Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΔΙΔΑΔ /Φ.31.50/2216/34172(ΠΕ)/2016

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΘΕΜΑ: Επαναφορά υπαλλήλων πρώην δημοτικών αστυνομικών βάσει των διατάξεων του ν. 4325/2015


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/269/2015

Διαθεσιμότητα υπαλλήλων ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου βάσει του ν. 4172/2013 – Επαναφορά τους στην υπηρεσία βάσει του ν. 4325/2015 – Προϋποθέσεις αποκλεισμού από την επαναφορά.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στο πεδίο εφαρμογής του Κεφαλαίου 4 του ν. 4325/2015, που καθορίζει τους υπαλλήλους ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου του Δημοσίου κ.λπ., που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα και απολύθηκαν μετά από αυτή, το δικαίωμά τους για επαναφορά, τη διαδικασία προσδιορισμού και πλήρωσης θέσεων με εθελοντική κινητικότητα, την επανασύσταση καταργηθέντων κλάδων και ειδικοτήτων και την κατάταξή τους στις νέες θέσεις εργασίας του Δημοσίου, δεν περιλαμβάνονται μόνον οι υπάλληλοι των οποίων η υπαλληλική σχέση είχε λυθεί κατόπιν υποβολής αίτησης παραίτησης ενώ τελούσαν σε διαθεσιμότητα, είχαν υποβάλει αίτηση συνταξιοδότησης και είχαν λάβει οριστική σύνταξη. Για την εφαρμογή της διάταξης της παρ.2 του άρθρου 14 του άνω Κεφαλαίου και τον αποκλεισμό επαναφοράς στην υπηρεσία των υπαλλήλων αυτών απαιτείται να έχουν συντρέξει, κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του νόμου 4325/2015, σωρευτικά και κατά χρονική ακολουθία οι ως άνω προϋποθέσεις. (πλειοψ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ


Αριθμ. 21208/2015

Διαδικασία επιλογής και κατάταξη υπαλλήλων της πρώην Δημοτικής Αστυνομίας των περιπτώσεων β΄, γ΄ και δ΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 19 του Ν. 4325/2015.


ΔΙΔΑΔ/Φ.69/71/οικ.25582/2015

Χορήγηση κανονικής άδειας των υπαλλήλων που επαναφέρθηκαν κατ’ εφαμογή των
διατάξεων του ν.4325/2015. (ΑΔΑ:6ΣΜ0465ΦΘΕ-ΟΞΩ)


Αριθμ. Πρωτ. 37612/2016

ΘΕΜΑ: Προϋπηρεσία δημοτικών αστυνομικών στην ΕΛ.ΑΣ.


ΥΠ.ΕΣ/41669/2018

Διαδικασία μετάταξης ̟πρώην Δημοτικών Αστυνομικών α̟πό Καταστήματα Κράτησης σε υ̟πηρεσίες Δημοτικής Αστυνομίας Δήμων ΑΔΑ: 65ΞΘ465ΧΘ7-ΓΩΕ


ΔΙΔΑΔ/Φ.42 Ε/4/οικ.17204/2015

Επανασύσταση κλάδων και επαναφορά προσωπικού σύμφωνα με τα άρθρα 17 και 18 του ν. 4325/2015 «Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης – Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α΄ 47 )(ΑΔΑ:ΩΥΣΒ465ΦΘΕ-ΒΩΛ)


ΔΙΔΑΔ/ΔΙΠΙΔ/Β.2.Δ/293 /οικ.23498/2014

ΘΕΜΑ: «Οδηγίες για την κινητικότητα των Δημοτικών Αστυνομικών που τελούν σε καθεστώς διαθεσιμότητας»

ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/205/2019

ΑΠΟΔΟΧΕΣ:. Με τα δεδομένα αυτά και λαμβάνοντας υπόψη ότι: α) με τις προεκτεθείσες ρυθμίσεις του ν. 4325/2015 επιδιώχθηκε η αποκατάσταση των δημοτικών αστυνομικών  και η άρση των συνεπειών που συνεπάγονταν η κατάργηση των θέσεων που αυτοί κατείχαν, β) δια της επαναφοράς των δημοτικών αστυνομικών στις επανασυσταθείσες θέσεις τους συνεχίστηκε, κατά πλάσμα δικαίου, η προηγούμενη σχέση εργασίας τους, γ) η εν λόγω υπάλληλος κατείχε τον απαιτούμενο για την εκπαιδευτική κατηγορία ΤΕ τίτλο σπουδών ήδη πριν από την ένταξη της στην Ελληνική Αστυνομία, ανεξαρτήτως αν υπηρέτησε σε αυτήν ως ΔΕ ιδιαίτερης κατηγορίας προσωπικό και δ) η αξιοποίηση της εν λόγω προϋπηρεσίας της στην Ελληνική Αστυνομία δεν αντίκειται σε καμία συνταγματική διάταξη ή αρχή, το Κλιμάκιο κρίνει ότιη εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη.


ΝΣΚ/298/2015

α) Νομιμότητα της δαπάνης για την πληρωμή υπηρεσιών σε ιδιωτικά συνεργεία καθαρισμού, μετά την επαναφορά καθαριστριών του Υπουργείου Οικονομικών σε διάφορες Υπηρεσίες του, κατ’ εφαρμογή διατάξεων του ν.4325/2015. β) Δυνατότητα, από και συνεπεία της επαναφοράς, για καταγγελία από το Δημόσιο των ως άνω συμβάσεών του με τα ιδιωτικά συνεργεία, πριν από το συμφωνημένο χρόνο λήξης αυτών των συμβάσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Είναι νόμιμη η δαπάνη για την πληρωμή τιμήματος λόγω υπηρεσιών καθαρισμού, που πραγματοποιήθηκαν σε Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών μετά την επαναφορά και τοποθέτηση σε αυτές καθαριστριών με την εφαρμογή διατάξεων του ν.4325/2015, εφ’ όσον οι εν λόγω υπηρεσίες παρασχέθηκαν από τα ιδιωτικά συνεργεία καθαρισμού, αλλά και διαπιστώθηκαν σύμφωνα με τους όρους των συναφθεισών μεταξύ των συνεργείων και του Δημοσίου συμβάσεων και στη διάρκεια ισχύος των τελευταίων (ομοφ.). β) Το συμβαλλόμενο σε αυτές τις συμβάσεις Δημόσιο δεν μπορεί να τις καταγγείλει και να επιφέρει τη λύση τους μονομερώς και πριν από τη λήξη της συμφωνημένης διάρκειάς τους, μετά την επαναφορά των καθαριστριών και κατ’ επίκληση των αρχών της καλής πίστης και της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης, εκτός αν υφίσταται αντίστοιχη συμβατική πρόβλεψη (πλειοψ.). Παραπομπή από την 241/2015 Ατομική γνωμοδότηση.


37798/2008

«Διευκρινίσεις ζητημάτων για μετακινήσεις – αποσπάσεις – μετατάξεις υπαλλήλων ΟΤΑ βάσει των διατάξεων του νέου Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων Ν. 3584/2007(ΦΕΚ 143 Α΄)».ΕΓΚ 28