×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1632/2021

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Οι προσφεύγοντες αιτούνται την ακύρωση της Απόφασης Εκτελεστικής Επιτροπής υπ’ αριθ. 200/2021 της αναθέτουσας αρχής, η οποία αφορά τη διαδικασία ανάθεσης δημοσίας σύμβασης για υπηρεσίες φύλαξης χώρων, με εκτιμώμενη αξία (άνευ ΦΠΑ) 1.071.313,30 ευρώ. Ειδικότερα, οι προσφυγές αφορούν τον αποκλεισμό των προσφευγόντων από τη διαδικασία, λόγω παραλείψεων ή εσφαλμένης εφαρμογής κριτηρίων αξιολόγησης, όπως η υποβολή ελλιπών ενορκών βεβαιώσεων, η μη συμμόρφωση με τους όρους της διακήρυξης σχετικά με το εργατικό και ασφαλιστικό κόστος, καθώς και ζητήματα σχετικά με την ορθή αξιολόγηση των οικονομικών προσφορών.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1633/2021

Οι προσφεύγοντες ασκούν προδικαστικές προσφυγές ζητώντας την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής υπ’ αριθ. 200/2021, η οποία αφορά την ανάθεση δημόσιας σύμβασης για υπηρεσίες φύλαξης χώρων, με εκτιμώμενη αξία 1.071.313,30 ευρώ (άνευ ΦΠΑ). Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει φύλαξη χώρων, με συγκεκριμένες απαιτήσεις όπως η χρήση κέντρου ασφάλειας, σύστημα επίβλεψης υπηρεσιών ασφαλείας, καθώς και ασφαλιστικά κριτήρια. Οι προσφυγές επικαλούνται ελλείψεις στη διαδικασία αξιολόγησης και αποκλεισμού των προσφορών, ιδίως ως προς τις βάσεις αποκλεισμού και την ελλιπή τεκμηρίωση οικονομικών προσφορών.


ΑΕΠΠ/1634/2021

Οι προσφεύγοντες ζητούν την ακύρωση της Απόφασης Εκτελεστικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής υπ’ αριθ. 200/2021, η οποία αφορά τη διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για υπηρεσίες φύλαξης χώρων με εκτιμώμενη αξία 1.071.313,30 ευρώ (άνευ ΦΠΑ). Ειδικότερα, οι προσφυγές αφορούν: (1) την παράλειψη βάσεων αποκλεισμού κατά δεύτερου και τρίτου προσφεύγοντα, (2) τον αποκλεισμό του δεύτερου προσφεύγοντα λόγω μη συμμόρφωσης με απαιτούμενη ένορκη βεβαίωση, και (3) τον αποκλεισμό του τρίτου προσφεύγοντα λόγω λανθασμένου υπολογισμού εργατικού κόστους. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει υπηρεσίες φύλαξης με υποχρεώσεις όπως χρήση Κέντρου Λήψης Σημάτων, σύστημα επίβλεψης και εξοπλισμό ασφαλείας.


ΑΕΠΠ/785/2018

Οι προσφεύγουσες αιτούνται την ακύρωση ή τροποποίηση της προσβαλλόμενης απόφασης της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, η οποία αφορά στη διενέργεια ηλεκτρονικού ανοιχτού διαγωνισμού με αντικείμενο την «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας των κτιριακών εγκαταστάσεων (εσωτερικών και εξωτερικών χώρων) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου για χρονικό διάστημα 24 μηνών», συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 370.967,74€ πλέον Φ.Π.Α. Ειδικότερα, οι προσφεύγουσες υποστηρίζουν ότι οι οικονομικές προσφορές των αναδειχθέντων προσωρινών αναδόχων παραβιάζουν διατάξεις της Διακήρυξης και του νόμου, καθώς δεν καλύπτουν το ελάχιστο νόμιμο εργατικό και ασφαλιστικό κόστος, ενώ επιπλέον επικαλούνται εσφαλμένους υπολογισμούς ως προς τις ημέρες εργασίας, τα δώρα και τα επιδόματα αδείας, καθώς και μη τήρηση του καθορισμένου ποσοστού διοικητικού κόστους.


ΑΕΠΠ/1153/2020

Οι προσφεύγοντες αιτούνται την ακύρωση της Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής με αριθμό 166/2020, η οποία κρίθηκε αποδεκτή η συμμετοχή των διαφόρων παρεμβαινόντων και προσφευγόντων στη διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης έργου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την κατασκευή εγκαταστάσεων επεξεργασίας λυμάτων με εκτιμώμενη αξία (χωρίς ΦΠΑ) 2.394.697,00 ευρώ, η οποία προκηρύχθηκε με διακήρυξη που ανακτήθηκε στις 03/02/2020. Οι προσφεύγοντες διεκδικούν τον αποκλεισμό των υπολοίπων διαδίκων λόγω παραβάσεων τεχνικών προδιαγραφών, μη συμμόρφωσης με τους όρους της διακήρυξης και ελλείψεων υποβολής απαραίτητων τεκμηρίωσεων.


ΑΕΠΠ/786/2018

Οι προσφεύγουσες επιδιώκουν την ακύρωση της απόφασης της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου σχετικά με την ανάθεση υπηρεσιών καθαριότητας για τις κτιριακές εγκαταστάσεις του για 24 μήνες με συνολικό προϋπολογισμό 370.967,74€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Ειδικότερα, αμφισβητούν την επιλογή των προσωρινών αναδόχων, ισχυριζόμενες ότι οι υποβληθείσες προσφορές δεν καλύπτουν το νόμιμο εργατικό και ασφαλιστικό κόστος, ενώ προσβάλλουν και τον υπολογισμό του διοικητικού κόστους. Η σύμβαση αφορά την καθαριότητα εσωτερικών και εξωτερικών χώρων του πανεπιστημίου, οργανωμένων σε 5 ομάδες (Τρίπολη, Καλαμάτα, Κόρινθος, Ναύπλιο, Σπάρτη) και διεκδικούν την τροποποίηση της απόφασης λόγω παραβάσεων της διακήρυξης και του νόμου.


ΑΕΠΠ/1157/2020

Οι προσφεύγοντες ζητούν την ακύρωση της Απόφασης 351/2020 της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία ματαίωσε τη διαδικασία ανάθεσης της δημόσιας σύμβασης για την «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ» με εκτιμώμενη αξία (άνευ ΦΠΑ) 313.835,00 ευρώ. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει πολλαπλές ομάδες (Α, Γ, Δ, ΣΤ κ.ά.) με συγκεκριμένα ηλεκτρολογικά υλικά και φωτιστικά σώματα, όπου κάθε προσφεύγων συμμετείχε σε διαφορετικές ομάδες με επιμέρους εκτιμώμενες αξίες (π.χ. 56.400 ευρώ για την ΟΜΑΔΑ ΣΤ). Η αιτιολογία της ματαίωσης αμφισβητήθηκε ως αόριστη και μη συμβατή με τη νομοθεσία, καθώς βασίστηκε σε ασυμφωνίες εσωτερικών οργάνων της αναθέτουσας αρχής σχετικά με τη διαδικασία αποσφράγισης δειγμάτων χωρίς να αναφέρει συγκεκριμένες παρατυπίες των προσφευγόντων.


