×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/96/2018

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Μέσω της Προδικαστικής Προσφυγής, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης που τον αποκλείει από τον διαγωνισμό για τη σύμβαση «Λήψη Ενδείξεων Μετρητών Καταναλωτών Ηλεκτρικής Ενέργειας Μηνιαίας & Τετραμηνιαίας Κατάμετρησης της Περιοχής Ιωαννίνων» του ΔΕΔΔΗΕ. Επιπλέον, αιτείται την αποσφράγιση και αποδοχή της προσφοράς του για περαιτέρω αξιολόγηση, ισχυριζόμενος ότι τα ελλείποντα στοιχεία για τον υπεργολάβο δεν προβλέπονταν ρητά στην διακήρυξη και δεν συνιστούσαν λόγο απόρριψης. Η σύμβαση αφορά υπηρεσίες με προϋπολογισμό 299.900,00 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/438/2018

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της αίτησε την ακύρωση της απόφασης του Διευθυντή της ΔΕΔΔΗΕ Περιφέρειας Αττικής με αριθμό 6476/29-03-2018, η οποία αφορούσε τη συμμετοχή διερευνομένων στη διαδικασία του διαγωνισμού. Ζητήθηκε ο αποκλεισμός των συγκεκριμένων διαγωνιζομένων από τη συνέχεια της διαδικασίας ως προς όλες τις περιοχές ή συγκεκριμένες περιοχές (Καλλιθέας και Φιλοθέης-Κηφισιάς). Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η λήψη ενδείξεων μετρητών καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας για τις επτά διοικητικές περιοχές της Διεύθυνσης Περιφέρειας Αττικής, με συνολική προϋπολογισμένη αξία 3.972.821,52 ευρώ.


ΑΕΠΠ/100/2018

Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης που απορρίπτει την οικονομική του προσφορά στη διαγωνιστική διαδικασία για τη λήψη ενδείξεων μετρητών καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας (μηνιαίας & τετραμηνιαίας καταμέτρησης) στην περιοχή Πάτρας (συνολικού προϋπολογισμού 268.270,64 €). Επιχειρηματολογεί ότι η απόρριψη του για έλλειψη πίνακα περιεχομένων αντίκειται στις διατάξεις της διακήρυξης και παραβιάζει τις αρχές της τυπικότητας και αναλογικότητας.


ΑΕΠΠ/753/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή αίτησε την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 4887/20-05-2019, η οποία την αποκλείει από τη συμμετοχή στον διαγωνισμό για την προμήθεια μέτρων καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε τη λήψη ενδείξεων μετρητών καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας για τη Διοικητική Περιοχή της Διεύθυνσης Περιφέρειας, με εκτιμώμενη αξία 199.014 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Η προσφυγή επικεντρώθηκε στην κρίση ότι η απόρριψη της προσφοράς της ήταν αυθαίρετη, ισχυριζόμενη ότι η Αναθέτουσα Αρχή δεν τη συνέλαβε να συμπληρώσει σωστά το Τυποποιημένο Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ) και ότι έλειπε η απαιτούμενη νόμιμη αιτιολογία.


ΑΕΠΠ/731/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση: (1) της απόφασης του Διευθυντή της Περιφέρειας που αφορά την σύναψη σύμβασης, (2) της επιστολής κλήσης για υπογραφή της σύμβασης, και (3) της κατακυρωτικής απόφασης του διαγωνισμού. Επιπρόσθετα, αίτεται την τροποποίηση του οικονομικού σκέλους της σύμβασης λόγω απρόβλεπτης μεταβολής συνθηκών σύμφωνα με το άρθρο 337 του Ν.4412/2016. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών «Λήψη ενδείξεων μετρητών καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας μηνιαίας, τετραμηνιαίας και εξάμηνης καταμέτρησης» για συγκεκριμένες διοικητικές περιοχές.


ΑΕΠΠ/112/2017

Η προσφεύγουσα εταιρία υποβάλλει Προδικαστική Προσφυγή ζητώντας την ακύρωση του Πρακτικού της Επιτροπής Αποσφράγισης-Αξιολόγησης που απέκλεισε την προσφορά της λόγω τυπικών ελλείψεων στα δικαιολογητικά συμμετοχής. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την 'Λήψη ενδείξεων μετρητών καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας μηνιαίας και τετραμηνιαίας καταμέτρησης της περιοχής Αλεξανδρούπολης' για λογαριασμό της Διεύθυνσης Περιφέρειας Μακεδονίας-Θράκης, με προϋπολογισμό €296.800 (συμπλ. ΦΠΑ) και κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι ο αποκλεισμός της έγινε αυθαίρετα, χωρίς προηγούμενη πρόσκληση για διόρθωση των -κατά τη γνώμη της- προφανών τυπικών ελλημμάτων, παραβιάζοντας τις διατάξεις του Ν.4412/2016 και της Οδηγίας 2014/25/ΕΕ.


ΕλΣυν/Κλ.7(ΚΠΕ)43/2014

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑ:Μη νόμιμη η εξόφληση του 1ου λογαριασμού του έργου «Ανάπλαση δημοτικού σχολείου», διότι μη νόμιμα  υποκαταστάθηκε ο ανάδοχος του έργου από την υπεργολάβο εργοληπτική επιχείρηση, καθόσον η ανωτέρω σύμβαση δεν εγκρίθηκε από τον Δήμο και ο ανάδοχος δεν διατήρησε ποσοστό των εργασιών της σύμβασης έργου που να αντιστοιχεί τουλάχιστο στο 70% της αξίας αυτής (άρθρα 68 και 69 του ν. 3669/2008, ΦΕΚ Α΄ 116/2008).


