ΔΟΑ/32993/2007
Τύπος: Έγγραφα
Γνώση ξένης γλώσσας, ως πρόσθετο προσόν διορισμού στο δημόσιο, από άτομα με αναπηρίες (ΑμεΑ).
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/90/2015
Αριθμός αποσπασμένων υπαλλήλων που δύναται να απασχολεί βουλευτής για την γραμματειακή του υποστήριξη, σε περίπτωση πρόσληψης ενός επιστημονικού συνεργάτη με καλή μόνο γνώση ξένης γλώσσας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Βουλευτής, σε περίπτωση που δεν έχει προσλάβει επιστημονικό συνεργάτη με άριστη γνώση ξένης γλώσσας, αλλά μόνον ένα με καλή γνώση ξένης γλώσσας, δύναται να απασχολεί τέσσερις αποσπασμένους υπαλλήλους για τη γραμματειακή του υποστήριξη. (ομοφ.)
ΝΣΚ/58/2010
Άδεια άσκησης επαγγέλματος συντηρητή αρχαιοτήτων και έργων τέχνης. Προσόν ή μη διορισμού σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για την πλήρωση σχετικών θέσεων στο Δημόσιο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του άρθρου 9 παρ. 6 του Ν 2557/1997 δεν αποτελεί προσόν διορισμού για την πλήρωση θέσεων μόνιμου προσωπικού των κλάδων ΠΕ και ΤΕ Συντηρητών Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης στο Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, μπορεί όμως να τεθεί στην προκήρυξη του διαγωνισμού ως πρόσθετο προσόν, ύστερα από αίτημα του Υπουργείου και σύμφωνη γνώμη του Α.Σ.Ε.Π.
ΝΣΚ/66/2016
Κάτοχοι τίτλων μη τυπικής μεταλυκειακής εκπαίδευσης, αναγνωρισμένων από το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ) - Δυνατότητα διορισμού τους στο δημόσιο τομέα και μετάταξής τους σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας (ΠΕ) - Απόδειξη περί της άριστης γνώσης ξένης γλώσσας.(...)Οι κάτοχοι τίτλων τυπικής ανωτάτης εκπαίδευσης που απονέμονται από ιδρύματα τυπικής ανωτάτης εκπαίδευσης κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μετά από σπουδές πραγματοποιηθείσες εν όλω ή εν μέρει στους αναφερομένους στην παρ. 1 του άρθρου 1 του Ν. 3696/2008 παρόχους υπηρεσιών μη τυπικής μεταλυκειακής εκπαίδευσης και κατάρτισης, των οποίων (τίτλων) έχει αναγνωριστεί η επαγγελματική ισοδυναμία προς τίτλους τυπικής ανωτάτης εκπαίδευσης ημεδαπών ιδρυμάτων ανωτάτης εκπαίδευσης από το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ), δύνανται τόσο να διοριστούν σε θέσεις του δημόσιου τομέα, κατηγορίας ΠΕ, όσο και να μεταταγούν σε αντίστοιχη θέση κλάδου κατηγορίας ΠΕ. Ωστόσο, δεν τεκμαίρεται ότι έχουν άριστη γνώση ξένης γλώσσας, εκτός εάν πρόκειται για πτυχία ξένης γλώσσας και φιλολογίας ή ξένων γλωσσών μετάφρασης και διερμηνείας. (ομόφ.)
ΝΣΚ/444/2009
Διορισμός στο Δημόσιο. Πρόσθετο προσόν η γνώση ξένης γλώσσας. Πιστοποιητικά γνώσεως αγγλικής με διενέργεια εξετάσεων από τον πιστοποιημένο αρμόδιο φορέα. Προϋποθέσεις αποδοχής ή μη των πιστοποιητικών φορέων άλλων χωρών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Κατά την έννοια του ΠΔ 146/2007 η διενέργεια των εξετάσεων για τη χορήγηση πιστοποιητικών γνώσης της αγγλικής γλώσσας πρέπει να γίνεται από τον φορέα που είναι αρμοδίως πιστοποιημένος ή αναγνωρισμένος για το σκοπό αυτό χωρίς να παρέχεται δυνατότητα συνεργασίας του κατά την εξεταστική διαδικασία ή τμήμα αυτής με άλλο φορέα που δεν διαθέτει τη σχετική πιστοποίηση ή αναγνώριση. (ομοφ.) β) Οι εξετάσεις για τη χορήγηση των προβλεπομένων στις διατάξεις της περίπτωσης Α της παρ. 2 και του τελευταίου εδαφίου της παρ. 3 του άρθρου 28 του ΠΔ 50/2001, όπως ισχύει, πιστοποιητικών άλλων φορέων (πανεπιστημίων ή μη) ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή, οι οποίοι είναι πιστοποιημένοι ή αναγνωρισμένοι από την αρμόδια αρχή της οικείας χώρας για να διενεργούν εξετάσεις και να χορηγούν πιστοποιητικά γνώσης της αγγλικής γλώσσας, πρέπει να περιλαμβάνουν απαραιτήτως αξιολόγηση τουλάχιστο στις τέσσερις βασικές επικοινωνιακές ικανότητες, στις οποίες εξετάζονται οι υποψήφιοι για την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας. (πλειοψ.)
16570/2006
Ζητήματα «Προσοντολογίου». Α)Τροποποίηση του άρθρου 28 (γνώση ξένης γλώσσας) του Π.Δ. 50/2001 Β) Απόδειξη γνώσης Πληροφορικής και χειρισμού Η/Υ.
ΝΣΚ/344/2008
Πιστοποιητικά γνώσης της αγγλικής γλώσσας σε άριστο επίπεδο, όπου αυτή απαιτείται ως πρόσθετο προσόν διορισμού σε θέσεις φορέων του δημόσιου τομέα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Υπό το νομικό καθεστώς του ΠΔ 146/2007 δεν προβλέπεται η δυνατότητα εκδόσεως πιστοποιητικών γνώσης της αγγλικής γλώσσας σε άριστο επίπεδο από φορείς που δεν είναι οι ίδιοι πιστοποιημένοι ή αναγνωρισμένοι από την αρμόδια αρχή της οικείας χώρας για να διενεργούν εξετάσεις και να χορηγούν τα παραπάνω πιστοποιητικά, αλλά συνεργάζονται για το σκοπό αυτό με άλλο φορέα που διαθέτει τη σχετική πιστοποίηση ή αναγνώριση και συνυπογράφει το πιστοποιητικό.
ΝΣΚ/91/2006
Προσόντα που απαιτούνται για την εκλογή Καθηγητή Εφαρμογών ξένης γλώσσας σε Τ.Ε.Ι.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η διδασκαλία της ξένης γλώσσας σε φροντιστήριο ξένων γλωσσών δεν εμπίπτει στην υπό του νόμου αναγνωριζόμενη ως επαγγελματική δραστηριότητα για την εκλογή σε θέση Καθηγητή Εφαρμογών ξένης γλώσσας σε Τ.Ε.Ι. (πλειοψ.)
38839/838/2017
«Ειδικό Πρόγραμμα ενίσχυσης εργοδοτών για την πρόσληψη 2.000 ανέργων Ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ), Απεξαρτημένων από εξαρτησιογόνες ουσίες, Αποφυλακισμένων, Νεαρών Παραβατικών Ατόμων ή Νεαρών Ατόμων που βρίσκονται σε κοινωνικό κίνδυνο, γυναικών θυμάτων έμφυλης βίας, θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας, διεμφυλικών προσώπων και θυμάτων της εμπορίας ανθρώπων και Πρόγραμμα Επιχορήγησης 50 θέσεων Εργονομικής Διευθέτησης του χώρου εργασίας για Άτομα με Αναπηρίες (ΑμεΑ)».
2551/43/2019
Τροποποίηση της με αριθμ. 38839/838/ 22-08-2017 κοινής υπουργικής απόφασης με τίτλο: «Ειδικό Πρόγραμμα ενίσχυσης εργοδοτών για την πρόσληψη 2.000 ανέργων Ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ), Απεξαρτημένων από εξαρτησιογόνες ουσίες, Αποφυλακισμένων, Νεαρών Παραβατικών Ατόμων ή Νεαρών Ατόμων που βρίσκονται σε κοινωνικό κίνδυνο και Πρόγραμμα Επιχορήγησης 50 θέσεων Εργονομικής Διευθέτησης του χώρου εργασίας για Άτομα με Αναπηρίες (ΑμεΑ)» (Β΄ 2963).
105226/Δ2/2020
Διδασκαλία ξένης γλώσσας στο Γενικό Λύκειο.