×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1184/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου (προσβαλλόμενη) με αριθμό 263/2019, η οποία αφορά τη διακήρυξη για την ανάδειξη αναδόχου της σύμβασης με αντικείμενο την «Προμήθεια [...]». Επιπλέον, αιτείται αναγνώριση της ως μειοδότη για τις ομάδες Α Δ.Ε [...], Α ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ, Γ Δ.Ε [...] κ.ά. (συνολικά 8 ομάδες), καθώς και την απόρριψη των προσφορών των άλλων δύο συμμετεχόντων λόγω υποτιθέμενων ελλείψεων στους όρους συμμετοχής (π.χ. ελλειπή πιστοποιητικά ISO, αδρόμερες δηλώσεις). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθειες τροφίμων (όπως κατεψυγμένα λαχανικά, νωπά κοτόπουλα) με συγκεκριμένες προδιαγραφές ποιότητας (π.χ. HACCP, ISO 22000).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/858/2018

Η αιτούσα με την προδικαστική προσφυγή ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που επικύρωσε το Πρακτικό Δικαιολογητικών Κατακύρωσης και κατέκυρωσε συγκεκριμένες γραμμές προϊόντων (π.χ. κοτόπουλο μπούτι κατεψυγμένο, κοτόπουλα νωπά ολόκληρα) σε δύο εταιρείες παρεμβαίνουσες. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια τροφίμων, ποτών, καπνού και συναφών προϊόντων (CPV:15000000-8) για τις ανάγκες νοσοκομείων, με προϋπολογισμό 1.319.352,85 €. Η προσφυγή εστιάζει σε παραβάσεις των όρων της διακήρυξης, όπως μη προσκόμιση έγγραφης δέσμευσης συνεργαζόμενου φορέα και ελλειπείς καταλόγους πωλήσεων.


ΑΕΠΠ/1761/2021

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της διακήρυξης για την προμήθεια νωπών κρεάτων (με εκτιμώμενη αξία 199.750 ευρώ χωρίς ΦΠΑ) λόγω ανισότητας στα κριτήρια συμμετοχής μεταξύ μεγάλων και μικρομεσαίων επιχειρημάτων, ασάφειας ως προς τους όρους της διαδικασίας, και άνισης μεταχείρισης των διαγωνιζομένων που δεν εγκατεστημένοι στη νήσο όπου θα πραγματοποιηθεί η προμήθεια. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθεια νωπών κρεάτων οπληφόρων και πουλερικών για την παροχή τροφίμων. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι οι διαφοροποιημένες απαιτήσεις για πιστοποιητικά HACCP/ISO 22000 και η προτίμηση σε νωπά έναντι κατεψυγμένων κρεάτων δημιουργούν άδικα εμπόδια στον ανταγωνισμό.


ΑΕΠΠ/448/2018

Με την προδικαστική προσφυγή ο προσφεύγων ζητεί την ακύρωση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Γενικού Νοσοκομείου Ημαθίας και των πρακτικών της Επιτροπής διενέργειας του διαγωνισμού, καθώς και κάθε άλλης σχετικής πράξης, γιατί κρίθηκαν αποδεκτές οι προσφορές ορισμένων οικονομικών φορέων παρόλο που δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις συμμετοχής όπως η χρήση προηγμένης ψηφιακής υπογραφής, η παράλειψη υποβολής απαιτούμενων πιστοποιητικών (π.χ. AGROCERT, πιστοποιητικά υγείας μεταφορέων) και η μη νόμιμη επικύρωση εγγράφων. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια διαφόρων προϊόντων διατροφής για το ΓΝ Ημαθίας, με συνολικό προϋπολογισμό 546.291,21 ευρώ χωρίς ΦΠΑ, και καλύπτει κατηγορίες όπως κρέατα, ελαιόλαδα, οπωροκηπευτικά, ιχθείς, κατεψυγμένα λαχανικά, τυροκομικά, γαλακτοκομικά προϊόντα, είδη παντοπωλείου, ζαχαροπλαστικής και αυγά.