ΝΣΚ/330/2003

Διαδικασία ανάθεσης δημοσίας συμβάσεως υπηρεσιών με διαπραγμάτευση, καθορισμός και γνωστοποίηση ειδικής βαρύτητας και τρόπου βαθμολόγησης των κριτηρίων ανάθεσης, σειρά ανοίγματος τεχνικών και οικονομικών προσφορών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Κατά την διαδικασία συνάψεως δημοσίας συμβάσεως υπηρεσιών με διαπραγμάτευση, που κηρύχθηκε κατά τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ.2 περ.β’ και γ’ του ΠΔ 346/1998, η αναθέτουσα αρχή δεν είναι υποχρεωμένη, να καθορίσει και να γνωστοποιήσει σειρά βαρύτητας και τρόπο βαθμολόγησης των κριτηρίων ανάθεσης της σύμβασης στην πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά. (πλειοψ.) Τα στοιχεία αυτά δεν μπορεί να τα καθορίσει εκ των υστέρων, εάν η διαδικασία βρίσκεται σε στάδιο, που κατά αντικειμενική κρίση, δημιουργεί αμφιβολίες σχετικά με την τήρηση των αρχών της διαφάνειας και της ίσης μεταχείρισης των συμμετεχόντων. Κατά την ίδια διαδικασία η αναθέτουσα αρχή δεν υποχρεούται, να καθορίσει ποσοστό εκπτώσεως, η υπέρβαση του οποίου συνιστά λόγο αποκλεισμού από την διαδικασία, ούτε υποχρεούται, να εξετάσει και αξιολογήσει πρώτα τις τεχνικές και στη συνέχεια τις οικονομικές προσφορές. (ομόφωνα)


9269/470/2007

Μέσα ένδικης προστασίας του κοινού κατά πράξεων ή παραλείψεων της Διοίκησης σχετικά με θέματα ενημέρωσης και συμμετοχής του κατά τη διαδικασία έγκρισης περιβαλλοντικών όρων, σύμφωνα με τα άρθρα 4 και 5 του ν. 1650/1986, όπως αντικαταστάθηκαν με τα άρθρα 2 και 3 του ν. 3010/2002» (Β΄ 1391) και σε συμμόρφωση με τις διατάξεις των άρθρων 3 (παρ. 7) και 4 (παρ. 4) της οδηγίας 2003/35/ΕΚ «σχετικά με τη συμμετοχή του κοινού στην κατάρτιση ορισμένων σχεδίων και προγραμμάτων που αφορούν το περιβάλλον και με την τροποποίηση όσον αφορά τη συμμετοχή του κοινού και την πρόσβαση στη δικαιοσύνη, των οδηγιών 85/337/ΕΟΚ και 96/61/ ΕΟΚ του Συμβουλίου.


ΕΑΔΗΣΥ/1919/2023

Οι προσφεύγουσες αιτούνται την ακύρωση αποφάσεων της αναθέτουσας Αρχής σχετικά με τη διαδικασία του διαγωνισμού για την ανάθεση συμβάσεων παροχής υπηρεσιών καθαριότητας σε νοσοκομεία, με συνολική εκτιμώμενη αξία 18.055.380,00 € (συμπεριλαμβανομένων κρατήσεων, χωρίς ΦΠΑ). Επικεντρώνονται σε σφάλματα υπολογισμού του εργατικού κόστους, των τετραγωνικών μέτρων ανά εργαζόμενο και του κόστους αναλωσίμων, καθώς και σε παραβάσεις των όρων της διακήρυξης και του νόμου 4412/2016. Ζητούν επίσης την ακύρωση των αποφάσεων που δέχτηκαν τις προσφορές ορισμένων εταιρειών και αμφισβητούν τη νομιμότητα της διαδικασίας.


ΑΕΠΠ/1331/2021

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης έγκρισης πρακτικών και της ανακοίνωσης αξιολόγησης προσφορών, καθώς μέρος αυτών έκρινε αποδεκτή την προσφορά του παρεμβαίνοντος οικονομικού φορέα. Η διαδικασία αφορά την ανάθεση δημοσίας σύμβασης για την προμήθεια αντισηπτικού χεριών ½ λίτρου, η οποία προκηρύχθηκε με συγκεκριμένη διακήρυξη. Οι ενστάσεις επικεντρώνονται στην υποτιθέμενη μη συμμόρφωση του προσφερόμενου αγαθού με τις τεχνικές προδιαγραφές, ιδίως όσον αφορά την παρουσία ενυδατικών παραγόντων, τη σύσταση σύμφωνα με τις συστάσεις του ΠΟΥ, καθώς και θέματα σχετικά με την ετικέτα και τη δερματολογική συμβατότητα.