×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1281/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «… ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» αιτείται με την προδικαστική προσφυγή της να ακυρωθεί άλλως τροποποιηθεί η προσβαλλόμενη απόφαση της αναθέτουσας αρχής και να διαταχθεί η αναθέτουσα αρχή να προβεί στις οφειλόμενες ενέργειες προκειμένου να εκδοθεί απόφαση περί της αποδοχής της τελικής τεχνικής και οικονομικής προσφοράς της. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά ανταγωνιστική διαδικασία με διαπραγμάτευση για τη σύναψη συμφωνίας-πλαίσιο τετραετούς διάρκειας για την παροχή Υπηρεσιών Αεροπορικής Μεταφοράς προσωπικού από Ελλάδα στη Νήσο Κύπρο και αντιστρόφως. Το κριτήριο ανάθεσης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/466/2007

Συμμόρφωση Διοίκησης σε ακυρωτική απόφαση του ΔΕΑ με την οποία ακυρώθηκε άρνηση της υπηρεσίας να ικανοποιήσει αίτημα συζύγων για συνυπηρέτηση στην Κύπρο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Από το διδόμενο ιστορικό συνάγεται ότι δεν υφίσταται πλέον δυνατότητα αυτούσιας εκτελέσεως της δικαστικής αποφάσεως. Η υπηρεσία, όμως, στα πλαίσια αποκατάστασης των συνεπειών της ακυρωθείσας πράξης, υποχρεούται στη χορήγηση των επαυξημένων αποδοχών που θα εισέπραττε η ενδιαφερομένη, λόγω της συνυπηρέτησης με τον σύζυγό της στην Κύπρο.


ΝΣΚ/52/2003

Έκπτωση φόρου, τον οποίο κατέβαλε στην Κύπρο κυπριακή υπεράκτια εταιρία (offshore) από το εισόδημα ημεδαπής Α.Ε., η οποία συμμετέχει στο κεφάλαιο της κυπριακής εταιρίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Εφόσον τα εισοδήματα κυπριακής υπεράκτιας εταιρίας, στην οποία μετέχει ανώνυμη ημεδαπή εταιρία εκτήθησαν από πηγές εκτός Κύπρου, τότε η ημεδαπή εταιρία δικαιούται να εκπέσει από τον ελληνικό φόρο εισοδήματος μόνο το φόρο, που πράγματι καταβλήθηκε, με συντελεστή 4,25% στην Κύπρο, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της περ.γ’ της παρ.4 του άρθρου 109 του Ν. 2238/1994. (ομοφ.)


ΕλΣυν.Κλ.4/77/2016

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ-ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΦΟΡΟΥ:Με τα δεδομένα αυτά και όσα εκτέθηκαν στις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν,  ο προβαλλόμενος λόγος διαφωνίας πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμος. Τούτο διότι, αφενός η φερόμενη ως δικαιούχος εταιρεία έχει την καταστατική της έδρα στην Κύπρο και συνεπώς δεν είναι φορολογικός κάτοικος Ελλάδας, αφετέρου δεν προκύπτει από τα στοιχεία του φακέλου ότι αποκτά εισόδημα στην ημεδαπή μέσω μόνιμης εγκατάστασης και συνεπώς δεν υπόκειται στον ελληνικό φόρο εισοδήματος και συνακόλουθα στην παρακράτηση φόρου 4% σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 64 παρ. 2 του ν. 4172/2013..(..)το μεγαλύτερο μέρος των εργασιών εκτύπωσης των συγγραμμάτων πραγματοποιείται στην έδρα της εταιρείας στην Κύπρο, μόνη η μη προσκόμιση εγγράφων εκτελωνισμού των συγγραμμάτων από την Κύπρο στην Ελλάδα δεν αρκεί για να αποδείξει ότι η φορολογική κατοικία της φερόμενης ως δικαιούχου εταιρείας βρίσκεται στην Ελλάδα υπό την έννοια ότι ο τόπος άσκησης πραγματικής διοίκησης είναι στην ημεδαπή, ούτε επιπρόσθετα αρκεί για να αποδείξει ότι η φερόμενη ως δικαιούχος αποκτά εισόδημα στην ημεδαπή μέσω μόνιμης εγκατάστασης,..


