ΕΣ/ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΜΗΜΑ/147/2024
Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου
Με την υπό κρίση έφεση, για την οποία έχει κατατεθεί παράβολο (βλ. το 627868564954 0508 0002 e-παράβολο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων), όπως οι λόγοι αυτής αναπτύσσονται με το από 13.11.2023 νομίμως κατατεθέν υπόμνημα, ζητείται να ακυρωθεί, άλλως να τροποποιηθεί η 7/31.3.2017 πράξη του Επιτρόπου της Υπηρεσίας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στον Νομό Δωδεκανήσου, κατά το μέρος που με αυτήν καταλογίστηκε υπέρ του Δήμου Πάτμου ο εκκαλών, με την ιδιότητα του μέλους του Δημοτικού Συμβουλίου του ίδιου Δήμου κατά τον κρίσιμο χρόνο, εις ολόκληρον με τα λοιπά αναφερόμενα στην πράξη αυτήν πρόσωπα, με το συνολικό ποσό των 173.237,10 ευρώ, που φέρεται ότι αντιστοιχεί σε ισόποσο έλλειμμα που προκλήθηκε στη διαχείριση οικονομικού έτους 2001 του ως άνω Δήμου.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕΣ/ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΜΗΜΑ/77/2024
Με την υπό κρίση έφεση, η οποία επανεισάγεται νόμιμα για συζήτηση ύστερα από την εκτέλεση όσων διατάχθηκαν με την 643/2023 απόφαση του παρόντος Τμήματος και για την οποία έχει κατατεθεί το 627854603954 0508 0083 ηλεκτρονικό παράβολο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και το από 13.11.2023 υπόμνημα, που κατατέθηκε νόμιμα αυθημερόν στη Γραμματεία του Δικαστηρίου, ζητείται α) να ακυρωθεί, άλλως να τροποποιηθεί η 6/29.3.2017 πράξη του Επιτρόπου της Υπηρεσίας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στον Νομό Δωδεκανήσου, κατά το μέρος που με αυτήν καταλογίστηκε υπέρ του Δήμου Πάτμου ο εκκαλών, μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου Πάτμου κατά τον κρίσιμο χρόνο, σε ολόκληρο με τα λοιπά αναφερόμενα στην πράξη αυτήν πρόσωπα, με το ποσό των 133.187,17 ευρώ, που φέρεται ότι αντιστοιχεί σε έλλειμμα που προκλήθηκε από υπαίτια διαχειριστική συμπεριφορά του στη διαχείριση του οικονομικού έτους 2000 του υπέρ ου ο καταλογισμός Δήμου και β) να καταδικαστούν οι αντίδικοι στη δικαστική δαπάνη του εκκαλούντος.
Π.Δ.203/2001
Μεταφορά αρμοδιοτήτων του Λιμενικού Ταμείου Δωδεκανήσου στους Δήμους Πάτμου, Λέρου, Λειψών και στην Κοινότητα Αγαθονησίου.
ΕΣ/ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΜΗΜΑ/1396/2024
Με την υπό κρίση έφεση, για την άσκηση της οποίας έχει καταβληθεί το νόμιμο παράβολο (βλ. το 666326201954 1002 0036 ηλεκτρονικό παράβολο), όπως οι λόγοι αυτής αναπτύσσονται με το από 8.4.2024 νομίμως κατατεθέν υπόμνημα, ζητείται παραδεκτώς η ακύρωση της 2/8.3.2021 Πράξης του Β΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, κατά το μέρος που καταλογίστηκε με αυτήν, υπέρ του Δήμου Αθηναίων, ο εκκαλών, υπό την ιδιότητα του μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της Δημοτικής Επιχείρησης Ραδιοφωνίας του Δήμου Αθηναίων (Δ.Ε.Ρ.Α.), αλληλεγγύως και εις ολόκληρον με τα αναφερόμενα στην Πράξη αυτή πρόσωπα, με το ποσό των 1.456,42 ευρώ, το οποίο αντιστοιχεί σε ισόποσο έλλειμμα που φέρεται ότι προκάλεσε, κατά το οικονομικό έτος 2010, στην ως άνω δημοτική διαχείριση, ως εκ της συμμετοχής του στη 1/119/28.9.2010 απόφαση του Δ.Σ. της Δ.Ε.Ρ.Α., με την οποία εγκρίθηκε η πραγματοποίηση μη νόμιμης δαπάνης.