ΕΣ/Τμ4(ΚΠΕ)23/2014

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ: Μη νόμιμη. (...) Με αυτά τα  δεδομένα  και σύμφωνα με όσα αναπτύχθηκαν στη  σκέψη υπό στοιχ.  ΙΙ, το Κλιμάκιο κρίνει ότι νομίμως ανατέθηκε απευθείας στον φερόμενο ως δικαιούχο η προμήθεια οπωρολαχανικών στον Ψυχιατρικό Τομέα του Γενικού Νοσοκομείου ……….., δεδομένου ότι: 1) στη διενεργηθείσα διαγωνιστική διαδικασία δεν υποβλήθηκαν προσφορές για τα κατεψυγμένα λαχανικά, ενώ η υποβληθείσα προσφορά για τα νωπά οπωρολαχανικά κρίθηκε απαράδεκτη και 2) η επίμαχη ανάθεση διενεργήθηκε υπό τους όρους της αρχικής διακήρυξης (18/2012).  Τα ανωτέρω δε ισχύουν ανεξαρτήτως του γεγονότος ότι το συμβατικό τίμημα (23.052,00 ευρώ με Φ.Π.Α.)  υπερβαίνει το όριο των 20.000 ευρώ, μέχρι του οποίου είναι κατά νόμο επιτρεπτή η απευθείας ανάθεση της παροχής υπηρεσιών, διότι, σύμφωνα με όσα προαναφέρθηκαν, οι περιστάσεις υπό τις οποίες επιτρέπεται η απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών τίθενται, με βάση την παρ. 13 του άρθρου 2 του Ν. 2286/1995,  διαζευκτικά.


ΑΕΠΠ/549/2018

Η προδικαστική προσφυγή απαιτεί την ακύρωση της απόφασης του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με αριθμό πρωτοκόλλου 31195/25.04.2018, η οποία ενέκρινε τις προσφορές διαγωνιζόμενων εταιρειών για την προμήθεια τροφίμων στα Καταστήματα Κράτησης του νομού Αττικής (Τμήματα 3, 4, 6, 11, 15). Επιδιώκεται ο αποκλεισμός ορισμένων εταιρειών λόγω μη συμμόρφωσης με τους όρους της διακήρυξης (π.χ. έλλειψη ISO 22000, ελλιπή δικαιολογητικά) και η ανάδειξη των προσφευγουσών ως νόμιμων αναδόχων για τα σχετικά τμήματα της σύμβασης (κρέατα, ψάρια, λαχανικά, αυγά, γαλακτοκομικά).


ΑΕΠΠ/1138/2020

Με την προδικαστική προσφυγή ζητείται η ακύρωση της πράξης του Διοικητικού Συμβουλίου του φορέα, με την οποία εγκρίθηκαν τα πρακτικά της επιτροπής αποσφράγισης προσφορών και αξιολόγησης δικαιολογητικών συμμετοχής και τεχνικών προσφορών, για τον διεθνή ανοιχτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό προμήθειας τροφίμων (συγκεκριμένα για την κατηγορία Α3 «Οπωροκηπευτικά»). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθεια τροφίμων για ένα έτος, συνολικού προϋπολογισμού 370.115,120€ με ΦΠΑ (13% & 24%), με δικαίωμα τρίμηνης παράτασης. Η προσφυγή ασκείται κατά το μέρος που κρίθηκε αποδεκτή η προσφορά της παρεμβαίνουσας για την κατηγορία Οπωροκηπευτικά, με επιχειρήματα σχετικά με μη συμμόρφωση στις τεχνικές προδιαγραφές (π.χ. ελλειπή πιστοποιητικά ISO 22000:2005 και ελλιπείς υπεύθυνες δηλώσεις προμηθευτών).


