ΝΣΚ/298/2015
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
α) Νομιμότητα της δαπάνης για την πληρωμή υπηρεσιών σε ιδιωτικά συνεργεία καθαρισμού, μετά την επαναφορά καθαριστριών του Υπουργείου Οικονομικών σε διάφορες Υπηρεσίες του, κατ’ εφαρμογή διατάξεων του ν.4325/2015. β) Δυνατότητα, από και συνεπεία της επαναφοράς, για καταγγελία από το Δημόσιο των ως άνω συμβάσεών του με τα ιδιωτικά συνεργεία, πριν από το συμφωνημένο χρόνο λήξης αυτών των συμβάσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Είναι νόμιμη η δαπάνη για την πληρωμή τιμήματος λόγω υπηρεσιών καθαρισμού, που πραγματοποιήθηκαν σε Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών μετά την επαναφορά και τοποθέτηση σε αυτές καθαριστριών με την εφαρμογή διατάξεων του ν.4325/2015, εφ’ όσον οι εν λόγω υπηρεσίες παρασχέθηκαν από τα ιδιωτικά συνεργεία καθαρισμού, αλλά και διαπιστώθηκαν σύμφωνα με τους όρους των συναφθεισών μεταξύ των συνεργείων και του Δημοσίου συμβάσεων και στη διάρκεια ισχύος των τελευταίων (ομοφ.). β) Το συμβαλλόμενο σε αυτές τις συμβάσεις Δημόσιο δεν μπορεί να τις καταγγείλει και να επιφέρει τη λύση τους μονομερώς και πριν από τη λήξη της συμφωνημένης διάρκειάς τους, μετά την επαναφορά των καθαριστριών και κατ’ επίκληση των αρχών της καλής πίστης και της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης, εκτός αν υφίσταται αντίστοιχη συμβατική πρόβλεψη (πλειοψ.). Παραπομπή από την 241/2015 Ατομική γνωμοδότηση.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/241/2015
Νομιμότητα δαπάνης πληρωμής ιδιωτικών συνεργείων καθαρισμού Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών και μετά την επαναφορά και τοποθέτηση στις ως άνω Υπηρεσίες καθαριστριών, σύμφωνα με το ν.4325/2015 – Δυνατότητα καταγγελίας από το Δημόσιο των συναφθεισών με τα πιο πάνω συνεργεία συμβάσεων. α) Είναι νόμιμη η δαπάνη προς πληρωμή, από το Δημόσιο ως συμβαλλόμενο μέρος, χρηματικών υποχρεώσεών του που ανέκυψαν από την εκτέλεση συμβάσεων καθαρισμού, και σύμφωνα με τους όρους αυτών των συμβάσεων, χωρίς ν’ αναιρείται η νομιμότητα της δαπάνης από την ισχύ του άρθρου 33 του ν. 4270/2014. β) Ενόσω με την επαναφορά και τοποθέτηση εκλείπει η ανάγκη καθαρισμού κτηρίων Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών εκ μέρους συμβεβλημένων με το Δημόσιο ιδιωτικών συνεργείων καθαρισμού, νομικώς δικαιολογείται, κατ’ αρχήν, η για το μέλλον (ex nunc) μονομερής και πρόωρη λύση («καταγγελία») από το Δημόσιο αυτών των συμβάσεων.
ΝΣΚ/212/2015
Ιδιωτικά συμφωνητικά σύμβασης έργου για τον καθαρισμό κτιρίων των Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών - Δυνατότητα ή μη επανασύναψης των συμβάσεων κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 49 του Ν. 4325/2015. Στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 49 του Ν. 4325/2015, με δυνατότητα επανασύναψης υπό τους όρους του άρθρου, εμπίπτουν και οι συμβάσεις υπηρεσιών ή έργου καθαρισμού κτιρίων Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών, οι οποίες καταρτίσθηκαν και λειτούργησαν στο πλαίσιο του πάγιου κατ’ αποκοπή χορηγήματος της Α.Υ.Ο. 2/5091/0026/2012.
