ΔΕΕΦ Β 1062842/2016
Τύπος: Έγγραφα
Υπαγωγή σε τέλος χαρτοσήμου των συμβάσεων εκχώρησης εγκεκριμένων δαπανών για τη μεταφορά οικοσυσκεής δημοσίων υπαλλήλων προς μεταφορικές εταιρείες
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΠΟΛ 1061/2006
«Μη υπαγωγή σε τέλος χαρτοσήμου των εργολαβικών συμβάσεων για ανέγερση οικοδομής με το σύστημα της αντιπαροχής».
ΝΣΚ/124/2000
Φορολογία. Τέλος χαρτοσήμου. Συμβάσεις εκχώρησης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προεδρεύων: Ρ.Αντωνακόπουλος, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Β.Σουλιώτης, Πάρεδρος 1) Οι καταρτισθείσες ανακλητικές συμβάσεις, με τις οποίες ανακλήθηκαν οι αρχικές συμβάσεις εκχώρησης δεν δύνανται να επιφέρουν ανακλητικά αποτελέσματα των αρχικών συμβάσεων εκχώρησης αλλά αποτελούν νέες συμβάσεις εκχώρησης με τις οποίες επανεκχωρούνται οι απαιτήσεις από τους αρχικούς εκδοχείς στους αρχικούς εκχωρητές. 2) Τόσο οι αρχικές συμβάσεις εκχώρησης όσο και οι "ανακλητικές" υπόκεινται σε τέλος χαρτοσήμου. 3) Το Τ.Π. και Δ. οφείλει να διαβιβάσει τις συμβάσεις αυτές (αρχικές και "ανακλητικές") στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. της περιφέρειάς του, ειδοποιώντας σχετικά τους ενδιαφερομένους, για την επιβολή κατά των παραβατών του προβλεπόμενου τέλους χαρτοσήμου και του προσθέτου φόρου ή προστίμου, μέχρι δε την καταβολή ή τον κατά περίπτωση καταλογισμό του τέλους χαρτοσήμου και του προσθέτου φόρου ή προστίμου που θα καθορισθεί από τη Δ.Ο.Υ. το Τ.Π. και Δ. οφείλει να μη κάνει οποιαδήποτε χρήση των συμβάσεων εκχώρησης (και των ανακλητικών). 4) Εάν το Τ.Π. και Δ. καταβάλει την αποζημίωση στους νέους εκδοχείς (αρχικούς εκχωρητές) εκτελώντας τις συμβάσεις εκχώρησης και τις "ανακλητικές", χωρίς προηγούμενη καταβολή του τέλους χαρτοσήμου και του προσθέτου φόρου ή προστίμου, όπως θα προσδιορισθούν από την αρμόδια Δ.Ο.Υ., τότε ο μεν υπάλληλος του Τ.Π. και Δ., που θα εκτελέσει τις συμβάσεις αυτές υπέχει πειθαρχική ευθύνη και ευθύνη για την καταβολή προστίμου, το δε Τ.Π. και Δ. καθίσταται αλληλέγγυο για την καταβολή του αναλογούντος τέλους με τους υποχρέους και υπεύθυνο για την καταβολή προστίμου.
2/82820/0026/2016
Υπαγωγή εκχωρητηρίου σε τέλος χαρτοσήμου κοινοποίηση εγρράφων: 2/72323/0026/2015 και ΔΕΕΦ Β 1164497/2015
ΝΣΚ/197/2017
Δυνατότητα υπαγωγής στο τέλος χαρτοσήμου σύμβασης εκχώρησης απαιτήσεων.Οι συμβάσεις εκχώρησης απαιτήσεων μεταξύ της «FRAPORT ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ Α.Ε.», ως εκχωρητή και του «ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Α.Ε.», ως εκδοχέα υπάγονται στο πεδίο της απαλλακτικής διάταξης του άρθρου 10 παρ.1 του ν. 3049/2002, σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 2 παρ. 11 και 5 παρ. 1 του ν. 3986/2011, και επομένως απαλλάσσονται της υποχρέωσης καταβολής τελών χαρτοσήμου, ως συμβάσεις οι οποίες συνάφθηκαν σε εφαρμογή διαδικασιών αποκρατικοποίησης (ομοφ.)
ΝΣΚ/288/2004
Συμβάσεις εκχώρησης απαιτήσεων από την πώληση της Τράπεζας Κρήτης στην "…. S.A.".(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Νομιμότητα συμβάσεων εκχώρησης προς το Δημόσιο επισφαλών απαιτήσεων της Τράπεζας Κρήτης που έχουν περιέλθει στην Τράπεζα "…. A.E.", ως καθολικής διαδόχου εκείνης, και απαιτούμενα αποδεικτικά των εκχωρουμένων απαιτήσεων έγγραφα – Απαλλαγή τελών χαρτοσήμου. (πλειοψ.)