Γ1α/Γ.Π.οικ.30525/2020
Σύσταση Περιφερειακού Ιατρείου (Π.Ι.) στη Δημοτική Ενότητα Αρκιών Δωδεκανήσου, ως αποκεντρωμένης μονάδας του Κέντρου Υγείας Πάτμου, αρμοδιότητας της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πειραιώς και Αιγαίου.
ΕΣ/ΤΜΗΜΑ V/1070/2024
Με την υπό κρίση έφεση, όπως οι λόγοι αυτής αναπτύσσονται με το από 10.3.2020 νομίμως κατατεθέν υπόμνημα, ζητείται η ακύρωση της α) 1/28.6.2017 πράξης του Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Υπουργείο Υγείας, με την οποία καταλογίστηκε εις βάρος του εκκαλούντος, πρώην Προξένου της Ελλάδας στη Ζυρίχη της Ελβετίας, ως β΄ υπολόγου του 28162/1996 χρηματικού εντάλματος προπληρωμής το συνολικό ποσό των 70.292,28 ευρώ (ισόποσο ποσό 23.952.096 δραχμών), το οποίο αναλύεται σε κεφάλαιο 23.430,76 ευρώ (ισόποσο ποσό 7.984.032 δραχμών), και προσαυξήσεις 46.861,52 ευρώ (ισόποσο ποσό 15.968.064 δραχμών), λόγω μη υποβολής δικαιολογητικών απόδοσης λογαριασμού για τη διαχείριση του προϊόντος του ανωτέρω Χ.Ε.Π. και β) κάθε άλλης συναφούς πράξης της Διοίκησης. Η έφεση αυτή κατά το μέρος που στρέφεται κατά κάθε άλλης συναφούς εκτελεστής διοικητικής πράξης, η οποία δεν προσδιορίζεται ειδικώς, πρέπει να απορριφθεί ως αόριστη και ανεπίδεκτη δικαστικής εκτίμησης. Κατά τα λοιπά η ένδικη έφεση, για την οποία καταβλήθηκε το νόμιμο παράβολο (βλ. το υπ’ αριθμ. 328477669950 0508 0097 e-παράβολο) έχει ασκηθεί εμπρόθεσμα και νομότυπα και επομένως είναι τυπικά δεκτή και πρέπει να ερευνηθεί περαιτέρω ως προς την ουσιαστική της βασιμότητα
ΕΣ/ΤΜ.6/640/2016
Προμήθεια και Εγκατάσταση Εξοπλισμού: Ζητείται η ανάκληση της 2/2016 πράξης της Αναπληρώτριας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό. Κατόπιν αυτών, το Τμήμα κρίνει ότι πρέπει να γίνουν δεκτές οι συνεξεταζόμενες αιτήσεις, να επιστραφεί το κατατεθέν παράβολο στην αιτούσα ..... ΑΕ, να ανακληθεί η 2/2016 πράξη της Αναπληρώτριας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό ..... και να επιτραπεί η υπογραφή του υποβληθέντος για έλεγχο σχεδίου σύμβασης μεταξύ των ως άνω αιτούντων, με αντικείμενο την «Προμήθεια και Εγκατάσταση Εξοπλισμού Παιδικών Χαρών Δήμου .....», συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 337.364,40 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Ανακαλεί τη 2/2016 πράξη της Αναπληρώτριας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό
ΕΣ/ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΜΗΜΑ/285/2024
Με την υπό κρίση έφεση, για την άσκηση της οποίας έχει καταβληθεί το νόμιμο παράβολο (βλ. το 571602436953 0911 0068 ηλεκτρονικό παράβολο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης) και όπως οι λόγοι αυτής αναπτύσσονται με το από 14.3.2023 νομίμως κατατεθέν υπόμνημα, ζητείται η ακύρωση της 4/25.2.2020 πράξης της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στην Υπηρεσία Επιτρόπου Ο.Τ.Α. V στο Δήμο Ηλιούπολης. Με την πράξη αυτή καταλογίστηκε σε βάρος του εκκαλούντος, τέως Δημάρχου του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης, ποσό 10.450,00 ευρώ στο πλαίσιο άσκησης ειδικού κατά προτεραιότητα κατασταλτικού ελέγχου του άρθρου 175 παρ. 3 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (κυρωθέντος με το άρθρο πρώτο του ν. 3463/2006, Α΄ 114), επί των 2322 και 2723, οικονομικού έτους 2011, χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής του ως άνω Δήμου.
