Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΔΝΣ/ΟΙΚ.43741/ΦΝ393/2019

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: ΔΝΣγ/οικ.70849/ΦΝ393/2017

Σήμανση οδικού δικτύου όπου απαγορεύεται η διέλευση στα οχήματα άνω των 3,5 τόνων.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Δ13/οικ/799/2018

Έγκριση γενικών κατευθυντήριων οδηγιών, που αφορούν στην κατακόρυφη σήμανση του οδικού δικτύου, στο οποίο επιβάλλεται η απαγόρευση της κυκλοφορίας στα μηχανοκίνητα οχήματα μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων.


2/39080/0026/2003

Σύναψη συμπληρωματικής σύμβασης για εκτέλεση εργασιών του έργου "Σήμανση διαγράμμιση οδικού δικτύου Ν.Λήμνου"


Φ50/37494/4561/2009

Πιστοποίηση προσωπικού Ιδιωτικών Κ.Τ.Ε.Ο. τεχνικού ελέγχου Βαρέων Οχημάτων (Φορτηγών με μέγιστο μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων, λεωφορείων, συρμών).(καταργήθηκε με την αριθμ. 7737/939/2013, ΦΕΚ 302 Β/14-2-2013)


2442/51879/2016

Καθορισμός θαλάσσιων περιοχών, εκτός Δικτύου NATURA 2000, με βλάστηση ιδίως από Ποσειδωνία (Posidonia oceanica), στις οποίες απαγορεύεται η αλιεία με συγκεκριμένα εργαλεία.


ΑΕΠΠ/1098/2018

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής (αρ. 3070/2018), η οποία εγκρίνει το Πρακτικό της Επιτροπής Διεξαγωγής Διαγωνισμού, καθώς και κάθε άλλη συναφή πράξη. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η επιλογή αναδόχου για τη δημόσια σύμβαση έργου με τίτλο «Οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση οδικού δικτύου», με προϋπολογισμό 4.032.258,06€ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφυγή επικεντρώνεται στην αμφισβήτηση της νομιμότητας της ανάθεσης, ισχυριζόμενη ότι η προσωρινή ανάδοχος (παρεμβαίνουσα) υποβίβασε τεκμηρίωση που δεν καλύπτει τους όρους της διακήρυξης, ιδίως ως προς τα πιστοποιητικά ποιότητας ISO 9001, και ότι η προσφορά της ήταν ασυνήθιστα χαμηλή, θέτοντας σε κίνδυνο τη σωστή εκτέλεση του έργου.


ΑΕΠΠ/93/2019

Η προσφεύγουσα εταιρία κατέθεσε Προδικαστική Προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της Απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Αττικής, η οποία εγκρίνει τα αποτελέσματα του Δημόσιου Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού για το έργο με τίτλο «Οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση οδικού δικτύου Περιφέρειας Αττικής (Πρώην ΔΕΣΕ)» με προϋπολογισμό €2.419.354,84 (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφυγή βασίζεται σε ισχυρισμούς ότι οι δύο πρώτες σε σειρά προσφορές (των εταιριών με διακριτικούς τίτλους «...» και «...») δεν πληρούσαν τους όρους της Διακήρυξης, ιδίως ως προς τα πιστοποιητικά ποιότητας (ISO 9001) και την υποβολή ασυνήθιστα χαμηλών προσφορών. Επιπλέον, η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι οι εν λόγω προσφορές έπρεπε να απορριφθούν λόγω παραλείψεων στην παροχή δικαιολογητικών και στη δήλωση ανεκτέλεστου υπολοίπου εργασιών.


ΑΕΠΠ/589/2020

Ο προσφεύγων με την προδικαστική προσφυγή του αίτησε την ακύρωση της απόφασης της Επιτροπής Διαγωνισμού, η οποία απορρίπτει την πρότασή του για τα Τμήματα 2 και 4 του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια μηχανημάτων και οχημάτων, συγκεκριμένα φορτηγών έως 3,5 τόνων με καρότσα ανατροπής και φορτηγού έως 7,5 τόνων με ανατροπή και εξοπλισμό αρπάγης. Ο προσφεύγων υποστήριξε ότι η απόρριψη της προσφοράς του ήταν παράνομη, επειδή η Επιτροπή Διαγωνισμού δεν αξιολόγησε σωστά τα υποβληθέντα δικαιολογητικά και τεχνικά βιβλία, δεν συμπλήρωσε σωστά το φύλλο συμμόρφωσης, και δεν του έδωσε τη δυνατότητα να προσφέρει διευκρινίσεις. Επιπλέον, ισχυρίστηκε ότι η αποδοχή της προσφοράς του άλλου διαγωνιζόμενου έγινε κατά παράβαση των όρων της διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/817/2019

