×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/380/2008

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2696/1999

Ορισμός του φορέα τροποποίησης των ορίων ταχύτητος στο δευτερεύον και τριτεύον εθνικό δίκτυο, σύμφωνα με το άρθρο 20 παρ.7 του Ν 2696/1999 (ΚΟΚ), όπως αυτός τροποποιήθηκε με το Ν 3542/2007.Το εθνικό οδικό δίκτυο, περιλαμβάνει το πρωτεύον ή βασικό οδικό δίκτυο, το δευτερεύον και τριτεύον, κατά την βασική διάκριση των άρθρων 1, 2, 3 του Ν 3155/1955. Η γραμματική διατύπωση του άρθρου 7 του ισχύοντος ΚΟΚ δεν αποκλείει το δευτερεύον και τριτεύον οδικό δίκτυο από την συντήρηση και εποπτεία του εθνικού δικτύου όπως έχει διαμορφωθεί με το προαναφερόμενο νομοθετικό πλαίσιο. Προφανώς το πρωτεύον ή βασικό οδικό δίκτυο αντιδιαστέλλεται, κατά την, κατά παράταξη αναφορά, στην γραμματική διατύπωση της παρ.7 του άρθρου 20 ΚΟΚ, από τους αυτοκινητοδρόμους και τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και αναφέρεται στο διαχρονικά διαμορφωμένο οδικό δίκτυο που κατά το παρελθόν (προηγούμενοι ΚΟΚ) αναφερόταν ως πρωτεύον εθνικό σε αντιπαραβολή με το επαρχιακό, την συντήρηση του οποίου είχαν οι Νομαρχίες με τα αρμόδια Νομαρχιακά Ταμεία και μετέπειτα οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις (άρθρο 22 ΠΔ 30/1996). Αρμόδιο όργανο για να καθορίζει και μεταβάλλει, με απόφασή του τα όρια ταχύτητος και στο δευτερεύον και τριτεύον οδικό δίκτυο είναι ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, όπως και στο πρωτεύον εθνικό οδικό δίκτυο.( Εγινε αποδεκτή-Εγγραφο Δ17α/353/7/ΦΝ 443/25-10-2010 έγγραφο της Δ/νσης Νομ. Συντ/σμού & Κωδ/σης).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΔΜΕΟ/ε/Ο/1308/1995

Κατάταξη Εθνικών Οδών περιφερειών Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Μακεδονίας και Θράκης σε Βασικό (Πρωτεύον), Δευτερεύον και Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο.


ΔΜΕΟ/ε/οικ/827/1995

Κατάταξη του Εθνικού Οδικού Περιφερειών Κρήτης Βορείου και Νοτίου Αιγαίου και Ιονίων Νήσων σε βασικό (Πρωτεύον), Δευτερεύον και Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο


ΔΜΕΟ/Ε/ΟΙΚ/779/1995

Κατάταξη του Εθνικού Οδικού Δικτύου Πελοποννήσου σε Βασικό (Πρωτεύον), Δευτερεύον και Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο.

(Αναδημοσιεύεται, επειδή δημοσιεύθηκε εσφαλμένα στο ΦΕΚ 664/Β/28.7.1995)


ΔΜΕΟ/Ο/1708/2013

ΘΕΜΑ:Αρμοδιότητα καθορισμού ορίων ταχύτητας στο δευτερεύον και τριτεύον Εθνικό Οδικό δίκτυο.


ΝΣΚ/388/2000

Πρατήρια καυσίμων. Έγκριση ατομικής κυκλοφοριακής σύνδεσης πρατηρίων εμπορίας υγρών καυσίμων και λοιπών εγκαταστάσεων επί γηπέδων τα οποία έχουν πρόσωπο στο δευτερεύον Εθνικό Οδικό δίκτυο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Υπηρεσία είναι υποχρεωμένη, εάν αυτό ζητείται, να προβεί στην έγκριση ατομικής κυκλοφοριακής σύνδεσης σε πρατήρια εμπορίας υγρών καυσίμων και λοιπών εγκαταστάσεων, τα οποία λειτουργούν σε γήπεδα που έχουν πρόσωπο στο δευτερεύον Εθνικό Οδικό δίκτυο, μήκους τουλάχιστον 50 μέτρων εφόσον επιπλέον η ζώνη επιβράδυνσης και επιτάχυνσης, έχουν μήκος 70 μέτρα η κάθε μία και το πέρας της ζώνης επιτάχυνσης του πρώτου πρατηρίου ή λοιπών εγκαταστάσεων, δεν εφάπτεται της έναρξης της ζώνης επιβράδυνσης του δεύτερου πρατηρίου ή άλλης εγκατάστασης, ανεξάρτητα από τη μεταξύ τους απόσταση.


