×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/208/2017

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με την οποία απορρίφθηκε η προσφορά του και εγκρίθηκαν οι προσφορές άλλων δύο διαγωνιζόμενων εταιριών. Το αντικείμενο της συμβασης αφορά την 'Αναβάθμιση Ελληνικού Συστήματος Δορυφορικού Εντοπισμού για αποστολές Έρευνας και Διάσωσης – Συμμετοχή στο Σύστημα MEOSAR του διεθνούς Προγράμματος COSPAS – SARSAT (MEOSAR)'. Η προσφυγή κατέθεσε πολλούς λόγους, μεταξύ των οποίων η μη νόμιμη αξιολόγηση των κριτηρίων ποιοτικής επιλογής, η μη λήψη υπόψη στοιχείων του τρίτου οικονομικού φορέα, η μη νόμιμη υποβολή ελλιπούς ΕΕΕΣ και η μη νόμιμη αποδοχή προσφορών άλλων διαγωνιζόμενων. Το έργο έχει εκτιμώμενη αξία άνευ ΦΠΑ 5.806.451,61 ευρώ και προκήρυχθηκε μέσω ηλεκτρονικού, ανοικτού, διεθνούς διαγωνισμού.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/329/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της Αναθέτουσας Αρχής που απέρριψε την τεχνική του προσφορά στον διαγονισμό για την 'Αναβάθμιση Ελληνικού Συστήματος Δορυφορικού Εντοπισμού για αποστολές Έρευνας και Διάσωσης – Συμμετοχή στο σύστημα MEOSAR του διεθνούς Προγράμματος COSPAS-SARSAT (MEOSAR)'. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθεια ειδών για την παραπάνω αναβάθμιση με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 5.806.451,61€ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η απόρριψη της προσφοράς του ήταν παράνομη, καθώς η τεχνική του προσφορά ήταν πλήρης και σύμφωνη με τους όρους της διακήρυξης, ενώ ταυτόχρονα αμφισβητεί τη συνέχιση της διαδικασίας με τον έτερο διαγωνιζόμενο.


ΕλΣυν/ΣΤ Κλιμ/65/2010

Μη νόμιμη η διαδικασία ανάδειξης προμηθευτή κατά το μέρος που αφορά στην προμήθεια δορυφορικού απορριμματοφόρου από Σύνδεσμο Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων, το οποίο δεν έχει ενταχθεί στο Ένιαίο Πρόγραμμα Προμηθειών, όπως απαιτείται από τη διάταξη του άρθρου 2 του ν.2286/1995. Η εν λόγω παράλειψη συνιστά ουσιώδη πλημμέλεια της διαγωνιστικής διαδικασίας.


ΑΕΠΠ/98/2017

Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Λαρισαίων (αναθέτουσας αρχής), η οποία ενέκρινε τις τεχνικές προσφορές δύο άλλων διαγωνιζόμενων (παρεμβαινόντων) στο τμήμα «Λιπαντικά» (CPV 2495100-5) εκτιμώμενης αξίας 32.176,80 ευρώ. Επιχειρηματολογεί ότι οι εν λόγω προσφορές δεν πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, ιδίως λόγω έλλειψης πιστοποιητικών από το Γενικό Χημείο του Κράτους (ΓΧΚ) και εγγράφων ένταξης σε σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης, παραβιάζοντας τις αρχές ισότητας, διαφάνειας και υγιούς ανταγωνισμού. Ζητεί τον αποκλεισμό των εν λόγω διαγωνιζόμενων από τα επόμενα στάδια του διαγωνισμού. Η αρμόδια επιτροπή ακύρωσε εν μέρει την προσβαλλόμενη απόφαση, αποκλείοντας τον έναν παρεμβαίνοντα, αλλά έκρινε νόμιμη τη συμμετοχή του άλλου.


ΑΕΠΠ/286/2018

Με τις προδικαστικές προσφυγές, η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση της απόφασης που έγινε αποδεκτή για τις προσφορές άλλων διαγωνιζόμενων εταιρειών στα Τμήματα Α, Β και Γ της διακήρυξης, καθώς θεωρεί ότι οι προσφορές αυτές είναι παράνομες και παραβιάζουν το νομοθετικό πλαίσιο για τις δημόσιες συμβάσεις. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την 'Παροχή Υπηρεσιών Φύλαξης των Κτιριακών Εγκαταστάσεων' του φορέα στις πόλεις Βόλο, Λάρισα, Τρίκαλα, Καρδίτσα και Λαμία για δύο έτη, με συνολικό προϋπολογισμό 1.182.058,39 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφυγή εστιάζει σε ελλείψεις εγγυήσεων συμμετοχής και χρηματοοικονομικής επάρκειας των άλλων διαγωνιζόμενων.


ΑΕΠΠ/881/2020

Ο προσφεύγων επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία απέρριψε την προσφορά του και έκανε αποδεκτές τις προσφορές των άλλων διαγωνιζόμενων για την ανάθεση της σύμβασης 'ΠΑΡΟΧΗ ΓΕΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΦΥΛΑΞΗΣ ΔΗΜΟΥ', υποδιαιρούμενης σε 5 τμήματα με συνολικό προϋπολογισμό 542.921,24 € πλέον ΦΠΑ. Ισχυρίζεται ότι η απόφαση είναι πλημμελής και νομικά αβάσιμη, καταγγέλλοντας εσφαλμένο αποκλεισμό της προσφοράς του λόγω μη συμπερίληψης της παρακράτησης φόρου 8% και μειωμένων ωρών φύλαξης, ενώ αμφισβητεί και τις προσφορές των άλλων διαγωνιζομένων.


ΕΣ/Τμ.4(ΚΠΕ)102/2013

Μη νόμιμη η προμήθεια εξοπλισμού για τη συγκρότηση κινητών επικοινωνιακών κόμβων το πρώτο και προμήθειας εξοπλισμού για την επέκταση, αναβάθμιση του δορυφορικού δικτύου το δεύτερο, σε εκτέλεση των 2/7.12.2012 και 4/7.12.2012 συμβάσεων, αντίστοιχα, μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και της εταιρείας ….. καθόσον ανατέθηκε κατόπιν διενέργειας δύο (2) πρόχειρων διαγωνισμών αντί ενός (1) τακτικού διαγωνισμού, ενώ επρόκειτο για ομοειδή είδη, η συνολική ετήσια δαπάνη των οποίων υπερέβαινε το όριο των 60.000 ευρώ  Επιπλέον,  μη εφαρμογή της διάταξης του άρθ.21 παρ.η’ του π.δ.118/2007 ,

ΑΕΠΠ/285/2018

Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που έκανε αποδεκτές τις προσφορές άλλων διαγωνιζόμενων εταιρειών για τα Τμήματα Α, Β και Γ της διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η «Παροχή Υπηρεσιών Φύλαξης των Κτιριακών Εγκαταστάσεων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας» στις πόλεις Βόλο, Λάρισα, Τρίκαλα, Καρδίτσα και Λαμία για δύο έτη. Οι προσφορές των άλλων εταιρειών θεωρούνται μη νόμιμες, καθώς κατά την προσφεύγουσα δεν πληρούν τους όρους της διακήρυξης σχετικά με τις εγγυήσεις συμμετοχής και την οικονομική επάρκεια.


ΕΑΔΗΣΥ/553/2024

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης της «…» της αναθέτουσας αρχής με αριθμό «…» που περιέχεται στο πρακτικό συνεδρίασης «…» που περιέχεται στο Πρακτικό 1 με θέμα «Κατακύρωση ή μη των αποτελεσμάτων του Διεθνούς Ανοιχτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού για την «…», προϋπολογισμού 979.600,00€ (συμπ/νου ΦΠΑ), δυνάμει του υπ’ αριθμ. «…» 3ου Πρακτικού της Επιτροπής Διαγωνισμού», κατά το μέρος που έγιναν δεκτές στον διαγωνισμό οι προφορές των λοιπών διαγωνιζόμενων και κατακυρώθηκε το αποτέλεσμά του στην «…». 


ΑΕΠΠ/511/2018

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση και επαναπροκήρυξη του ανοικτού διεθνούς ηλεκτρονικού δημοσίου διαγωνισμού με αντικείμενο τη «Μεταφορά Μαθητών των δημόσιων σχολικών Μονάδων Α/Βάθμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης χωρικής αρμοδιότητας Π.Ε. Σάμου για δύο σχολικά έτη 2017-2018 και 2018-2019». Ισχυρίζεται ότι η αναθέτουσα αρχή παρέβη θεμελιώδεις κανόνες δημοσιότητας και ισονομίας, αποκλείοντας τον από την πρόσβαση στα δικαιολογητικά συμμετοχής των άλλων διαγωνιζομένων. Επιπλέον, διαμαρτύρεται για μη νόμιμη συμπεριφορά της αρχής που στόχευε σε σκοπιμότητα υπέρ συγκεκριμένων αναδόχων, παραβιάζοντας τη διαφάνεια της διαδικασίας.


ΕΑΔΗΣΥ/252/2025

Ο προσφεύγων ζητεί την ακύρωση της απόφασης κατακύρωσης της σύμβασης για την 'Προμήθεια ...', ειδικά στο σκέλος που εγκρίθηκε η εισηγητική έκθεση και η αναγνώριση του οριστικού αναδόχου. Καταγγέλει τη μη συμμόρφωση των διαγωνιζόμενων με τα κριτήρια επιλογής, ιδιαίτερα την έλλειψη απαραίτητων πιστοποιητικών ποιότητας (π.χ. ISO ...) και ελλιπή δικαιολογητικά. Επιδιώκει να κριθούν απορριπτέας οι προσφορές του οριστικού αναδόχου και άλλων δύο συμμετεχόντων, για λόγους που περιλαμβάνουν ασάφεια δηλώσεων, ελλείψεις στα Φύλλα Συμμόρφωσης και μη έγκαιρη απόδειξη φορολογικής/ασφαλιστικής ενημερότητας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθεια ... με κριτήριο κατακύρωσης την οικονομικά συμφέρουσα προσφορά.