ΝΣΚ/407/2012

Δυνατότητα συμψηφισμού οφειλής της Αεροπορικής Εταιρείας, απορρέουσας από Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων, με ισόποση οφειλή του Δημοσίου (ΥΠΑ) προς την ίδια εταιρεία, από επιδότηση άγονων γραμμών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η δυνατότητα συμψηφισμού οφειλής αεροπορικής εταιρείας προς το Δημόσιο, που απορρέει από Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων (Τ.Ε.Α.Α.), με απαίτησή της από επιδότηση για παροχή δημόσιας υπηρεσίας σε άγονες αεροπορικές γραμμές, που αφορά διανυθέν και όχι μελλοντικό τρίμηνο, έχει εκκαθαριστεί με την έκδοση της σχετικής εισήγησης και έχει εκδοθεί και η σχετική εντολή Γ.Λ.Κ. δεν μπορεί να αποκλειστεί, εφόσον συντρέχουν οι κατ’ άρθρο 83 ΚΕΔΕ προϋποθέσεις. Αρμόδια αρχή για να αποφανθεί επί αιτήματος συμψηφισμού είναι αποκλειστικά η οικεία Δ.Ο.Υ. και όχι η ΥΠΑ. Επί του συγκεκριμένου αιτήματος συμψηφισμού που προκάλεσε το ερώτημα, η απάντηση είναι αρνητική, καθόσον η υπό κρίση αίτηση συμψηφισμού της Αεροπορικής Εταιρείας με την επωνυμία, OLYMPIC AIR (Ο.Α.) υποβλήθηκε αφενός αόριστα, δηλαδή χωρίς να εξειδικεύεται η προτεινόμενη προς συμψηφισμό ανταπαίτηση αυτής, αφετέρου δε, απευθύνεται και προς την ΥΠΑ, που είναι αναρμόδια αρχή και όχι, όπως έπρεπε, στην οικεία Δ.Ο.Υ. (ομοφ.)


ΕΑΔΗΣΥ/1448/2023

Με την υπό κρίση προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων αιτείται να ακυρωθούν α) η υπ’ αρ. πρωτ. …/21.07.2023 απόφαση του Διευθυντή Διεύθυνσης …, καθώς και τα ενσωματωθέντα σε αυτήν πρακτικά της Επιτροπής και β) η υπ’ αρ. …΄/02.08.2023 Απόφαση του ανωτέρω, καθώς και τα ενσωματωθέντα σε αυτήν πρακτικά της Επιτροπής, και κάθε συναφής πράξη, καθ’ ο μέρος έγιναν δεκτές οι προσφορές των παρεμβαινουσών και δεν διαγνώσθηκε η συνδρομή πρόσθετων λόγων απόρριψης των οικονομικών φορέων «S… ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ …», «MY.. ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», « TZ..ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ …», «Α. Χ.-Ε...», «C...ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ».


ΥΠΕΝ/ΔΑΠΕΕΚ/11163/409/2020

Καθορισμός εγκατεστημένης ισχύος, ανά τεχνολογία ή/και κατηγορία σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Α.Π.Ε. και Σ.Η.Θ.Υ.Α., δημοπρατούμενης μέσω ανταγωνιστικής διαδικασίας υποβολής προσφορών και ελάχιστου αριθμού ανταγωνιστικών διαδικασιών υποβολής προσφορών για το 2020, ανώτατης επιτρεπόμενης τιμής προσφοράς για κάθε ανταγωνιστική διαδικασία υποβολής προσφορών και τέλους συμμετοχής σε ανταγωνιστική διαδικασία υποβολής προσφορών, με βάση τις παρ. 3 και 6 του άρθρου 7 του ν. 4414/2016.

ΥΠΕΝ/ΔΑΠΕΕΚ/119064/4379/2020- ΦΕΚ: 5523/Β/17.12.2020:Από τη δημοσίευση της παρούσας, παύει να ισχύει η ΥΠΕΝ/ΔΑΠΕΕΚ/11163/409/31.01.2020 απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας (Β’ 368)


ΑΠΕΕΚ/Α/Φ1/οικ.180215/2018

Τροποποίηση της αριθμ. ΑΠΕΕΚ/Α/Φ1/οικ. 172859/22.03.2018 (ΦΕΚ Β΄ 1267) υπουργικής απόφασης «Καθορισμός εγκατεστημένης ισχύος, ανά τεχνολογία ή και κατηγορία σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Α.Π.Ε. και Σ.Η.Θ.Υ.Α., η οποία δημοπρατείται μέσω ανταγωνιστικής διαδικασίας υποβολής προσφορών για τα έτη 2018, 2019 και 2020, ελάχιστου αριθμού ανταγωνιστικών διαδικασιών υποβολής προσφορών ανά έτος, ανώτατης επιτρεπόμενης τιμής προσφοράς για κάθε ανταγωνιστική διαδικασία υποβολής προσφορών και τέλους συμμετοχής σε ανταγωνιστική διαδικασία υποβολής προσφορών, με βάση τις παρ. 3 και 6 του άρθρου 7 του ν. 4414/2016».