ΝΣΚ/184/2005

Αρχή της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης. Περιστατικά. Κοινή κυκλοφοριακή σύνδεση επιχείρησης πλυντηρίου – λιπαντηρίου αυτοκινήτων και πρατηρίου υγρών καυσίμων με εθνικό οδικό δίκτυο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Η Διοίκηση οφείλει να εξετάσει αίτημα χορήγησης προθεσμίας για την ολοκλήρωση των εργασιών κατασκευής κυκλοφοριακής σύνδεσης επιχείρησης με το εθνικό οδικό δίκτυο, παρά την πάροδο της χρονικής ισχύος της αποφάσεως με την οποία είχε εγκριθεί η σχετική μελέτη επειδή, η Διοίκηση δεν κατέστησε εγκαίρως γνωστό στον ενδιαφερόμενο ότι έχει το δικαίωμα να ζητήσει παράταση της χρονικής ισχύος της αποφάσεως και γιατί επέδειξε αδράνεια, για αρκετό χρονικό διάστημα, στο γεγονός της λειτουργίας της επιχείρησης χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι ως άνω εργασίες. (πλειοψ.) β) Είναι επιτρεπτή η εξέταση της λύσης της κοινής κυκλοφοριακής σύνδεσης επιχείρησης πλυντηρίου – λιπαντηρίου αυτοκινήτων με επιχείρηση πρατηρίου υγρών καυσίμων με εθνική οδό του δευτερεύοντος δικτύου. Προϋποθέσεις. (ομόφωνα) γ) Προσδιορισμός της ελάχιστης απόστασης που πρέπει να απέχει η αρχή ή το πέρας της διάταξης της κυκλοφοριακής σύνδεσης εγκατάστασης στο δευτερεύον εθνικό δίκτυο από τη συμβολή με οδούς που διέρχονται εκτός ή εντός οικισμών προϋφισταμένων του 1923 ή οριοθετημένων σύμφωνα με τις διατάξεις του από 24-4-1985 Π.Δ. (ομόφωνα)


ΝΣΚ/478/2000

Πρατήρια καυσίμων. Εφαρμογή τύπου κυκλοφοριακής σύνδεσης πρατηρίου εμπορίας υγρών καυσίμων και συναφών δραστηριοτήτων κειμένου εκτός σχεδίου πόλεως.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Για την κυκλοφοριακή σύνδεση πρατηρίων εμπορίας υγρών καυσίμων και συναφών εγκαταστάσεων, κειμένων εκτός σχεδίου πόλεως, που έχουν πρόσωπο σε οδό η οποία έχει καταταγεί στο δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο, και η κατασκευή άρχισε το 1998 (ή 1999) έχει εφαρμογή, ο αναφερόμενος στο άρθρο 6 παρ.4 περ.β του ΒΔ 465/70 τύπος και το σχεδιάγραμμα που τον συνοδεύει, μη επιτρεπομένων των, υπό του άρθρου 34 του αυτού Β.Δ/τος, (όπως ισχύει), προβλεπομένων παρεκκλίσεων.


90348/2022

Σύσταση ειδικού δεσμευμένου λογαριασμού, καθορισμός διαδικασίας χρηματοδότησης του ειδικού λογαριασμού στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων για το έργο «Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας στο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο».


ΔΟΥ/οικ/ 220/2015

Μέτρα ρύθμισης της κυκλοφορίας για την εκτέλεση έργων στο οδικό δίκτυο της χώρας - Εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 52 του Ν. 2696/1999 (Κ.Ο.Κ.), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 48 του Ν. 4313/2014
(ΑΔΑ:Ω37Χ1-2ΥΑ)

ΕΣ/ΚΛ.Ζ/54/2018

ΜΙΚΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ-ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Για να ελέγξει τη νομιμότητα του σχεδίου σύμβασης και της προηγηθείσας διαδικασίας για την ανάθεση, από την Περιφέρεια Αττικής,  της «Συντήρησης Υπόγειων Διαβάσεων στο Πρωτεύον Αστικό Οδικό Δίκτυο Περιφέρειας Αττικής», προϋπολογιζόμενης δαπάνης 1.209.665 ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.)(....)Επισημαίνεται όμως ότι, σε περίπτωση ενεργοποίησης των όρων της διακήρυξης περί της δυνατότητας παράτασης του χρόνου εκτέλεσης των συμβάσεων, είτε λόγω της αυξομείωσης των ποσοτήτων όπως αυτές θα προκύψουν κατά την εκτέλεση αυτών, είτε για οποιοδήποτε άλλο λόγο: α) δεν θα επέρχεται αύξηση του αρχικού συνολικού συμβατικού οικονομικού αντικειμένου, β) ο χρόνος παράτασης δεν θα υπερβαίνει το 50% της συνολικής διάρκειας της σύμβασης, κατά τα προβλεπόμενα στις παρ. 6.2 της Διακήρυξης και 2.5 της Ε.Σ.Υ., και γ) οι σχετικές τροποποιήσεις θα υποβληθούν στον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας του Ελεγκτικού Συνεδρίου.Δεν κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος...σχεδίου σύμβασης για την παροχή των υπηρεσιών «Συντήρησης Υπόγειων Διαβάσεων στο Πρωτεύον Αστικό Οδικό Δίκτυο Περιφέρειας Αττικής», ποσού 470.053,79 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.), με τις επισημάνσεις που αναφέρονται στη σκέψη IV της παρούσας.