Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Δ6Α 1035397 ΕΞ2014

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2343/1995
ΦΕΚ: 575/Β/07.03.2014
Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. Δ6Α 1013717 ΕΞ2013/15?1?2013 υπουργικής απόφασης (Β΄ 215) «Συγκρότηση άμισθης διαρκούς Επιτροπής στη Γενική Διεύθυνση Οικονομικής Επιθεώρησης, για την αξιολόγηση των Πορισματικών Εκθέσεων των Οικονομικών Επιθεωρητών και έργο αυτής».

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Δ6Α/1013717/ΕΞ2013

Συγκρότηση άμισθης διαρκούς Επιτροπής στη Γενική Διεύθυνση Οικονομικής Επιθεώρησης, για την αξιολόγηση των Πορισματικών Εκθέσεων των Οικονομικών Επιθεωρητών και έργο αυτής.(Τροποποιήθηκε με την Δ6Α 1143158 ΕΞ 2013 – ΦΕΚ 2370/Β/23.9.2013 ΥΑ)(Τροποποιείται από την Αριθμ. Δ6Α 1035397 ΕΞ2014,ΦΕΚ-575/Β/7.3.2014) 

Δ6Α 1180478ΕΞ2012

Ανακατανομή των οργανικών θέσεων των υπαλλήλων του κλάδου Οικονομικών Επιθεωρητών, κατά κλάδο προέλευσης, μεταξύ των Υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικής Επιθεώρησης (Από την 21 Οκτωβρίου 2013, ημερομηνία ισχύος της Δ6Α/1156892/ΕΞ2013-ΦΕΚ – 2600 Β/15-10-2013, παύει να ισχύει η υπ’ αριθμ. Δ6Α 1180478 ΕΞ 2012/28-12-2012 (Β΄ 3573) υπουργική απόφαση.

Δ6Α 1143158/ΕΞ2013

Τροποποίηση της υπουργικής απόφασης αριθ. Δ6Α 1013717ΕΞ2013/15.01.2013 (Β΄215).


1036923/431/Α0006/1999

Σύσταση - συγκρότηση πρωτοβαθμίων Υπηρεσιακών Συμβουλίων (Α', Β', Γ, Ε', ΣΤ' και υπαλλήλων του κλάδου Οικονομικών Επιθεωρητών) του Υπουργείου Οικονομικών.
(Τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με τις αριθμ. 1044132/537/Α0006/4−5−1999 (Β΄ 697), 1095447/1282/ Α0006/13−10−1999 (Β΄ 1925), 1069072/908/Α0006/16−7−2001 (Β΄ 963), 1047067/861/Α0006/3−6−2002 (Β΄ 704), 1059502/1102/Α0006/15−7−2002 (Β΄ 932), 1005206/101/Α0006/20−1−2003 (Β΄ 63), 1058312/722/Α0006/16−8−2004 (Β΄ 1278), Δ6Α 1110169 ΕΞ 2012/30−7−2012 (Β΄ 2272), Δ6Α 1166353 ΕΞ 2013/31−10−2013 (Β΄ 2804) και Δ6Α 1178169 ΕΞ2013/20−11−2013 (Β΄ 3037)και Αριθμ.Δ.ΟΡΓ.Β 1163476ΕΞ2014- ΦΕΚ Β 3472/23.12.2014 όμοιες αποφάσεις

ΥΠΟΙΚ/1043500/016/2009

«Έναρξη λειτουργίας της Διεύθυνσης Εποπτείας Εσωτερικού Ελέγχου στη Γενική Διεύθυνση Οικονομικής Επιθεώρησης»


