ΑΕΠΠ/625/2018
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Η προσφεύγουσα εταιρεία υποβάλλει προδικαστική προσφυγή με Γενικό Αριθμό Κατάθεσης (ΓΑΚ) - Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ)/543/14.06.2018, με αίτημα την ακύρωση του πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού (υπ' αριθ. 111696_3376/25-5-2018) που ανακήρυξε προσωρινή ανάδοχο την παρεμβαίνουσα εταιρεία. Ζητά επίσης την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής (υπ' αριθ. 1263/4-6-2018) που ενέκρινε το παραπάνω πρακτικό. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η «ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ Π.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ» για τα έτη 2018-2019 & 2019-2020, με εκτιμώμενη αξία 112.500,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και δικαίωμα τρίμηνης παράτασης με αύξηση φυσικού – οικονομικού αντικειμένου: 12.500,00 ευρώ. Κριτήριο κατακύρωσης ήταν η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά με βάση τη χαμηλότερη τιμή.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ Ν.4412/2016
ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ Ν.4412/2016
ΑΕΠΠ/645/2020
Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της αιτείται την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 27/20.03.2020 Απόφασης της Συγκλήτου, η οποία απέρριψε την προσφορά της στον διαγωνισμό για την «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ» (CPV 90910000-8), συνολικού προϋπολογισμού 165.000€ άνευ ΦΠΑ (205.220€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%), διάρκειας 12 μηνών. Κατηγορεί την αναθέτουσα αρχή ότι απέρριψε εσφαλμένα την προσφορά της για λεκτικά εσφαλμένο αιτιολογικό, σχετικά με την απουσία ασφαλούς χρονοσήμανσης στα έγγραφα της, παρότι η διακήρυξη δεν επέβαλλε ρητά τέτοια απαίτηση.
16736/ΕΓΔΕΚΟ 2579/2009
Διαδικασία λήψης δανείων με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου από τις Δημόσιες Επιχειρήσεις του Κεφαλαίου Α΄ ν. 3429/2005. (Καταργήθηκε με το Άρθρο 106 του νόμου 4549/2018 -ΦΕΚ Α' 105/14.06.2018 )
ΚΑΝ/1466/1997
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΚ) αριθ. 1466/97 Σχετικα με την ενίσχυση της εποπτείας της δημοσιονομικής κατάστασης και την εποπτεία και το συντονισμό των οικονομικών πολιτικών
ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ) 2024/1263
ΕΑΔΗΣΥ/1590/2022
Για να εξετάσει την από 12.9.2022 με Γενικό Αριθμό Κατάθεσης (ΓΑΚ) Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ 1263/13.9.2022 προδικαστική προσφυγή του οικονομικού φορέα με την επωνυμία «... … … …», με διακριτικό τίτλο «...» (εφεξής η «προσφεύγουσα»), που εδρεύει στην …, οδός … αριθ. …, όπως εκπροσωπείται νόμιμα.
ΑΕΠΠ/1495/2020
Η προδικαστική προσφυγή ζητά την ακύρωση της απόφασης υπ’ αριθμ. 200/2020 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία ενέκρινε το πρακτικό συνεδρίασης της Επιτροπής Διεξαγωγής Διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ» (εκτιμώμενης αξίας 379.032,26€ συν ΦΠΑ 24%). Ο προσφέρων ζητεί επίσης την απόρριψη της συμμετοχής της εταιρείας «...» λόγω μη συμμόρφωσης με τους όρους της διακήρυξης, που αφορούν την ελλιπή συμπλήρωση του Τυποποιημένου Εντύπου Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ) και την άκυρη εγγυητική επιστολή συμμετοχής. Παράλληλα, αιτείται την ανακήρυξή του ως προσωρινού μειοδότη, καθώς ήταν ο επόμενος στην κατάταξη μειοδοσίας. Η προσφυγή εστιάζει στην παραβίαση αρχών όπως η ίση μεταχείριση και η τυπικότητα της διαδικασίας.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ) 2024/1263
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ) 2024/1263 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 29ης Απριλίου 2024 σχετικά με τον αποτελεσματικό συντονισμό των οικονομικών πολιτικών και την πολυμερή δημοσιονομική εποπτεία και την κατάργηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1466/97 του Συμβουλίου
