ΑΕΠΠ/1349/2019
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Η προσφυγή αφορά σύμβαση παροχής υπηρεσιών καθαριότητας που συνάφθηκε μεταξύ του δήμου και μιας εταιρείας. Ο ενδιαφερόμενος ζητεί την ακύρωση της σύμβασης, ισχυριζόμενος ότι παραβιάζονται οι διατάξεις περί δημοσίων συμβάσεων, καθώς και ότι υπήρξαν διαδικαστικά λάθη κατά τη διαδικασία επιλογής του ανάδοχου. Επιπλέον, ζητεί την επισήμανση των ευθυνών των υπευθύνων για τις υποτιθέμενες παραβάσεις και τη λήψη των προβλεπόμενων μέτρων. Το αίτημα συνοδεύεται από ενδείξεις για πιθανή προκατάληψη και μη διαφάνεια στη διαδικασία αναθέσεως, γεγονότα που εάν αποδειχθούν μπορεί να επηρεάσουν τη νομιμότητα της σύμβασης.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/1359/2019
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της υπ' αριθμ. 79/1-10-2019 Απόφασης που εγκρίνει τα Α', Β' και Γ' Πρακτικά της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού, καθώς και την ακύρωση οποιασδήποτε σχετικής πράξης ή παράλειψης της αναθέτουσας αρχής. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια εξοπλισμού ανάπτυξης προηγμένων τεχνολογικών υποδομών VR/AR, με προϋπολογισμό 60.048,39€ (χωρίς ΦΠΑ), που χωρίζεται σε δύο τμήματα: 1) εξοπλισμός (hardware) με προϋπολογισμό 51.266,13€ και 2) λογισμικό (software) με προϋπολογισμό 8.782,26€. Η προσφυγή βασίζεται σε ουσιώδεις παραβάσεις των τεχνικών προδιαγραφών και διαδικαστικά λάθη, όπως μη συμμόρφωση με τους όρους της διακήρυξης, ελλιπή τεκμηρίωση και ανεπίτρεπτες τροποποιήσεις των προσφορών.
ΝΣΚ/404/2011
ΑΕΙ – Μέλη ΔΕΠ – Πειθαρχική διαδικασία – Ένορκη Διοικητική Εξέταση – Αναστολή.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης (Ε.Δ.Ε.) διατάσσεται κάθε φορά που η Υπηρεσία έχει σοβαρές υπόνοιες ή σαφείς ενδείξεις για τη διάπραξη πειθαρχικού παραπτώματος. Η Ε.Δ.Ε. ολοκληρώνεται διαδικαστικά με τη σύνταξη και υποβολή αιτιολογημένης έκθεσης στο όργανο που διέταξε τη διενέργεια αυτής και συνοδεύεται υποχρεωτικά από όλα τα στοιχεία (καταθέσεις μαρτύρων, έγγραφα κ.λπ.), τα οποία θεμελιώνουν το περιεχόμενό της. Με το άρθρο 114 του Υ.Κ. όπως υποδηλώνει και ο τίτλος του, ρυθμίζονται οι σχέσεις μεταξύ της πειθαρχικής διαδικασίας και της ποινικής δίκης. Ειδικότερα στην παράγραφο 1 αυτού θεσπίζεται, ως κανόνας, η αυτοτέλεια και ανεξαρτησία της πειθαρχικής διαδικασίας από την ποινική δίκη, υπό την έννοια ότι δεν ταυτίζεται με αυτή ούτε και επηρεάζεται κατ’ αρχήν από τις συνέπειες αυτής. Αυτοτελής και ανεξάρτητη επίσης είναι η πειθαρχική διαδικασία και από «άλλη δίκη», ήτοι από την αστική ή τη διοικητική δίκη. Δεν επιτρέπεται η αναστολή της πειθαρχικής διαδικασίας, στην οποία εντάσσεται συστηματικά και η Ένορκη Διοικητική Εξέταση (Ε.Δ.Ε.) (Τμήμα Β’ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ – Κεφάλαιο Β’ – Άρθρο 126 Υ.Κ.), με αφορμή την εκκρεμοδικία προς επίλυση των αυτών πραγματικών περιστατικών ή συναφούς υπόθεσης ενώπιον των πολιτικών (αστικών) ή των διοικητικών δικαστηρίων, αφού το ζήτημα της αναστολής ρυθμίζεται κατά τρόπο ειδικό και εξαντλητικό από τις διατάξεις αυτές, που επιτρέπουν την αναστολή μόνον ένεκα ποινικής δίκης. Ο Πρύτανης του Ε.Μ.Π., υπό την ιδιότητά του ως πειθαρχικώς προϊστάμενος, δεν δύναται κατά νόμο να διατάξει την αναστολή της διαταχθείσας Ε.Δ.Ε., το μεν διότι τα εκτιθέμενα αορίστως στο έγγραφο του κ. Ι.Γ., ως περιεχόμενο της αγωγής, και αληθή υποτιθέμενα, δεν συνιστούν τους «εξαιρετικούς λόγους» της παραγράφου 2 του άρθρου 114 Υ.Κ., το δε διότι, ελλείψει οιασδήποτε διαφορετικής ειδικότερης ρύθμισης για το συγκεκριμένο ζήτημα, η πολιτική δίκη δεν αναστέλλει την πειθαρχική διαδικασία.