×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/920/2018

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία ζητά την ακύρωση της απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφοράς με την οποία εγκρίθηκε το Πρακτικό Αξιολόγησης Οικονομικών Προσφορών για τον καθαρισμό χώρων του Κρατικού Αερολιμένα Ν. Αγχιάλου (ΚΑΝΑ). Αντικείμενο της σύμβασης είναι η ανάδειξη αναδόχου για καθαρισμό χώρων και επιφανειών σε διάφορους κρατικούς αερολιμένες, συμπεριλαμβανομένου του ΚΑΝΑ, με προϋπολογισμό €1.279.040,39. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η δεκτή προσφορά της ανταγωνιστικής εταιρείας δεν πληροί τους όρους της διακήρυξης, καθώς υπολείπεται των ελάχιστων απαιτήσεων για τον καθαρισμό των απαιτούμενων τετραγωνικών μέτρων ημερησίως.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Κ.Γ./Δ11/Γ 40349/2021

Καθορισμός μηνιαίων μισθωμάτων ανά μ2 και προϋποθέσεων εκμίσθωσης υπαίθριων χώρων στους Κρατικούς και Δημοτικούς Αερολιμένες της Χώρας για ανέγερση υπόστεγων.


ΑΕΠΠ/1322/2021

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης του Υπουργού από 30-6-2021, με την οποία κρίθηκαν αποδεκτές οι προσφορές του παρεμβαίνοντος και άλλου οικονομικού φορέα για τη σύναψη δημόσιας σύμβασης. Η σύμβαση αφορά την ανάδειξη αναδόχου υπηρεσιών καθαρισμού χώρων, εγκαταστάσεων και επιφανειών σε πέντε κρατικούς αερολιμένες, με συνολική εκτιμώμενη αξία 608.162,95 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν καθαρισμό κατά τη θερινή και χειμερινή περίοδο, με διαφοροποιημένα τιμήματα και παρακράτηση φόρου κατά νόμο. Ο προσφεύγων προσβάλλει τη διαδικασία έγκρισης των προσφορών και τον τρόπο υπολογισμού του φόρου.


ΑΕΠΠ/1541/2021

Η προδικαστική προσφυγή του οικονομικού φορέα ασκήθηκε κατά της απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με αριθμό πρωτοκόλλου Κ.Γ./Δ11/Ε 23759/14-7-2021, η οποία έκρινε αποδεκτή την προσφορά του παρεμβαίνοντος οικονομικού φορέα και άλλων διαγωνιζομένων. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάδειξη αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού χώρων, εγκαταστάσεων και επιφανειών σε κρατικούς αερολιμένες, με συνολική εκτιμώμενη αξία (άνευ ΦΠΑ) 608.162,95 ευρώ. Συγκεκριμένα, η προσφυγή επικεντρώνεται σε υπολειπόμενες υποχρεώσεις καθαρισμού (297.858,80 τ.μ. μηνιαίως για τη θερινή περίοδο) και ελλιπείς οικονομικές προσφορές που αδυνατούν να καλύψουν το συμβατικό αντικείμενο, καθώς και σε ζητήματα σχετικά με τον υπολογισμό των ασφαλιστικών εισφορών για το έτος 2022.


ΑΕΠΠ/1321/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με αρ. ΚΓ/Δ11/Ε21463/30-6-2021, η οποία κρίνει αποδεκτή την προσφορά του ανταγωνιστή για τη σύναψη δημόσιας σύμβασης καθαρισμού χώρων και επιφανειών σε Κρατικούς Αερολιμένες. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού σε εγκαταστάσεις αερολιμένων, με συνολική εκτιμώμενη αξία 608.162,95 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων επικαλείται σφάλματα στη διαδικασία αξιολόγησης, ιδίως ως προς την αποδοχή των τεχνικών και οικονομικών προσφορών, υποστηρίζοντας ότι ο ανάδοχος δεν πληρούς τα κριτήρια της διακήρυξης, με αποτέλεσμα η συμβαλλόμενη αρχή να παραβιάζει τις αρχές ίσης μεταχείρισης και διαφάνειας.


ΑΕΠΠ/1158/2021

Η προδικαστική προσφυγή ασκήθηκε για την ακύρωση της απόφασης αναθέτουσας αρχής που έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας για την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας στους χώρους του Νοσοκομείου και των Παραρτημάτων του για 24 μήνες. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλάμβανε τον καθαρισμό και απολύμανση χώρων, τοίχων, ταβανιών, λεκάνων, μπάνιων, νιπτήρων, ανελκυστήρων, καθώς και την αποκομιδή απορριμμάτων. Επίσης, προβλεπόταν η τήρηση των ελάχιστων απαιτήσεων προσωπικού σύμφωνα με τους όρους της διακήρυξης και την εργατική νομοθεσία.


ΝΣΚ/211/2011

Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας – Παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης στους αερολιμένες της χώρας που δεν εμπίπτουν στις διατάξεις του ΠΔ 285/1998.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ενόψει των διατάξεων του άρθρου 91 του Ν 3842/2010 και της κατ εφαρμογή αυτών εκδοθείσης υπ αριθ. Δ3/Β/13279/3720/26-4-2010 Πρόσκλησης του Διοικητή της Υ.Π.Α. προς ορισμένες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης στους κρατικούς αερολιμένες (Handling Servicing), δύναται η Υ.Π.Α. να εισηγηθεί προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων τη δραστηριοποίηση της εταιρείας GOLDAIR HANDLING σε συγκεκριμένους περιφερειακούς αερολιμένες για παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης των κατηγοριών 3 και 5 (διαχείρισης αποσκευών και εξυπηρέτησης στην πίστα) του Παραρτήματος του ΠΔ 285/1998, για τους οποίους αυτή εκδήλωσε μεν ενδιαφέρον με την υποβολή σχετικής αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, χωρίς όμως να προσκομίσει, συγχρόνως, σ' αυτούς τα προβλεπόμενα στην Πρόσκληση εφόδια κ.λπ. (ομοφ.)


ΑΕΠΠ/1226/2019

Η προσφεύγουσα με την Προδικαστική Προσφυγή επιδιώκει να γίνει δεκτή η προσφυγή και να ανακληθεί το πρακτικό υπ΄ αριθμ. 09/2019 (αριθμ. απόφασης ν. 2019/09/Β) του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής καθώς και τα συναφή πρακτικά. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την επιλογή αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού σε διάφορους χώρους, όπως το δημοτικό κάμπινγκ, τη δημοτική πλαζ, τον θερινό κινηματογράφο, το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής και τις εγκαταστάσεις ιαματικών πηγών. Οι εργασίες περιλαμβάνουν ημερήσιο, εβδομαδιαίο και μηνιαίο καθαρισμό όλων των στεγασμένων και υπαίθριων χώρων, όλες τις ημέρες της εβδομάδας, συμπεριλαμβανομένων Κυριακών και αργιών, καθ' όλο το 24ωρο.


ΑΕΠΠ/336/2018

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της απόφασης του Γενικού Γραμματέα της αναθέτουσας αρχής με την οποία εγκρίθηκε το Πρακτικό της Επιτροπής του διαγωνισμού, κρίθηκαν νόμιμες οι οικονομικές προσφορές των λοιπών πέντε συνδιαγωνιζομένων οικονομικών φορέων και αναδείχθηκε η παρεμβαίνουσα ως η προσωρινός ανάδοχος για την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας του κτηρίου του ΥΠΕΠΘ επί της οδού Ανδρέα Παπανδρέου 37 στο Μαρούσι. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τον καθημερινό γενικό καθαρισμό των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων του κτιρίου, συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών όπως ξεσκόνισμα επίπλων, άδειασμα και πλύσιμο σταχτοδοχείων, καθαρισμός WC και τουαλετών τρεις φορές ημερησίως, καθαρισμός ανελκυστήρων, αποκομιδή σκουπιδιών και περιοδικές υπηρεσίες καθαριότητας όπως καθαρισμός υαλοπινάκων και εσωτερικών θυρών.


ΕΣ/(ΚΠΕ)ΤΜ.7/93/2019

Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας:..Με δεδομένα αυτά, η υπό κρίση δαπάνη δεν είναι νόμιμη, καθόσον, η μεταξύ του ... και της αναδόχου σύμβαση δεν αναγράφει αναλυτικά κανένα από τα προβλεπόμενα στις περ. γ΄, δ΄ και ε΄ της πρώτης παραγράφου του άρθρου 68 του ν. 3863/2010 (όπως ισχύει μετά την τροποποίησή της με το άρθρο 22 του ν. 4144/2013) στοιχεία, ήτοι τη συλλογική σύμβαση εργασίας στην οποία τυχόν υπάγονται οι εργαζόμενοι, το ύψος του προϋπολογισμένου ποσού που αφορά τις πάσης φύσεως νόμιμες αποδοχές αυτών και το ύψος των ασφαλιστικών εισφορών με βάση τα προϋπολογισθέντα ποσά, παράλειψη που επάγεται την ακυρότητα της σύμβασης και την απόρριψη της σχετικής δαπάνης. Σημειωτέον ότι η αναγραφή των τετραγωνικών μέτρων των υπό καθαρισμό χώρων παρέλκει, αφού η ανάθεση αφορά σε καθαρισμό των εξωτερικών χώρων και εγκαταστάσεων της χερσαίας ζώνης λιμένα του εν λόγω Λιμενικού Ταμείου και όχι στον καθαρισμό εσωτερικών κτιριακών χώρων. Πέραν τούτων, στη σύμβαση δεν έχει περιληφθεί ειδικός όρος για την εφαρμογή της εργατικής και ασφαλιστικής νομοθεσίας και της νομοθεσίας περί υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων και πρόληψης του επαγγελματικού κινδύνου, όπως ρητώς απαιτείται από το άρθρο 22 παρ. 3 του ν. 4144/2013. Περαιτέρω, δεν προσκομίστηκε ένορκη βεβαίωση ενώπιον συμβολαιογράφου περί μη επιβολής σε βάρος της αναδόχου προστίμου για παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας. Ωστόσο, ενόψει του ότι η 12367/16.7.2019, προγενέστερη της ανάθεσης, ένορκη βεβαίωση με το ανωτέρω περιεχόμενο είχε προσκομιστεί για τη συμμετοχή της αναδόχου σε έτερο διαγωνισμό του Δήμου ... και δεδομένου ότι η προσφορά της αναδόχου είχε τα προβλεπόμενα εκ του νόμου στοιχεία, ενώ από το άρθρο 3 της ειδικής συγγραφής υποχρεώσεων συνάγεται ότι η προσφορά αυτή αποτελεί συμβατικό στοιχείο, η αναθέτουσα αρχή συγγνωστώς υπέλαβε   ότι πληρούνταν οι προϋποθέσεις του νόμου για τη νόμιμη σύναψη της ανωτέρω σύμβασης και ότι δεν απαιτούνταν η επανάληψη των ανωτέρω στοιχείων στο κείμενο αυτής. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η ελεγχόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη πλην το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα θα μπορούσε να θεωρηθεί λόγω συγγνωστής πλάνης εάν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.


ΑΕΠΠ/822/2020

Η προσφεύγουσα εταιρεία αίτησε την ακύρωση της απόφασης που απέρριψε την προσφορά της και ανέδειξε άλλη εταιρεία ως προσωρινή ανάδοχο για την σύμβαση παροχής υπηρεσιών καθαρισμού χώρων και κτιρίων του λιμένα. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η παροχή υπηρεσιών καθαρισμού χώρων και κτιρίων του λιμένα με προϋπολογισμένη δαπάνη 389.283,78€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%). Η προσφούσα υποστήριζε ότι η απόρριψη της προσφοράς βασίστηκε σε λανθασμένα κριτήρια, όπως η έλλειψη αναλυτικού υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών, των τετραγωνικών μέτρων καθαρισμού ανά άτομο και του διοικητικού κόστους, παρά το γεγονός ότι η προσφορά της ήταν σύμφωνη με τις απαιτήσεις της διακήρυξης.