×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1620/2020

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ανάκριση της νομιμότητας της διαδικασίας ανάθεσης του έργου αποκατάστασης κατολισθητικών φαινομένων, επιδιώκοντας τη διαπίστωση παρανόμου προσφυγής σε διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση προκήρυξης. Ειδικότερα, απαιτεί την ακύρωση της υπ’ αριθμ. ****** πρόσκλησης υποβολής προσφορών, καθώς και την απαγόρευση της συνέχισης της διαγωνιστικής διαδικασίας και ανάθεσης της σύμβασης, ισχυριζόμενη ότι πληροί τις προϋποθέσεις συμμετοχής αλλά αποκλείστηκε λόγω της μη διεξαγωγής ανοικτού διαγωνισμού, γεγονός που θεωρεί ότι παραβιάζει τις αρχές της διαφάνειας και του ανταγωνισμού.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΚΛ.Ε/136/2021

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:(....)να ελέγξει τη νομιμότητα της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου και του σχεδίου σύμβασης του έργου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με τίτλο «Έργα αντιμετώπισης των κατολισθητικών φαινομένων επί του Β.Ο.Α.Κ. στην ευρύτερη περιοχή Σισών – Φόδελε (χ.θ. 93+000 – χ.θ. 111+000)», προϋπολογιζόμενης δαπάνης 3.588.709,68 ευρώ, χωρίς Φ.Π.Α. (4.450.000,00 ευρώ, με Φ.Π.Α.), και συμβατικής δαπάνης 3.194.501,62 ευρώ, χωρίς Φ.Π.Α. (3.961.182,01 ευρώ, με Φ.Π.Α.).(....)Τέλος, η επιλογή της εν λόγω διαδικασίας ανάθεσης, ήτοι της διαδικασίας με διαπραγμάτευση, έναντι της διενέργειας ανοικτής διαγωνιστικής διαδικασίας, παρίσταται δικαιολογημένη και για τον επιπρόσθετο λόγο ότι η διαδικασία αυτή επέτρεψε την υποβολή και αξιολόγηση των προσφορών και των απαιτούμενων δικαιολογητικών των περισσότερων, άλλωστε, του ενός συμμετεχόντων φορέων (γεγονός που επέτρεψε την ανάπτυξη, έστω και περιορισμένου, ανταγωνισμού) και την ανάθεση του ελεγχόμενου έργου σε μικρότερο χρονικό διάστημα από αυτό που θα απαιτείτο σε περίπτωση διενέργειας ανοικτού διαγωνισμού, σύμφωνα και με τα διδάγματα της κοινής πείρας. Δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Κρήτης και της εργοληπτικής επιχείρησης «… ΑΤΕ», για την εκτέλεση του έργου «Έργα αντιμετώπισης των κατολισθητικών φαινομένων επί του Β.Ο.Α.Κ. στην ευρύτερη περιοχή Σισών – Φόδελε (χ.θ. 93+000 – χ.θ. 111+000)».


Π.Δ.92/2016

Απαγόρευση συνέχισης της χρήσης του τίτλου «Επιμελητήριο».


Π.Δ.17/2020

Απαγόρευση συνέχισης της χρήσης του όρου «Επιμελητήριο».


ΠΟΛ.1237/2018

Παράταση και αναστολή καταβολής βεβαιωμένων οφειλών για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών που προέκυψαν από την εκδήλωση κατολισθητικών φαινομένων (αιφνίδια αποκόλληση και πτώση βράχων) την 24.11.2018 στην Δημοτική Κοινότητα Πλωμαρίου του Δήμου Λέσβου της Περιφερειακής Ενότητας Λέσβου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.  


ΕΑΔΗΣΥ/246/2025

Η προσφεύγουσα ένωση εταιρειών ζητεί την ακύρωση της πρόσκλησης σε διαδικασία διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση, η οποία αφορά την ανάθεση του έργου «Κατεπείγοντα έργα αποκατάστασης βλαβών σε οδικές υποδομές λόγω απρόβλεπτων καιρικών φαινομένων (κακοκαιρίες «Όνομα1» και «Όνομα2»)». Το έργο εκτιμάται σε σημαντικό ποσό (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%) και έχει εκτελεστική προθεσμία μεγάλης διάρκειας. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η διαδικασία παραβιάζει τις διατάξεις του νόμου, καθώς δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για τη διαπραγμάτευση χωρίς δημοσίευση και ότι η αναθέτουσα αρχή κάνει κακή χρήση της διακριτικής ευχέρειας, προσκαλώντας μόνο τέσσερις συγκεκριμένους οικονομικούς φορείς.