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/52/2018

Προμήθεια νωπού κρέατος.Με αυτά τα δεδομένα, το Κλιμάκιο κρίνει ως εξής: Κατ’ αρχάς, τα νωπά κοτόπουλα και τα νωπά κρέατα (βόειο και χοιρινό), αποτελούν αγαθά που κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας και τις συναλλακτικές αντιλήψεις, είναι ομοειδή, υπό την έννοια ότι εντάσσονται στην ευρύτερη κατηγορία τρόφιμα – κρέας...Εξάλλου, το ομοειδές των αγαθών δεν αναιρείται από τυχόν διαφορετικές προδιαγραφές των επιμέρους κατηγοριών αυτών, οι οποίες, σε κάθε περίπτωση, μπορούν να συμπεριλαμβάνονται ανά ομάδες στο ίδιο κείμενο διακήρυξης, απορριπτομένων των περί του αντιθέτου προβαλλομένων από το Νοσοκομείο. Ως εκ τούτου, οι επίμαχες προμήθειες αποτελούν τμήματα ενός ενιαίου μείζονος αντικειμένου, η συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη του οποίου, ...., υπερβαίνει το ποσό των 60.000 ευρώ μέχρι το οποίο επιτρέπεται η ανάθεση προμηθειών κατόπιν διενέργειας πρόχειρου διαγωνισμού, αυτονοήτως δε και το ποσό των 20.000 ευρώ μέχρι το οποίο επιτρέπεται, άνευ συνδρομής ειδικού λόγου, η απευθείας ανάθεση..Περαιτέρω, από τα στοιχεία του φακέλου δεν προκύπτει ότι συνέτρεξαν λόγοι επείγοντες, οφειλόμενοι σε αυταπόδεικτα απρόβλεπτες περιστάσεις, οι οποίοι κατέστησαν αδύνατη τη διενέργεια νόμιμης διαγωνιστικής διαδικασίας...Ωστόσο, το Κλιμάκιο,...κρίνει ότι τα όργανα του νοσοκομείου δεν λειτούργησαν με πρόθεση καταστρατήγησης της κείμενης νομοθεσίας για την ανάθεση δημόσιων συμβάσεων, αλλά προκειμένου να καλύψουν την επιτακτική ανάγκη για σίτιση των ασθενών (Συγγνωστή πλάνη)


ΑΕΠΠ/509/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία έκρινε αποδεκτές τις προσφορές των εταιρειών «...........», «............», «...............» και «..............» για τις Ομάδες Γ1, Γ2, Γ3 και Γ5. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια τροφίμων και προϊόντων για τις Σχολικές Επιτροπές Α΄ και Β΄ Βαθμίδας Εκπαίδευσης για τα έτη 2020–2023, με συνολική εκτιμώμενη αξία 972.447,95 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων ενισχύει ότι οι αποδεκτές προσφορές δεν πληρούν τις απαιτήσεις της διακήρυξης, ιδίως ως προς τα πιστοποιητικά ISO και HACCP, τη νομιμότητα των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την επάρκεια των τεχνικών προσφορών.


ΑΕΠΠ/500/2021

Οι προσφυγές ζητούν την ακύρωση της απόφασης αριθμού 376/05-01-2021, η οποία αφορά στον διεθνή ηλεκτρονικό διαγωνισμό για τη σύναψη τριετούς συμφωνίας πλαισίου προμήθειας 4.950 Σαρωτών, 13.368 Εκτυπωτών και 6.736 Πολυμηχανημάτων για δημόσιους φορείς. Ζητείται επίσης η ακύρωση των αποφάσεων αποδοχής/απορρίψης προσφορών συγκεκριμένων εταιρειών στις ομάδες Β (Εκτυπωτές) και Γ (Πολυμηχανήματα), με ισχυρισμούς περί παραβάσεων τεχνικών προδιαγραφών (π.χ. τεχνολογία LASER, δηλώσεις κατασκευαστών, πιστοποιητικά ISO). Το συνολικό προϋπολογισμός της σύμβασης ανέρχεται σε 29.010.682,58 € χωρίς ΦΠΑ.


ΑΕΠΠ/443/2018

Η προσφεύγουσα αίτησε την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 121/2018 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας, η οποία ενέκρινε: (α) το Πρακτικό 1 (αποσφράγισης και αξιολόγησης τεχνικών προσφορών) και (β) το Πρακτικό 2 (αξιολόγησης οικονομικών προσφορών και ανάδειξης προσωρινών αναδόχων) για τη Διακήρυξη υπ’ αριθμ. 63228/28.11.2017 με αντικείμενο την «Προμήθεια ηλεκτρολογικών ειδών και διαφόρων υλικών» (προϋπολογιζόμενη δαπάνη 181.068,14€). Ισχυρίστηκε ότι η απόρριψη της τεχνικής της προσφοράς για το Τμήμα Δ’ ήταν άδικη, καθώς το προσφερόμενο υλικό (λαμπτήρας φθορισμού T5/14W) πληρούσε τις προδιαγραφές (1250 lumen, όπως αποδεικνύουν επισυναπτόμενα τεχνικά στοιχεία), ενώ κατέκρινε και την αποδοχή προσφορών ανταγωνιστών για το Τμήμα Δ’ και ΣΤ’ λόγω υποτιθέμενων ελλείψεων (π.χ. χώρα κατασκευής, πιστοποιητικά ISO/CE, έλλειψη λαμπτήρων σε φωτιστικά).