×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΑΔΗΣΥ/1361/2023

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητεί, ως προς την Διακήρυξη υπ’ αρ. …/2023, να ακυρωθούν α) ο όρος 2.2.7 που αναφέρει: «Οι οικονομικοί φορείς για την παρούσα διαδικασία σύναψης σύμβασης οφείλουν να συμμορφώνονται με τα ισχύοντας διεθνή ή και ευρωπαϊκά ή/και εθνικά πρότυπα (ISO, EN, EΛΟΤ κλπ), να πληρούν όλες τις απαιτήσεις που προβλέπονται στο άρθρο 82 παρ. 1 του ν. 4412/16 καθώς και στο Παράρτημα Ι Τεχνικές Προδιαγραφές και να διαθέτουν πιστοποιητικά διασφάλισης ποιότητας, τα οποία έχουν εκδοθεί από ανεξάρτητους διαπιστευμένους οργανισμούς», β) ο όρος του παραρτήματος II Τεχνικές προδιαγραφές στη σελίδα 48 της Διακήρυξης που αναφέρει «Τυχόν τροποποιήσεις ή άλλες ενέργειες που θα απαιτηθούν, προκειμένου ο Ανάδοχος που θα προκύψει να μπορεί να τροφοδοτεί τον υφιστάμενο μετρητή του νοσοκομείου, πρέπει υποχρεωτικά να αναφέρονται στην υποβληθείσα τεχνική προσφορά και όλες οι απαιτούμενες ενέργειες να περιγράφονται αναλυτικά. Το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των παραπάνω εργασιών θα πρέπει επίσης να υποβληθεί στην τεχνική προσφορά των συμμετεχόντων υποχρεωτικά.Τυχόν εξουσιοδοτήσεις, λοιπές νόμιμες ενέργειες ή άλλα που θα πρέπει να έχουν προηγηθεί στην περίπτωση αλλαγής παρόχου, θα πρέπει να απαριθμούνται αναλυτικά στην τεχνική προσφορά των συμμετεχόντων», γ) ο όρος του Παραρτήματος II Τεχνικές προδιαγραφές στη σελίδα 61 της Διακήρυξης που αναφέρει: «Απαιτείται η προσκόμιση όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών από τα οποία θα προκύπτει πως η κάθε συμμετέχουσα εταιρεία θα μπορεί να καλύψει τις καταγεγραμμένες ανάγκες του Νοσοκομείου σε κατανάλωση Φυσικού Αερίου προκειμένου να διασφαλίζεται η επάρκεια κατανάλωσης του ιδρύματος» και δ) ο όρος του Παραρτήματος II Τεχνικές προδιαγραφές στη σελίδα 60-61 της Διακήρυξης που αναφέρει: «Ο Ανάδοχος που θα προκύψει από τη διαγωνιστική διαδικασία θα πρέπει να φέρει τις από την κείμενη νομοθεσία προαπαιτούμενες: Α) Άδεια διανομής φυσικού αερίου (του ιδίου ή συνεργαζόμενου φορέα) Β) Άδεια προμήθειας φυσικού αερίου Γ) Άδεια μεταπώλησης φυσικού αερίου (του ιδίου ή συνεργαζόμενου φορέα)».


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/35/2020

Αν η ένταξη υπόγειου φυσικού χώρου που μετατρέπεται σε χώρο αποθήκευσης φυσικού αερίου στο Εθνικό Σύστημα Φυσικού Αερίου (ΕΣΦΑ) ή σε Ανεξάρτητο Σύστημα Φυσικού Αερίου (AΣΦΑ), ευρίσκεται εντός των ορίων της χορηγηθείσας, με το άρθρο 93 του ν. 4001/2011, εξουσιοδότησης για την έκδοση κοινής υπουργικής απόφασης.(...)Η ένταξη υπόγειου φυσικού χώρου που μετατρέπεται σε χώρο αποθήκευσης φυσικού αερίου στο ΕΣΦΑ ή σε ΑΣΦΑ, δεν εμπίπτει στο πλαίσιο της νομοθετικής εξουσιοδότησης που χορηγείται βάσει του τρίτου εδαφίου του άρθρου 93 του ν. 4001/2011. Δεδομένου όμως ότι η, κατά τα ανωτέρω παρασχεθείσα νομοθετική εξουσιοδότηση περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και τον καθορισμό με την έκδοση κ.υ.α. των προϋποθέσεων για την ανάπτυξη του υπόγειου φυσικού χώρου ως χώρου αποθήκευσης φυσικού αερίου, βασική παράμετρο της οποίας αποτελεί ο τρόπος ανάπτυξής του, θα πρέπει να περιλαμβάνεται στην κ.υ.α. και η πρόβλεψη αν ο υπόγειος φυσικός χώρος τον οποίο αφορά η παραχώρηση, θα αναπτυχθεί ως τμήμα του ΕΣΦΑ ή αυτόνομα υπό τη μορφή ΑΣΦΑ (ομόφωνα).


