ΔΜΕΟ/ε/οικ/827/1995
Τύπος: Αποφάσεις
Κατάταξη του Εθνικού Οδικού Περιφερειών Κρήτης Βορείου και Νοτίου Αιγαίου και Ιονίων Νήσων σε βασικό (Πρωτεύον), Δευτερεύον και Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΔΜΕΟ/ε/Ο/1308/1995
Κατάταξη Εθνικών Οδών περιφερειών Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Μακεδονίας και Θράκης σε Βασικό (Πρωτεύον), Δευτερεύον και Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο.
ΔΜΕΟ/Ε/ΟΙΚ/779/1995
Κατάταξη του Εθνικού Οδικού Δικτύου Πελοποννήσου σε Βασικό (Πρωτεύον), Δευτερεύον και Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο.
(Αναδημοσιεύεται, επειδή δημοσιεύθηκε εσφαλμένα στο ΦΕΚ 664/Β/28.7.1995)
ΝΣΚ/380/2008
Ορισμός του φορέα τροποποίησης των ορίων ταχύτητος στο δευτερεύον και τριτεύον εθνικό δίκτυο, σύμφωνα με το άρθρο 20 παρ.7 του Ν 2696/1999 (ΚΟΚ), όπως αυτός τροποποιήθηκε με το Ν 3542/2007.Το εθνικό οδικό δίκτυο, περιλαμβάνει το πρωτεύον ή βασικό οδικό δίκτυο, το δευτερεύον και τριτεύον, κατά την βασική διάκριση των άρθρων 1, 2, 3 του Ν 3155/1955. Η γραμματική διατύπωση του άρθρου 7 του ισχύοντος ΚΟΚ δεν αποκλείει το δευτερεύον και τριτεύον οδικό δίκτυο από την συντήρηση και εποπτεία του εθνικού δικτύου όπως έχει διαμορφωθεί με το προαναφερόμενο νομοθετικό πλαίσιο. Προφανώς το πρωτεύον ή βασικό οδικό δίκτυο αντιδιαστέλλεται, κατά την, κατά παράταξη αναφορά, στην γραμματική διατύπωση της παρ.7 του άρθρου 20 ΚΟΚ, από τους αυτοκινητοδρόμους και τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και αναφέρεται στο διαχρονικά διαμορφωμένο οδικό δίκτυο που κατά το παρελθόν (προηγούμενοι ΚΟΚ) αναφερόταν ως πρωτεύον εθνικό σε αντιπαραβολή με το επαρχιακό, την συντήρηση του οποίου είχαν οι Νομαρχίες με τα αρμόδια Νομαρχιακά Ταμεία και μετέπειτα οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις (άρθρο 22 ΠΔ 30/1996). Αρμόδιο όργανο για να καθορίζει και μεταβάλλει, με απόφασή του τα όρια ταχύτητος και στο δευτερεύον και τριτεύον οδικό δίκτυο είναι ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, όπως και στο πρωτεύον εθνικό οδικό δίκτυο.( Εγινε αποδεκτή-Εγγραφο Δ17α/353/7/ΦΝ 443/25-10-2010 έγγραφο της Δ/νσης Νομ. Συντ/σμού & Κωδ/σης).
ΔΜΕΟ/Ο/1708/2013
ΘΕΜΑ:Αρμοδιότητα καθορισμού ορίων ταχύτητας στο δευτερεύον και τριτεύον Εθνικό Οδικό δίκτυο.
ΑΠ 20050/2023
Επιχορήγηση αγροτικών εκμεταλλεύσεων για την αντιμετώπιση ζημιών από τις πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν από 17 Ιουλίου ως και 22 Αυγούστου 2023 σε περιοχές των Περιφερειών Αττικής, Πελοποννήσου, Νοτίου Αιγαίου, Στερεάς Ελλάδας, Ιονίων Νήσων, Δυτικής Ελλάδας, Θεσσαλίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
ΝΣΚ/105/2019
Αρμοδιότητα συντήρησης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.).(...)Η αρμοδιότητα συντήρησης του οδικού δικτύου του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) ανήκει στην Περιφέρεια Κρήτης και στις οικείες υπηρεσίες αυτής, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.3852/2010 («Καλλικράτης»), ως ασκούμενη μέχρι την έναρξη ισχύος του (01.07.2011) από την τότε (κρατική) Περιφέρεια Κρήτης, όπως προβλεπόταν με την απόφαση του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας με αριθμό 3292/12.11.2010, που εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 7 του ν.3481/2006, χωρίς να ασκεί έννομη επιρροή η ένταξη του Β.Ο.Α.Κ. στο διευρωπαϊκό οδικό δίκτυο, ενώ η αρμοδιότητα συντήρησης των νέων ή σε εξέλιξη έργων οδικών υποδομών ή τμημάτων τους στον οδικό αυτό άξονα, μετά την αντικατάσταση του εδαφίου i) της περίπτωσης β΄ της παρ.11 του άρθρου 3 του ν.4138/2013 με την παρ.1 του άρθρου 22 του ν.4519/2018, ανατίθεται με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών στην ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης» (Ο.Α.Κ. Α.Ε.) (ομόφ.).