ΑΕΠΠ/911/2020

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της πρόσκλησης για διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση, με αριθμό πρωτοκόλλου 82684/18-6-2020, η οποία αφορά τη διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης έργου. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η εκτέλεση έργου με εκτιμώμενη αξία (χωρίς ΦΠΑ) 403.225,80 ευρώ. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η διαδικασία δεν πληρούς τους νόμιμους όρους, καθώς δεν συνήρχθη η προϋπόθεση της κατεπείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης που απαιτείται για τη διενέργεια διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση. Επιπλέον, επικαλείται ότι αποκλείστηκε άδικα από τη συμμετοχή στην διαπραγμάτευση, αφού δεν κλήθηκε.


180710/2022

Τροποποίηση και συμπλήρωση της υπό στοιχεία οικ. 148741/05-04-2022 απόφασης του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού «Έκτακτα μέτρα πρόληψης και αποτροπής φαινομένων βίας στον αθλητισμό - Απαγόρευση διάθεσης εισιτηρίων» (Β’ 1842).


ΕΣ/ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ε/334/2025

Η Πράξη 334/2025 του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου κωλύει την υπογραφή του σχεδίου σύμβασης για το Τμήμα 5 του έργου δασοτεχνικής διευθέτησης χειμάρρων σε περιοχές ευθύνης του Δασαρχείου Πεντέλης, έπειτα από την πυρκαγιά της 11ης Αυγούστου 2024. Το Κλιμάκιο έκρινε μη νόμιμη την προσφυγή στη διαδικασία διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση (άρθρο 32 παρ. 2 περ. γ΄ του ν. 4412/2016). Αιτιολογήθηκε ότι ο σκοπός του έργου εντασσόταν σε πολυετή σχεδιασμό και δεν τεκμηριώθηκε η κατεπείγουσα ανάγκη, αφού μεσολάβησε διάστημα σχεδόν ενός έτους μεταξύ της πυρκαγιάς και της ανάθεσης της σύμβασης, ικανό για τη διεξαγωγή επισπευσμένης ανοικτής διαδικασίας. Επιπλέον, καταγράφηκε πλημμέλεια κατά τη διαπραγμάτευση, καθώς αποκλείστηκε οικονομικός φορέας για λόγους αντίθετους με τους ρητούς όρους της πρόσκλησης.


ΑΕΠΠ/630/2021

Η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση ή μεταρρύθμιση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής, η οποία απέρριψε την οικονομική προσφορά της για το Τμήμα 'Σύστημα Ενδοεπικοινωνίας' ενός διαγωνισμού. Ο διαγωνισμός αφορούσε την προμήθεια αντιβαλλιστικών κρανών με ενδοεπικοινωνία και μονοκύαλο νυχτερινής παρατήρησης. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η απόρριψη βασίστηκε σε εσφαλμένη ερμηνεία της υποβεβλημένης υπεύθυνης δήλωσης και παραβιάζει τις αρχές της ίσης μεταχείρισης και διαφάνειας, επιδιώκοντας την αποδοχή της προσφοράς της και την ανακήρυξή της ως οριστικής αναδόχου.


ΑΕΠΠ/539/2018

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Λίμνης Πλαστήρα, η οποία απέρριψε την προσφορά του στον διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου «ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΙΜΝΗΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑ». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την κατασκευή έργων για την αντιμετώπιση κατολισθητικών φαινομένων στον οδικό δίκτυο του δήμου, με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 161.358,85€ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η ακύρωση της προσφοράς του ήταν άδικη, καθώς η ηλεκτρονική εγγυητική επιστολή που υποβάλλει πληρούς τους όρους της διακήρυξης και ότι η Αναθέτουσα Αρχή έπρεπε να τον καλέσει να συμπληρώσει τυχόν ελλείψεις πριν την απόρριψη.