Η προσφεύγουσα επιζητεί την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, η οποία αφορά στον αποκλεισμό της από τη διαγωνιστική διαδικασία και την ανάδειξη της ως προσωρινή ανάδοχος για τη σύμβαση «Συντήρηση ηλεκτροφωτισμού Εθνικού Οδικού Δικτύου Π.Δ.Ε. για την περίοδο 2019-2020». Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει εργασίες συντήρησης του οδικού ηλεκτροφωτισμού και των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων των σηράγγων του εθνικού οδικού δικτύου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, με συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη 1.988.631,23 € άνευ ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η αναδειχθείσα ανάδοχος δεν προσκόμισε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας κατά την υποβολή της προσφοράς της, γεγονός που οδήγησε σε παραβίαση των όρων της διακήρυξης και του νομικού πλαισίου.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/305/2023

Προμήθεια εξοπλισμού για τη βελτίωση του οδικού δικτύου του Δήμου Αλεξάνδρειας.(...)Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν ανωτέρω δεκτά, το Κλιμάκιο κρίνει ότι το σχέδιο σύμβασης, που αφορά στη χρηματοδοτούμενη από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας προμήθεια εξοπλισμού για τη βελτίωση του οδικού δικτύου του Δήμου Αλεξάνδρειας, απαραδέκτως υποβλήθηκε για έλεγχο νομιμότητας στο Ελεγκτικό Συνέδριο, αφού η προϋπολογιζόμενη γι’ αυτή δαπάνη, ανερχόμενη στο ποσό των 1.725.804,00 ευρώ πλέον ΦΠΑ, είναι κατώτερη του κατά νόμο οριζόμενου σε 5.000.000 ευρώ ορίου υπαγωγής των συγχρηματοδοτούμενων συμβάσεων στον έλεγχό του.Απαραδέκτως υποβλήθηκε για έλεγχο νομιμότητας το σχέδιο σύμβασης με αντικείμενο την προμήθεια εξοπλισμού για τη βελτίωση του οδικού δικτύου του Δήμου Αλεξάνδρειας, κατά τα ειδικότερα αναφερόμενα στο σκεπτικό. 


ΕΣ/ΤΜ.6/513/2020

Προμήθεια πετρελαίου θέρμανσης...Κατ΄ ακολουθίαν των ανωτέρω, το Τμήμα κρίνει ότι πρέπει να αναβάλει την οριστική του κρίση, προκειμένου να προσκομιστούν από τον αιτούντα, εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών από την κοινοποίηση της παρούσας απόφασης: α) οι συμβάσεις (εργασιών καθαρισμού, εκχιονισμού, ρίψεων άλατος κ.α. οδικού δικτύου), τις οποίες επικαλείται η αίτηση ανάκλησης (ήτοι 1. «Εργασίες καθαρισμού, εκχιονισμού, ρίψεις άλατος κλπ οδικού δικτύου περιόδου 2017-2018 (22.12.2017)», αξίας 67.706,88 ευρώ, 2. «Εργασίες καθαρισμού, εκχιονισμού, ρίψεις άλατος κλπ οδικού δικτύου περιόδου 2019-2020 (3.1.2019)», αξίας 36.280,19 ευρώ και 3. «Εργασίες καθαρισμού, εκχιονισμού, ρίψεις άλατος κλπ οδικού δικτύου περιόδου 2019-2020 (9.1.2019)», αξίας 28.800,00 ευρώ), β) έγγραφα στοιχεία σχετικά με την αναφερόμενη στην υπό κρίση αίτηση επικράτηση έντονων καιρικών συνθηκών και χαμηλών θερμοκρασιών στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου ..., κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου 2018-2019, και γ) βεβαίωση της αρμόδιας υπηρεσίας του Δήμου, από την οποία να προκύπτει αφενός μεν αν και σε ποιο ύψος η ελεγχόμενη σύμβαση (συμβατικού ποσού 42.558,18 ευρώ, χωρίς Φ.Π.Α., ήτοι 52.772,14 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.) συνεπάγεται αύξηση της ποσότητας του πετρελαίου θέρμανσης για τα κτίρια της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (σε σχέση με την αρχικά υπολογισθείσα των 150.000 λίτρων), αφετέρου δε η ποσότητα την οποία αναλαμβάνει, με τη 2η συμπληρωματική σύμβαση, να παραδώσει ο προμηθευτής «...».