×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/50/2021

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα με την Προδικαστική Προσφυγή ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής, η οποία αφορά στον δημόσιο, ανοικτό, ηλεκτρονικό Διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου/ων για τον «[...]» με δικαίωμα προαίρεσης ένα επιπλέον έτος. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες καθαριότητας με προϋπολογισμό 203.600,00€ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφυγή βασίζεται σε σφαλματικό υπολογισμό εργοδοτικών εισφορών για βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα, μη έγκυρη αποδοχή οικονομικών προσφορών και μη νόμιμη διαμόρφωση κόστους, με στόχο την απόρριψη των προσφορών των ανταγωνιστών και τη διατήρηση του δημόσιου συμφέροντος.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

21272/0092/2013

Θέμα : Παρέχονται πληροφορίες (Αναφορικά με τα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα)


ΝΣΚ/76/2024

Ερωτάται εάν οι υπάλληλοι O.T.A. που υπάγονταν στο ευεργετικό μισθολογικό καθεστώς της παραγράφου 3 του άρθρου 4 του ν.3660/2008 (βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα) και μετατάχθηκαν μετά την έναρξη ισχύος του ν.4024/2011 (1/11/2011) σε κλάδο και κατηγορία που δεν εντάσσεται στα βαρέα και ανθυγιεινά, διατηρούν ως πλασματικό χρόνο προϋπηρεσίας για την μισθολογική κατάταξη και εξέλιξή τους, τα προωθημένα μισθολογικά κλιμάκια που αντιστοιχούν στον χρόνο υπηρεσίας τους στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι υπάλληλοι O.T.A. Α΄ Βαθμού, που μέχρι την έναρξη ισχύος του ν.4024/2011 (1.11.2011) είχαν θεμελιώσει δικαίωμα χορήγησης πρόσθετων μισθολογικών κλιμακίων σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 4 του ν.3660/2008, λόγω της απασχόλησής τους σε βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα της παραγράφου 1 του ως άνω άρθρου, τα σχετικά δε μισθολογικά κλιμάκια τους και ο συνδεόμενος με αυτά χρόνος προϋπηρεσίας αναγνωρίστηκαν κατά την κατάταξή τους, με βάση τις διατάξεις του ν.4024/2011, σε περίπτωση μεταγενέστερης μετάταξής τους σε κλάδο και κατηγορία που δεν αφορά στις περιοριστικά αναφερόμενες περιπτώσεις εργασιών της παρ.1 του άρθρου 4 του ν. 3660/2008, διατηρούν και μετά την μετάταξή τους, τον αναγνωρισθέντα και συνδεόμενο με τα πρόσθετα μισθολογικά κλιμάκια χρόνο υπηρεσίας τους στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα (ομόφωνα).


ΝΣΚ/131/2015

Δυνατότητα ή μη χορήγησης μειωμένης σύνταξης από το 50ο έτος της ηλικίας στους ασφαλισμένους του ΤΑΠ-ΔΕΗ, που υπάγονται στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν υπάρχει δυνατότητα χορήγησης μειωμένης σύνταξης από το 50ο έτος της ηλικίας στους ασφαλισμένους του Ταμείου (ΤΑΠ-ΔΕΗ) που υπάγονται στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα, όπως ακριβώς δικαιούνται οι ασφαλισμένοι της παρ.ε' του άρθρου 46 του Ν. 2084/1992. (ομοφ.)


2/75734/0022/2010

Απόψεις σχετικά με την εφαρμογή του άρθρου 4 του Ν. 3660/2008 σε μετατάξεις υπαλλήλων Ο.Τ.Α. σε θέσεις και κατηγορίες μη υπαγόμενες στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα


ΝΣΚ/265/2009

Ολυμπιακή Αεροπορία - Ολυμπιακή Αεροπλοϊα. Προσωπικό εδάφους. Ασφάλιση στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. Εφαρμογή ειδικών ασφαλιστικών διατάξεων συνταξιοδότησης. Υπαγωγή ή μη στις διατάξεις περί βαρέων για τη συνταξιοδότηση και τη λήψη προσαύξησης βαρέων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Ο ανήκων στο προσωπικό εδάφους αεροπορικής επιχείρησης ασφαλισμένος του ΙΚΑ που θεμελιώνει δικαίωμα για μειωμένη σύνταξη γήρατος με βάση τις ειδικές διατάξεις του β. δ/τος 649/1968, και παράλληλα συμπληρώνει και τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησής του με βάση άλλες διατάξεις της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του ΙΚΑ, δεν έχει το δικαίωμα να επιλέξει για τη συνταξιοδότησή του, τις τελευταίες αυτές διατάξεις (άρα ούτε και εκείνες της 35ετίας) ακόμη και αν αυτές είναι ευνοϊκότερες των πρώτων, του παρέχουν δηλαδή πλήρη σύνταξη αντί της μειωμένης που θα ελάμβανε με τις ως άνω ειδικές διατάξεις. (πλειοψ.) β-γ) Οι απασχολούμενοι στο προσωπικό εδάφους αεροπορικών επιχειρήσεων (συμπεριλαμβανομένων σ’ αυτές και των Ολυμπιακής Αεροπορίας και Ολυμπιακής Αεροπλοϊας) με την ειδικότητα: α) του υπαλλήλου πίστας, β) του φορτοεκφορτωτή κα γ) του καθαριστή αεροσκαφών, υπάχθηκαν στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα (με καταβολή και της ειδικής εισφοράς των βαρέων) μόνο για το χρονικό διάστημα από την έναρξη ισχύος (28-3-1966) της ΑΥΕ 22737/1-199/1966 που τους ενέταξε στα επαγγέλματα αυτά, έως και την προτεραία της έναρξης ισχύος (1-11-1968) του θεσπισθέντος με το β.δ. 649/1968 ειδικού γι’ αυτούς ασφαλιστικού-συνταξιοδοτικού καθεστώτος. Μετά όμως την έναρξη ισχύος του β. δ/τος αυτού, έπαψε και αυτή η κατηγορία εργαζομένων να υπάγεται στα βαρέα και να καταβάλει την αντίστοιχη ειδική εισφορά. Ως εκ τούτου δεν δικαιούται να συνταξιοδοτηθεί με βάση τις διατάξεις περί βαρέων (του άρθρου 28 παρ. 5 εδ. β΄ του ΑΝ 1846/1951) ή εκείνες της 35ετίας που απαιτούν απασχόληση στα βαρέα (και πιο συγκεκριμένα του άρθρου 32 του Ν 2874/2000), αλλ’ ούτε και να λάβει την ανάλογη πριμοδότηση βαρέων. (ομοφ.) δ) Τα παραπάνω ισχύουν και για το αντίστοιχο προσωπικό των Ο.Α. και Ο.Α/Πλοϊας, ακόμη και μετά την ένταξη τούτου στο νεώτερο ειδικό ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό καθεστώς που θέσπισε, αποκλειστικά για το εν λόγω προσωπικό (εδάφους) των δύο αυτών εταιριών, ο κοινωνικοασφαλιστικός νομοθέτης με τα άρθρα 6-9 του Ν.1759/1988. (ομοφ.)


ΕΣ/ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ζ/36/2024

Η Πράξη 36/2024 του Ζ' Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου κωλύει την υπογραφή τεσσάρων σχεδίων συμβάσεων για την ανάθεση υπηρεσιών καθαριότητας των εσωτερικών χώρων του Πανεπιστημίου Πατρών. Βασικά ζητήματα που διαπιστώθηκαν είναι η παραβίαση της εργατικής νομοθεσίας, καθώς οι τέσσερις ανάδοχοι υπολόγισαν το μισθολογικό κόστος των εξάωρης απασχόλησης εργαζομένων βάσει των έξι ωρών, ενώ δικαιούνται αμοιβή πλήρους απασχόλησης (οκτώ ωρομίσθια), κατά πλάσμα δικαίου. Επιπλέον, για δύο φορείς διαπιστώθηκε χαμηλότερο του νόμιμου ποσοστό εργοδοτικών εισφορών για βαρέα και ανθυγιεινά. Ακόμη, κρίθηκε μη νόμιμη η αποδοχή ασυνήθιστα χαμηλής οικονομικής προσφοράς για αναλώσιμα υλικά (30 ευρώ) από έναν ανάδοχο, λόγω έλλειψης τεκμηρίωσης περί αδιάθετων αποθεμάτων. Τέλος, κρίθηκαν μη νόμιμες, ως αόριστες, οι προβλέψεις για δικαιώματα προαίρεσης στη διακήρυξη (όπως για έκτακτες ανάγκες καθαριότητας), καθώς δεν καθορίστηκε η μέγιστη εκτιμώμενη δαπάνη.

ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/538/2024


ΝΣΚ/474/2012

Ασφαλισμένοι ΤΑΠ ΔΕΗ – Εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 35 του Ν. 1539/1985 περί προσαύξησης του χρόνου που έχει διανυθεί στα Β.Α.Ε. και της με αριθ. 866/51/7-12-2006 απόφασης του Δ.Σ. του ΟΑΠ ΔΕΗ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1.α) Η κατά 20% προσαύξηση του χρόνου που έχει διανύσει ασφαλισμένος του ΤΑΠ ΔΕΗ στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα με βάση τις διατάξεις του άρθρου 35 του Ν. 1539/1985, ναι μεν δύναται να χορηγηθεί σε όλες τις περιπτώσεις που το συνταξιοδοτικό δικαίωμα λόγω γήρατος, θεμελιώνεται με οιαδήποτε διάταξη της νομοθεσίας του ΤΑΠ ΔΕΗ του κλάδου συντάξεως του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ εκτός αυτής των βαρέων, πλην όμως η προσαύξηση αυτή δεν επιτρέπεται να χορηγείται στους ασφαλισμένους του ΤΑΠ ΔΕΗ, οι οποίοι αποχωρούν οικειοθελώς από την υπηρεσία τους, πριν από την συμπλήρωση του απαιτουμένου για την κατά τον Κ.Β.Α.Ε. συνταξιοδότησή τους χρόνου και επιλέγουν να θεμελιώσουν το συνταξιοδοτικό δικαίωμά τους σε άλλες -πλην Κ.Β.Α.Ε.- ευεργετικές νομοθετικές διατάξεις. β) Η εν λόγω προσαύξηση δεν επιτρέπεται κατά νόμον να χορηγείται σε ασφαλισμένους, οι οποίοι συνταξιοδοτούνται λόγω αναπηρίας ή λόγω θανάτου. 2. Η υπ’ αριθμ. 866/51/7-12-2006 απόφαση του Δ.Σ. του ΟΑΠ ΔΕΗ, δεν επιτρέπεται να εφαρμόζεται επί άλλων υποθέσεων συνταξιοδοτήσεως.


26126/Δ5/2017

Καθορισμός αποζημίωσης του προέδρου και των μελών της Ομάδας Εργασίας Γενικής Διαχείρισης του ευρωπαϊκού έργου «Διαμόρφωση των αρχών και των αναπτυξιακών δομών της Φυσικής Αγωγής με προσανατολισμό στην υγεία, βασισμένη στη συγκριτική ανάλυση των προγραμμάτων σπουδών χωρών- μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με στόχο την καθιέρωση ενός κοινού ευρωπαϊκού πλαισίου (SHAPE)», στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus + Sport.


26121/Δ5/2017

Καθορισμός αποζημίωσης του προέδρου και των μελών της Ομάδας Εργασίας Συντονισμού, Οργάνωσης και Υλοποίησης του ευρωπαϊκού έργου «Διαμόρφωση των αρχών και των αναπτυξιακών δομών της Φυσικής Αγωγής με προσανατολισμό στην υγεία, βασισμένη στη συγκριτική ανάλυση των προγραμμάτων σπουδών χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με στόχο την καθιέρωση ενός κοινού ευρωπαϊκού πλαισίου (SHAPE)», στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus + Sport.


ΑΕΠΠ/305/2021

Η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της Απόφασης με αριθμό ***** της αναθέτουσας αρχής, η οποία έγινε αποδεκτή στις 02.12.2020 και αφορά τον δημόσιο ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό με τίτλο «*****» και προϋπολογισμό 157.263,00€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια ελαστικών, φίλτρων και ηλεκτρικών συσσωρευτών, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά. Η προσφυγή επικεντρώνεται στην αντικατάσταση των δικαιολογητικών κατακύρωσης των ανταγωνιστών της, ισχυριζόμενη ότι δεν πληρούσαν τους όρους της διακήρυξης, με στόχο την αποκλεισή τους και τη βελτίωση της θέσης της στην κατάταξη.