Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Αριθ. Πρωτ. οικ. 12694/2014

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4223/2013
ΘΕΜΑ: Πρόγραμμα εθελοντικής ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας (αρ. 30 του ν. 4223/2013, ως αντικαταστάθηκε με το α. 51 του ν. 4250/2014 και ισχύει). ΕΓΚ/10/2014

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΥΠΕΣ/6096/2014

Εγκύκλιος: 4.ΘΕΜΑ: Πρόγραμμα εθελοντικής ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας (αρ. 30 του ν. 4223/2013, ΦΕΚ 287 Α΄).ΒΙΕΒΝ-Δ4Ε

EΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)142/2015

ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ:Νόμιμη η καταβολή ποσού 511,58 ευρώ σε μόνιμη υπάλληλο του κλάδου ΥΕ16 Εργατών Καθαριότητας, με βαθμό ΣΤ΄, η οποία μετατάχθηκε από Δήμο και τον κλάδο ΥΕ1 Γενικών Καθηκόντων, με βαθμό ΣΤ΄, σε άλλο Δήμο και τον κλάδο ΥΕ16 Εργατών Καθαριότητας, στο πλαίσιο του προγράμματος εθελοντικής ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας, που εισήχθη με το άρθρο 30 του ν. 4223/2013, ως αποδοχών της μηνός Οκτωβρίου 2014, καθόσον η μετάταξη της φερομένης ως δικαιούχου διενεργήθηκε νομίμως, διότι τηρήθηκε επακριβώς η περιγραφόμενη στο άρθρο 30 του ν. 4223/2013 διαδικασία (ιδίως παρ. 2 και 5), ήτοι χωρίς να απαιτείται η προηγούμενη σύμφωνη γνώμη Υπηρεσιακού Συμβουλίου, δεδομένου ότι κατά τον κρίσιμο χρόνο η εν λόγω απαίτηση είχε ήδη απαλειφθεί από το κείμενο της ανωτέρω διάταξης. Εξ άλλου, η διάταξη αυτή, που αφορά αποκλειστικά τις μετατάξεις που λαμβάνουν χώρα στο πλαίσιο του προγράμματος εθελοντικής ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας, τυγχάνει εφαρμοστέα κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης (παρ. 7), ως τέτοιας νοουμένης και της διάταξης του άρθρου 74 του ν. 3584/2007, κατ’ ορθή ερμηνεία του λόγου διαφωνίας του αναπληρωτή Επιτρόπου, δοθέντος ότι η επικαλούμενη από αυτόν διάταξη του άρθρου 75 παρ. 1 του ίδιου ως άνω νόμου αναφέρεται σε μετάταξη υπαλλήλου εντός του ίδιου Δήμου.


ΚΥΑ 5017/2014

Καθορισμός της διαδικασίας επιλογής των προς μετάταξη ή μεταφορά υπαλλήλων, των κριτηρίων επιλογής και κατάταξής τους, καθώς και του τρόπου μοριοδότησής τους για την εφαρμογή του Προγράμματος Εθελοντικής Ενδοαυτοδιοικητικής Κινητικότητας.

ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)125/2015

ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ:Μη νόμιμη η καταβολή αποδοχών σε υπάλληλο Δήμου, ο οποίος μετατάχθηκε σε αυτόν από άλλο Δήμο, στο πλαίσιο της ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας (άρθρα 30 ν. 4223/2013, 51 παρ. 8 ν.4250/2014 και 24 παρ. 1 ν.4255/2014), καθόσον μη νομίμως λήφθηκε υπόψη ο χρόνος στρατιωτικής υπηρεσίας ως χρόνος πραγματικής πολιτικής υπηρεσίας κατά το διορισμό του σε προσωποπαγή μόνιμη θέση ΔΕ 1 Διοικητικού Υπαλλήλου, διότι η στρατιωτική υπηρεσία παρασχέθηκε από 9.2.2005 έως 9.2.2006, ήτοι μετά την 1.1.2004 και δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη για τη μισθολογική του εξέλιξη (άρθρου 15 παρ. 2 περ. α του ν.3205/2003, ΦΕΚ Α΄ 297/2003).