ΝΣΚ/110/2023

Ερωτάται εάν: α) μετά τη σύσταση της Ανεξάρτητης Αρχής «Επιθεώρηση Εργασίας», σύμφωνα με το άρθρο 102 του ν. 4808/2021 (Α΄ 101) και την έναρξη λειτουργίας της Αρχής αυτής, η Σ.Κ., η οποία απασχολήθηκε από 08-03-2007 έως 07-09-2008 και από 03-12-2008 έως και 03-06-2010 σε υπηρεσία του τότε Υπουργείου Εργασίας (και νυν υπηρεσία της ως άνω Ανεξάρτητης Αρχής Επιθεώρησης Εργασίας) και πιο συγκεκριμένα στη Διεύθυνση Κοινωνικής Επιθεώρησης Δυτικής Αττικής – Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων Ελευσίνας του πρώην Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε.) μέσω συμφωνητικών συνεργασίας στο πλαίσιο προγράμματος απόκτησης εργασιακής εμπειρίας (stage) του O.A.E.Δ., και συνέχισε να παρέχει τις υπηρεσίες της στην ίδια Υπηρεσία δυνάμει της με αριθμό 6920/2010 απόφασης ασφαλιστικών μέτρων του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, θα εξακολουθήσει να παρέχει τις υπηρεσίες της στην προαναφερθείσα Διεύθυνση της ανωτέρω Αρχής (πρώην Σ.ΕΠ.Ε) η οποία, μέχρι σήμερα, αποδέχεται μεν, τις προσφερόμενες υπηρεσίες της, χωρίς ωστόσο, να τις καταβάλλει αποδοχές ή θα πρέπει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων (ήδη Κοινωνικής Ασφάλισης), ως διάδικος στην ανωτέρω δίκη, να αποδεχτεί από τούδε και στο εξής τις υπηρεσίες αυτής (και μάλιστα σε διαφορετική θέση εργασίας και διαφορετικό τόπο εργασίας από τον υφιστάμενο) και β) από 01.02.2023 που ανέλαβαν τη διαχείριση των οικονομικών θεμάτων της Επιθεώρησης Εργασίας οι οικείες υπηρεσίες της νεοσύστατης αυτής Αρχής, και στο εξής, και μέχρι την τελεσίδικη κρίση της εριζόμενης εργασιακής σχέσης, οι αποδοχές της Σ.Κ. θα καταβάλλονται πλέον από την εν λόγω Αρχή ή το Υπουργείο, το οποίο τις κατέβαλε έως και την ανωτέρω ημερομηνία.(..)α) Μετά τη σύσταση, σύμφωνα με το άρθρο 102 παρ. 1 του ν. 4808/2021, της Ανεξάρτητης Αρχής «Επιθεώρηση Εργασίας», καθολικής διαδόχου του καταργηθέντος Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε.) - όπως ρητώς ορίζεται στην παράγραφο 5 της προαναφερθείσας διάταξης - και την έναρξη λειτουργίας της εν λόγω Αρχής την 19.07.23, η Σ.Κ. θα συνεχίσει να παρέχει ως διοικητική υπάλληλος τις υπηρεσίες της προς τη Διεύθυνση Κοινωνικής Επιθεώρησης Δυτικής Αττικής – Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων Ελευσίνας, η οποία πλέον, σύμφωνα με το άρθρο 125 παρ. 6 εδάφ. α΄ του ίδιου ως άνω νόμου, ως οργανική μονάδα του καταργηθέντος πρώην Σ.ΕΠ.Ε. έχει μεταφερθεί στην Ανεξάρτητη Αρχή, υπαγόμενη σε αυτή, από την ανωτέρω ημερομηνία έναρξης της λειτουργίας της. β) Η εν λόγω Ανεξάρτητη Αρχή η οποία εντάσσεται στο νομικό πρόσωπο του Ελληνικού Δημοσίου και έχει οικονομική αυτοτέλεια, υποχρεούται στην καταβολή των αποδοχών της Σ.Κ. από 1.2.23 και έως την έκδοση τελεσίδικης απόφασης, σύμφωνα με το διατακτικό της με αριθ. 6920/2010 απόφασης των ασφαλιστικών μέτρων (ομόφωνα).


ΝΣΚ/366/2012

Συγκρότηση συλλογικών οργάνων της Διοίκησης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν. 4024/2011 – Παραίτηση μέλους από συλλογικό όργανο της Διοίκησης.(...)1) Αρμόδια Διεύθυνση για την κλήρωση των μελών και εν συνεχεία για τη συγκρότηση των συλλογικών οργάνων της Διοίκησης για την διεξαγωγή δημοσίων διαγωνισμών ή την ανάθεση ή την αξιολόγηση, παρακολούθηση, παραλαβή προμηθειών υπηρεσιών ή έργων, είναι η Διεύθυνση Διοικητικής Οργάνωσης της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων. 2) Ο δημόσιος υπάλληλος ο οποίος κληρώθηκε νόμιμα και διορίστηκε με απόφαση Γενικού Γραμματέα, Πρόεδρος ή μέλος (τακτικό ή αναπληρωματικό) δεν έχει την δυνατότητα να υποβάλει αίτηση παραίτησης από το συλλογικό όργανο στο οποίο διορίσθηκε. 3) Η άρνηση συμμετοχής του εκλεγέντος μέλους στο συλλογικό όργανο, κατά τα ανωτέρω, συνιστά αδικαιολόγητη αποχή από την εκτέλεση των καθηκόντων τους, σύμφωνα με το άρθρο 30 του Ν. 3528/2007, μη αποκλειομένης ενδεχομένως και της ποινικής διώξεως, για παράβαση των όρων του άρθρου 259 του Ποινικού Κώδικα. (ομοφ.)


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/169/2017

Ασυμβίβαστα καθήκοντα. (Διατάκτη-Π.Ο.Υ) Το εν λόγω ασυμβίβαστο, όμως, καταλαμβάνει, κατά την έννοια των προπαρατεθεισών διατάξεων, όχι μόνο τον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, ο οποίος, κατ’ άρθρο 24 παρ. 2 του ν. 4270/2014, είναι ο Προϊστάμενος των Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου, αλλά και όσους υπάγονται οργανικά σε αυτή τη Γενική Διεύθυνση, (..) ο Διατάκτης Υπουργός δύναται να εξουσιοδοτεί άλλο όργανο για την άσκηση των καθηκόντων αυτού, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται η υπογραφή των αποφάσεων ανάληψης από κοινού με τον Προϊστάμενο των Οικονομικών Υπηρεσιών, πλην, όμως, για να είναι νόμιμη η εξουσιοδότηση αυτή, το εν λόγω όργανο δεν πρέπει να υπάγεται στη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών, η οποία, όπως εκτέθηκε ανωτέρω, είναι κατά νόμο αρμόδια μόνο για τη δημοσιονομική δέσμευση, διότι το πλέγμα των εν λόγω διατάξεων δεν επιτρέπει την παράλληλη εμπλοκή οργάνου, με πλείονες ιδιότητες, κατά τη διαδικασία ανάληψης υποχρεώσεων, πολλώ δε μάλλον μετά τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων των Υ.Δ.Ε. στις Γενικές Διευθύνσεις Οικονομικών Υπηρεσιών, οι οποίες, πλέον, μέσω των επιμέρους Διευθύνσεων και Τμημάτων τους, είναι επιφορτισμένες με τον έλεγχο των αναλαμβανόμενων από το Διατάκτη δαπανών, την εκκαθάριση και ενταλματοποίησή τους και τη σύνταξη των εκθέσεων επί διαφωνιών με το Διατάκτη είτε ως προς την κανονικότητα και νομιμότητα αυτών είτε ως προς το ουσιαστικό μέρος τους.

(..) Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα εκτέθηκαν στη σκέψη VII, κατά τον βασίμως προβαλλόμενο λόγο διαφωνίας, οι εντελλόμενες με τα 241, 263 και 291 χρηματικά εντάλματα δαπάνες δεν έχουν αναληφθεί νόμιμα, δεδομένου ότι οι σχετικές αποφάσεις ανάληψης φέρουν την υπογραφή, ως Διατάκτη, του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Οικονομικής Διαχείρισης της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου, κατόπιν της μη νόμιμης μεταβίβασης σε αυτόν, με την 1376/13948/07.02.2017 απόφαση του Υπουργού ...και Τροφίμων, του δικαιώματος υπογραφής αποφάσεων ανάληψης υποχρεώσεων, σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού του .... Λαμβάνοντας, όμως, υπόψη ότι α. το εισαγόμενο με τη διάταξη του άρθρου 65 παρ. 2 του ν. 4270/2014 ασυμβίβαστο καταλαμβάνει, κατά το γράμμα αυτής, τον Προϊστάμενο Οικονομικών Υπηρεσιών, ο οποίος, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 24 παρ. 2 του ν. 4270/2014, είναι, στο Υπουργείο, ο επικεφαλής της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών αυτού, και συνεπώς, εύλογα οι διατάξεις αυτές ερμηνεύθηκαν εσφαλμένα από τη Διοίκηση, β. ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Οικονομικής Διαχείρισης υπέγραψε τις προαναφερθείσες αποφάσεις ανάληψης υποχρεώσεων, κατόπιν της σχετικής 1376/13948/07.02.2017 απόφασης του Υπουργού ..., δημοσιευθείσας στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης...το Κλιμάκιο κρίνει ότι, όσον αφορά τις δαπάνες που εντέλλονται με τα 241, 263 και 291 χρηματικά εντάλματα, τα αρμόδια διοικητικά όργανα ενήργησαν συγγνωστώς και χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων. Επομένως, τα εντάλματα αυτά, όπως και όλα όσα τυχόν έχουν εκδοθεί από τη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου ..., σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού του ..., για τα οποία συντρέχει μόνο ο κριθείς με την παρούσα Πράξη λόγος διαφωνίας της Επιτρόπου και οι σχετικές αποφάσεις ανάληψης έχουν υπογραφεί μέχρι την κοινοποίηση της παρούσας πράξης, είναι θεωρητέα λόγω συγγνωστής πλάνης.

ΔΕΝ ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕλΣυν.Τμ.7/35/2017


ΕΣ/ΤΜ.6/129/2020

Ανάθεση μελέτης για την ανέγερση δημοτικού σχολείου...ζητείται η ανάκληση της 764/2019 Πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου,Όπως ορθώς κρίθηκε με την προσβαλλόμενη Πράξη, η συγκρότηση της Επιτροπής του Διαγωνισμού, με την 1368/22.8.2018 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του αιτούντος, πάσχει. Και τούτο, διότι, ενώ αυτή έπρεπε, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 221 παρ. 9 του ν. 4412/2016, να συγκροτηθεί από πρόσωπα, που έχουν εμπειρία και τυπικά προσόντα (πτυχίο) σχετικά με το αντικείμενο της υπό ανάθεση μελέτης, το οποίο αφορά σε κτιριακό έργο (ανέγερση ειδικού σχολείου), αντ΄αυτού ορίσθηκε ως μέλος αυτής υπάλληλος κλάδου ΠΕ Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος, η οποία, κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας, αλλά και σύμφωνα με όσα ανέφερε η ίδια στην αίτηση εξαίρεσής της από την Επιτροπή, δεν διέθετε ούτε τα τυπικά ούτε τα ουσιαστικά προσόντα για τη συμμετοχή σε Επιτροπή Διαγωνισμού για την ανάθεση κτιριακής μελέτης και, συνεπώς, δεν ήταν σε θέση να συνεισφέρει ουσιαστικά στην εκφορά από την Επιτροπή Διαγωνισμού αξιολογικών κρίσεων επί των τεχνικών στοιχείων των προσφορών των διαγωνιζόμενων μελετητών. Το γεγονός δε ότι ο αιτών απευθύνθηκε στη Γενική Γραμματεία Υποδομών – Μη.Μ.Ε.Δ. του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θέτοντας υπόψιν της την υποβληθείσα αίτηση εξαίρεσης της ως άνω υπαλλήλου από την Επιτροπή Διαγωνισμού, δεν δύναται να θεραπεύσει την ως άνω πλημμέλεια, η οποία, κατά τα ορθώς κριθέντα, παρίσταται ουσιώδης. Και τούτο, διότι η εν λόγω Επιτροπή, η οποία διενήργησε τον επίμαχο διαγωνισμό, εξέφερε κρίσεις με ουσιώδεις ως προς την εξέλιξη αυτού συνέπειες, αφού προέβη σε τεχνική αξιολόγηση και βαθμολόγηση των υποβληθεισών τεχνικών προσφορών. (...)Κατ΄ ακολουθίαν των ανωτέρω, η κρινόμενη αίτηση ανάκλησης πρέπει να απορριφθεί και να μην ανακληθεί η 764/2019 Πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.


ΕλΣυν/ΣΤ Κλιμ/52/2010

Μη νόμιμη η διαδικασία διενέργειας ανοικτού διαγωνισμού με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή για την προμήθεια υλικών από νοσοκομείο, καθόσον: Α) Ο ελεγχόμενος διαγωνισμός διενεργήθηκε κατά παράβαση των διατάξεων του ν.3580/2007, διότι: i) η υπό έλεγχο προμήθεια δεν εντάχθηκε σε καταρτισμένο Πρόγραμμα Προμηθειών από την Επιτροπή Προμηθειών Υγείας με τη σύμπραξη του Υπουργείου Οικονομικών, ii) δεν προηγήθηκε από τον Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης έγκριση της απόφασης της Επιτροπής Προμηθειών Υγείας, με την οποία ανατέθηκε η διεξαγωγή του διαγωνισμού στο νοσοκομείο, κατ' άρθρο 6 παρ.7 του ν.3580/2007, iii) τόσο η έγκριση των όρων της διακήρυξης και των τεχνικών προδιαγραφών των υπό προμήθεια ειδών όσο και η συγκρότηση της επιτροπής διενέρ¬γειας του διαγωνισμού έγινε με αποφάσεις του Διοικητή του νοσοκομείου ενώ έπρεπε από την Επιτροπή Προμηθειών Υγείας και iv) υποβλήθηκαν σχέδια συμβάσεων με αντισυμβαλλόμενο το νοσοκομείο ενώ η αρμοδιότητα για τη σύναψη των συμβάσεων αυτών ανήκει πλέον στην Επιτροπή Προμηθειών Υγείας. Β) Η Επιτροπή Διενέργειας του Διαγωνισμού μη νομίμως προέβη μετά την αποσφράγιση των κατατεθεισών προσφορών, στην τεχνική αξιολόγηση αυτών και αργότερα στην οικονομική αξιολόγηση αυτών, χωρίς προηγουμένως να προβεί στον έλεγχο των τυπικών δικαιολογητικών συμμετοχής των υποψηφίων προμηθευτών, με συνέπεια να καθίσταται μη νόμιμο το αποτέλεσμα του διαγωνισμού λόγω παράβασης ουσιώδους τύπου της διαδικασίας. Γ) Η Επιτροπή Διενέργειας του Διαγωνισμού έκρινε τεχνικά μη αποδεκτές προσφορές εταιρει¬ών με τη γενική και αόριστη αιτιολογία ότι είναι ακατάλληλες χωρίς να αναφέρει στο πρακτικό τεχνικής αξιολόγησης τις συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης από τις οποίες απέκλιναν οι ανωτέρω προσφορές, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 20 του π.δ.118/2007. Δ) Μη νομίμως η αναθέτουσα αρχή κατακύρωσε είδη της διακήρυξης σε μειοδότριες εταιρείες καθόσον οι τιμές που προσφέρθηκαν για τα είδη αυτά υπερέβαιναν σε ποσοστό 10% τις επιμέρους προϋπολογισθείσες δαπάνες που καθόριζε γι' αυτά η διακήρυξη, σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ.3 εδ. β' του ν.2955/2001 και ο διαγωνισμός έπρεπε να ματαιωθεί. Ε) Ο διαγωνισμός για είδη της διακήρυξης, για τα οποία υποβλήθηκε εξαρχής ή έγινε τελικώς αποδεκτή μία μόνο προσφορά, έπρεπε να ματαιωθεί, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 21 εδ. η του π.δ.118/2007, καθόσον τόσο από το πρακτικό οικονομικής αξιολόγησης όσο και από την εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας του νοσοκομείου προς το Δ.Σ. δεν προκύπτει ότι η αναθέτουσα αρχή έλαβε υπόψη της για την κατακύρωση των ειδών αυτών συγκριτικά στοιχεία τιμών από προηγούμενους δημόσιους διαγωνισμούς ή από τιμολόγια αγοράς των ειδών αυτών από το ελεύθερο εμπόριο.