×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΔΜΕΟ/Ο/1708/2013

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΘΕΜΑ:Αρμοδιότητα καθορισμού ορίων ταχύτητας στο δευτερεύον και τριτεύον Εθνικό Οδικό δίκτυο.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/380/2008

Ορισμός του φορέα τροποποίησης των ορίων ταχύτητος στο δευτερεύον και τριτεύον εθνικό δίκτυο, σύμφωνα με το άρθρο 20 παρ.7 του Ν 2696/1999 (ΚΟΚ), όπως αυτός τροποποιήθηκε με το Ν 3542/2007.Το εθνικό οδικό δίκτυο, περιλαμβάνει το πρωτεύον ή βασικό οδικό δίκτυο, το δευτερεύον και τριτεύον, κατά την βασική διάκριση των άρθρων 1, 2, 3 του Ν 3155/1955. Η γραμματική διατύπωση του άρθρου 7 του ισχύοντος ΚΟΚ δεν αποκλείει το δευτερεύον και τριτεύον οδικό δίκτυο από την συντήρηση και εποπτεία του εθνικού δικτύου όπως έχει διαμορφωθεί με το προαναφερόμενο νομοθετικό πλαίσιο. Προφανώς το πρωτεύον ή βασικό οδικό δίκτυο αντιδιαστέλλεται, κατά την, κατά παράταξη αναφορά, στην γραμματική διατύπωση της παρ.7 του άρθρου 20 ΚΟΚ, από τους αυτοκινητοδρόμους και τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και αναφέρεται στο διαχρονικά διαμορφωμένο οδικό δίκτυο που κατά το παρελθόν (προηγούμενοι ΚΟΚ) αναφερόταν ως πρωτεύον εθνικό σε αντιπαραβολή με το επαρχιακό, την συντήρηση του οποίου είχαν οι Νομαρχίες με τα αρμόδια Νομαρχιακά Ταμεία και μετέπειτα οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις (άρθρο 22 ΠΔ 30/1996). Αρμόδιο όργανο για να καθορίζει και μεταβάλλει, με απόφασή του τα όρια ταχύτητος και στο δευτερεύον και τριτεύον οδικό δίκτυο είναι ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, όπως και στο πρωτεύον εθνικό οδικό δίκτυο.( Εγινε αποδεκτή-Εγγραφο Δ17α/353/7/ΦΝ 443/25-10-2010 έγγραφο της Δ/νσης Νομ. Συντ/σμού & Κωδ/σης).


ΔΜΕΟ/Ε/ΟΙΚ/779/1995

Κατάταξη του Εθνικού Οδικού Δικτύου Πελοποννήσου σε Βασικό (Πρωτεύον), Δευτερεύον και Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο.

(Αναδημοσιεύεται, επειδή δημοσιεύθηκε εσφαλμένα στο ΦΕΚ 664/Β/28.7.1995)


ΔΜΕΟ/ε/Ο/1308/1995

Κατάταξη Εθνικών Οδών περιφερειών Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Μακεδονίας και Θράκης σε Βασικό (Πρωτεύον), Δευτερεύον και Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο.


ΔΜΕΟ/ε/οικ/827/1995

Κατάταξη του Εθνικού Οδικού Περιφερειών Κρήτης Βορείου και Νοτίου Αιγαίου και Ιονίων Νήσων σε βασικό (Πρωτεύον), Δευτερεύον και Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο


ΝΣΚ/388/2000

Πρατήρια καυσίμων. Έγκριση ατομικής κυκλοφοριακής σύνδεσης πρατηρίων εμπορίας υγρών καυσίμων και λοιπών εγκαταστάσεων επί γηπέδων τα οποία έχουν πρόσωπο στο δευτερεύον Εθνικό Οδικό δίκτυο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Υπηρεσία είναι υποχρεωμένη, εάν αυτό ζητείται, να προβεί στην έγκριση ατομικής κυκλοφοριακής σύνδεσης σε πρατήρια εμπορίας υγρών καυσίμων και λοιπών εγκαταστάσεων, τα οποία λειτουργούν σε γήπεδα που έχουν πρόσωπο στο δευτερεύον Εθνικό Οδικό δίκτυο, μήκους τουλάχιστον 50 μέτρων εφόσον επιπλέον η ζώνη επιβράδυνσης και επιτάχυνσης, έχουν μήκος 70 μέτρα η κάθε μία και το πέρας της ζώνης επιτάχυνσης του πρώτου πρατηρίου ή λοιπών εγκαταστάσεων, δεν εφάπτεται της έναρξης της ζώνης επιβράδυνσης του δεύτερου πρατηρίου ή άλλης εγκατάστασης, ανεξάρτητα από τη μεταξύ τους απόσταση.


ΝΣΚ/184/2005

Αρχή της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης. Περιστατικά. Κοινή κυκλοφοριακή σύνδεση επιχείρησης πλυντηρίου – λιπαντηρίου αυτοκινήτων και πρατηρίου υγρών καυσίμων με εθνικό οδικό δίκτυο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Η Διοίκηση οφείλει να εξετάσει αίτημα χορήγησης προθεσμίας για την ολοκλήρωση των εργασιών κατασκευής κυκλοφοριακής σύνδεσης επιχείρησης με το εθνικό οδικό δίκτυο, παρά την πάροδο της χρονικής ισχύος της αποφάσεως με την οποία είχε εγκριθεί η σχετική μελέτη επειδή, η Διοίκηση δεν κατέστησε εγκαίρως γνωστό στον ενδιαφερόμενο ότι έχει το δικαίωμα να ζητήσει παράταση της χρονικής ισχύος της αποφάσεως και γιατί επέδειξε αδράνεια, για αρκετό χρονικό διάστημα, στο γεγονός της λειτουργίας της επιχείρησης χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι ως άνω εργασίες. (πλειοψ.) β) Είναι επιτρεπτή η εξέταση της λύσης της κοινής κυκλοφοριακής σύνδεσης επιχείρησης πλυντηρίου – λιπαντηρίου αυτοκινήτων με επιχείρηση πρατηρίου υγρών καυσίμων με εθνική οδό του δευτερεύοντος δικτύου. Προϋποθέσεις. (ομόφωνα) γ) Προσδιορισμός της ελάχιστης απόστασης που πρέπει να απέχει η αρχή ή το πέρας της διάταξης της κυκλοφοριακής σύνδεσης εγκατάστασης στο δευτερεύον εθνικό δίκτυο από τη συμβολή με οδούς που διέρχονται εκτός ή εντός οικισμών προϋφισταμένων του 1923 ή οριοθετημένων σύμφωνα με τις διατάξεις του από 24-4-1985 Π.Δ. (ομόφωνα)


ΝΣΚ/478/2000

Πρατήρια καυσίμων. Εφαρμογή τύπου κυκλοφοριακής σύνδεσης πρατηρίου εμπορίας υγρών καυσίμων και συναφών δραστηριοτήτων κειμένου εκτός σχεδίου πόλεως.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Για την κυκλοφοριακή σύνδεση πρατηρίων εμπορίας υγρών καυσίμων και συναφών εγκαταστάσεων, κειμένων εκτός σχεδίου πόλεως, που έχουν πρόσωπο σε οδό η οποία έχει καταταγεί στο δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο, και η κατασκευή άρχισε το 1998 (ή 1999) έχει εφαρμογή, ο αναφερόμενος στο άρθρο 6 παρ.4 περ.β του ΒΔ 465/70 τύπος και το σχεδιάγραμμα που τον συνοδεύει, μη επιτρεπομένων των, υπό του άρθρου 34 του αυτού Β.Δ/τος, (όπως ισχύει), προβλεπομένων παρεκκλίσεων.


90348/2022

Σύσταση ειδικού δεσμευμένου λογαριασμού, καθορισμός διαδικασίας χρηματοδότησης του ειδικού λογαριασμού στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων για το έργο «Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας στο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο».


89519/2022

Ένταξη Έργων Δήμων της Χώρας στο πλαίσιο της Πρόσκλησης «Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας» της Δράσης 16631 «Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας στο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο» η οποία χρηματοδοτείται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. ΑΔΑ: 6ΣΩΣ46ΜΤΛ6-ΦΘΡ


39616/2025 :2η Τροποποίηση των υπ΄αριθμ. 89519/23-12-2022, 20107/09-03-2023, 22145/1503-2023 και 24685/22-03-2023 Αποφάσεων Ένταξης Έργων Δήμων της Χώρας, όπως ισχύουν, στο πλαίσιο της Πρόσκλησης «Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας» της Δράσης 16631 «Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας στο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο» η οποία χρηματοδοτείται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας  ΑΔΑ: ΨΖΦΜ46ΜΤΛ6-Χ78


21610/2025 1η Τροποποίηση των υπ΄αριθμ. 89519/23-12-2022. 20107/09-03-2023, 22145/15-03-2023 και 24685/22-03-2023 Εντάξεων Έργων Δήμων της Χώρας στο πλαίσιο της Πρόσκλησης «Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας» της Δράσης 16631 «Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας στο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο» η οποία χρηματοδοτείται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ΑΔΑ: 9ΓΥΡ46ΜΤΛ6-2ΗΗ


105903/2023

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 90348/28-12-2022 κοινής υπουργικής απόφασης «Σύσταση ειδικού δεσμευμένου λογαριασμού, καθορισμός διαδικασίας χρηματοδότησης του ειδικού λογαριασμού στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων για το έργο “Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας στο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο”» (Β’ 6793).