ΝΣΚ/59/2012
Υπαγωγή ή μη σε κρατήσεις υπέρ ΤΣΜΕΔΕ, ΕΜΠ και ΤΕΕ, καθώς και σε τέλος χαρτοσήμου, των αμοιβών των δικηγόρων που μετέχουν σε συμπράξεις αναθέσεως κτηματογραφικών μελετών του Ν.2308/1995.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Οι αμοιβές των δικηγόρων που μετέχουν ως μέλη των συμπράξεων, στις οποίες ανατίθεται η εκπόνηση μελετών κτηματογραφήσεως του Ν.2308/1995, δεν υπόκεινται σε κρατήσεις υπέρ ΤΣΜΕΔΕ, ΕΜΠ και ΤΕΕ, ούτε σε τέλος χαρτοσήμου και εισφοράς υπέρ ΟΓΑ επί του τέλους χαρτοσήμου. (ομοφ.)
ΝΣΚ/231/2012
Κατάρτιση σύμβασης εκχώρησης των απαιτήσεων της εταιρείας ΑΓΕΤ Ηρακλής προς το Ελληνικό Δημόσιο – Τέλη χαρτοσήμου – «Αποζημιώσεις από μέρους του πωλητή».(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
1) Η υπό κατάρτιση σύμβαση εκχώρησης των απαιτήσεων της εταιρείας ΑΓΕΤ Ηρακλής προς το Ελληνικό Δημόσιο, υπόκειται σε αναλογικό τέλος χαρτοσήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 12 και 13 παρ.1α του Π.Δ/τος 28/28 Ιουλίου 1931 «Περί κώδικος των νόμων περί τελών χαρτοσήμου». (ομοφ.) 2) Το Ελληνικό Δημόσιο, ως ειδικός διάδοχος του τ. ΟΑΕ, κατόπιν της κατάρτισης και υπογραφής της σύμβασης εκχώρησης προς αυτό των απαιτήσεων της εταιρείας ΑΓΕΤ Ηρακλής, που αφορούν σε οποιαδήποτε Μνημονευόμενη αξίωση, κατά την έννοια του άρθρου 1.1 της από 27-3-1992 σύμβασης για την πώληση και αγορά των 35.246.430 κοινών ανωνύμων μετοχών του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου της ΑΓΕΤ, δεν υποχρεούται να αποζημιώσει την ΑΓΕΤ για τα έξοδα και τις δαπάνες, στα οποία αυτή υποβλήθηκε, σε σχέση με το νομικό χειρισμό των υποθέσεων, που αφορούν στις ως άνω αξιώσεις, για το χρονικό διάστημα από το έτος 2003 μέχρι σήμερα, διότι η εταιρεία αυτή, από υπαιτιότητά της, δεν τήρησε τον όρο 9.2(β) της προαναφερόμενης σύμβασης. (ομοφ.)
ΝΣΚ/58/2014
Προσύμφωνο εκχώρησης απαιτήσεων – Τέλος χαρτοσήμου – Υπογραφή – Αποζημίωση – Διαιτησία.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Το προτεινόμενο προσύμφωνο εκχώρησης των απαιτήσεων της εταιρείας ΑΓΕΤ Ηρακλής από τις «μνημονευόμενες αξιώσεις» προς το Ελληνικό Δημόσιο δεν υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου. β) Με την υπογραφή του εν λόγω προτεινόμενου προσυμφώνου δεν θα συντελεσθεί η εκχώρηση των προαναφερθεισών απαιτήσεων. Η εκχώρηση αυτή θα λάβει χώρα με την κατάρτιση της οριστικής σύμβασης εκχώρησης. γ) Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους δεν νομιμοποιείται, από την κατάρτιση του προτεινόμενου προσυμφώνου εκχώρησης, να αναλάβει τη δικαστική υπεράσπιση των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου, ως ειδικού διαδόχου του τ. ΟΑΕ, στις εκκρεμείς δίκες, που σχετίζονται με τις «μνημονευόμενες αξιώσεις». δ) Η αξίωση αποζημίωσης της ΑΓΕΤ Ηρακλής για όλα τα δικαστικά έξοδα και τις δαπάνες στα οποία αυτή υποβλήθηκε, σε σχέση με το νομικό χειρισμό των υποθέσεων, που αφορούν στις «μνημονευόμενες αξιώσεις» - κατά το μέρος, που δεν έχουν επιδικασθεί με την υπ’ αριθ.4712/2007 απόφαση του Εφετείου Αθηνών, σε συνδυασμό με την υπ’ αριθ. 501/2010 απόφαση του Αρείου Πάγου - μπορεί να υπαχθεί σε διαιτησία, τηρουμένων των προϋποθέσεων και της διαδικασίας, που τάσσονται με τις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 49 του Εισ.Ν.Κ.Πολ.Δικ., σε συνδυασμό με τις διατάξεις της περίπτωσης ε’ της παραγράφου 1 του άρθρου 2 και της περίπτωσης α’ της παραγράφου 3 του άρθρου 6 του ν.3086/2002. (ομοφ.)
ΚΥΑ/Φ80000/1536/104/2011
Προαιρετική υπαγωγή στον κλάδο κύριας σύνταξης του ΙΚΑ-ETAM των μέχρι 31.12.2010 υπηρετούντων δημοσίων υπαλλήλων.
ΥΠ.ΕΣ/13846/2019
Τεχνική Οδηγία 4/2019 της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων.
Υπαγωγή στην έννοια του Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου