×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/171/2021

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης που απορρίπτει την προσφορά του για τα είδη με αριθμούς 30, 31, 32, 33, 71 και 72, καθώς και την κατακύρωση της προμήθειας αυτών των ειδών σε αυτόν. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια αποστειρωτικού υλικού, με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 57.100 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) για τα συγκεκριμένα είδη, ως μέρος ενός ευρύτερου διαγωνισμού με συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη 148.590,56 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφυγή επικαλείται παράβαση των διατάξεων σχετικά με την αξιολόγηση των προσφορών και την πιστοποίηση της ψηφιακής υπογραφής.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1288/2020

Με την προδικαστική προσφυγή ζητείται η ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης του Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου ως προς το μέρος που απορρίπτεται η προσφορά του προσφεύγοντα για τα είδη με αριθμούς 1-5, 9-13 και 17-19 της κατηγορίας Α1 (Χειρουργικά Γάντια). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια χειρουργικών γαντιών, γαντιών μίας χρήσης, χειρουργικών γάζων, ιατρικής γάζας και ιατρικού βαμβακιού, με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 100.701,68€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Ο διαγωνισμός διενεργήθηκε μέσω ηλεκτρονικής διαδικασίας και το κριτήριο κατακύρωσης ήταν η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά.


ΑΕΠΠ/340/2019

Η προσφεύγουσα επιχείρηση ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής (ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ …) με την οποία απορρίφθηκε η προσφορά της για την προμήθεια «Αναλώσιμου Υγειονομικού Υλικού (Γάντια Χειρουργικά)», συγκεκριμένα για τα είδη με αριθμούς 1-8 και 13-16. Η προσφυγή επισημαίνει ότι τα είδη αυτά πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης και ότι ο αποκλεισμός τους είναι άδικος. Επίσης, αιτείται η αναστολή της διαδικασίας μέχρι την έκδοση της απόφασης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθεια γαντιών χειρουργικών με προϋπολογισμό 79.766€ χωρίς ΦΠΑ.


ΑΕΠΠ/866/2019

Η αιτούσα στην Προδικαστική Προσφυγή της ζητά την ακύρωση της Απόφασης 146/2019 της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία ανέδειξε την παρεμβαίνουσα εταιρεία ως προσωρινή ανάδοχο της Ομάδας Α του δημόσιου ηλεκτρονικού Διαγωνισμού «Προμήθεια ηλεκτρολογικού υλικού για τις ανάγκες του ΔΗΜΟΥ». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια ηλεκτρολογικού εξοπλισμού (Ομάδα Α) και διακοσμητικού φωτισμού (Ομάδα Β), με συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη 80.645,14 € (άνευ ΦΠΑ). Η αιτούσα καταθέτει τρεις λόγους ακύρωσης: ασυνήθιστα χαμηλή προσφορά της παρεμβαίνουσας, παράβαση τεχνικών προδιαγραφών σε συγκεκριμένα είδη και έλλειψη αιτιολόγησης της απόφασης.


ΕΣ/ΚΛ ΣΤ/49/2025

Η Πράξη 49/2025 του ΣΤ' Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας διαγωνισμού του ΠΓΝΘ ΑΧΕΠΑ για την προμήθεια αναλώσιμου αναισθησιολογικού υλικού. Η συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη ανήλθε σε 2.640.278,52 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Το Κλιμάκιο ανέβαλε την έκδοση οριστικής πράξης κρίνοντας ότι ο φάκελος ήταν ελλιπής. Διατάχθηκε η συμπλήρωση στοιχείων εντός 15 ημερών, κυρίως για την τεκμηρίωση των αιτούμενων ποσοτήτων για συγκεκριμένα είδη (π.χ. Α/Α 13, 29, 192) και την αιτιολόγηση της προϋπολογιζόμενης δαπάνης για πολλά άλλα, καθώς παρατηρήθηκαν μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές (π.χ. Α/Α 83). Ζητήθηκαν επίσης πρόσφατα αποσπάσματα ποινικού μητρώου και ενιαίο πιστοποιητικό δικαστικής φερεγγυότητας του οικονομικού φορέα.


ΕΑΔΗΣΥ/258/2025

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της διακήρυξης με αριθμό .../2024 για την παροχή υγειονομικού υλικού, ειδικότερα για τα προϊόντα με αριθμούς 9, 10, 11, 12, 14 και τα προϊόντα με αριθμούς 15 έως 23. Υποστηρίζει ότι οι τεχνικές προδιαγραφές για αυτά τα προϊόντα είναι φωτογραφικές, περιοριστικές του ανταγωνισμού και θίγουν την πιστοποίηση CE, καθώς αναφέρονται σε συγκεκριμένες εμπορικές ονομασίες και τεχνολογίες χωρίς τον όρο «ή ισοδύναμο». Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι εξαιτίας αυτών των όρων, η εταιρεία της αδυνατεί να υποβάλει προσφορά, παρά το γεγονός ότι τα προϊόντα της διαθέτουν πιστοποίηση CE και είναι κατάλληλα για τη χρήση τους. Αυτό αποτελεί, κατά τη γνώμη της, παράβαση των αρχών της διαφάνειας, της ίσης μεταχείρισης και του ελεύθερου ανταγωνισμού.


