ΑΕΠΠ/80/2018
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση της πράξης με αριθμό 796/19-12-2017 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Περιστερίου, η οποία εγκρίνει το Πρακτικό 1/8-12-2017 που απέρριψε την προσφορά της και την αποκλείει από τη συνέχιση της διαγωνιστικής διαδικασίας. Επίσης, ζητά την ακύρωση του Πρακτικού 1/8-12-2017 και κάθε συναφούς πράξης ή παράλειψης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τις υπηρεσίες συντήρησης πρασίνου του Δήμου Περιστερίου για το έτος 2018, με προϋπολογισμό 403.223,20 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφυγή επικεντρώνεται στην άρνηση αποδοχής της προσφοράς της λόγω έλλειψης χρονοσήμανσης στις ψηφιακές υπογραφές του Ευρωπαϊκού Ενιαίου Εγγράφου Σύμβασης (ΕΕΕΠ) και των αρχείων της τεχνικής προσφοράς, καθώς και λόγω υποβολής επιστολής ασφαλιστικής εταιρείας αντί ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Η απόφαση της ΑΕΠΠ κρίνει τον πρώτο λόγον βάσιμο και τον δεύτερο αβάσιμο.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/79/2018
Η προσφεύγουσα Ένωση Φυσικών/Νομικών Προσώπων αίτησε με την προδικαστική προσφυγή την ακύρωση της πράξης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Περιστερίου, με την οποία αποφασίστηκε η απόρριψη της προσφοράς της και ο αποκλεισμός της από το επόμενο στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε τις υπηρεσίες συντήρησης πρασίνου του Δήμου για το έτος 2018 (CPV: 77313000-7), με προϋπολογισμό 403.223,20 ευρώ άνευ ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα ισχυρίστηκε ότι η απόρριψη της προσφοράς της ήταν παράνομη, καθώς δεν προβλεπόταν στην διακήρυξη η υποχρέωση χρονοσήμανσης των ψηφιακών υπογραφών μέσω της Αρχής Πιστοποίησης Ελληνικού Δημοσίου, ενώ τα έγγραφα της προσφοράς της διέθεταν έγκυρες ψηφιακές υπογραφές.
ΑΕΠΠ/645/2020
Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της αιτείται την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 27/20.03.2020 Απόφασης της Συγκλήτου, η οποία απέρριψε την προσφορά της στον διαγωνισμό για την «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ» (CPV 90910000-8), συνολικού προϋπολογισμού 165.000€ άνευ ΦΠΑ (205.220€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%), διάρκειας 12 μηνών. Κατηγορεί την αναθέτουσα αρχή ότι απέρριψε εσφαλμένα την προσφορά της για λεκτικά εσφαλμένο αιτιολογικό, σχετικά με την απουσία ασφαλούς χρονοσήμανσης στα έγγραφα της, παρότι η διακήρυξη δεν επέβαλλε ρητά τέτοια απαίτηση.
ΕΑΔΗΣΥ/258/2023
Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης του αναθέτοντος φορέα με την οποία εγκρίθηκε το πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου της σύμβασης παροχής υπηρεσιών υποστήριξης στην Διεύθυνση … (…) του … (ΔΥΠΜ …) με αριθμό πρωτ. …/8-12-2022 και με θέμα την αξιολόγηση του φακέλου δικαιολογητικών συμμετοχής – τεχνικής προσφοράς.
141556/Ε2/2017
Τροποποίηση της αριθ. 139940/Ε2/24-8-2017 (ΦΕΚ 2920 Β΄) υπουργικής απόφασης με θέμα: «Συμπλήρωση των αριθ. 63486/Ε2/12-4-2017(ΦΕΚ 1315 Β΄) […] 63489/Ε2/12-4-2017 (ΦΕΚ 1314 Β΄) […] και 63498/Ε2/12-4-2017 (ΦΕΚ 1313 Β΄) […] υπουργικών αποφάσεων».
ΑΕΠΠ/1492/2020
Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της Απόφασης με αριθμό 1167/15-9-2020 της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία κρίθηκε ως αποδεκτή η προσφορά του οικονομικού φορέα «...» και τον ανέδειξε προσωρινό ανάδοχο για το τμήμα «...» της δημόσιας σύμβασης με αξία 130.310,40 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εκτέλεση υπηρεσιών φύλαξης, όπου ο προσφεύγων διαμαρτύρεται για μη υπολογισμό της παρακράτησης φόρου 8% και κόστους εισφοράς υπέρ ΕΛΠΚ, παραβάσεις των όρων της διακήρυξης και έλλειψη ασφαλιστηρίου επαγγελματικής ευθύνης του υπεργολάβου.
ΑΕΠΠ/856/2020
Η προσφεύγουσα (εταιρεία) με την προδικαστική προσφυγή της επιδιώκει την ακύρωση της Απόφασης του Υπουργού «…», η οποία έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας (άλλης εταιρείας) στον ηλεκτρονικό ανοικτό διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου παροχής υπηρεσιών ασφάλειας αερομεταφορών στον Κρατικό Αερολιμένα «…» για τα έτη 2019, 2020 και 2021, με συνολικό προϋπολογισμό 10.226.960,00 €. Η προσφυγή βασίζεται σε τρεις κύριους λόγους: α) την μη νόμιμη αποδοχή της τεχνικής προσφοράς της παρεμβαίνουσας λόγω ελλιπούς υποβολής ασφαλιστηρίου συμβολαίου, β) την έλλειψη κάλυψης ασφαλιστικών κινδύνων από έκνομες ενέργειες σύμφωνα με τον ΕΚΑΠΑ (ειδικός όρος AVN 52G), και γ) την μη υποβολή χρονοδιαγράμματος υλοποίησης του έργου σύμφωνα με τις προδιαγραφές της διακήρυξης. Η προσφεύγουσα ζητά την απόρριψη της προσφοράς της παρεμβαίνουσας και την ακύρωση της σχετικής απόφασης.
6939/2023
Αναστολή της ισχύος του άρθρου 3 “Χρόνος Εφαρμογής” και του Παραρτήματος με τίτλο “Τεχνικές Προδιαγραφές σήμανσης των παρ. 8, 9, 10 και 11 του άρθρου 8 της με αριθμό 79292 ΕΞ 2020/23.7.2020 (Β’ 3260) απόφασης Κανονισμού Παιγνίων του Υπουργού Οικονομικών” της με αριθμ. 6057/14.03.2023 απόφασης του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Ρύθμισης, Προγραμματισμού και Μελετών (ΑΔΑ: 6ΦΠ8ΙΜΛ-604), με την οποία εκδόθηκε η με αριθμό 2/2023 Οδηγία της ΕΕΕΠ. ΑΔΑ:ΨΙΨΡΙΜΛ-Β3Ρ
ΑΕΠΠ/251/2017
Ο προσφεύγων με τον Γενικό Αριθμό Κατάθεσης (ΓΑΚ) 411/29-12-2017 και Ειδικό Αριθμό Κατάθεσης (ΕΑΚ) VI/72/29-12-2017, ενώπιον της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ), ζητά την ακύρωση ή εναλλακτικά την αναβολή του διαγωνισμού με αριθμό πρωτοκόλλου 57041/29-11-2017. Αυτός ο διαγωνισμός, που δημοσιεύτηκε στις 1-12-2017, αφορά την προμήθεια πινακίδων και άλλων ειδών οδικής σήμανσης και ασφάλειας, όπως κάτοπτρα, εύκαμπτοι στυλίσκοι και ανακλαστήρες οδοστρώματος, με συνολικό προϋπολογισμό 179.995,92 ευρώ (με ΦΠΑ) και 145.180 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
ΑΕΠΠ/236/2017
Ο προσφεύγων επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Καλαμαριάς με αριθμό 614/2017, η οποία έκρινε αποδεκτή την προσφορά του οικονομικού φορέα «...» για την προμήθεια μηχανικού σαρώθρου χωρητικότητας 6 κυβικών μέτρων, μέρος της ευρύτερης σύμβασης για την προμήθεια 15 οχημάτων-μηχανημάτων για τις ανάγκες της Διεύθυνσης Καθαριότητας-Ανακύκλωσης. Ειδικότερα, αμφισβητεί την αποδοχή της τεχνικής προσφοράς του ανταγωνιστή, κατηγορώντας για παράβαση των όρων της διακήρυξης ως προς την υποχρεωτική υπογραφή τεχνικών φυλλαδίων, τη γλώσσα σύνταξης εγγράφων, τη μη συμπλήρωση πεδίων στο ΕΕΕΠ και τεχνικές αποκλίσεις του προτεινόμενου μηχανήματος. Η διαφορά αφορά τμήμα με εκτιμώμενη αξία 170.000 ευρώ (άνευ ΦΠΑ) και CPV 34921100-0.