586/2014
1)΄Εγκριση χαρακτηρισμού των Έργων αποκατάστασης των βλαβών που προξένησαν στο οδικό δίκτυο του Ν. Κεφαλληνίας οι πρόσφατοι σεισμοί, ως έργων «Εθνικού Επιπέδου ».2)Παραχώρηση ενιαία μεταφερομένων οικίσκων για την προσωρινή στέγαση κατοίκων περιοχών των Περιφερειακών Ενοτήτων Κεφαλληνίας και Ιθάκης της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων που επλήγησαν από το σεισμό της 26ης Ιανουαρίου 2014.
ΝΣΚ/388/2000
Πρατήρια καυσίμων. Έγκριση ατομικής κυκλοφοριακής σύνδεσης πρατηρίων εμπορίας υγρών καυσίμων και λοιπών εγκαταστάσεων επί γηπέδων τα οποία έχουν πρόσωπο στο δευτερεύον Εθνικό Οδικό δίκτυο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η Υπηρεσία είναι υποχρεωμένη, εάν αυτό ζητείται, να προβεί στην έγκριση ατομικής κυκλοφοριακής σύνδεσης σε πρατήρια εμπορίας υγρών καυσίμων και λοιπών εγκαταστάσεων, τα οποία λειτουργούν σε γήπεδα που έχουν πρόσωπο στο δευτερεύον Εθνικό Οδικό δίκτυο, μήκους τουλάχιστον 50 μέτρων εφόσον επιπλέον η ζώνη επιβράδυνσης και επιτάχυνσης, έχουν μήκος 70 μέτρα η κάθε μία και το πέρας της ζώνης επιτάχυνσης του πρώτου πρατηρίου ή λοιπών εγκαταστάσεων, δεν εφάπτεται της έναρξης της ζώνης επιβράδυνσης του δεύτερου πρατηρίου ή άλλης εγκατάστασης, ανεξάρτητα από τη μεταξύ τους απόσταση.
42363/2024
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 20050/28.09.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής «Επιχορήγηση αγροτικών εκμεταλλεύσεων για την αντιμετώπιση ζημιών από τις πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν από 17 Ιουλίου ως και 22 Αυγούστου 2023 σε περιοχές των Περιφερειών Αττικής, Πελοποννήσου, Νοτίου Αιγαίου, Στερεάς Ελλάδας, Ιονίων Νήσων, Δυτικής Ελλάδας, Θεσσαλίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.» (Β’ 5724)
ΝΣΚ/57/2008
Συντήρηση οδών που ανήκουν στο βασικό οδικό δίκτυο της Αττικής. Για τη συντήρηση των οδών της χώρας εφαρμογή έχουν οι διατάξεις του Ν 3481/2006 και πριν την ισχύ του νόμου αυτού οι διατάξεις του Ν 3155/1955, που διαιρούν το οδικό δίκτυο σε εθνικές, επαρχιακές και δημοτικές- κοινοτικές οδούς και ορίζουν τις αρχές που είναι υπεύθυνες για τη συντήρησή τους. Η δυνάμει του Ν 2052/1992 επιβολή τέλους διοδίων στους χρήστες εθνικών οδών για σκοπούς συντήρησης του βασικού οδικού δικτύου των νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης (όπως αυτό ορίζεται δυνάμει της παρ.4 του άρθρου 99 του Ν 1892/1990) και του συνόλου του εθνικού δικτύου της χώρας δεν δημιουργεί νομική υποχρέωση συντήρησης του δικτύου αυτού εκ μέρους του κράτους και του Ταμείου Εθνικής Οδοποιΐας, ούτε μετέβαλε τους υπόχρεους συντήρησης των οδών, όπως αυτοί προκύπτουν από τις διατάξεις του Ν 3155/1955.