ΝΣΚ/134/2014

Απόσπαση υπαλλήλου της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ ΑΕ) στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας (124 ΠΒΕ) – Καταβολή ή μη επιδόματος που αφορά δαπάνη εξυπηρέτησης τέκνων σε βρεφονηπιακό σταθμό.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η προβλεπόμενη από συλλογική σύμβαση εργασίας (ΣΣΕ) παροχή για έξοδα βρεφονηπιακού σταθμού, αποτελεί επίδομα που περιλαμβάνεται στις τακτικές αποδοχές υπαλλήλου της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ ΑΕ) αποσπασμένου στην 124 ΠΒΕ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, εφόσον συντρέχουν οι οριζόμενες από την σχετική ΣΣΕ προϋποθέσεις, δηλαδή, εφόσον το παιδί του δεν υπερβαίνει το 5ο έτος της ηλικίας και συγχρόνως προσκομίζεται πρωτότυπο απόδειξης πληρωμής βρεφονηπιακού σταθμού. Επομένως, η παροχή αυτή εντάσσεται στις αποδοχές του άρθρου 17 του Ν. 2527/1997, τις οποίες υποχρεούτο η Υπηρεσία να καταβάλλει στον αποσπασμένο υπάλληλο κατά το χρονικό διάστημα από Ιούνιο 2008 – Νοέμβριο 2009. (ομοφ.)


ΝΣΚ/148/2016

Απαλλαγή από ΦΠΑ των παραδόσεων αγαθών και της παροχής υπηρεσιών σε αεροσκάφη που εκτελούν πτήσεις στο εσωτερικό της χώρας, τα οποία χρησιμοποιούνται από αλλοδαπή αεροπορική εταιρεία, η οποία έχει ιδρύσει υποκατάστημά της στην Ελλάδα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ως κριτήριο, για την απαλλαγή από τον Φ.Π.Α., της παράδοσης των αγαθών και της παροχής των υπηρεσιών προς τα αεροσκάφη της αλλοδαπής αεροπορικής εταιρείας R. L., που εκτελούν πτήσεις στο εσωτερικό της Ελλάδας εντεταγμένα στο AOC (Air Operator Certificate) της εταιρείας αυτής, πρέπει να λαμβάνεται η φύση της συνολικής μεταφορικής δραστηριότητας της εν λόγω εταιρείας και όχι αποκλειστικά το τμήμα εκείνο της μεταφορικής δραστηριότητας που υποστηρίζεται από το Ελληνικό υποκατάστημα, το οποίο, ανεξαρτήτως του αν αποτελεί ξεχωριστή φορολογική οντότητα, δεν έχει πάντως την ιδιότητα της αεροπορικής εταιρείας (ομοφ.).


ΝΣΚ/268/2019

Μεταθέσεις διοικητικών υπαλλήλων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου από τις Γενικές Γραμματείες του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, σε οργανικές μονάδες των Περιφερειακών Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου και αντιστρόφως.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
H Υπηρεσία, στα πλαίσια των οριζομένων στο άρθρο 85 του π.δ. 18/2018 «Οργανισμός του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων», δύναται να διενεργήσει μεταθέσεις διοικητικών υπαλλήλων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, στο πλαίσιο της ίσης μεταχείρισης των διοικουμένων, κατόπιν αίτησης των υπαλλήλων και για προσωπικούς λόγους (εφόσον βεβαιώνεται η ύπαρξη υπηρεσιακών αναγκών) από τις Γενικές Γραμματείες του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, σε οργανικές μονάδες των Περιφερειακών Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου και αντιστρόφως, υπό την προϋπόθεση ότι η μετάθεση γίνεται σε κενή θέση εκπαιδευτικής βαθμίδας και ειδικότητας που ήδη ο μετατιθέμενος υπάλληλος κατέχει προς κάλυψη υπηρεσιακής ανάγκης (ομόφ.).