×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)125/2015

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4024/2011

ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ:Μη νόμιμη η καταβολή αποδοχών σε υπάλληλο Δήμου, ο οποίος μετατάχθηκε σε αυτόν από άλλο Δήμο, στο πλαίσιο της ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας (άρθρα 30 ν. 4223/2013, 51 παρ. 8 ν.4250/2014 και 24 παρ. 1 ν.4255/2014), καθόσον μη νομίμως λήφθηκε υπόψη ο χρόνος στρατιωτικής υπηρεσίας ως χρόνος πραγματικής πολιτικής υπηρεσίας κατά το διορισμό του σε προσωποπαγή μόνιμη θέση ΔΕ 1 Διοικητικού Υπαλλήλου, διότι η στρατιωτική υπηρεσία παρασχέθηκε από 9.2.2005 έως 9.2.2006, ήτοι μετά την 1.1.2004 και δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη για τη μισθολογική του εξέλιξη (άρθρου 15 παρ. 2 περ. α του ν.3205/2003, ΦΕΚ Α΄ 297/2003).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Αριθ. Πρωτ. οικ. 12694/2014

ΘΕΜΑ: Πρόγραμμα εθελοντικής ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας (αρ. 30 του ν. 4223/2013, ως αντικαταστάθηκε με το α. 51 του ν. 4250/2014 και ισχύει). ΕΓΚ/10/2014

Γ4α/Γ.Π. 8385/2024

Ορισμός του ποσοστού των πρόσθετων εφημεριών της περ. Γ της παρ. 11 του άρθρου 45 του ν. 3205/2003 (Α’ 297).


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/103/2014 (Β΄ ΔΙΑΚΟΠΩΝ)

ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη (ΙΙ) της παρούσας, η ανωτέρω υπάλληλος μη νομίμως μετατάχθηκε δυνάμει του άρθρου 30 του ν.4223/2013, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 8 του άρθρου 51 του ν.4250/2014, πριν από την παρέλευση της δοκιμαστικής της υπηρεσίας και σε ν.π.δ.δ.. Η δε επικαλούμενη από τον Πρόεδρο του ως άνω ν.π.δ.δ. εγκύκλιος 10/οικ.12694/28.3.2014 του Υπουργείου Εσωτερικών, η οποία αναφέρει αφενός μεν ότι με τον όρο ΟΤΑ νοούνται οι Δήμοι, τα δημοτικά ιδρύματα και τα ν.π.δ.δ. αυτών καθώς και οι Σύνδεσμοι Δήμων (άρθρο 2 παρ. 1 του ν.3584/2007) αφετέρου δε ότι κατά τη διενέργεια των μετατάξεων με το ως άνω πρόγραμμα (εθελοντικής ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας), που γίνεται κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης, δεν εξετάζεται μεταξύ άλλων η διετία καθώς διενεργείται κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας, εισάγει ανεπίτρεπτα νέους κανόνες δικαίου, μη επαγόμενους έννομες συνέπειες, δεδομένου ότι αποτελεί έγγραφο παροχής οδηγιών εσωτερικής φύσης που δεν έχει δημοσιευθεί, στερούμενο, για το λόγο αυτό, δεσμευτικής ισχύος (βλ. Ελ.Συν. Κλιμ. στο Ι Τμ. 192/2013). Συνεπώς, οι σχετικώς προβαλλόμενοι ισχυρισμοί, τυγχάνουν απορριπτέοι ως αβάσιμοι. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.


Φ.80000 /οικ.996/51/2014

Θέμα: «Παροχή οδηγιών για την υλοποίηση των διατάξεων της παρ. 5 του άρθρου 20 του ν. 4255/2014». ΑΔΑ: ΒΙΥ0Λ-ΦΔ4

ΝΣΚ/414/2004

Αναγνώριση χρόνου προϋπηρεσίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη για την εξέλιξη δημοσίου υπαλλήλου στα μισθολογικά κλιμάκια του άρθρου 3 του Ν 3205/2003, ο χρόνος παροχής υπηρεσίας από αυτόν με σύμβαση μίσθωσης έργου, γιατί δεν συντρέχουν προς τούτο οι προϋποθέσεις του άρθρου 15 παρ.1 περ.ι’ του ίδιου νόμου. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/444/2006

Αναγνώριση προϋπηρεσίας σε υπαλλήλους της Γ.Γ.Α., αποσπασμένους από την Ο.Π.Α.Π. Α.Ε. κατ’ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 17 παρ. 3 του Ν 2947/2001.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο χρόνος της απόσπασης υπαλλήλων της εταιρίας Ο.Π.Α.Π. Α.Ε. στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, κατ’ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 17 παρ. 3 του Ν 2947/2001, δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη για την εξέλιξη του προσωπικού αυτού στα μισθολογικά κλιμάκια, κατά τις διατάξεις του άρθρου 15 του Ν 3205/2003, διότι η άνω απόσπαση δεν εμπίπτει σε καμία από τις ρυθμίσεις του νόμου αυτού. (πλειοψ.)


ΔΙΑΔΙΠΥΔ/Φ. 15/οικ.28580/2014

Διενέργεια δειγματοληπτικού ελέγχου, σε εφαρμογή της παρ. 2β του άρθρου 1 του Ν. 4250/2014»(ΑΔΑ:Β8ΣΔΧ-ΤΣΚ)

405/152086/2014

Διενέργεια δειγματοληπτικού ελέγχου, σε εφαρμογή της παρ. 2β του άρθρου 1 του ν. 4250/2014 (ΑΔΑ:79Ο5Β-Τ6Θ)

ΣτΕ/ΤΜ.ΣΤ/2250/2024

Η απόφαση ΣτΕ 2250/2024 απορρίπτει την αίτηση αναιρέσεως του Ελληνικού Δημοσίου και της Βουλής των Ελλήνων κατά της υπ’ αριθμ. 2475/2020 αποφάσεως του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών. Το αντικείμενο της διαφοράς αφορά την άρνηση συνυπολογισμού διετούς προϋπηρεσίας του αναιρεσιβλήτου, μονίμου υπαλλήλου της Βουλής, σε νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου (ΝΠΙΔ/ΕΛΠΑ) για τη μισθολογική του εξέλιξη. Το Δικαστήριο έκρινε ότι ο χρόνος αυτός προϋπηρεσίας συνυπολογίζεται νομίμως, καθώς είχε ληφθεί υπόψη ως προσόν για τον αρχικό του διορισμό σε οργανική θέση του Δημοσίου το 1983. Κρίσιμος χρόνος για τον συνυπολογισμό προϋπηρεσίας σε ΝΠΙΔ (μέχρι 8 έτη για υπαλλήλους που υπηρετούσαν πριν τις 31/12/1996), σύμφωνα με το άρθρο 15 παρ. 1 περ. η’ του ν. 3205/2003, θεωρείται ο χρόνος του αρχικού διορισμού και όχι ο μεταγενέστερος χρόνος της μετατάξεως στη Βουλή των Ελλήνων.


ΝΣΚ/463/2004

Συνέπειες παράνομου διορισμού υπαλλήλου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο χρόνος υπηρεσίας που διανύθηκε κατά τη διάρκεια παράνομου διορισμού υπαλλήλου δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη είτε για τη βαθμολογική εξέλιξη και προαγωγή του, αλλά ούτε και για την αυτοδίκαιη ένταξή του σε μόνιμη θέση Ε.Ε.ΔΙ.Π. σύμφωνα με τα οριζόμενα στις μεταβατικές διατάξεις του άρθρου 31 του Ν 3187/2003.