών του ευρώ (266,70 €), εις ολόκληρον, σε βάρος του τότε Δημάρχου ..... ..... του ....., της τότε Ελεγκτή Εσόδων - Εξόδων Ο.Τ.Α. στη Δ.Ο.Υ. ..... ..... του ..... και των τότε Δημοτικών Συμβούλων ..... του ....., ..... του ....., ..... του ....., ..... του ....., ..... του ....., ..... του ....., ..... του ..... και ..... του ....., 3) το ποσό των δύο χιλιάδων διακοσίων εβδομήντα τριών ευρώ και δέκα λεπτών του ευρώ (2.273,10 €), εις ολόκληρον, σε βάρος του τότε Δημάρχου ..... ..... του ..... και της τότε Ελεγκτή Εσόδων - Εξόδων Ο.Τ.Α. στη Δ.Ο.Υ. ..... ..... του ......Β. Απαλλάσσει, κατά τα λοιπά, τους υπολόγους της χρηματικής διαχείρισης οικονομικού έτους 2006 του Δήμου ..... ....., από την ευθύνη για τη διαπιστωθείσα στη διαχείρισή τους απώλεια παραστατικών πληρωμής. Γ. Κηρύσσει εν μέρει ορθώς έχοντες του λογαριασμούς της χρηματικής διαχείρισης οικονομικού έτους 2006 του Δήμου ..... ..... και καθορίζει το χρηματικό υπόλοιπο της 31.12.2006, που μεταφέρεται στο επόμενο οικονομικό έτος 2007, στο ποσό των εκατό δώδεκα χιλιάδων εννιακοσίων ογδόντα οκτώ ευρώ και είκοσι οχτώ λεπτών του ευρώ (112.988,28 €).


ΑΕΠΠ/1005/2022

Προμήθεια ελαιολιπαντικών … για τέσσερα (4) έτη από την ημερομηνία υπογραφής της Συμφωνίας Πλαίσιο, για τις ανάγκες …  συνολικής εκτιμώμενης αξίας δύο εκατομμυρίων διακοσίων σαράντα δύο χιλιάδων εκατό εβδομήντα ενός ευρώ και πενήντα ενός λεπτών (2.242.171,51€) μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.


ΕΑΔΗΣΥ/41/2024

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητεί να ακυρωθεί η από 3.11.2023 υπ’ αριθμόν … Πράξη Συνεδρίασης της Διοικούσας Επιτροπής της Αναθέτουσας Αρχής, με την οποία εγκρίθηκε το υπ’ αρ. πρωτ. … 3-11-2023 ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ V της αρμόδιας Επιτροπής Διενέργειας του διαγωνισμού σχετικά με την αποσφράγιση και την αξιολόγηση των δικαιολογητικών κατακύρωσης και την κατακύρωση του διαγωνισμού στον δεύτερο παρεμβαίνοντα, αντί του ποσού των εκατόν ογδόντα δύο χιλιάδων τετρακοσίων δεκατριών ευρώ και ενενήντα δύο λεπτών (182.413,92€) συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.


ΑΕΠΠ/338/2020

Η προσφεύγουσα ένωση επιδιώκει με την προδικαστική προσφυγή της την ακύρωση της υπ' αριθμ. 004/14.01.2020 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία ενέκρινε τις προσφορές δύο άλλων ενώσεων οικονομικών φορέων στον διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου για την εκπόνηση της μελέτης «ΠΡΑΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΕ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εκπόνηση μελέτης για πολεοδομικές ενότητες, συμπεριλαμβανομένων μελετών κατηγοριών 16, 10, 13 και 27, με συνολική προϋπολογιζόμενη αξία 2.579.981,96 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι οι αποδεκτές προσφορές δεν πληρούν τα κριτήρια της διακήρυξης και ζητά την απόρριψή τους και την ανάθεση της σύμβασης σε αυτήν.


Δ6Α/1139968/ΕΞ2013

Κατάργηση πεντακοσίων ενενήντα πέντε (595) οργα¬νικών και προσωρινών θέσεων προσωπικού (κενών και καλυμμένων) με σχέση εργασίας ιδιωτικού δι-καίου αορίστου χρόνου, μερικής απασχόλησης, κατ’ εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου 90 του ν. 4172/2013 (Α΄167).

ΕΑΔΗΣΥ/1713/2022

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα αιτείται να ακυρωθεί η με αριθ. …/…/29-09-2022 απόφαση του …, που ελήφθη στα πλαίσια του ηλεκτρονικού, επαναληπτικού, ανοικτού διαγωνισμού, διεθνούς συμμετοχής, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής, με σφραγισμένες προσφορές σε ευρώ για την I) «Προμήθεια … … …», συνολικής προϋπολογισθείσας αξίας ευρώ 1.826.612,90 χωρίς ΦΠΑ και ΙΙ) για την «Προμήθεια … … …», συνολικής προϋπολογισθείσας αξίας τριακοσίων τριάντα τεσσάρων χιλιάδων τετρακοσίων ευρώ 334.400,00 (συμπεριλαμβανομένων νομίμων κρατήσεων, τελών ταξινόμησης και ΦΠΑ), συνολικής εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης δύο εκατομμυρίων πεντακοσίων ενενήντα εννέα χιλιάδων τετρακοσίων ευρώ 2.599.400,00 (συμπεριλαμβανομένων νομίμων κρατήσεων, τελών ταξινόμησης και ΦΠΑ) (ΚΗΜΔΗΣ .../4-1-2021, ΕΣΗΔΗΣ ... και ημερομηνία αποστολής για δημοσίευση στην ΕΕΕΕ 30-12-2020).


Τμ1/4122/2015

ΑΠΟΔΟΧΕΣ:ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ:Αίτηση ανάκλησης της εκτέλεσης της 860/1/253993/22.5.2014 πράξης του Διοικητή της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών.Με τα δεδομένα αυτά, λαμβανομένου υπόψη του ύψους του καταλογισθέντος εις βάρος του αιτούντος ποσού (92.891,53 ευρώ), πιθανολογείται ότι η άμεση καταβολή του συνόλου αυτού θα προκαλέσει σ’ αυτόν δυσχερώς επανορθώσιμη οικονομική βλάβη και, ως εκ τούτου, συντρέχει νόμιμος λόγος χορήγησης της αιτούμενης αναστολής για το ποσό πέραν των δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ και συγκεκριμένα για το ποσό των 82.891,53 ευρώ (92.891,53–82.891,53).(...)Αναστέλλει την εκτέλεση της 860/1/253993/22.5.2014 καταλογιστικής πράξης του Διοικητή της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών, για το ποσό των ογδόντα δύο χιλιάδων οκτακοσίων ενενήντα ενός ευρώ και πενήντα τριών λεπτών (82.891,53).


ΕΑΔΗΣΥ/1073/2022

Υποέργο με τίτλο «Ψηφιακές εφαρμογές για τον αρχαιολογικό χώρο της …» στο πλαίσιο της πράξης με τίτλο «Ψηφιακό ταξίδι στη …». Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε 12 μήνες ... Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των διακοσίων είκοσι δύο χιλιάδων πεντακοσίων ογδόντα ευρώ (222.580,00€) συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. 24%


ΕλΣυν/Ζ.Κλ/365/2009

"2. Το άρθρο 19 παρ. 7 του Οργανισμού του Ελεγκτικού Συνεδρίου (π.δ/μα 774/1980, ΦΕΚ 189 Α΄), όπως η παράγραφος αυτή προστέθηκε με το άρθρο 15 του ν. 2145/1993 (ΦΕΚ 88 Α΄) και ισχύει μετά την αντικατάστασή της από το άρθρο 8 παρ. 1 του ν. 2741/1999 (ΦΕΚ 199 Α΄) και την τροποποίησή της από το άρθρο 2 του ν. 3060/2002 (ΦΕΚ 242 Α΄) ορίζει ότι: «Για τις προμήθειες αγαθών του άρθρου 1 του Ν. 2286/1995 (ΦΕΚ 19 Α΄), η προϋπολογιζόμενη δαπάνη των οποίων υπερβαίνει το ποσό των πεντακοσίων εκατομμυρίων (500.000.000) δραχμών ή ενός εκατομμυρίου πεντακοσίων χιλιάδων (1.500.000) ευρώ, καθώς και για την εκτέλεση έργων από το Δημόσιο, τα Ν.Π.Δ.Δ. και τις δημόσιες επιχειρήσεις ή Οργανισμούς, η προϋπολογιζόμενη δαπάνη των οποίων υπερβαίνει το ποσό του ενός δισεκατομμυρίου (1.000.000.000) δραχμών ή δύο εκατομμυρίων εννιακοσίων χιλιάδων (2.900.000) ευρώ, διενεργείται υποχρεωτικά έλεγχος νομιμότητας της οικείας συμβάσεως, πριν από τη σύναψή της, από Κλιμάκια του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Το προηγούμενο εδάφιο ισχύει και στις συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, όταν το προϋπολογιζόμενο οικονομικό αντικείμενό τους υπερβαίνει το ποσό των πεντακοσίων εκατομμυρίων (500.000.000) δραχμών ή ενός εκατομμυρίου πεντακοσίων χιλιάδων (1.500.000) ευρώ.». Εν συνεχεία, με το άρθρο 12 παρ. 27 του ν. 3310/2005 (ΦΕΚ 30 Α΄), ορίστηκε ότι «α) Ο προβλεπόμενος από τη διάταξη της παρ. 7 του άρθρου 19 του Π.δ. 774/1980 ... έλεγχος νομιμότητας επί των συμβάσεων προμήθειας αγαθών του άρθρου 1 του ν. 2286/1995 (ΦΕΚ 19 Α'), παροχής υπηρεσιών και για την εκτέλεση έργων διενεργείται υποχρεωτικά, πριν από τη σύναψή τους, από Κλιμάκια του Ελεγκτικού Συνεδρίου, εφόσον η προϋπολογιζόμενη δαπάνη τους υπερβαίνει το ποσό του ενός εκατομμυρίου (1.000.000,00) ευρώ.» Εξάλλου, το άρθρο 19 του ν. 3193/2003 (ΦΕΚ 266 Α΄) ορίζει ότι «...για τον προσδιορισμό του ποσού της προϋπολογιζόμενης δαπάνης των οικείων συμβάσεων δεν λαμβάνεται υπόψη ο αναλογών φόρος προστιθέμενης αξίας (Φ.Π.Α.) ...». 3. Από τις ανωτέρω διατάξεις συνάγεται ότι το Ελεγκτικό Συνέδριο ελέγχει, πριν από την υπογραφή τους, τη νομιμότητα των δημοσίων συμβάσεων, εφόσον η προϋπολογιζόμενη γι’ αυτές δαπάνη, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο αναλογών φόρος προστιθέμενης αξίας (Φ.Π.Α.), υπερβαίνει το ποσό του ενός εκατομμυρίου (1.000.000,00) ευρώ. Συνεπώς, δημόσιες συμβάσεις, η προϋπολογιζόμενη δαπάνη των οποίων είναι κατώτερη του ανωτέρω ποσού, απαραδέκτως υποβάλλονται στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο νομιμότητας και το αρμόδιο Κλιμάκιο, στο οποίο εισήχθη η υπόθεση, οφείλει να απόσχει να αποφανθεί επ’ αυτής (βλ. 275, 135, 104, 81/2006 πράξεις παρόντος Κλιμακίου)."


ΕΣ/ΠΡΩΤΟ ΤΜΗΜΑ/467/2024

Με το υπό κρίση ένδικο βοήθημα που επιγράφεται «προσφυγή», το οποίο παραπέμφθηκε στο Ελεγκτικό Συνέδριο με την 5293/2021 απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης (Τμήμα Ε΄ Τριμελές) και κατ’ ορθό νομικό χαρακτηρισμό αποτελεί έφεση, ζητείται η ακύρωση της 256280/2505/1.7.2014 απόφασης του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, με την οποία καταλογίστηκε η εκκαλούσα δημοτική κοινωφελής επιχείρηση με το ποσό των εκατόν τεσσάρων χιλιάδων επτακοσίων εβδομήντα εννέα ευρώ και είκοσι οκτώ λεπτών (104.779,28 ευρώ).