ΑΕΠΠ/394/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας με την επωνυμία «*****» ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής με αριθμό ****, η οποία απέκλεισε τον προσφεύγοντα και έκρινε αποδεκτό τον παρεμβαίνοντα στη διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης με αντικείμενο τη «Δημιουργία ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος *****». Η σύμβαση είχε εκτιμώμενη αξία 398.387,10 ευρώ και προκηρύχθηκε με αρ. πρωτ. ***** στις 29-10-2020. Ο προσφεύγων επικαλείται ότι απεκλείσθη λόγω μη υποβολής του φορμαρίου **** για τον υπεργολάβο του, ο οποίος θα αναλάμβανε 56,10% της σύμβασης, παρότι είχε υποβάλει τα απαιτούμενα έγγραφα, ενώ η αναθέτουσα άλλαξε εκ των υστέρων τη βάση του αποκλεισμού.


ΕΑ/ΣΤΕ/686/2009

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ: (...) Σε αντιστοιχία με τις ως άνω διατάξεις, η διακήρυξη του επίμαχου διαγωνισμού προέβλεψε ότι «Για την έγκυρη συμμετοχή στο διαγωνισμό οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να υποδείξουν τον υπεργολάβο, στον οποίο θα αναθέσουν την υπεργολαβική σύμβαση προσκομίζοντας υπεύθυνη δήλωση του υπεργολάβου (σημ.: Που προέρχεται από τα αρμόδια αποφασιστικά του όργανα π.χ. από το ΔΣ ανώνυμης εταιρείας), με την οποία αποδέχεται τη σύναψη της υπεργολαβίας, αν και εφόσον αναδειχθεί ο διαγωνιζόμενος ανάδοχος του έργου » (άρθρο 25.2), καθώς και ότι «Για την υπογραφή της σύμβασης απαιτείται η προσκόμιση του υπεργολαβικού συμφωνητικού, Με αίτηση του αναδόχου μπορεί η ΔΥ να του χορηγήσει προθεσμία για την προσκόμιση του υπεργολαβικού συμφωνητικού. Επίσης, αν ο ανάδοχος επικαλεστεί και αποδείξει κατά την κρίση της ΔΥ σοβαρό λόγο, για τον οποίο δεν είναι δυνατή η ανάθεση της υπεργολαβίας στον υποδειχθέντα υπεργολάβο, μπορεί να εγκριθεί η αντικατάστασή του με άλλο που έχει τα νόμιμα προσόντα» (άρθρο 25.3).


ΔΕΔ/Θεσ/135/2025

Η Απόφαση 135/2025 της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών αφορά στην αποδοχή ενδικοφανούς προσφυγής κατά οριστικών πράξεων διορθωτικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος για τα φορολογικά έτη 2018 και 2019, που εκδόθηκαν από τη ΔΟΥ Ιωαννίνων. Οι πράξεις ακυρώθηκαν λόγω τυπικής πλημμέλειας, ήτοι έλλειψης πλήρους, σαφούς και ειδικής αιτιολογίας, σύμφωνα με το άρθρο 76 του Ν. 5104/2024. Ο έλεγχος είχε προσδιορίσει τη φορολογητέα ύλη εφαρμόζοντας τις έμμεσες τεχνικές (ανάλυση ρευστότητας). Η προσφεύγουσα είχε ισχυριστεί ότι διέθετε μετρητά (150.000,00€ το 2018) που δεν είχε δηλώσει αρχικά. Η ΔΕΔ έκρινε ότι η φορολογική αρχή, παρόλο που απέρριψε τον προσκομισθέντα πίνακα ανάλωσης κεφαλαίου της προσφεύγουσας, όφειλε να προβεί η ίδια σε απαραίτητες ελεγκτικές επαληθεύσεις για να αποδείξει την ύπαρξη ή μη μετρητών εις χείρας της προσφεύγουσας, καθιστώντας έτσι τις πράξεις αναίτιες.


ΑΕΠΠ/772/2019

Ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά της απόφασης του αναθέτοντος φορέα (περισσότερες πληροφορίες κρυμμένες λόγω αφαίρεσης στοιχείων) η οποία τον απέκλεισε από τον ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την ανάθεση της σύμβασης. Η σύμβαση είχε ως αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών ενημέρωσης καταναλωτών για τις οφειλές τους και τις διακοπές υδροδότησης ακινήτων, καθώς και επανασύνδεσης, διάρκειας 24 μηνών με εκτιμώμενη αξία (χωρίς ΦΠΑ) 239.480 ευρώ. Ο προσφεύγων ζητεί την ακύρωση της απόφασης που τον απέκλεισε, ισχυριζόμενος ότι η αιτιολογία της απόρριψης (μη συναφής τεχνική και επαγγελματική ικανότητα) ήταν αόριστη και μη νόμιμη, καθώς η σύμβαση που επικαλείται ως απόδειξη ικανότητας (παροχή υπηρεσιών διαχείρισης και καταγραφής τελών-δικαιωμάτων σε λιμένα) είναι συναφής με το αντικείμενο της προμήθειας.