ΑΕΠΠ/1458/2019
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης 173/2019 του Δ.Σ. της αναθέτουσας αρχής, η οποία ανακήρυξε την παρεμβαίνουσα εταιρεία ως προσωρινό ανάδοχο του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η υπηρεσία «Μεταφορά και Διάθεση (4.200 τόνων) Αφυδατωμένης Ιλύος» από εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής, φόρτωσης, μεταφοράς και τελικής διάθεσης της ιλύος. Οι αιτίες της προσφυγής αφορούν την υποτιθέμενη ελλιπή τεκμηρίωση ικανότητας του πλωτού μέσου της παρεμβαίνουσας για τη συγκεκριμένη μεταφορά και την ουσιαστική ακαταλληλότητα της τεχνικής προσφοράς της.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/237/2018
Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας επιδιώκει την ακύρωση της από 26-2-2018 απόφασης της ΔΕΥΑ Χαλκίδας, καθώς και της υπ' αριθμ. 19/2018 απόφασης του Δ.Σ. της ΔΕΥΑ Χαλκίδας με θέμα «Έγκριση Πρακτικού Ελέγχου Δικαιολογητικών Συμμετοχής και Τεχνικών Προσφορών του Διαγωνισμού για τη “Μεταφορά και Διάθεση (3.600 τόνων) Αφυδατωμένης Ιλύος Εγκαταστάσεων Λυμάτων Δ.Ε.Υ.Α. Χαλκίδας"», καθ' ο μέρος έκρινε την προσφορά του ως απορριπτέα. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών μεταφοράς και διάθεσης ιλύος, δηλαδή η συλλογή, φόρτωση, μεταφορά (με πλωτά και οδικά μέσα) και τελική διάθεση 3.600 τόνων αφυδατωμένης ιλύος σε νόμιμη μονάδα επεξεργασίας.
ΑΕΠΠ/525/2019
Η αιτούσα με την προδικαστική προσφυγή επιδιώκει την ακύρωση της Διακήρυξης του αναθέτοντος φορέα, η οποία προκήρυξε ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου υπηρεσίας διαχείρισης και τελικής διάθεσης αφυδατωμένης ιλύος από τις Εγκαταστάσεις Επεξεργασίας Λυμάτων. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει τμηματική φόρτωση, μεταφορά, εκφόρτωση, προσωρινή αποθήκευση, αξιοποίηση ή/και επεξεργασία και διάθεση της ιλύος σε τελικό αποδέκτη εκτός εγκαταστάσεων, με συνολικό προϋπολογισμό 506.540 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%). Η αιτούσα υποστηρίζει ότι η Διακήρυξη παραβιάζει το νομικό πλαίσιο, περιέχει ασάφειες ως προς την ποσότητα της ιλύος και τον υπολογισμό κόστους, ενώ δεν λαμβάνει υπόψη τις νέες μισθολογικές αλλαγές. Επίσης, ισχυρίζεται ότι η μείωση του προϋπολογισμού δεν αιτιολογήθηκε επαρκώς.
ΑΕΠΠ/497/2020
Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης του αναθέτοντα φορέα που απέρριψε την προσφορά του και ανέδειξε ως προσωρινό ανάδοχο τον παρεμβαίνοντα. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη μεταφορά και διάθεση 4.200 τόνων αφυδατωμένης ιλύος από εγκαταστάσεις λυμάτων, με εκτιμώμενη αξία 399.000 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Ο προσφεύγων επιχειρηματολογεί ότι τα στοιχεία που προέκυψαν από τις διευκρινίσεις δεν ήταν επαρκή για τον αποκλεισμό του και ότι το σκάφος του είχε την απαιτούμενη ικανότητα, χωρίς να παραβιάζει όρους της διακήρυξης.
ΑΕΠΠ/873/2018
Ο προσφεύγων επιδιώκει την ακύρωση ή μεταρρύθμιση της αριθ. πρωτ. 367/2018 απόφασης του ΔΣ της ΕΥΑΘ ΑΕ, η οποία αφορά την παροχή υπηρεσιών τελικής διάθεσης ή/και ανάκτησης αφυδατωμένης ιλύος στην Εγκατάσταση Επεξεργασίας Νερού Θεσσαλονίκης (ΕΕΝΘ). Ειδικότερα, ζητείται η ακύρωση των πρακτικών της επιτροπής διαγωνισμού, ο αποκλεισμός συγκεκριμένων οικονομικών φορέων και η κήρυξή του ως αναδόχου. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι οι αποδεκτές προσφορές των άλλων διαγωνιζομένων έπρεπε να απορριφθούν λόγω έλλειψης απαιτούμενων αδειών μεταφοράς ιλύος και τεκμηρίων για ζυγιστική διάταξη, τα οποία αποτελούσαν απαραίτητες προϋποθέσεις της διακήρυξης.
ΑΕΠΠ/1446/2020
Η προσφεύγουσα επιδιώκει να ακυρωθούν οι υπ’ αριθμ. 203/2020 και 217/2020 αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης-Αποχέτευσης, οι οποίες απέρριψαν την τεχνική της προσφορά για τον διαγωνισμό με τίτλο «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΙΛΥΟΣ ΤΗΣ Ε.Ε.Λ. ΔΗΜΟΥ» για τα έτη 2020-2021. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε τη διαχείριση (συλλογή, μεταφορά, προσωρινή αποθήκευση, επεξεργασία και διάθεση) αφυδατωμένης ιλύος από τις εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων του Δήμου, με συνολικό προϋπολογισμό 1.350.200,00 € άνευ ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα θεωρεί ότι η απόρριψη της προσφοράς της βασίστηκε σε λανθασμένη ερμηνεία των όρων του διαγωνισμού, ισχυριζόμενη ότι η ιλύς ανήκει στα στερεά απόβλητα ανεξάρτητα από το ποσοστό υγρασίας της, ενώ η επιτροπή διέκρινε λανθασμένα μεταξύ στερεών και υγρών αποβλήτων.
Α1/30028/2462/2014
Μεταφορά με ΦΙΧ αυτοκίνητα με ΜΑΜΦΟ άνω των τεσσάρων τόνων μηχανημάτων της επιχείρησης(ΑΔΑ: ΒΙΙΨ1-1ΗΖ)
ΕΣ/ΤΜ.ΜΕΙΖ-ΕΠΤΑΜ.ΣΥΝΘ/6626/2015
Μεταφορά και τελική διάθεση έξι χιλιάδων (6.000) τόνων αφυδατωμένης ιλύος αστικών λυμάτων:. ζητείται η αναθεώρηση της 6001/2015 απόφασης του VI Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου.Με βάση την τελευταία αυτή παραδοχή, και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω (βλ. σκέψη V), το Δικαστήριο κρίνει ότι η ενώπιον του παρόντος Τμήματος παρέμβαση της ως άνω κοινοπραξίας υπέρ του κύρους της προσβαλλόμενης απόφασης πρέπει ν’ απορριφθεί ως απαράδεκτη, δοθέντος αφενός ότι με την απόφαση αυτή έχει κριθεί ότι η εν λόγω κοινοπραξία δεν παρενέβη παραδεκτώς στην ενώπιον του VI Tμήματος διαδικασία της αίτησης ανάκλησης της 146/2015 πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου, αφετέρου η παρεμβαίνουσα δεν έχει ασκήσει αίτηση αναθεώρησης της απόφασης αυτής, κατά το μέρος που με αυτή απορρίφθηκε η παρέμβασή της. Κατά συνέπεια, εφ’ όσον με την προσβαλλόμενη απόφαση 6001/2015 του VI Τμήματος απορρίφθηκε ως απαράδεκτη η υπέρ της διατήρησης της ισχύος της 146/2015 πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου παρέμβαση της ως άνω κοινοπραξίας, η τελευταία δεν απέκτησε την ιδιότητα της παρεμβαίνουσας ενώπιον της διαδικασίας του VI Τμήματος και κατ’ επέκταση δεν νομιμοποιείται παθητικώς, στην άσκηση παρέμβασης στην κρινόμενη αίτηση αναθεώρησης.Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η αίτηση αναθεώρησης και η παρέμβαση πρέπει να απορριφθούν και να διαταχθεί η υπέρ του Δημοσίου κατάπτωση του κατατεθέντος από την αιτούσα παραβόλου (άρθρο 73 παράγραφος 4 του Κώδικα Νόμων για το Ελεγκτικό Συνέδριο).
