×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/ΠΡΑΚΤΙΚΑ/ΤΜ.4/20η/2017/ΘΕΜΑ Α΄

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4412/2016/Α.32

Παροχή υπηρεσιών συντήρησης και επισκευής ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων:ζητείται παραδεκτώς η ανάκληση της 126/2017 πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο IV Τμήμα Το Τμήμα, μετά από συζήτηση μεταξύ των μελών του, δέχθηκε ομόφωνα την ως άνω εισήγηση της Συμβούλου Αγγελικής Πανουτσακοπούλου. Περαιτέρω, ενόψει της γενικότερης σημασίας του ζητήματος της αντίθεσης της διάταξης της παραγράφου 3 περ.  β΄ του άρθρου 96 του ν. 4486/2017 στο άρθρο 98 παρ. 1 εδ. α΄ του Συντάγματος και στις διατάξεις της οδηγίας 2014/24/ΕΕ, κρίνει ότι τούτο πρέπει να παραπεμφθεί στην Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου, προκειμένου να εκφέρει την κρίση της επ’ αυτού, σύμφωνα με το άρθρο 32 παρ. 6 του κυρωθέντος με το άρθρο πρώτο του ν. 4129/2013 (Α΄52) Κώδικα Νόμων για το Ελεγκτικό Συνέδριο, όπως η παρ. αυτή ισχύει μετά την τροποποίησή της με το άρθρο 41 παρ. 2 του ν.4489/2017 (Α΄ 140). Κατόπιν δε της εκφερθείσας από την Ολομέλεια κρίσης επί του ανωτέρω νομικού ζητήματος, το Τμήμα θα  αποφανθεί οριστικώς επί της παρούσας αίτησης ανάκλησης,  ορίζει δε ως εισηγήτρια, προς ανάπτυξη των απόψεών του ενώπιον της Ολομέλειας, τη Σύμβουλο Αγγελική Πανουτσακοπούλου.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΤΜ.4/ΠΡΑΚΤ.20ης Συν/14.11.2017

Παροχή υπηρεσιών συντήρησης και επισκευής ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων:..Το Τμήμα, μετά από συζήτηση μεταξύ των μελών του, δέχθηκε ομόφωνα την ως άνω εισήγηση της Συμβούλου Αγγελικής Πανουτσακοπούλου. Περαιτέρω, ενόψει της γενικότερης σημασίας του ζητήματος της αντίθεσης της διάταξης της παραγράφου 3 περ.  β΄ του άρθρου 96 του ν. 4486/2017 στο άρθρο 98 παρ. 1 εδ. α΄ του Συντάγματος και στις διατάξεις της οδηγίας 2014/24/ΕΕ, κρίνει ότι τούτο πρέπει να παραπεμφθεί στην Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου, προκειμένου να εκφέρει την κρίση της επ’ αυτού, σύμφωνα με το άρθρο 32 παρ. 6 του κυρωθέντος με το άρθρο πρώτο του ν. 4129/2013 (Α΄52) Κώδικα Νόμων για το Ελεγκτικό Συνέδριο, όπως η παρ. αυτή ισχύει μετά την τροποποίησή της με το άρθρο 41 παρ. 2 του ν.4489/2017 (Α΄ 140). Κατόπιν δε της εκφερθείσας από την Ολομέλεια κρίσης επί του ανωτέρω νομικού ζητήματος, το Τμήμα θα  αποφανθεί οριστικώς επί της παρούσας αίτησης ανάκλησης,  ορίζει δε ως εισηγήτρια, προς ανάπτυξη των απόψεών του ενώπιον της Ολομέλειας, τη Σύμβουλο Αγγελική Πανουτσακοπούλου. 


ΕΣ/ΠΡΑΚΤΙΚΑ//ΤΜ.4/4Η.27/2/2018

Παροχή υπηρεσιών συντήρησης των ψυγείων και καταψυκτών:Ενόψει της ως άνω διάταξης του άρθρου 96 παρ. 3 περ. β΄ του ν. 4486/2017, η οποία λαμβάνεται υπόψη αυτεπαγγέλτως και η οποία καταλαμβάνει την  υπό εξέταση υπόθεση και δοθέντος ότι, κατά τα γνωστά στο Τμήμα, με τα Πρακτικά της 20η/14.11.2017 Συνεδρίασής του (Θέμα Α΄) έχει παραπεμφθεί, σύμφωνα με το άρθρο 32 παρ. 6 του κυρωθέντος με το άρθρο πρώτο του ν. 4129/2013 (Α΄52) Κώδικα Νόμων για το Ελεγκτικό Συνέδριο, όπως η παρ. αυτή ισχύει μετά την τροποποίησή της με το άρθρο 41 παρ. 2 του ν.4489/2017 (Α΄ 140), στην Ολομέλεια του Δικαστηρίου, το ζήτημα της αντίθεσης ή μη της εν λόγω διάταξης προς στο άρθρο 98 παρ. 1 εδ. α΄ του Συντάγματος, καθώς και της συμφωνίας της ή μη με τις διατάξεις της Οδηγίας 2014/24/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 26ης Φεβρουαρίου 2014, όπως αυτή ενσωματώθηκε στο εθνικό δίκαιο με το ν. 4412/2016 (Α΄ 147, διορθ. σφαλμ. Α΄ 200), η δε απόφανση επί των ζητημάτων τούτων επηρεάζει την έκβαση και της κρινόμενης υπόθεσης, εισηγούμαι να αναβληθεί η οριστική κρίση του Τμήματος ως προς την ανάκληση ή μη της 143/2017 πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Τμήμα τούτο, μέχρις ότου εκδοθούν τα Πρακτικά της Ολομέλειας του Δικαστηρίου επί των ανωτέρω παραπεμφθέντων σε αυτήν ζητημάτων.


ΕΣ/ΤΜ.4/14/2018

Παροχή υπηρεσιών επιβλέψεως λειτουργίας και συντηρήσεως των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων: ζητείται παραδεκτώς η ανάκληση της 68/2017 πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο IV Περαιτέρω, με τις υπό κρίση αιτήσεις ζητείται η ανάκληση της προσβαλλόμενης πράξης λόγω συνδρομής συγγνωστής πλάνης στα αρμόδια όργανα του Νοσοκομείου, με την αιτιολογία ότι η επίμαχη διαδικασία διεξήχθη χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων. Τέλος, με το, συνημμένο στην κρινόμενη αίτηση του Νοσοκομείου, 47687/13.11.2017 έγγραφο της Υποδιεύθυνσης Οικονομικού αυτού, επισημαίνεται το ενδεχόμενο υπαγωγής της κρινόμενης περίπτωσης στη νομιμοποιητική διάταξη της παραγράφου 3 περ. β΄ του άρθρου 96 του ν. 4486/2017 (Α΄115/7.8.2017). Ενόψει δε της παραπομπής ήδη από το Τμήμα στην Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με τα Πρακτικά της 20ηςΣυν./14.11.2017 (Θέμα Α΄), του ζητήματος της αντίθεσης της ανωτέρω διάταξης της παραγράφου 3 περ.  β΄ του άρθρου 96 του ν. 4486/2017 στο προς το Σύνταγμα και την Οδηγία 2014/24/ΕΕ, προκειμένου να εκφέρει την κρίση της επ’ αυτού, σύμφωνα με το άρθρο 32 παρ. 6 του κυρωθέντος με το άρθρο πρώτο του ν. 4129/2013 (Α΄52) Κώδικα Νόμων για το Ελεγκτικό Συνέδριο, όπως η παρ. αυτή ισχύει μετά την τροποποίησή της με το άρθρο 41 παρ. 2 του ν. 4489/2017 (Α΄ 140), το Τμήμα, με τα προαναφερθέντα Πρακτικά ανέβαλε την έκδοση οριστικής πράξης, προκειμένου να προηγηθεί η κρίση της Ολομέλειας επί του ως άνω ζητήματος. Ήδη, με τα Πρακτικά της 2ηςΓεν.Συν./7.3.2018 (Θέμα Α΄) της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου κρίθηκε, μεταξύ άλλων, ότι η εν λόγω νομιμοποιητική διάταξη αντίκειται στις διατάξεις του άρθρου 98 παρ. 1 εδ. α΄ και γ΄ του Συντάγματος (και κατά περίπτωση του εδ. β΄), καθώς και στις συνταγματικές αρχές του Κράτους Δικαίου, της νομιμότητας της δράσης της Διοίκησης, της χρηστής και διαφανούς διαχείρισης του δημόσιου χρήματος και της δημοσιονομικής βιωσιμότητας και, ως εκ τούτου, δεν δύναται να τύχει εφαρμογής στην κρινόμενη περίπτωση. Περαιτέρω, το Τμήμα κρίνει, ότι, κατά παραδοχή του ως άνω λόγου της αίτησης του Νοσοκομείου -δοθέντος ότι ο οικείος λόγος περί συγγνωστής πλάνης απαραδέκτως προβάλλεται από τον Γεώργιο Κατσαμπίρη- τα αρμόδια όργανα αυτού συγγνωστώς και άνευ πρόθεσης καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων, υπέλαβαν ότι νομίμως μπορούσαν να προβούν στη διεξαγωγή της ανωτέρω επίμαχης διαγωνιστικής διαδικασίας προς κάλυψη των αναγκών του Νοσοκομείου, διατυπώνοντας, κατά τον ανωτέρω τρόπο, το σχετικό όρο της οικείας διακήρυξης, δοθέντος ότι ο προϋπολογισμός για τις επίμαχες υπηρεσίες δεν επαρκούσε για χρονική διάρκεια ενός ολόκληρου έτους, σε συνδυασμό με την προβαλλόμενη ανεπάρκεια προσωπικού. Επομένως, η κρινόμενη αίτηση  του «Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου ...... ......» πρέπει να γίνει δεκτή λόγω συγγνωστής πλάνης και να ανακληθεί η 68/2017 πράξη του Κλιμακίου.   


ΕΣ/ΠΡΑΚΤΙΚΑ/ΤΜ.4/3η/2018/ΘΕΜΑ Γ΄

Υπηρεσίες φύλαξης.(..) ζητείται παραδεκτώς η ανάκληση της 80/2017 πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο IV Τμήμα, με την οποία κρίθηκε μη θεωρητέο το 5, οικονομικού έτους 2017, χρηματικό ένταλμα πληρωμής του Γενικού Νοσοκομείου ... «...», που αφορά στην καταβολή ποσού 16.336,67 ευρώ στην αιτούσα, ως αμοιβή της για την παροχή υπηρεσιών φύλαξης – ασφάλειας των χώρων του Νοσοκομείου κατά το χρονικό διάστημα από 25.8.2016 έως 24.9.2016, δυνάμει της 72/9.8.2016 σύμβασης. Το Κλιμάκιο Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο παρόν Τμήμα, ήχθη στην απορριπτική της θεώρησης του ανωτέρω χρηματικού εντάλματος κρίση με την αιτιολογία ότι: α) Το Γενικό Νοσοκομείο ... «...» αποδέχθηκε την οικονομική προσφορά της αιτούσας εταιρείας, παρόλο που αυτή εμφανιζόταν εξ αντικειμένου ως υπερβολικά χαμηλή, κατά παράβαση τόσο των διατάξεων του άρθρου 68 παρ. 1 του ν. 3863/2010, όσο και σχετικού όρου της διακήρυξης. ...Περαιτέρω, όμως ενόψει της, κατά τα ανωτέρω, επίκλησης από την αιτούσα της ως άνω διάταξης του άρθρου 96 παρ. 3 περ. β΄ του ν. 4486/2017 και δοθέντος ότι, κατά τα γνωστά στο Δικαστήριο, το παρόν Τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με τα Πρακτικά της 20η/14.11.2017 Συνεδρίασής του (Θέμα Α΄) έχει παραπέμψει, σύμφωνα με το άρθρο 32 παρ. 6 του κυρωθέντος με το άρθρο πρώτο του ν. 4129/2013 (Α΄52) Κώδικα Νόμων για το Ελεγκτικό Συνέδριο, όπως η παράγραφος αυτή ισχύει μετά την τροποποίησή της με το άρθρο 41 παρ. 2 του ν.4489/2017 (Α΄ 140), στην Ολομέλεια του Δικαστηρίου, το ζήτημα της αντίθεσης ή μη της εν λόγω διάταξης προς στο άρθρο 98 παρ. 1 εδ. α΄ του Συντάγματος, καθώς και της συμφωνίας της ή μη με τις διατάξεις της Οδηγίας 2014/24/ΕΕ....Το Τμήμα, ύστερα από συζήτηση μεταξύ των μελών του, δέχθηκε ομοφώνως την εισήγηση της Παρέδρου ..και αναβάλλει την έκδοση οριστικής κρίσης επί της υπόθεσης, μέχρι να εκδοθούν τα Πρακτικά της Ολομέλειας του Δικαστηρίου επί των ανωτέρω παραπεμφθέντων σε αυτήν ζητημάτων.


