Δ7/19488/2011
Τύπος: Αποφάσεις
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΚΥΑ 1264/2012
Τροποποίηση της αριθ. Δ7/19488/22.8.2011 κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΦΕΚ 1986/Β/7-9-2011), όπως τροποποίησε την Δ7/Β/ Οικ.13803/Γ.Δ.ΦΠ4213 κοινή υπουργική απόφαση των Υπουργών Οικονομίας – Οικονομικών και Ανάπτυξης «Θεσμοθέτηση χρηματικού αντισταθμίσματος (παραβόλου) για την χορήγηση οποιασδήποτε άδειας ή έγκρισης ή δικαιώματος που προβλέπονται από την Μεταλλευτική και Λατομική Νομοθεσία» (ΦΕΚ 1228/Β/11-8-2004).
Δ7Β/13803/4213/2004
Θεσμοθέτηση χρηματικού αντισταθμίσματος (παραβόλου) για την χορήγηση οποιασδήποτε άδειας ή έγκρισης ή δικαιώματος που προβλέπονται από την Μεταλλευτική και Λατομική Νομοθεσία. (Τροποποιήθηκε με τις Δ7/19488/2011 -ΦΕΚ: 1986/Β/2011 και ΚΥΑ 1264/2012 -ΦΕΚ: 230/Β/2012)
Καταργήθηκε με την Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΠ/71099/67/2018, ΦΕΚ-5018/Β/12.11.2018
ΥΠΕΝ/ΔΑΠ/71099/67/2018
Καθορισμός των ειδών και των ποσών των παραβόλων που απαιτούνται για τη χορήγηση οποιασδήποτε έγκρισης που προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 4512/2018 ή γενικότερα τη μεταλλευτική και λατομική νομοθεσία καθώς και την άσκηση οποιασδήποτε προσφυγής ενώπιον του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ-ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 3 ΤΗΣ ΥΠΕΝ/ΔΑΠ/40906/187/2023-ΦΕΚ:2569/Β/20.04.2023.
7967/2017
Τροποποίηση της ΚΥΑ 15523/30-8-2006 (ΚΥΑ 1288/ΦΕΚ Β’ 1763/22-5-2017) περί αναγκαίων συμπληρωματικών μέτρων εφαρμογής των Καν. (ΕΚ) 178/2002, 852/2004, 853/2004, 854/2004 και 882/2004 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου.(ΑΔΑ:ΩΨ08ΟΡ9Τ-Ζ2Κ)
Αριθ. 2/34255/0022/2001
Καθορισμός αμοιβής υπαλλήλων του Ο.Α.Ε.Δ. για την διενέργεια ελέγχων σε προγράμματα κατάρτισης και απασχόλησης.
Τροποποιήθηκε με τις 2/61018/0022/2003 (ΦΕΚ 1795 Β’/3-12-2003),Αριθ. 2/41076/0022/2004 (ΦΕΚ 1272 Β’/18-8-2004) και την Αριθ. 2/21783/0022/2006 (ΦΕΚ Β 648/24-5-2006) ΚΥΑ
ΕλΣυν.Κλ.Ζ/89/2016
Συμβάσεις εκμετάλλευσης αεροπορικών γραμμών:Με τα δεδομένα αυτά, και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι: α) μη νόμιμα επιλέχθηκε στην εξεταζόμενη υπόθεση η διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση προκήρυξης για την ανάθεση του δικαιώματος αποκλειστικής εκμετάλλευσης των ανωτέρω εικοσιέξι (26) τακτικών αεροπορικών γραμμών, στις οποίες έχει επιβληθεί υποχρέωση παροχής δημόσιας υπηρεσίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 16 του Κανονισμού (ΕΚ) 1008/2008 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 24ης Σεπτεμβρίου 2008. Και τούτο, διότι δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις προσφυγής στη διαδικασία αυτή, όπως προβλέπονται από τις προπαρατεθείσες διατάξεις του άρθρου 25 παρ. 1 περ. γ΄ του π.δ.60/2007, το περιεχόμενο των οποίων επικαλείται η αναθέτουσα αρχή με την ως άνω απόφασή της.(..)Σε κάθε, δε, περίπτωση, δεν προκύπτει από τα στοιχεία του φακέλου της υπό κρίση υπόθεσης η υλοποίηση οποιασδήποτε ενέργειας για την εκκίνηση της διαγωνιστικής διαδικασίας για τις επίμαχες αεροπορικές γραμμές, με αποτέλεσμα να πιθανολογείται βασίμως, ενόψει της απαίτησης, του κοινοτικού νομοθέτη για παρέλευση 6μήνου από τη δημοσίευση πρόσκλησης υποβολής προσφορών (βλ. άρθρο 17 παρ. 4 του ως άνω Κανονισμού 1008/2008), ότι η διαγωνιστική διαδικασία που ενδεχομένως θα προκηρυχθεί, δεν θα έχει ολοκληρωθεί πριν τη λήξη των ελεγχόμενων συμβάσεων (30.9.2016), και β) όσον αφορά στην αιτιολόγηση του εύλογου χαρακτήρα του οικονομικού αντισταθμίσματος, το Κλιμάκιο κρίνει ότι το από 3.3.2016 πρακτικό αξιολόγησης οικονομικών προσφορών της Επιτροπής Διενέργειας Διαπραγματεύσεων στερείται παντελώς αιτιολογίας. Ειδικότερα, από τη διατύπωση του επίμαχου πρακτικού προκύπτει ότι η Επιτροπή περιορίστηκε αποκλειστικά στην αριθμητική σύγκριση μεταξύ των προσφορών για τη γραμμή ..