ΑΕΠΠ/1241/2019
Η προσφεύγουσα, η Ένωση εταιρειών «…», με την προδικαστική προσφυγή της ζητά την ακύρωση της απόφασης του αναθέτοντος φορέα (Δ.Ε.Υ.Α. …), με την οποία εγκρίθηκε το πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού και αναδείχθηκε μειοδότης η παρεμβαίνουσα ατομική επιχείρηση «…» για την ανάδειξη αναδόχου παροχής υπηρεσιών μεταφοράς αφυδατωμένης ιλύος από τις Εγκαταστάσεις Επεξεργασίας Λυμάτων (ΕΕΛ). Η σύμβαση αφορά υπηρεσίες με προϋπολογισμένη αξία 217.686,40 ευρώ (συνολικά 215.383,04 ευρώ με ΦΠΑ) και διάρκεια 12 έως 24 μήνες. Η προσφεύγουσα επιδιώκει να κατακυρωθεί ο διαγωνισμός σε αυτήν, καθώς υπέβαλε την αμέσως επόμενη πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, αμφισβητώντας τη νομιμότητα της εν λόγω ανάδειξης λόγω παραβάσεων στην υποβολή δικαιολογητικών από την παρεμβαίνουσα.
ΑΕΠΠ/973/2019
Η προσφεύγουσα εταιρία επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της ΑΣΔΥΣ με αριθμό Φ. 600.163/58/414784/Σ.1273/24.06.2019, η οποία έκρινε ως μη αποδεκτή την οικονομική προσφορά της στον επαναληπτικό διαγωνισμό για τη σύναψη Συμφωνίας Πλαίσιο 2ετούς διάρκειας. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια 500 τόνων ζυμαρικών (250 τόνοι ανά έτος) για την κάλυψη αναγκών μονάδων του Στρατού Ξηράς, με προϋπολογισμό 462.500 ευρώ (πλέον ΦΠΑ 24%). Οι αιτίες της προσφυγής αφορούν την απόρριψη της προσφοράς λόγω μη υποβολής Υπεύθυνης Δήλωσης κατά τα κριτήρια της Διακήρυξης, παρότι η εταιρία θεωρεί ότι είχε ήδη αποδείξει την καταλληλότητά της σε προηγούμενο στάδιο.
ΑΕΠΠ/477/2018
Ο προσφεύγων ζητάει την ακύρωση των πράξεων της αναθέτουσας αρχής, συμπεριλαμβανομένων των πρακτικών επιτροπής και της απόφασης αποδοχής δικαιολογητικών, καθώς και την απόρριψη των προσφορών άλλων οικονομικών φορέων και τη δική του ανάδειξη ως προσωρινού αναδόχου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την καταστροφή ληγμένων φαρμάκων με αποτέφρωση και τη μεταφορά τους, με συνολικό προϋπολογισμό 244.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Οι κατηγορίες φαρμάκων περιλαμβάνουν ληγμένα φάρμακα της 'ΧΡΩΠΕΙ' (105 τόνων) και αντιϊκά/ανθελονοσιακά φάρμακα (17 τόνων). Ο διαγωνισμός διενεργήθηκε ηλεκτρονικά με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά.