×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/ΟΛΟΜ/3/2005

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: εσ/ολομ/3/2005

Στην έννοια «των ακαθάριστων μηνιαίων αποδοχών» των άρθρων 14 του ν. 2703/1999 και 34 παρ. 4 του ν. 2768/1999 περιλαμβάνονται και οι πρόσθετες μηνιαίες αμοιβές των οικείων υπαλλήλων από συμμετοχή τους σε συμβούλια ή επιτροπές και β) κατά την ερμηνεία του όρου «ακαθάριστες μηνιαίες αποδοχές» των προαναφερομένων άρθρων δεν μπορούν να τύχουν εφαρμογής οι διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 2303/1995.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/76/2011

Μισθολογικό καθεστώς προσωπικού Ο.Σ.Κ. Α.Ε.1) Το μισθολογικό καθεστώς των υπαλλήλων του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων, που υπηρετούσαν σ αυτόν κατά τον χρόνο μετατροπής του Οργανισμού σε ανώνυμη εταιρεία, διέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 7 παρ.7α του Ν 2703/1999. 2) Οι υπηρετούντες στον ανωτέρω Οργανισμό δικηγόροι με σχέση έμμισθης εντολής διέπονται ομοίως από τις διατάξεις του άρθρου 7 παρ.7α του Ν 2703/1999.  

ΝΣΚ/90/2010

Χορήγηση ή μη, στους υπαλλήλους ελεγκτές - φαρμακοποιούς της Κεντρικής και Περιφερειακής Διεύθυνσης της ΥΠ.Ε.Δ.Υ.Φ.Κ.Α., επιδόματος φαρμακευτικής αντίληψης του άρθρου 13 παρ.2 περ.γ’ του Ν 2703/1999.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι φαρμακοποιοί - ελεγκτές της Κεντρικής και Περιφερειακής Διεύθυνσης της Υπηρεσίας Ελέγχου Δαπανών Υγείας Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης (ΥΠ.Ε.Δ.Υ.Φ.Κ.Α.) δεν ανήκουν στην κατηγορία των κλινικών-φαρμακοποιών του Ε.Σ.Υ. του άρθρου 13 παρ.2 περ.γ’ του Ν 2703/1999 και του άρθρου 43 του Ν 2972/2001, που αφορά στους φαρμακοποιούς του Ο.Γ.Α. και των ασφαλιστικών ταμείων που εποπτεύονται από την Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων, όπως ορίσθηκε περιοριστικά και για ειδικό σκοπό στον ανωτέρω νόμο, και επομένως δεν δικαιούνται του σχετικού επιδόματος.


ΝΣΚ/344/2009

Ιατροί Ε.Σ.Υ. Ανώτατο όριο συνολικών μηνιαίων αποδοχών της οργανικής τους θέσης και των πρόσθετων αμοιβών τους. Αντιστοιχία με τις μηνιαίες αποδοχές Αεροπαγίτη με 29 χρόνια υπηρεσίας. Εφαρμοστέες διατάξεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ως μηνιαίες αποδοχές που αντιστοιχούν σε Αεροπαγίτη με 29 χρόνια υπηρεσίας κατά την εφαρμογή του δεύτερου εδαφίου της παρ. 9 του άρθρ. 45 του Ν 3205/2003, νοούνται σύμφωνα με την παρ. 12 του άρθρ. 57 του Ν 3691/2008, οι αποδοχές αυτές όπως είχαν διαμορφωθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του Ν 3670/2008 και όχι όπως αυτές διαμορφώνονται μετά την ισχύ του Ν 3691/2008.


ΝΣΚ/306/2002

Δικαστικοί λειτουργοί. Συμμετοχή στα συμβούλια και τις επιτροπές των άρθρων 8, 14, 63, 64 και 73 του Ν 998/79.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η, ως άνω, συμμετοχή είναι επιτρεπτή στα συμβούλια και στις επιτροπές των άρθρων: 8, 14, 63 και 73 του Ν 998/79 και μη επιτρεπτή στην επιτροπή του άρθρου 64 του Ν 998/79. (πλειοψ.)


ΕΣ/Τ1/152/2003

Η εντελλόμενη δαπάνη, κατά το μέρος που αφορά στην καταβολή αμοιβής 733,68 ευρώ στον Πρόεδρο της εν λόγω επιτροπής, δεν είναι νόμιμη, καθόσον οι συνολικές αποδοχές του συγκεκριμένου υπαλλήλου, μαζί με την επίμαχη αμοιβή, υπερβαίνουν το ανώτατο όριο αποδοχών που τίθεται με το άρθρο 34 παρ. 4 του ν. 2768/1999.


ΝΣΚ/207/2009

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο – Καταβολή αποδοχών Γενικού Γραμματέα Υπουργείου στον Πρόεδρο – Ανώτατο όριο αποδοχών της παρ. 4 του άρθρου 34 του Ν 2768/1999.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, που προϊσταται ανεξάρτητης δημόσιας υπηρεσίας, υπαγόμενης απευθείας στον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, με απόφαση του οποίου και διορίζεται, για τρία έτη, εμπίπτει ως δημόσιος λειτουργός, στον ανώτατο όριο της παρ. 4 του άρθρου 34 του Ν 2768/1999, που έχει θεσπιστεί για όλους τους υπαλλήλους και λειτουργούς του Δημοσίου, των Ο.Τ.Α. και των Ν.Π.Δ.Δ. και το οποίο προσδιορίζεται με βάση τις αποδοχές του Προέδρου του Αρείου Πάγου, που ίσχυαν μέχρι και την ισχύ του Ν 3670/2008. Προφανές είναι ότι οι ανωτέρω διατάξεις ισχύουν από την ημερομηνία που τέθηκαν σε ισχύ και όχι από την ημερομηνία που ερμηνεύονται από τα ανώτατα δικαστήρια.


ΝΣΚ/18/2024

Ερωτάται: α) Πώς διαμορφώνεται η υπηρεσιακή κατάσταση των μελών Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) των Α.Ε.Ι. ως προς το όριο των πρόσθετων αμοιβών από τη συμμετοχή τους σε έργα/προγράμματα των Ειδικών Λογαριασμών Κονδυλίων Έρευνας (Ε.Λ.Κ.Ε) των Α.Ε.Ι., τα οποία χρηματοδοτούνται αποκλειστικά από διεθνείς ή ιδιωτικούς πόρους και, συγκεκριμένα, εάν οι εν λόγω αμοιβές υπάγονται στο όριο αμοιβών του άρθρου 104 παρ. 2 του Συντάγματος. β) Σε περίπτωση αρνητικής απάντησης στο πρώτο ερώτημα και λαμβάνοντας υπόψη ότι οι πρόσθετες αυτές αμοιβές εξαιρούνται από το όριο αποδοχών της παραγράφου 1 του άρθρου 28 του ν. 4354/2015, σύμφωνα με το άρθρο 246 παρ. 3 του ν. 4957/2022, αν αυτές υπόκεινται σε κάποιο άλλο όριο αμοιβών, όπως το ύψος αμοιβής του Προέδρου του Αρείου Πάγου, κατά το άρθρο 14 του ν. 2703/1999, όπως αυτό ερμηνεύεται από το άρθρο 34 παρ. 4 του ν. 2768/1999 ή το όριο πρόσθετων αμοιβών κατά το άρθρο 15 του ν. 2703/1999.(..) α) Οι πρόσθετες αποδοχές - αμοιβές των μελών Ε.Ε.Π. και Ε.ΔΙ.Π. των Α.Ε.Ι. από τη συμμετοχή τους σε έργα/προγράμματα (ερευνητικά, αναπτυξιακά και εκπαιδευτικά) των Ε.Λ.Κ.Ε. του Α.Ε.Ι. στο οποίο υπηρετούν ή άλλου Α.Ε.Ι., που χρηματοδοτούνται αποκλειστικά από διεθνείς ή ιδιωτικούς πόρους, δεν υπόκεινται στο προβλεπόμενο από τη συνταγματική διάταξη του άρθρου 104 παρ.2 ανώτατο όριο αμοιβών (ομόφωνα). β) Οι πρόσθετες αυτές αποδοχές εξαιρούνται από το ανώτατο όριο του άρθρου 28 του ν. 4354/2015, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 246 του ν. 4957/2022, όπως η παράγραφος 3 του άρθρου αυτού τροποποιήθηκε με την παράγραφο 8 του άρθρου 30 του ν.5029/2023, οι οποίες δεν επιτρέπουν την εφαρμογή προγενέστερων διατάξεων που όριζαν διαφορετικά ή έθεταν άλλο όριο αμοιβών (ομόφωνα).



ΝΣΚ/451/2002

Αξιωματικοί Ενόπλων Δυνάμεων. Διοικητική αποκατάσταση. Συμπληρωματικό εφάπαξ βοήθημα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Αξιωματικός ΕΔ, ο οποίος διώχθηκε από το καθεστώς της δικτατορίας, στη συνέχεια αποκαταστάθηκε διοικητικά και προάχθηκε σε Αντιστράτηγο με βάση το άρθρο 29 Ν 2439/1996, δεν δικαιούται να λάβει από το ΤΑΣ συμπληρωματικό εφάπαξ βοήθημα, ούτε κατ εφαρμογή του Ν 2703/1999. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/132/2004

Δυνατότητα ανάκλησης ή μη, λόγω πλάνης, αίτησης - δήλωσης υπαλλήλου προς τη Διοίκηση περί επιλογής συγκεκριμένου ασφαλιστικού - συνταξιοδοτικού καθεστώτος.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η αρμόδια υπηρεσία δεν μπορεί να δεχθεί ανάκληση δήλωσης της παρ.3 του άρθρου 7 του Ν 2703/1999 περί υπαγωγής ασφαλισμένου στις διατάξεις της παρ.4 του ίδιου άρθρου.


ΠΟΛ 1093/2008

Παράταση προθεσμίας του χρόνου υποβολής του «Ειδικού Σημειώματος Περαίωσης Φ.Π.Α.» και της δήλωσης της διαφοράς των ακαθάριστων εσόδων στις λοιπές φορολογίες, που υποβάλλονται σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 13 έως και 17 του ν.3296/2004, για τους υποκείμενους αρμοδιότητας των Δ.Ο.Υ. των νομών Αχαΐας και Ηλείας.