ΔΙΔΑΔ /Φ.31.50/2216/34172(ΠΕ)/2016
ΘΕΜΑ: Επαναφορά υπαλλήλων πρώην δημοτικών αστυνομικών βάσει των διατάξεων του ν. 4325/2015
ΝΣΚ/269/2015
Διαθεσιμότητα υπαλλήλων ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου βάσει του ν. 4172/2013 – Επαναφορά τους στην υπηρεσία βάσει του ν. 4325/2015 – Προϋποθέσεις αποκλεισμού από την επαναφορά.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Στο πεδίο εφαρμογής του Κεφαλαίου 4 του ν. 4325/2015, που καθορίζει τους υπαλλήλους ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου του Δημοσίου κ.λπ., που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα και απολύθηκαν μετά από αυτή, το δικαίωμά τους για επαναφορά, τη διαδικασία προσδιορισμού και πλήρωσης θέσεων με εθελοντική κινητικότητα, την επανασύσταση καταργηθέντων κλάδων και ειδικοτήτων και την κατάταξή τους στις νέες θέσεις εργασίας του Δημοσίου, δεν περιλαμβάνονται μόνον οι υπάλληλοι των οποίων η υπαλληλική σχέση είχε λυθεί κατόπιν υποβολής αίτησης παραίτησης ενώ τελούσαν σε διαθεσιμότητα, είχαν υποβάλει αίτηση συνταξιοδότησης και είχαν λάβει οριστική σύνταξη. Για την εφαρμογή της διάταξης της παρ.2 του άρθρου 14 του άνω Κεφαλαίου και τον αποκλεισμό επαναφοράς στην υπηρεσία των υπαλλήλων αυτών απαιτείται να έχουν συντρέξει, κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του νόμου 4325/2015, σωρευτικά και κατά χρονική ακολουθία οι ως άνω προϋποθέσεις. (πλειοψ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ
ΔΙΔΑΔ/Φ.42 Ε/4/οικ.17204/2015
Επανασύσταση κλάδων και επαναφορά προσωπικού σύμφωνα με τα άρθρα 17 και 18 του ν. 4325/2015 «Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης – Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α΄ 47 )(ΑΔΑ:ΩΥΣΒ465ΦΘΕ-ΒΩΛ)
Κ1/204726/2014
Τρόπος διαχείρισης χρηματοδοτήσεων με αναδόχους καθαριστές / καθαρίστριες και συνεργεία καθαρισμού στα σχολεία Π/βάθμιας και Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης σε όλη την επικράτεια για το διδακτικό έτος 2014−2015
Αριθμ. 145582/17−09−2015/Κ1/2015
Τρόπος διαχείρισης χρηματοδοτήσεων με αναδόχους καθαριστές / καθαρίστριες και συνεργεία καθαρισμού στα σχολεία Π/βάθμιας και Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης σε όλη την επικράτεια για το διδακτικό έτος 2015−2016.
19758/1397/2020
Παράταση ισχύος Δελτίων Τεχνικού Ελέγχου (Δ.Τ.Ε.) που εκδίδονται από Δημόσια και Ιδιωτικά Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (Κ.Τ.Ε.Ο) και των Καρτών Ελέγχου Καυσαερίων (Κ.Ε.Κ.) που εκδίδονται από Δημόσια και Ιδιωτικά Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (Κ.Τ.Ε.Ο) ή εξουσιοδοτημένα, για το σκοπό αυτό, συνεργεία επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων οχημάτων ΑΔΑ:96Λ5465ΧΘΞ-Λ0Η
Β1α/40751/2015
Ρύθμιση θεμάτων σχετικά με την πληρωμή της ειδικής επιχορήγησης του άρθρου 33 του N. 4325/2015 για την αποζημίωση του ιατρικού προσωπικού αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας (γιατροί ΕΣΥ και ειδικευόμενοι) των Νοσοκομείων ΝΙΜΙΤΣ, ΑΡΕΤΑΙΕΙΟ και ΑΙΓΙΝΗΤΕΙΟ.
ΝΣΚ/236/2015
Δυνατότητα ή μη επανασύναψης (άρθρο 49 του ν. 4325/2015) ατομικών συμβάσεων έργου καθαρισμού αναφορικά με κτήρια δημοσίων Υπηρεσιών, όπου υπάρχει προσωποπαγής ή οργανική θέση υπαλλήλου καθαριότητας που δεν είναι κενή.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η δυνατότητα για την επανασύναψη, κατ’ άρθρο 49 του ν. 4325/2015, ατομικών συμβάσεων ιδιωτικού δικαίου με αντικείμενο τον καθαρισμό δημόσιων Υπηρεσιών έως 31-12-2015, δεν προϋποθέτει τη διαλαμβανόμενη, στο μη εν προκειμένω εφαρμοστέο άρθρο 37 του ν. 2072/1992, προϋπόθεση για την ύπαρξη κενής οργανικής (ή προσωποπαγούς) θέσης υπαλλήλου καθαριότητας, όμως ισχύει ως όρος επιτρεπτού της επανασύναψης της υπόψη σύμβασης η αναγκαιότητά της, που εξετάζεται και διαπιστώνεται κατά τρόπο επαρκώς αιτιολογημένο, με αναφορά στις συγκεκριμένες συνθήκες καθαρισμού της εκάστοτε Υπηρεσίας, στο πλαίσιο τήρησης των κατ’ άρθρο 33 του ν. 4270/2014 αρχών της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης και της οικονομικότητας. - ΑΠΟΔΕΚΤΗ