και στο γεγονός ότι για τις λοιπές γραμμές συμμετείχε μία εταιρεία ανά γραμμή για να προκρίνει την ανάδοχο και δεν ήλεγξε παντάπασιν το εύλογο ή μη του αιτουμένου οικονομικού αντισταθμίσματος με βάση το σκοπό του σχετικού περιορισμού, όπως αυτός απορρέει από τη διάταξη του άρθρου 17 παρ. 8 του Κανονισμού 1008/2008. (..)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, κωλύεται η σύναψη των υποβληθέντων ..σχεδίων σύμβασης (Ανακλήθηκε με την 1227/2016 του Τμ.VI Ελ.Συνεδρίου)
ΝΣΚ/351/2004
Επιβολή προστίμων από το Δ.Σ. του ΕΦΕΤ όταν οι παραβάσεις βεβαιώνονται από συναρμόδιες υπηρεσίες ελέγχου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Το Δ.Σ. του ΕΦΕΤ δύναται νομίμως να επιβάλει τα πρόστιμα που προβλέπονται από την ΚΥΑ 114/6.5.03 και όταν οι παραβάσεις βεβαιώνονται από συναρμόδιες υπηρεσίες ελέγχου, (οι οποίες, βεβαίως, συντάσσουν και την σχετική έκθεση ελέγχου), μετά από γνώμη της Τριμελούς Επιτροπής του άρθρου 2 της εν λόγω ΚΥΑ, στην οποία μετέχει και ένας εξουσιοδοτημένος από τον Γενικό Διευθυντή του ΕΦΕΤ, υπάλληλος των υπηρεσιών αυτών ή εξουσιοδοτημένος ως επιθεωρητής υπάλληλός του.
ΝΣΚ/405/2006
Ζητήματα σχετικά με την ερμηνεία του άρθρου 39 του Ν 3259/2004.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Επί περισσοτέρων δανείων ή πιστώσεων, ο περιορισμός της συνολικής οφειλής κατά τις παραγράφους 1 και 8 του άρθρου 39 του Ν 3259/2004, ήτοι στο τριπλάσιο ή διπλάσιο (για τους αγρότες) του καταβληθέντος κεφαλαίου, μείον τις γενόμενες καταβολές, θα γίνει με βάση το άθροισμα των καταβληθέντων κεφαλαίων των περισσοτέρων δανείων ή πιστώσεων και όχι κατά δάνειο ή πίστωση. Τα χρηματικά όρια της παρ.4 εδ.1 του άρθρου 39 του Ν 3259/2004 (όριο οφειλής 2.201.000 ευρώ και όριο αρχικού κεφαλαίου 400.000 ευρώ) για την εξαίρεση οφειλών από την ρύθμιση της παρ.1 του ίδιου άρθρου τίθενται διαζευκτικά. Δεν υπόκεινται στις ρυθμίσεις του άρθρου 39 του Ν 3259/2004 οφειλές από δάνεια, πιστώσεις και αλληλόχρεους λογαριασμούς που, πριν τη θέση σε ισχύ του προαναφερθέντος άρθρου (4-8-2004), εξοφλήθηκαν από το Δημόσιο, ως εγγυητή, και βεβαιώθηκαν στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. μετά από υποκατάσταση του Δημοσίου στα δικαιώματα του οικείου πιστωτικού ιδρύματος κατά του πρωτοφειλέτη.
Αριθ. 21090/1874/1993
Έγκριση τύπου των δικύκλων ή τρικύκλων οχημάτων με κινητήρα, σε συμμόρφωση με τις διατάξεις της οδηγίας 92/61/ΕΟΚ του Συμβουλίου, των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων της 30ης Ιουν. 1992.
ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ από 9-11-03 48145/2327/2003 (ΦΕΚ 1207 Β΄/26-8-03) κυα
ΝΣΚ/223/2010
Υπαγωγή ή όχι ιατρού του ΚΕΕΛΠΝΟ, με σύμβαση εργασίας ΙΔΑΧ, στο άρθρο 6 παρ. 8 του Ν 3204/2003, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 35 παρ. 1 του Ν 3252/2004, περί τοποθετήσεως κατηγορίας πτυχιούχων ιατρικής ως υπεραρίθμων αμίσθων για ειδικότητα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ιατρός που υπηρετεί στο ΚΕΕΛΠΝΟ με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του Ν 3204/2003, άρθρο 6 παρ. 8, όπως αντικαταστάθηκε με το Ν 3252/2004, άρθρο 35 παρ. 1