Δ6Α 1036682ΕΞ2014
Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής “Με εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων” σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης . Διόρθωση σφάλματος-ΦΕΚ 558/Β/6.3.2014
Δ.ΟΡΓ.Α 1065199 ΕΞ 2022-ΦΕΚ:3886/Β/22.07.2022:Άρθρο 2-παρ.4:Οι πράξεις που έχουν εκδοθεί κατ’ εξουσιοδότηση ή κατ’ εφαρμογή των υπό στοιχεία Δ6Α 1198349ΕΞ2013/ 31-12-2013 (Β’ 3368) και Δ6Α 1036682ΕΞ2014/25-2-2014 (Β’ 478) και (Β’ 558) αποφάσεων του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, καθώς και της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1115805 ΕΞ 2017/31-7-2017 (Β’ 2743) απόφασης, όπως είχαν συμπληρωθεί και τροποποιηθεί και έχουν παράγει έννομα αποτελέσματα, εξακολουθούν να ισχύουν.
Δ.ΟΡΓ.Α 1065199 ΕΞ 2022-ΦΕΚ:3886/Β/22.07.2022:Άρθρο 2-παρ.6:Η παρούσα απόφαση ισχύει από 29/7/2022.
Δ.ΟΡΓ.Α 1115805/2017,ΦΕΚ- 2743/B/4.8.2017 άρθρο 2 παρ.8: 8. Από την έναρξη ισχύος της παρούσας παύουν να ισχύουν: α) η αριθ. Δ6Α 1036682ΕΞ2014
(όπως τροποποιήθηκε με τις αριθ. Δ6Α 1054391ΕΞ 2014/01-04-2014(Β’ 796), Δ6Α 1067875 ΕΞ 2014/29-04-2014 (Β’ 1076),Δ6Α 1069655ΕΞ2014/2-5-2014 (Β’ 1227), Δ6Α 1109983ΕΞ2014/25-7-2014 (Β’ 2096), Δ.ΟΡΓ.Α 1164268ΕΞ2014/11-12-2014 (Β’ 3365), Δ.ΟΡΓ.Α1170561ΕΞ2014/30-12-2014(Β’ 3586), Δ.ΟΡΓ.Α1007466ΕΞ2015/21-1-2015 (Β’ 187),Δ.ΟΡΓ.Α 1013454ΕΞ2015/2-2-2015 (Β’ 235), Δ.ΟΡΓ.Α1048038 ΕΞ2015/8-4-2015 (Β’697), Δ.ΟΡΓ. Α 1089226ΕΞ2015/30-6-2015 (Β’1442), Δ.ΟΡΓ.Α 1100767ΕΞ2015/23-7-2015 (Β’ 1711), Δ.ΟΡΓ. Α 1120364ΕΞ2015/15-9-2015 (Β’ 2080), Δ.ΟΡΓ.Α 1148493 ΕΞ2015/13-11-2015(Β’ 2506) Δ.ΟΡΓ.Α 1156705ΕΞ2015/02-12-2015 (Β’ 2646),Δ. ΟΡΓ. Α 1001585 ΕΞ2016/5-1-2016 (Β’ 9), Δ.ΟΡΓ.Α1038789ΕΞ2016/04-03-2016 (Β’ 720) , Δ.ΟΡΓ.Α 1108914ΕΞ 2016/14-7-2016 (Β’ 2237) Δ. ΟΡΓ. Α 1120367 ΕΞ 2016 -2539/ Β/18.8.2016 και Δ. ΟΡΓ. Α 1065216 ΕΞ 2017,ΦΕΚ-1522/Β/5.5.2017 όμοιες. )