ΑΕΠΠ/197/2018

Η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση ή τροποποίηση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που αφορά την έγκριση του 3ου πρακτικού για την προμήθεια ηλεκτρολογικού υλικού έτους 2017, η οποία αναρτήθηκε στο ΕΣΗΔΗΣ την 1-2-2018. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια ηλεκτρολογικού υλικού για το 2017 με προϋπολογιζόμενη αξία 149.965,60 € με ΦΠΑ. Η προσφυγή ασκείται κατά των προσφορών των συνδιαγωνιζομένων οικονομικών φορέων, με ισχυρισμούς ότι δεν πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, ιδίως ως προς την πιστοποίηση ISO 9001, τα χαρακτηριστικά των λαμπτήρων και βάσεων ασφαλείας, την έλλειψη τεκμηρίωσης CE και άλλες παραλείψεις που συνιστούν λόγους απόλυτου αποκλεισμού.


ΑΕΠΠ/792/2019

Η προσφεύγουσα ένωση εταιρειών αίτησε με την προδικαστική προσφυγή της την ακύρωση της απόφασης του Προέδρου της αναθέτουσας αρχής αριθμ. Φ/1/3566/22.05.2019, η οποία ενέκρινε την απόρριψη της προσφοράς της. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε τη «Κατάρτιση και πιστοποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων μισθωτών οικονομολόγων σε τομείς προτεραιότητας του ιδιωτικού τομέα» με συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη 816.000,00€ πλέον ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα ισχυρίστηκε ότι η απόρριψη της τεχνικής της προσφοράς ήταν μη νόμιμη λόγω ελλιπούς αιτιολογίας, λανθασμένου υπολογισμού των σελίδων εκπαιδευτικού υλικού για τις υποχρεωτικές ενότητες και μη υποβολής ΕΕΕΣ για την εταιρεία που παρείχε την πλατφόρμα τηλεκατάρτισης, ενώ κατήγγειλε και παραβάσεις στην προσφορά της ανταγωνίστριας ένωσης.


ΑΕΠΠ/780/2019

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της απόφασης που απέρριψε την προσφορά της στον διαγωνισμό για την προμήθεια αναλώσιμου υλικού εργαστηρίων (πλην αντιδραστηρίων), με κωδικό CPV 33790000-4. Ο διαγωνισμός αφορά σύμβαση διάρκειας ενός έτους με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 84.370,53 ευρώ (συμπερ. ΦΠΑ). Η αίτηση βασίζεται στον ισχυρισμό ότι η απόρριψη της προσφοράς της ήταν παράνομη, καθώς δεν απαιτούνταν η υποβολή βεβαίωσης του κατασκευαστή του τελικού προϊόντος στο στάδιο υποβολής της προσφοράς, αλλά μόνο στο στάδιο κατακύρωσης.


ΑΕΠΠ/1157/2019

Ο προσφεύγων ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά της απόφασης της αναθέτουσας αρχής, με την οποία έγινε δεκτή η προσφορά του προσωρινού αναδόχου για τα είδη με αριθμούς 51, 52 και 78. Ισχυρίζεται ότι η προσφορά του προσωρινού αναδόχου δεν πληρούς τις απαιτήσεις της διακήρυξης, καθώς για το είδος 78 δεν προσκόμισε το απαιτούμενο πιστοποιητικό ISO 13485, ενώ για τα είδη 51 και 52 οι μεταφράσεις των πιστοποιητικών ISO και CE δεν ήταν νόμιμες. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια υγειονομικού υλικού για τις ανάγκες των Κέντρων Υγείας, με συνολικό προϋπολογισμό 574.594,46€ χωρίς ΦΠΑ. Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης και την επιστροφή του παράβολου.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/372/2024

Η απόφαση 372/2024 του ΣΤ' Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου εξετάζει τη νομιμότητα της διαδικασίας δημόσιου ηλεκτρονικού διαγωνισμού μέσω ΕΣΗΔΗΣ για την ανάθεση προμήθειας υγειονομικού υλικού και μέσων ατομικής προστασίας από το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν», περιοριζόμενη στα Τμήματα 1 (Μάσκες), 5 (Αποστειρωμένο υγειονομικό υλικό), 6 (Λοιπό υγειονομικό υλικό) και 7 (Γάντια), με συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη 2.338.899,00 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Το Κλιμάκιο διαπιστώνει ουσιώδεις πλημμέλειες σε συγκεκριμένα είδη (π.χ. α/α 214, 227-229, 235 του Τμήματος 5 και 63, 156 του Τμήματος 6), λόγω υπέρβασης της προϋπολογισθείσας δαπάνης και παραβίασης του άρθρου 91 παρ. 1 περ. α' του ν. 4412/2016 και των άρθρων 2.4.4, 2.4.6 της διακήρυξης, κωλύοντας την υπογραφή των σχετικών σχεδίων συμβάσεων με τους εμπλεκόμενους οικονομικούς φορείς. Για τα λοιπά είδη, δεν συντρέχουν ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες, επιτρέποντας την υπογραφή 12 σχεδίων συμβάσεων με πολλαπλούς ανάδοχους, συνολικής αξίας άνω των 2 εκατομμυρίων ευρώ, υπό την προϋπόθεση συμπλήρωσης εγγυητικών καλής εκτέλεσης. Η διαδικασία διήρκεσε από το 2021 έως το 2024, με τροποποιήσεις, προσφυγές και ματαιώσεις σε ορισμένα στοιχεία.