×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΑ/ΣΤΕ/1030/2008

Τύπος: Δικαστικές Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3669/2008

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ: (...) Υπό τα δεδομένα αυτά, εφ΄ όσον πράγματι οι αιτιάσεις της προσφυγής είναι ίδιες με εκείνες της προηγουμένως απορριφθείσης ενστάσεως, η απορριπτική της προσφυγής (112/12.9.2005) απόφαση της Δ.Ε. υιοθετεί κατ΄ ουσίαν την αιτιολογία που περιέχεται, ως προς καθεμία από τις αιτιάσεις της ενστάσεως, στην απορριπτική αυτής (107/25.8.2005) απόφαση της ίδιας Επιτροπής, η οποία πρέπει να θεωρηθεί ενσωματωθείσα στην 112/12.9.2005 απόφαση αυτής. Εν όψει τούτων, δεν πιθανολογείται σοβαρά ως βάσιμος ο ισχυρισμός της αιτούσης περί μη νομίμου αιτιολογίας της 112/12.9.2005 της αποφάσεως της Δ.Ε.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/79/2008

Συνέπειες ενστάσεως υποψηφίου αναδόχου μελέτης έργου Ο.Τ.Α., ενώπιον της προϊσταμένης αρχής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Επί της ενστάσεως υποψηφίου αναδόχου μελέτης έργου Ο.Τ.Α. αποφαίνεται το Δημοτικό ή Κοινοτικό Συμβούλιο του Ο.Τ.Α. είτε εκδίδον ρητή πράξη είτε σιωπηρή, μη εκδίδον απόφαση επί της ενστάσεως. Σε κάθε περίπτωση, εάν κατά των παραπάνω πράξεων ασκηθεί προσφυγή ενώπιον του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, οφείλει αυτός να αποφανθεί επί της προσφυγής.


ΝΣΚ/56/2008

Δημόσιοι υπάλληλοι – Ποινή οριστικής παύσεως – Άσκηση ενστάσεως – Προθεσμία – Αναστολή εκτελέσεως της αποφάσεως του υπηρεσιακού συμβουλίου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η απόφαση του υπηρεσιακού συμβουλίου, με την οποία επιβλήθηκε σε μόνιμο πολιτικό υπάλληλο η ποινή της οριστικής παύσεως, δεν είναι άμεσα εκτελεστή, αν ο τιμωρηθείς άσκησε κατ αυτής εμπροθέσμως ένσταση ενώπιον του δευτεροβαθμίου πειθαρχικού συμβουλίου, διότι η άσκηση της ενστάσεως συνεπάγεται αναστολή εκτελέσεως της πειθαρχικής ποινής της οριστικής παύσεως, η οποία, αν απορριφθεί η ένσταση και επιβληθεί η ίδια ποινή, καθίσταται εκτελεστή με την άπρακτη πάροδο της προθεσμίας για την άσκηση προσφυγής ενώπιον του ΣτΕ και, σε περίπτωση ασκήσεως προσφυγής, από και διά της εκδόσεως της αποφάσεως του ΣτΕ, αν δι αυτής κριθεί επιβλητέα άλλη ποινή, επί απορρίψεως δε της προσφυγής η λύση της υπαλληλικής σχέσεως επέρχεται αυτοδικαίως από τη δημοσίευση της αποφάσεως του ΣτΕ, με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 142 παρ.5 του κυρωθέντος με το Ν 3528/2007 Κώδικα. (πλειοψ.)


ΕΑΔΗΣΥ/351/2023

Με την δεύτερη προδικαστική προσφυγή επιδιώκεται ν’ ακυρωθεί η Απόφαση 932/2022 της 55ης/27.12.2022 τακτικής συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής Δήμου ... κατά το τμήμα αυτής, που αφορά στην, ενσωματωθείσα σ’ αυτήν, απόφαση με αρ... της 50ης/22.11.2022 τακτικής συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής Δήμου ..., ως προς τους λόγους αποκλεισμού της συμμετοχής της πρώτης προσφεύγουσας ως και η ενσωματωθείσα με αρ..., προκειμένου να συμπληρωθεί με το σύνολο των λόγων, που καθιστούν αποκλειστέα της προσφορά της.


ΕΑΔΗΣΥ/980/2023

Με την δεύτερη προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται ν’ ακυρωθεί η υπ’ αριθμ. 110/2023 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου ... κατά το τμήμα αυτής, που αφορά στην ενσωματωθείσα σ’ αυτήν, υπ’ αριθμ. 83/2023, απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου ..., ως προς τους λόγους αποκλεισμού της συμμετοχής της εταιρείας «... ΕΠΕ», ως και αυτή ταύτη η ενσωματωθείσα, υπ’ αριθμ. 83/2023, απόφαση, προκειμένου να συμπληρωθεί με το σύνολο των λόγων που καθιστούν αποκλειστέα της προσφορά της ως άνω εταιρείας. 