ΕΣ.ΤΜ.ΜΕΖ.ΕΠΤΑΜ.ΣΥΝ/6025/2015
ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ:..ζητείται η αναθεώρηση της 2403/2015 Απόφασης του VI Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην 4η σκέψη το Δικαστηρίου άγεται στην κρίση, απορριπτομένων των περί του αντιθέτου ισχυρισμών της αιτούσας, ότι μη νομίμως αποκλείσθηκε από τη συνέχεια του διαγωνισμού η προσφορά της κοινοπραξίας «....», για το λόγο ότι η εταιρεία «....» δεν πληρούσε αυτοτελώς το κριτήριο της εμπειρίας στην παροχή υπηρεσιών καθαριότητας σε Νοσοκομείο δυναμικότητας τουλάχιστον 300 κλινών, δεδομένου ότι το κριτήριο της εμπειρίας δεν απαιτείται να πληρούται αυτοτελώς από κάθε μέλος μιας προσφέρουσας κοινοπραξίας, αλλά αρκεί ένα από τα μέλη της κοινοπραξίας να πληροί το κριτήριο αυτό (βλ. προπαρ. απόφ. ΔΕΚ C-399/05 σκ. 22). Περαιτέρω, με δεδομένο ότι, όπως ορθώς κρίθηκε με την προσβαλλόμενη απόφαση, η άρτια, προσήκουσα και εμπρόθεσμη εκτέλεση της σύμβασης διασφαλίζεται επαρκώς με τους προβλεπόμενους στη διακήρυξη όρους α) της περί εις ολόκληρον ευθύνης των μελών της κοινοπραξίας έως την πλήρη εκτέλεση της σύμβασης (άρθρο 4.2), β) της δυνατότητας της αναδόχου κοινοπραξίας σε περίπτωση που ένα από τα μέλη της, λόγω ανικανότητας ή ανωτέρας βίας, αδυνατεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του, να αιτηθεί στην αναθέτουσα αρχή την αντικατάστασή του (άρθρο 4.3) και γ) της δυνατότητας της αναθέτουσας αρχής να απαιτήσει, σε περίπτωση που η κοινοπραξία αναδειχθεί ανάδοχος, για την ικανοποιητική εκτέλεση της σύμβασης, να αποκτήσει ορισμένη νομική μορφή (άρθρο 2.2.), πρέπει να απορριφθεί το περί του αντιθέτου προβαλλόμενο επιχείρημα ότι μόνο με την απαίτηση συνδρομής της προσήκουσας εμπειρίας σε κάθε μέλος της κοινοπραξίας αυτοτελώς διασφαλίζεται η συνέχιση εκτέλεσης της σύμβασης.(...)Κατ’ ακολουθία αυτών που προηγουμένως κρίθηκαν, η αίτηση αναθεώρησης και η υπέρ αυτής παρέμβαση πρέπει να απορριφθούν ως αβάσιμες.
ΝΣΚ/443/2009
Οργανισμός κοινής ωφελείας ή μη η ανώνυμη εταιρεία ΟΣΚ ΑΕ, εν τη εννοία του άρθρου 3 του ΑΝ 35/1967, αντικατασταθέντος με το άρθρο 1 του Ν 543/1977. Δυνατότητα παραχώρησης της χρήσης ή κυριότητας στον ΟΣΚ δημοσίων ακινήτων για ανέγερση σχολικών κτιρίων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η ανώνυμη εταιρεία «Ο.Σ.Κ. Α.Ε.» αποτελεί οργανισμό κοινής ωφέλειας κατά την έννοια των διατάξεων του ΑΝ 35/1967, άρθρ. 3, όπως έχει αντικατασταθεί με το άρθρο 1 του Ν 543/1977, και μπορούν να εφαρμοσθούν και ως προς αυτόν τον οργανισμό οι εν λόγω διατάξεις, αναφορικά με την παραχώρηση δικαιωμάτων επί ακινήτων, σύμφωνα με τις εκεί αναφερόμενες ειδικώτερες προϋποθέσεις. (πλειοψ.)
ΕΑΔΗΣΥ/997/2023
Με τις υπό εξέταση προδικαστικές προσφυγές, οι προσφεύγουσες αιτούνται όπως ακυρωθεί η υπ΄ αριθμ. …/06.04.2023 (θέμα 15ο) απόφαση του Δ.Σ. της αναθέτουσας αρχής (στην οποία ενσωματώνονται οι υπ’ αριθμ. …/16.02.2023 και …/02.03.2023 αποφάσεις του Δ.Σ, κατ΄ αποδοχή του με αριθμ. πρωτ. …/06.02.2023 και …/22.02.2023 πρακτικού ελέγχου των τεχνικών και των οικονομικών προσφορών, αντίστοιχα), με την οποία εγκρίθηκε το με αριθμ. πρωτ. …/31.03.2023 πρακτικό ελέγχου των δικαιολογητικών κατακύρωσης της επιτροπής διενέργειας του υπόψη διαγωνισμού, που εκδόθηκε στο πλαίσιο του δημόσιου ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού με τίτλο: «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ», για ένα έτος συνολικής εκτιμώμενης αξίας 2.896.132,84€ μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ (3.591.204,72 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), κωδικός CPV: …, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει της τιμής – χαμηλότερη τιμή (με αριθμ. …/2022 διακήρυξη, συστημικός αριθμός Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ: …).