11168/2017

Εφαρμογή του Ν. 4369/2016 (ΦΕΚ Α’ 33) – ΜΕΡΟΣ Β’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (αρ. 14-21) στον ΕΟΤ, όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του άρ. 36 του Ν. 4489/2017 (ΦΕΚ 140/Α/21-09-2017).(ΑΔΑ:ΨΣΖΤ469ΗΙΖ-7ΓΗ)


ΝΣΚ/257/2019

Εάν είναι νόμιμη η καταβολή αναδρομικών διαφορών τακτικών αποδοχών λόγω κατάταξης σε ανώτερη κατηγορία των πρώην δημοτικών αστυνομικών του ΥΠ.ΕΣ., στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων της παρ. 3 του άρθρου 99 του ν. 4483/2017, καθώς και ποιος είναι ο χρόνος που ανατρέχει η αναδρομική καταβολή αυτών.Η διάταξη της παραγράφου 3 του άρθρου 99 του ν. 4483/2017 είναι αντισυνταγματική, διότι αντίκειται στις διατάξεις των άρθρων 4 παρ. 1 και 5 παρ. 1 του Συντάγματος (ομόφ.), σε κάθε περίπτωση δε, και ανεξαρτήτως της αντισυνταγματικότητάς της ή μη, η ισχύς της διάταξης αρχίζει από το χρόνο δημοσίευσης του νόμου, στις 31.7.2017 (πλειοψ.). Παραπομπή στην Ολομέλεια του ΝΣΚ του ζητήματος της συνταγματικότητας της διάταξης.


ΕΣ/ΠΡΑΚΤΙΚΑ-ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/4Η/2020

Αντίθεση της διάταξης του άρθρου 25 του ν. 4354/2015, όπως η παρ.13 αυτού προστέθηκε με το άρθρο 44 του ν. 4569/2018, στα άρθρα 4 παρ. 1 και 4 και 5 παρ. 1 του Συντάγματος. (...) Κατόπιν τούτων, επί του μείζονος σπουδαιότητος νομικού ζητήματος που παραπέμφθηκε στην Ολομέλεια με τα πρακτικά της 6ης/6.11.2019 Συνεδρίασης του I Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, έχουμε τη γνώμη ότι οι διατάξεις των άρθρων 44 του ν. 4569/2018 και 63 του ν. 4587/2018, με τις οποίες προστέθηκε παράγραφος 13 στο άρθρο 25 του ν. 4354/2015, αντίκεινται, κατά τα προεκτεθέντα, στις διατάξεις των άρθρων 4 παρ. 1,4, 5 παρ. 1, 25 παρ. 1 και 103 παρ. 7 του Συντάγματος.


ΕΣ/ΠΡΑΚΤΙΚΑ/ΤΜ.4/3η/2018/ΘΕΜΑ Α΄

Υπηρεσίες φύλαξης.(..) Με την κρινόμενη αίτηση ζητείται παραδεκτώς η ανάκληση της 136/2017 πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Τμήμα τούτο, με την οποία κρίθηκε ότι δεν πρέπει να θεωρηθεί το 393, οικονομικού έτους 2017, χρηματικό ένταλμα πληρωμής του αιτούντος, συνολικού ποσού 20.375,76 ευρώ, που αφορά στην αμοιβή της εταιρείας «...» για την παροχή υπηρεσιών φύλαξης-ασφάλειας των χώρων του ... ,(..)Στην κρίση αυτή ήχθη το Κλιμάκιο με την αιτιολογία ότι: α) Δεδομένου του εξ αντικειμένου υπερβολικά χαμηλού εργολαβικού κέρδους και διοικητικού κόστους της προσφοράς της ως άνω εταιρείας,  ο ..., κατά παράβαση των διατάξεων των άρθρων 88 παρ. 1 του ν. 4412/2016 και 68 παρ. 1 του ν. 3863/2000, παρέλειψε να καλέσει αυτήν προκειμένου να διευκρινίσει τα ανωτέρω στοιχεία της προσφοράς της και να αποδείξει ότι τα υπολογισθέντα ποσά εργολαβικού κέρδους και διοικητικού κόστους ήταν εύλογα,(..)β)  ..., η απασχόληση από την ως άνω εταιρεία, κατά την εκτέλεση της σύμβασης, εργαζομένων άνω των 25 ετών, συνιστά ανεπίτρεπτη ουσιώδη τροποποίηση αυτής, διότι η εκ των υστέρων αύξηση του μισθολογικού κόστους μετέβαλε την οικονομική ισορροπία της, εκμηδενίζοντας το υπολογισθέν στην προσφορά ποσό εργολαβικού κέρδους και δημιουργώντας αρνητικό οικονομικό ισοζύγιο στη σύμβαση.(..)Ήδη, με την κρινόμενη αίτηση ανάκλησης ζητείται η ανάκληση της ως άνω πράξης, καθώς προβάλλεται, κατ’ επίκληση της διάταξης του άρθρου 96 παρ. 3 περ. β΄ του ν. 4486/2017, ότι η επίμαχη δαπάνη έχει νομιμοποιηθεί. (..) Ενόψει δε της, κατά τα ανωτέρω, επίκλησης, από το αιτούν της ως άνω διάταξης του άρθρου 96 παρ. 3 περ. β΄ του ν. 4486/2017 και δοθέντος ότι, κατά τα γνωστά στο Τμήμα, με τα Πρακτικά της 20ης/14.11.2017 Συνεδρίασής του (Θέμα A΄) έχει παραπεμφθεί, σύμφωνα με το άρθρο 32 παρ. 6 του κυρωθέντος με το άρθρο πρώτο του ν. 4129/2013 (Α΄52) Κώδικα Νόμων για το Ελεγκτικό Συνέδριο, όπως η παρ. αυτή ισχύει μετά την τροποποίησή της με το άρθρο 41 παρ. 2 του ν.4489/2017 (Α΄ 140), στην Ολομέλεια του Δικαστηρίου, το ζήτημα της αντίθεσης ή μη της εν λόγω διάταξης προς το άρθρο 98 παρ. 1 εδ. α΄ του Συντάγματος καθώς και της συμφωνίας της ή μη με τις διατάξεις της Οδηγίας 2014/24/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 26ης Φεβρουαρίου 2014, όπως αυτή ενσωματώθηκε στο εθνικό δίκαιο με τον ν. 4412/2016....η δε απόφανση επί των ζητημάτων τούτων επηρεάζει την έκβαση και της κρινόμενης υπόθεσης, εισηγούμαι να αναβληθεί η οριστική κρίση του Τμήματος ως προς την ανάκληση ή μη της 136/2017 πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Τμήμα τούτο, μέχρις ότου εκδοθούν τα Πρακτικά της Ολομέλειας του Δικαστηρίου επί των ανωτέρω παραπεμφθέντων σε αυτήν ζητημάτων.


ΝΣΚ/395/2013

Απουσίες κατά τις συνεδριάσεις της Ολομέλειας της Βουλής βουλευτών, που έχουν κριθεί προσωρινά κρατούμενοι στο πλαίσιο κυρίας ανακρίσεως για τα εγκλήματα της συγκρότησης εγκληματικής οργάνωσης, ένταξης και διεύθυνσης αυτής (άρθρο 187 παρ.1 και 3 Π.Κ.), κατά τον χρόνο της προσωρινής κράτησης – Αδικαιολόγητη ή μη απουσία κατά την έννοια του άρθρου 63 παρ.3 του Συντάγματος.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ανεξαρτήτως της ομόφωνης γνώμης αναφορικά με την καταφατική απάντηση στο τεθέν ερώτημα, λόγω της μείζονος σπουδαιότητας του νομικού ζητήματος της ερμηνείας της διάταξης της παρ.3 του άρθρου 63 του Συντάγματος, το Τμήμα αποφάσισε ομοφώνως την παραπομπή του ερωτήματος στην Ολομέλεια του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.


ΕΣ/ΠΡΑΚΤΙΚΑ/ΤΜ.4/4η/2018/ΘΕΜΑ Β

Παροχή υπηρεσιών εστίασης .(..) ζητείται παραδεκτώς η ανάκληση της 100/2017 πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο IV Τμήμα του Δικαστηρίου τούτου, με την οποία κρίθηκε μη θεωρητέο το 55, οικονομικού έτους 2017, χρηματικό ένταλμα πληρωμής του αιτούντος που αφορά στην καταβολή ποσού 25.598,15 ευρώ στην εταιρεία …AE, ως αμοιβή της για την παροχή υπηρεσιών εστίασης...  Ήχθη δε στην ανωτέρω κρίση το Κλιμάκιο, με την αιτιολογία ότι μη νομίμως το Νοσοκομείο προέβη στην ανάθεση των επίμαχων υπηρεσιών με την εξαιρετική διαδικασία της διαπραγμάτευσης, διότι η σε ετήσια βάση δαπάνη του για την κάλυψη των συγκεκριμένων αναγκών υπερβαίνει τα νόμιμα όρια προσφυγής σε εξαιρετικές διαδικασίες ανάθεσης, ενώ από τα στοιχεία του φακέλου δεν προκύπτει, ούτε το Νοσοκομείο αποδεικνύει, συνδρομή λόγων επείγοντος, οφειλομένων σε απρόβλεπτες περιστάσεις, οι οποίοι κατέστησαν αδύνατη τη διενέργεια νόμιμης διαγωνιστικής διαδικασίας. Με τα δεδομένα αυτά και ενόψει της παραπομπής ήδη από το παρόν Τμήμα στην Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με τα Πρακτικά της 20ηςΣυν./14.11.2017 (Θέμα Α΄), του ζητήματος της αντίθεσης της ανωτέρω διάταξης της παραγράφου 3 περ.  β΄ του άρθρου 96 του ν. 4486/2017 στο άρθρο 98 παρ. 1 εδ. α΄ του Συντάγματος και στις διατάξεις της οδηγίας 2014/24/ΕΕ, προκειμένου να εκφέρει την κρίση της επ’ αυτού, ..... εισηγούμαι ότι πρέπει να αναβληθεί η έκδοση οριστικής πράξης, προκειμένου να προηγηθεί η κρίση της Ολομέλειας επί του ως άνω ζητήματος, ακολούθως δε το Τμήμα να επιληφθεί εκ νέου της υπό κρίση αίτησης ανάκλησης. Το Τμήμα, μετά από σχετική συζήτηση μεταξύ των μελών του, δέχθηκε ομόφωνα την εισήγηση της Παρέδρου..