×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/56/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα εταιρεία, με την προδικαστική προσφυγή της, επιδιώκει την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 153/2018 Απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ηράκλειας, η οποία ενέκρινε το Πρακτικό της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού Έργων για το έργο «Δεξαμενή Ύδρευσης Τ.Κ. Λιβαδοχωρίου» και ανακήρυξε προσωρινό ανάδοχο την ένωση οικονομικών φορέων «..........................». Η προσφυγή στηρίζεται στον ισχυρισμό ότι η εγγυητική επιστολή της ενώσεως δεν πληρούσε τις νόμιμες προϋποθέσεις, καθώς δεν περιελάμβανε τα απαιτούμενα στοιχεία για όλα τα μέλη της ένωσης και δεν συμμορφωνόταν με τις διατάξεις της διακήρυξης του διαγωνισμού. Η προσφεύγουσα ζητά επίσης την επιστροφή του παραβόλου που κατέθεσε.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/161/2009

Νομιμοποίηση ή μη του Λαογραφικού και Εθνολογικού Μουσείου Μακεδονίας - Θράκης για την υπογραφή της Προγραμματικής Σύμβασης με το Δήμο Ηράκλειας και τη Δημοτική Επιχείρηση Πολιτισμού, Ανάπτυξης και Τουρισμού Ηράκλειας Νομού Σερρών.Το Λαογραφικό και Εθνολογικό Μουσείο Μακεδονίας - Θράκης, ως Ν.Π.Δ.Δ., μπορεί να συνάψει Προγραμματική Σύμβαση, ως τρίτος συμβαλλόμενος, με το Δήμο Ηράκλειας και τη Δημοτική Επιχείρηση Πολιτισμού, Ανάπτυξης και Τουρισμού Ηράκλειας Νομού Σερρών, καθ' όσον το αντικείμενό της εμπίπτει με τους εκ του νόμου καταστατικούς του σκοπούς, πλην όμως δεν νομιμοποιείται να υπογράψει την Προγραμματική αυτή Σύμβαση αντί του Υπουργείου Πολιτισμού, το οποίο πρέπει να συμμετέχει ως συμβαλλόμενο σ' αυτή.  

ΝΣΚ/161/2009

Νομιμοποίηση ή μη του Λαογραφικού και Εθνολογικού Μουσείου Μακεδονίας - Θράκης για την υπογραφή της Προγραμματικής Σύμβασης με το Δήμο Ηράκλειας και τη Δημοτική Επιχείρηση Πολιτισμού, Ανάπτυξης και Τουρισμού Ηράκλειας Νομού Σερρών. Το Λαογραφικό και Εθνολογικό Μουσείο Μακεδονίας - Θράκης, ως Ν.Π.Δ.Δ., μπορεί να συνάψει Προγραμματική Σύμβαση, ως τρίτος συμβαλλόμενος, με το Δήμο Ηράκλειας και τη Δημοτική Επιχείρηση Πολιτισμού, Ανάπτυξης και Τουρισμού Ηράκλειας Νομού Σερρών, καθ' όσον το αντικείμενό της εμπίπτει με τους εκ του νόμου καταστατικούς του σκοπούς, πλην όμως δεν νομιμοποιείται να υπογράψει την Προγραμματική αυτή Σύμβαση αντί του Υπουργείου Πολιτισμού, το οποίο πρέπει να συμμετέχει ως συμβαλλόμενο σ' αυτή. 

ΕΑΔΗΣΥ/1049/2023

Με την υπό εξέταση προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται όπως ακυρωθεί η με αριθμ. …/2023 απόφαση της οικονομικής επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, που εκδόθηκε στο πλαίσιο του δημόσιου ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού με τίτλο: «Βελτίωση αγροτικών οδών στην Τ.Κ. … και Τ.Κ. …», εκτιμώμενης αξίας 199.596,77€, πλέον Φ.Π.Α 24%, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής – χαμηλότερη τιμή (ΑΔΑΜ … διακήρυξη, συστημικός αριθμός ΕΣΗΔΗΣ: …). 


ΝΣΚ/20/2016

Διενέργεια δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού μίσθωσης ακινήτου, για τη στέγαση των Υπηρεσιών του Περιφερειακού Υποκαταστήματος ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Λάρισας – Όροι προκηρύξεως – Αξιολόγηση υποβληθείσας προσφοράς.Η προσφορά της Ενώσεως Αγροτικών Συνεταιρισμών (ΕΑΣ) Λάρισας, Τυρνάβου και Αγιάς δεν αντίκειται στους όρους της προκηρύξεως.


ΕΑΔΗΣΥ/1721/2022

Με την υπό κρίση προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα επιδιώκει να ακυρωθεί η υπ’ αριθ. …/29.09.2022 απόφαση της διοικούσας επιτροπής της αναθέτουσας αρχής περί εγκρίσεως του πρακτικού Α΄ σταδίου της επιτροπής διενέργειας του διαγωνισμού αφενός μεν κατά το μέρος που απορρίφθηκε η προσφορά της, αφετέρου δε κατά το μέρος που έγινε αποδεκτή η προσφορά της παρεμβαίνουσας και κατά το μέρος που δεν απορρίφθηκε η προσφορά της ενώσεως «…» για επιπλέον λόγους.


ΕΣ/ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ε/86/2025

Η Πράξη 86/2025 του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου για το έργο «ΒΕΛΤΙΩΣΗ – ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΟΔΩΝ ΣΤΙΣ Τ.Κ. ΑΜΑΡΑΝΤΩΝ ΚΑΙ Τ.Κ. ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΙΛΚΙΣ», με προϋπολογισμό 2.326.612,90 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Το έργο υλοποιείται από την «ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ο.Τ.Α.» ως φορέα υλοποίησης, σε συνεργασία με τον Δήμο Κιλκίς, μέσω ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού, με ανάδοχο την εταιρεία «.. Α.Τ.Ε.Ε.». Το Κλιμάκιο διαπίστωσε ότι δεν υπήρξαν νομικές πλημμέλειες κατά τη διαδικασία ανάθεσης. Κατά συνέπεια, αποφάσισε ότι δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης, υπό τον όρο της προηγούμενης έκδοσης απόφασης ανάληψης υποχρέωσης και την επισήμανση για διόρθωση του ποσού της εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης στα 116.330 ευρώ.


ΑΕΠΠ/1682/2020

Η Προδικαστική Προσφυγή του οικονομικού φορέα αίτησε την ανάκληση ή τροποποίηση της απόφασης υπ’ αριθ. 197/2020, με την οποία η αναθέτουσα αρχή ενέκρινε τις προσφορές των εταιρειών «...», «...» και «...» και ανακήρυξε την εταιρεία «...» ως προσωρινή ανάδοχο της προμήθειας «ΜΟΝΑΔΑ ΦΙΛΤΡΑΝΣΗΣ ΝΕΡΟΥ, ΣΤΗΝ Τ.Κ. ...». Αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια μονάδας φιλτράρισματος νερού, με συνολική εκτιμώμενη αξία 269.470,00 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα προσφορά βάσει τιμής (χαμηλότερη τιμή). Η προσφεύγουσα ισχυρίστηκε ότι οι αποδεκτές προσφορές παραβίαζαν τους όρους της Διακήρυξης, ιδίως σε σχέση με τη στήριξη στις ικανότητες τρίτων για την εκπλήρωση των κριτηρίων οικονομικής και τεχνικής επάρκειας.


ΕΑΔΗΣΥ/1722/2022

Με την υπό κρίση προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα επιδιώκει να ακυρωθεί η υπ’ αριθ. 3129/29.09.2022 απόφαση της διοικούσας επιτροπής της αναθέτουσας αρχής περί εγκρίσεως του πρακτικού Α΄ σταδίου της επιτροπής διενέργειας του διαγωνισμού αφενός μεν κατά το μέρος που απορρίφθηκε η προσφορά της, αφετέρου δε κατά το μέρος που έγινε αποδεκτή η προσφορά της παρεμβαίνουσας και κατά το μέρος που δεν απορρίφθηκε η προσφορά της ενώσεως «…» για επιπλέον λόγους. 


ΝΣΚ/254/2012

Αγροτικοί Συνεταιρισμοί – Ευθύνη του Προέδρου, του Συμβουλίου Γενικής Διεύθυνσης ή μέλους του Οργάνου της Ενώσεως για χρέη από παρακρατούμενους φόρους και Φ.Μ.Α.Π.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Για την πληρωμή των χρεών της Ενώσεως Αγροτικών Συνεταιρισμών «Θ.», όσον αφορά μεν τον Φ.Μ.Α.Π., δεν μπορεί να θεμελιωθεί, κατά τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 115 του Ν. 2238/1994, προσωπική και εις ολόκληρον ευθύνη οποιουδήποτε προσώπου ή οργάνου της Ενώσεως, όσον αφορά όμως τους παρακρατούμενους φόρους θεμελιώνεται, κατά τις ίδιες διατάξεις, ευθύνη των μελών του Συμβουλίου Γενικής Διεύθυνσης, στο οποίο με πράξη του Δ.Σ. της Ενώσεως είχαν εκχωρηθεί το μάνατζμεντ και όλες οι βασικές αρμοδιότητες διοίκησης και διαχείρισης της Ενώσεως. (ομοφ.)


ΑΕΠΠ/1736/2020

H προδικαστική προσφυγή ασκήθηκε από ανώνυμη εταιρεία με στόχο την ακύρωση της απόφασης 326/2020 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία ενέκρινε τα πρακτικά ελέγχου και ανακήρυξε προσωρινούς αναδόχους για τη σύναψη δημόσιας σύμβασης προμήθειας τροφίμων και φρέσκου γάλακτος για τις ανάγκες του Δήμου και άλλων φορέων για τα έτη 2020 και 2021. Το αντικείμενο της σύμβασης περιελάμβανε έξι ομάδες προϊόντων (είδη κρεοπωλείου, παντοπωλείου, γαλακτοκομικά, κατεψυγμένα, οπωροπωλείου και αρτοποιείου), με συνολικό προϋπολογισμό 954,147.46 ευρώ. Η προσφυγή επικεντρώθηκε σε ελλείψεις και παραβάσεις των όρων της διακήρυξης από τους άλλους διαγωνιζόμενους, ιδίως σε θέματα τεχνικών προδιαγραφών, συστημάτων ποιότητας και προέλευσης προϊόντων.