ΕΣ/ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΜΗΜΑ/1489/2024
Με την υπό κρίση έφεση, για την άσκηση της οποίας έχει καταβληθεί το νόμιμο παράβολο (βλ. το 658113293954 0903 0010 ηλεκτρονικό παράβολο), όπως οι λόγοι αυτής αναπτύσσονται με το από 15.3.2024 νομίμως κατατεθέν υπόμνημα, ζητείται παραδεκτώς η ακύρωση της 37/2022 Πράξης του Β΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, κατά το μέρος που καταλογίστηκε με αυτήν, υπέρ του Δήμου Αθηναίων, ο εκκαλών, υπό την ιδιότητα του μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ.) της Δημοτικής Επιχείρησης Ραδιοφωνίας του Δήμου Αθηναίων (Δ.Ε.Ρ.Α.), αλληλεγγύως και εις ολόκληρον με τα αναφερόμενα στην Πράξη αυτή πρόσωπα, με το συνολικό ποσό των 100.643,50 ευρώ, λόγω ελλείμματος που φέρεται ότι προκάλεσε, κατά το οικονομικό έτος 2012, στην ως άνω δημοτική διαχείριση, ως εκ της συμμετοχής του στη λήψη αποφάσεων με τις οποίες εγκρίθηκε η πραγματοποίηση μη νόμιμων δαπανών.
ΕΣ/ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΜΗΜΑ/1249/2024
Με την υπό κρίση έφεση, για την άσκηση της οποίας έχει καταβληθεί το προσήκον παράβολο (βλ. το με κωδικό πληρωμής 33104760795007100061 e-παράβολο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων), σύμφωνα με τις εφαρμοστέες ως εκ του χρόνου άσκησης αυτής, διατάξεις του άρθρου 73 παρ.3 περ.δ΄ του ν.4129/2013, ζητείται η ακύρωση της 2/23.1.2020 πράξης της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στην Περιφερειακή Ενότητα Έβρου. Με την Πράξη αυτή καταλογίστηκε ο εκκαλών, πρώην Πρόεδρος του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου (ν.π.δ.δ.) με την επωνυμία «Κέντρο Πολιτισμού, Αθλητισμού, Παιδείας, Νεολαίας και Περιβάλλοντος Δήμου Διδυμότειχου «(δ.τ. ΕΥΓΕΝΙΔΕΙΟ ) - βλ. την 69/28.2.2011 απόφαση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Διδυμοτείχου περί σύστασης αυτού, ΦΕΚ Β΄ 1140/3.6.2011», με το συνολικό ποσό των 19.895,40 ευρώ, υπέρ του νομικού αυτού προσώπου, μετά τη διενέργεια ειδικού κατά προτεραιότητα κατασταλτικού ελέγχου, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 175 παρ.3 του ν.3463/2006.
ΕλΣυν/Τμ.6/3367/2011
Ανάκληση της 34/2011 Πράξεως του Αναπληρωτή Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στην Υπηρεσία Επιτρόπου Νομού…., με την οποία κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου συμβάσεως υλοποιήσεως διετούς προγράμματος δράσεως μεταξύ του Δήμου…. και της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας με την επωνυμίαΜε τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Τμήμα άγεται στην κρίση ότι ο ισχυρισμός αυτός είναι βάσιμος καθόσον οι αστικές κερδοσκοπικές εταιρείες μπορεί να παρατείνουν τη λειτουργία τους εφόσον διαχειρίζονται ευρωπαϊκά προγράμματα, πλην όμως αλυσιτελώς προβάλλεται εν προκειμένω καθόσον δεν προβλέπεται χρηματοδότηση αστικής εταιρείας μέσω καταρτίσεως διετούς προγραμμάτος, αλλά οφείλεται κατ’ έτος σε αυτήν, η εισφορά του Δήμου, η οποία, σύμφωνα με τη συστατική πράξη της Αστικής μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας Κοινωνικής Φροντίδας και Ανάπτυξης Δήμου…., αποσκοπεί στην κάλυψη των λειτουργικών της εξόδων