ΕΑΔΗΣΥ/892/2023

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της Διακήρυξης της Αναθέτουσας Αρχής με αριθμό 20/2023 στο μέτρο που σε αυτήν περιλαμβάνεται ο όρος 3 της Προσθήκης 1 στο Παράρτημα Ι με τίτλο «Τεχνικές Προδιαγραφές των προς Προμήθεια Υλικών», άλλως να τροποποιηθεί ο παραπάνω όρος προκειμένου να εξαλειφθεί η απαίτηση, κατά την οποία η ζητούμενη συσκευή θα πρέπει να διαθέτει «μήκος από 270cm έως 320cm» και να επαναδιατυπωθεί ο όρος ως εξής: «να διαθέτει μήκος από 230cm έως 320cm».


Ε-29/2025

Τροποποίηση του Κώδικα Διαχείρισης του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου που αφορά στην αγορά Αερίου Λειτουργίας για το ΕΣΜΦΑ μέσω του Βάθρου Εμπορίας Φυσικού Αερίου, την εισαγωγή Λογαριασμού Επιχειρησιακής Εξισορρόπησης ΥΦΑ και την εισαγωγή στο Βάθρο Εμπορίας Φυσικού Αερίου νέας κατηγορίας Συμμετέχοντος.


Φ 14/02/184780/899/2017

Προκήρυξη της Δράσης «Αντικατάσταση συστημάτων θέρμανσης πετρελαίου με συστήματα φυσικού αερίου σε κατοικίες» που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.


ΥΠΕΝ/ΕΣΠΑΕΝ/18389/316/2023

Προκήρυξη της Δράσης «Αντικατάσταση συστημάτων θέρμανσης με συστήματα φυσικού αερίου στον Δήμο Φλώρινας» που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.


ΥΠΕΝ/ΕΣΠΑΕΝ/18394/317/2023

Προκήρυξη της Δράσης «Αντικατάσταση συστημάτων θέρμανσης με συστήματα φυσικού αερίου στην Τρίπολη και στην Κόρινθο» που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.


ΥΠΕΝ/ΕΣΠΑΕΝ/93856/739/2020

Προκήρυξη 2ου κύκλου της Δράσης «Αντικατάσταση συστημάτων θέρμανσης πετρελαίου με συστήματα φυσικού αερίου σε κατοικίες» που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.


727/2020

Τροποποίηση διατάξεων του Κώδικα Διαχείρισης Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου που αφορούν στη χρήση της Εγκατάστασης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου στη Ρεβυθούσα.


ΥΠΕΝ/ΕΣΠΑΕΝ/9683/112/2021

Προκήρυξη της Δράσης «Αντικατάσταση συστημάτων θέρμανσης πετρελαίου με συστήματα φυσικού αερίου σε κατοικίες στην Περιφέρεια Θεσσαλίας» που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.


ΝΣΚ/41/2007

Ασφάλιση στρατιωτικών εγκαταστάσεων του Ελλ. Δημοσίου, ως μεγάλου καταναλωτή φυσικού αερίου για την έναντι τρίτων αστική ευθύνη.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Το Ελληνικό Δημόσιο (ΥΠΕΘΑ-Στρατιωτικές Εγκαταστάσεις) υπάγεται, ως μεγάλος καταναλωτής φυσικού αερίου, στις διατάξεις του Ν 2364/1995 για την υποχρεωτική ασφάλιση των εγκαταστάσεών του, στις οποίες χρησιμοποιείται φυσικό αέριο, της έναντι τρίτων αστικής ευθύνης του για τυχόν ζημίες που θα προκληθούν από τη λειτουργία τους, β) το ασφαλιστήριο συμβόλαιο δεν απαιτείται να κατατεθεί στις Εταιρείες Παροχής Αερίου (ΕΠΑ), γ) απαιτείται να ασφαλίζεται το σύνολο των εγκαταστάσεων του καταναλωτή, οι οποίες τροφοδοτούνται με φυσικό αέριο από ενιαία παροχή δυνάμει της ίδιας συμβάσεως παροχής-χρήσεως και εφόσον, βεβαίως, η κατανάλωση (από την παροχή αυτή) υπερβαίνει ετησίως όγκο αερίου μεγαλύτερο του αντιστοίχου των 100 γιγαβατωρών Ανώτερης Θερμογόνου Δυνάμεως.