ΕΑΔΗΣΥ/1285/2023

Με την πρώτη προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται ν’ ακυρωθούν η υπ’ αριθμ. 112/11-7-2023 απόφαση της «…», δυνάμει της οποίας, κατόπιν έγκρισης του υπ’ αριθμ. 3/2023 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Αποτελεσμάτων του διαγωνισμού, αποφασίσθηκε η κατακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού στην εταιρεία «...», αντί τιμήματος ύψους 558.778,00€, χωρίς ΦΠΑ, και η ενσωματωθείσα σ’ αυτήν, υπ’ αριθμ. 94/21-6-2023, απόφαση της «…», δυνάμει της οποίας, κατόπιν έγκρισης των υπ’ αριθμ. 1/2023 και 2/2023 Πρακτικών της Επιτροπής του Διαγωνισμού, αποφασίσθηκε η απόρριψη της προσφοράς της


ΝΣΚ/232/2004

Μίσθωση για στέγαση Δημόσιας Υπηρεσίας. Επιτροπή Στέγασης. Ένσταση ενώπιον αυτής. Αρμοδιότητα. Εγκρίνον όργανο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Επιτροπή Στέγασης έχει αποφασιστική αρμοδιότητα να αποφανθεί επί της υποβληθείσης ενστάσεως σχετικά με τη νομιμότητα διακήρυξης για στέγαση Δημόσιας Υπηρεσίας, την σχετική δε κρίση της διατυπώνει με απόφαση. Το αρμόδιο για την έγκριση των πρακτικών της δημοπρασίας όργανο, στα πλαίσια του διενεργούμενου από αυτό ελέγχου νομιμότητας, ελέγχοντας και τη νομιμότητα της απόφασης της Επιτροπής Στέγασης σχετικά με την κρίση αυτής επί της υποβληθείσης ενστάσεως, δύναται με αιτιολογημένη κρίση του να αποφασίσει διαφορετικά.


ΕΑΔΗΣΥ/259/2022

Με την ως άνω απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Λάρισας κρίθηκε ότι: «[...]Επειδή, κατόπιν τούτων, η υπό κρίση αίτηση πρέπει να γίνει δεκτή, να απορριφθεί η παρέμβαση και να ακυρωθεί η 1579/2021 απόφαση της ΑΕΠΠ με την οποία κρίθηκε βάσιμη η προβληθείσα με τη με ΓΑΚ 1618/12-8- 2021προδικαστική προσφυγή τρίτη αιτίαση κατά της 140/2021απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Αναθέτουσας Αρχής και απορρίφθηκαν ως αλυσιτελείς οι λοιπές δύο αιτιάσεις της ως άνω προδικαστικής προσφυγής κατά της ίδιας απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Αναθέτουσας Αρχής. Περαιτέρω, πρέπει να αναπεμφθεί η υπόθεση στην ΑΕΠΠ προκειμένου να αποφανθεί και για τις δυο παραπάνω αιτιάσεις της με ΓΑΚ 1618/12-8-2021προδικαστικής προσφυγής (ΣτΕ 592/2020, 1194/2021), που καθίσταται εκ νέου εκκρεμής»


ΝΣΚ/59/2014

Νομιμότητα ή μη της απόφασης 20241/3-10-2013 της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής του Π.Α.Α., Μονάδα Β3 του Διοικητικού Τομέα Κοινοτικών Πόρων και Υποδομών του YπAAT, για τη μη έγκριση υπογραφής σύμβασης αναδόχου για το έργο «ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ Δ.Ε. ΑΠΟΛΛΩΝΙΩΝ» – Υποβολή προσφυγής από το Δήμο Λευκάδας.α) Η απόφαση 20241/3-10-2013 της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής του Π.Α.Α., Μονάδα Β3 του Διοικητικού Τομέα Κοινοτικών Πόρων και Υποδομών του ΥπΑΑΤ, για τη μη έγκριση υπογραφής σύμβασης αναδόχου για το έργο «ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ Δ.Ε. ΑΠΟΛΛΩΝΙΩΝ» του Μέτρου 322 του «Π.Α.Α. 2007-2013», στηριζόμενη και στις παραδοχές της 272/2013 γνωμοδότησης ΝΣΚ, δεν πάσχει και είναι νόμιμη, εφόσον η Υπηρεσία, κατά την ουσιαστική της κρίση, θεωρεί ότι λόγω της μη πλήρους τήρησης της προϋπόθεσης δημοσιότητας, δεν αναπτύχθηκε επαρκής ανταγωνισμός (δεν αποδείχθηκε ο ακριβής αριθμός των εργοληπτικών επιχειρήσεων που παρέλαβαν τα Τεύχη Δημοπράτησης του έργου, ενώ στον Διαγωνισμό τελικά συμμετείχαν 5 εργοληπτικές επιχειρήσεις), η δε χορηγηθείσα έκπτωση 6% είναι μικρή, και β) η προσφυγή-αίτηση θεραπείας του Δήμου Λευκάδας κατά της ως άνω απόφασης είναι μεν παραδεκτή, η βασιμότητά της όμως θα κριθεί από το αρμόδιο όργανο με βάση και τις πιο πάνω παραδοχές.

ΝΣΚ/192/2008

Δέσμευση της Διοίκησης από το δεδικασμένο που απορρέει από απορριπτική απόφαση ΣτΕ ακυρωτικής διαδικασίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Δημόσια Διοίκηση δεν μπορεί να προβαίνει σε ενέργειες που έρχονται σε αντίθεση με προηγούμενες πράξεις της που εξεδόθησαν σε συμμόρφωση προς την υπ’ αριθμ. 2468/2002 απόφαση του ΣτΕ κατά παράβαση των υπ’ αυτής κριθέντων (δεδικασμένο).


ΕΑΔΗΣΥ/1713/2023

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα ζητά να ακυρωθεί η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου *** με αριθμό ***/2023 και η ενσωματωθείσα σε αυτήν απόφαση με αριθμό ***/2023, κατά το μέρος αυτής με το οποίο έγινε δεκτή η προσφορά της εταιρείας «Γ*** Κ*** ΤΥΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε.» και αποφασίστηκε η ανάδειξή της ως οριστικής αναδόχου του διαγωνισμού για τα Τμήματα 1, 3 και 6.