×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/842/2021

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ανώνυμη εταιρεία ασκεί αίτηση για την ακύρωση της απόφασης αριθμό 53 της Εκτελεστικής Επιτροπής του Περιφερειακού Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟ.Δ.Σ.Α.), η οποία εγκρίνει το Πρακτικό Ι της Επιτροπής Διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου της σύμβασης. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η «Κατασκευή της Β’ Φάσης και Αναβάθμιση της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Στραγγισμάτων (ΕΕΣ) του ΧΥΤ», με συνολική εκτιμώμενη αξία 6.963.056,04 € (συν ΦΠΑ). Η προσφυγή αφορά ιδίως τη νομιμότητα της αποδοχής των προσφορών του διαγωνισμού, ενώ οι ισχυρισμοί επικεντρώνονται στην εν λόγω τεχνική και νομική συνέπεια των υποβαλλόμενων προσφορών.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/635/2018

Η προσφεύγουσα ανώνυμη ασφαλιστική εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά των πράξεων της Αναθέτουσας Αρχής για τον ανοικτό διαγωνισμό για την 'Ασφαλιστική κάλυψη οχημάτων-μηχανημάτων έργου και περιουσίας του Περιφερειακού Συνδέσμου ΦΟ.Δ.Σ.Α. Κεντρικής Μακεδονίας'. Αντικείμενο της σύμβασης ήταν η ασφαλιστική κάλυψη αστικής ευθύνης, υλικών ζημιών και σωματικών βλαβών προς τρίτους για τα οχήματα και μηχανήματα έργου του ΦΟ.Δ.Σ.Α., καθώς και η κάλυψη της περιουσίας του Συνδέσμου. Η προσφυγή επικεντρώνεται στη νομιμότητα της τεχνικής αξιολόγησης και της ανάδειξης της παρεμβαίνουσας ως προσωρινού αναδόχου, ισχυριζόμενη ότι η τεχνική προσφορά της δεν ανταποκρινόταν πλήρως στους όρους της διακήρυξης ως προς τα απαιτούμενα ποσά ασφαλιστικής κάλυψης.


ΕΑΔΗΣΥ/221/2022

Με την υπόψη προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της υπ’ αριθ. 266/03.08.2021 απόφασης της Εκτελεστικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία ελήφθη κατά την 23η συνεδρίασή της, με θέμα 5ο «ΈΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ Ι ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΈΡΓΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: ‘ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ Β' ΦΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΡΑΓΓΙΣΜΑΤΩΝ (ΕΕΣ) ΤΟΥ ΧΥΤ …’, ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 6.450.000,00€ ΜΕ ΦΠΑ», κατά το μέρος της με το οποίο έγινε δεκτή η προσφορά της παρεμβαίνουσας και η τελευταία ανακηρύχθηκε προσωρινή ανάδοχος της σύμβασης, καθώς και κάθε συναφούς πράξης ή παράλειψης των οργάνων της αναθέτουσας αρχής. 


ΑΕΠΠ/23/2020

Οι προσφύγουσες αιτούνται την ακύρωση της απόφασης 116/2019 της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία ενέκρινε τις προσφορές των παρεμβαινουσών για τη σύμβαση 'Αποκατάσταση και Επέκταση-Αναβάθμιση-Λειτουργία της Μονάδας Επεξεργασίας Στραγγισμάτων του ΧΥΤΑ'. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά αναβάθμιση και λειτουργία μονάδας επεξεργασίας υγρών αποβλήτων με προϋπολογισμό 1.171.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Οι προσφύγουσες διεκδικούν τη νόμιμη διενέργεια του διαγωνισμού και την απόρριψη των άλλων προσφορών λόγω σημαντικών τυπικών και ουσιαστικών ελλείψεων.


ΕΣ/ΚΛ.Ε/467/2019

Υπογραφή σχεδίου συμπληρωματικής σύμβασης:..Με τα δεδομένα αυτά το Κλιμάκιο κρίνει ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου της 2ης συμπληρωματικής σύμβασης του έργου του Ειδικού Διαβαθμιδικού Συνδέσμου Νομού ... «Εργασίες Διαμόρφωσης Κυττάρων Β΄ Φάσης», το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα Πράξη και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της.

ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.6/622/2020


ΝΣΚ/130/2015

Εφαρμογή των διατάξεων της παρ.3 του άρθρου 234 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, προς τον σκοπό ελέγχου νομιμότητας και εγκρίσεως προϋπολογισμών των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟ.Δ.Σ.Α.), που αποτελούν συνδέσμους δήμων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προς τον σκοπό ελέγχου νομιμότητας και εγκρίσεως των προϋπολογισμών των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟ.Δ.Σ.Α.), που αποτελούν συνδέσμους δήμων, έχουν εφαρμογή οι διατάξεις της παρ.3 του άρθρου 234 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, δηλαδή, για την υποβολή του προϋπολογισμού τέτοιου συνδέσμου στο Γενικό Γραμματέα της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης, προς έλεγχο νομιμότητας και έγκριση αυτού, απαιτείται να προηγηθεί η παροχή σχετικής εγκρίσεως από τα δημοτικά συμβούλια των δήμων που απαρτίζουν το σύνδεσμο.


ΑΕΠΠ/149/2020

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης της αναθέτουσας αρχής, η οποία αφορά την κατακύρωση του τμήματος 4 του διαγωνισμού για υπηρεσίες μεταφοράς στραγγισμάτων. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει την μεταφορά στραγγισμάτων από διάφορες εγκαταστάσεις της αναθέτουσας αρχής σε εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων, με χρήση αδειοδοτημένου βυτιοφόρου οχήματος. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η αναθέτουσα αρχή έκανε εσφαλμένη αποδοχή των δικαιολογητικών κατακύρωσης της παρεμβαίνουσας, με αποτέλεσμα την παράνομη συμμετοχή της στον διαγωνισμό. Ζητεί την ανατροπή της απόφασης και την ανάθεση της σύμβασης σε αυτήν ως την δεύτερη σε σειρά μειοδοσίας.


ΕλΣυν/ΚλΖ/266/2016

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ:(....)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, η ελεγχόμενη προγραμματική σύμβαση είναι μη νόμιμη, διότι το αντικείμενό της δεν έχει αναπτυξιακό χαρακτήρα, αλλά αφορά στον καθορισμό του τρόπου χρηματοδότησης και εν γένει λειτουργίας του εισπρακτικού μηχανισμού μεταξύ των ωφελούμενων Δήμων για την υλοποίηση της εμπίπτουσας στις αρμοδιότητες του Φο.Δ.Σ.Α. Ν. ....... υπηρεσίας διαχείρισης στερεών αποβλήτων, κατά παράβαση των σχετικών με τον καθορισμό της τιμολογιακής πολιτικής των Φο.Δ.Σ.Α. νομοθετικών διατάξεων. Και τούτο, διότι το κόστος για την υλοποίηση των υπηρεσιών διαχείρισης στερεών αποβλήτων καλύπτεται από τους πόρους των εξυπηρετούμενων Δήμων με την καταβολή ετήσιας εισφοράς από αυτούς, το ύψος της οποίας καθορίζεται με απόφαση του Δ.Σ. του Φο.Δ.Σ.Α., κατά την περιγραφείσα από τις οικείες διατάξεις διαδικασία, βαρύνει δε τον προϋπολογισμό αυτού και όχι τον προϋπολογισμό των εξυπηρετούμενων Δήμων. Επομένως, η δυνατότητα που παρέχει ο νόμος για σύναψη προγραμματικής σύμβασης μεταξύ Ο.Τ.Α. και Φο.Δ.Σ.Α. για την εκτέλεση των υπηρεσιών διαχείρισης στερεών αποβλήτων δεν έχει την έννοια ότι οι Δήμοι – μέλη του Φο.Δ.Σ.Α. δύνανται να χρηματοδοτούν με βάση προγραμματική σύμβαση απευθείας μέσω του προϋπολογισμού τους τέτοιες υπηρεσίες, πέραν της υποχρεωτικής ετήσιας εισφοράς που καταβάλλουν στον Φο.Δ.Σ.Α., διότι αυτό θα συνεπαγόταν την μετατροπή του θεσμού της προγραμματικής σύμβασης σε εργαλείο παράκαμψης και καταστρατήγησης των σχετικών με την τιμολογιακή πολιτική των Φο.Δ.Σ.Α. διατάξεων. Εξάλλου, η ελεγχόμενη προγραμματική σύμβαση δεν μπορεί να θεωρηθεί ούτε τροποποίηση των όρων της ήδη υπαχθείσας στον προσυμβατικό έλεγχο του παρόντος Κλιμακίου προγραμματικής σύμβασης μεταξύ του Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Ν. ....... και του Δήμου ....... για την υλοποίηση της πράξης «Κινητή Μονάδα Μηχανικής Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης Νομού .......», δεδομένου ότι οι αντισυμβαλλόμενοι στις δύο περιπτώσεις δεν ταυτίζονται

ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.6/25/2017


ΑΕΠΠ/1095/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης αριθμού 1141/συν.32η/04.10.2018 της Εκτελεστικής Επιτροπής του Περιφερειακού Συνδέσμου Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων, καθώς και των πρακτικών που εγκρίθηκαν με αυτήν, με ημερομηνίες 31.08.2018 και 20.09.2018, κατά το μέρος που κρίθηκε αποδεκτή η προσφορά της εταιρείας «… ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Προμήθεια χημικών για τις ανάγκες των μονάδων επεξεργασίας στραγγισμάτων των χυτών του Περιφερειακού Συνδέσμου ΦΟΔΣΑ», συγκεκριμένα για την ομάδα 4 «ΧΗΜΙΚΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΟΣΜΩΣΗΣ ΟΙΚΟΥ HAASE, ΤΑΓΑΡΑΔΩΝ», με εκτιμώμενη αξία 5.500,00 € (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η τεχνική προσφορά της ανταγωνίστριας εταιρείας δεν πληροί τους απαραίτητους όρους της διακήρυξης, ιδίως ως προς την έλλειψη τεχνικής περιγραφής του προϊόντος και τη μη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις για τη συμβατότητα με μεμβράνες και την υποχρέωση υπολογισμού δόσης.


ΑΕΠΠ/637/2018

Οι προσφεύγοντες ασκούν προδικαστικές προσφυγές ζητώντας την ακύρωση της προσβαλλόμενης πράξης με την οποία εγκρίθηκε το πρακτικό της Επιτροπής του Διαγωνισμού, ιδίως ως προς την αποδοχή των προσφορών των άλλων διαγωνιζόμενων. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάδειξη αναδόχου για τη συντήρηση και επισκευή οχημάτων και μηχανημάτων, συμπεριλαμβανομένων φορτηγών, λεωφορείων, μηχανών έργου και ανυψωτικών μηχανημάτων, με προϋπολογισμό 480.000€ (συμπ. ΦΠΑ). Οι προσφυγές επικεντρώνονται σε θέματα νομιμότητας των προσφορών, συμμόρφωσης με τους όρους της διακήρυξης και τεκμηρίωσης των απαιτούμενων αδειών και δικαιολογητικών.


ΝΣΚ/441/2001

ΝΠΔΔ. Συγκρότηση των Διοικητικών Συμβουλίων των Νοσοκομείων ΚΟΡΓΙΑΛΕΝΕΙΟ - ΜΠΕΝΑΚΕΙΟ και ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η συγκρότηση των Διοικητικών Συμβουλίων των Νοσοκομείων (ΝΠΔΔ) ΚΟΡΓΙΑΛΕΝΕΙΟ - ΜΠΕΝΑΚΕΙΟ και ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ θα πρέπει να γίνεται βάσει των ειδικών διατάξεων του άρθρου 2 της ως άνω από 28-5-1985 συμβάσεως μεταξύ του Ελλ. Δημοσίου και του ΕΕΣ, που κυρώθηκε με τον Ν 1821/1988, που προβλέπουν εννεαμελή ΔΣ, με συμμετοχή τεσσάρων (4) εκπροσώπων του ΕΕΣ, για το Κοργιαλένειο - Μπενάκειο (μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και ο εκπρόσωπος του υφισταμένου κληροδοτήματος) και ορισμό του Προέδρου του ΕΕΣ ή του νόμιμου εκπροσώπου του ως Προέδρου του ΔΣ του ίδιου Νοσοκομείου καθώς και με συμμετοχή τριών (3) εκπροσώπων του ΕΕΣ για το Ασκληπιείο Βούλας (και την Αντιπροεδρία να ανήκει στον ΕΕΣ). Κατά δε τα αναλυτικά προαναφερθέντα, τα υπόλοιπα μέλη των ΔΣ και των δύο ως άνω Νοσοκομείων, που δεν θα είναι εκπρόσωποι του ΕΕΣ, θα πρέπει να είναι τα προβλεπόμενα από τις ως άνω διατάξεις του άρθρου 15 του Ν 2519/1997, όπως τροποποιήθηκαν με αυτές της παρ.15 του άρθρου 28 του Ν 2646/1998 και του άρθρου 21 του Ν 2703/1999 (άρθρο 13 Ν 2889/2001).