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)200/2014

Μη νόμιμη η μετάταξη υπαλλήλου από ν.π.δ.δ. εξαρτώμενου από Δήμο, σε κενή ή συνιστώμενη με την πράξη μετάταξης θέση στον ίδιο Δήμο, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 30 του Ν. 4223/2013 (ΦΕΚ Α 287), όπως τροποποιήθηκε με την παρ.8 του άρθρου 51 του Ν. 4250/2014, στα πλαίσια του προγράμματος εθελοντικής διαδημοτικής κινητικότητας, καθόσον το ως άνω Ν.Π.Δ.Δ,  δεν ανήκει στους φορείς προέλευσης του προς μετάταξη προσωπικού,  όπως αυτοί που αναφέρονται στην παρ.1 του άρθρου 30 [ΟΤΑ α΄ βαθμού, Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ), Ένωση Περιφερειών Ελλάδος (ΕΝΠΕ), Περιφερειακές Ενώσεις Δήμων (ΠΕΔ) και το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΙΤΑ)].


8471/2014

Υπαγωγή υπαλλήλων του κλάδου Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών στο Πρόγραμμα Εθελοντικής Ενδοαυτοδιοικητικής Κινητικότητας»(ΑΔΑ: ΒΙΗ0Χ-ΔΩ5)

ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/103/2014 (Β΄ ΔΙΑΚΟΠΩΝ)

ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη (ΙΙ) της παρούσας, η ανωτέρω υπάλληλος μη νομίμως μετατάχθηκε δυνάμει του άρθρου 30 του ν.4223/2013, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 8 του άρθρου 51 του ν.4250/2014, πριν από την παρέλευση της δοκιμαστικής της υπηρεσίας και σε ν.π.δ.δ.. Η δε επικαλούμενη από τον Πρόεδρο του ως άνω ν.π.δ.δ. εγκύκλιος 10/οικ.12694/28.3.2014 του Υπουργείου Εσωτερικών, η οποία αναφέρει αφενός μεν ότι με τον όρο ΟΤΑ νοούνται οι Δήμοι, τα δημοτικά ιδρύματα και τα ν.π.δ.δ. αυτών καθώς και οι Σύνδεσμοι Δήμων (άρθρο 2 παρ. 1 του ν.3584/2007) αφετέρου δε ότι κατά τη διενέργεια των μετατάξεων με το ως άνω πρόγραμμα (εθελοντικής ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας), που γίνεται κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης, δεν εξετάζεται μεταξύ άλλων η διετία καθώς διενεργείται κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας, εισάγει ανεπίτρεπτα νέους κανόνες δικαίου, μη επαγόμενους έννομες συνέπειες, δεδομένου ότι αποτελεί έγγραφο παροχής οδηγιών εσωτερικής φύσης που δεν έχει δημοσιευθεί, στερούμενο, για το λόγο αυτό, δεσμευτικής ισχύος (βλ. Ελ.Συν. Κλιμ. στο Ι Τμ. 192/2013). Συνεπώς, οι σχετικώς προβαλλόμενοι ισχυρισμοί, τυγχάνουν απορριπτέοι ως αβάσιμοι. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.


30131/2014

Πρόγραμμα Εθελοντικής Κινητικότητας: Χρονικό διάστημα σύνταξης αποφάσεων μετατάξεων(ΑΔΑ:76Α1Ν-2Ξ5)


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)158/2015

ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ:Νόμιμη η καταβολή από Δήμο ποσού 430,48 ευρώ, σε υπάλληλό του, ο οποίος μετατάχθηκε σε αυτόν από Αποκεντρωμένη Διοίκηση κατ’ εφαρμογή του άρθρου 30 του Ν. 4223/2013, ως αποδοχών αυτού για το χρονικό διάστημα από 23.11.2014 έως 30.11.2014, καθόσον νομίμως έλαβε χώρα η μετάταξη του ως άνω υπαλλήλου από τη συγκεκριμένη Διεύθυνση Δασών Νομού, η οποία αποτελεί υπηρεσία παραμεθορίου περιοχής, σε ΟΤΑ Α΄ βαθμού εκτός παραμεθορίων περιοχών, πριν από τη συμπλήρωση δεκαετίας από την αρχική μεταφορά του από ΕΘΕΛ ΑΕ, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 30 του Ν. 4223/2013 και 47 του Ν. 4325/2015.


ΠΟΛ. 1218/2014

ΘΕΜΑ: «Υποβολή και διαβίβαση ενδικοφανών προσφυγών κατά πράξεων διοικητικού προσδιορισμού ΕΝ.Φ.Ι.Α. (ν. 4223/2013) έτους 2014 στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών»