Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/(ΚΠΕ)ΤΜ.1/311/2018

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2190/1994/Α.14, 2190/1994/Α.18

Καταβολή αποδοχών: Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με τα εκτιθέμενα στις σκέψεις 2 και 3 ανωτέρω, κατά τον βασίμως προβαλλόμενο λόγο μη νομιμότητας της εντελλόμενης δαπάνης, η φερόμενη ως δικαιούχος του χρηματικού εντάλματος δεν υπέβαλε εντός της προθεσμίας στην οποία όφειλε να υποβάλει σε φυσική (έγχαρτη) μορφή την αίτησή της, μετά την ηλεκτρονική υποβολή στο διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, ειδικότερα δε τα δικαιολογητικά προς απόδειξη της ειδικής εμπειρίας που επικαλέστηκε, βάσει της οποίας, μάλιστα, μοριοδοτήθηκε με την αυξημένη βαθμολογία των 17 μορίων ανά μήνα απασχόλησης, για συνολικό διάστημα 20 μηνών. Με τη 41251/21.12.2017 βεβαίωση ότι εργάστηκε από 20.4.2017 έως 19.12.2017 στο Δήμο ...... προφανώς αποδεικνύεται ειδική εμπειρία που αντιστοιχεί σε μικρότερο χρονικό διάστημα (8 μήνες, βάσει των οποίων μπορούσε να μοριοδοτηθεί με 136 μόρια από το κριτήριο της εμπειρίας). Επομένως, η πρόσληψή της στερείται νομίμου ερείσματος και, ως εκ τούτου, είναι μη νόμιμη η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δαπάνη. Εξάλλου, ενόψει του σκοπού που εξυπηρετεί ο συνταγματικά κατοχυρωμένος προληπτικός έλεγχος των δαπανών από το Ελεγκτικό Συνέδριο, ήτοι να αποτρέπεται η διενέργεια μη νόμιμων δαπανών, οι προβαλλόμενοι με το έγγραφο επανυποβολής ισχυρισμοί του Δήμου ......, σχετικά με τη δεσμευτικότητα των προσωρινών πινά......ν κατάταξης των υποψηφίων και την οριοθέτηση του ελέγχου των δικαιολογητικών μόνο από το ΑΣΕΠ, ως προς τη συνδρομή των προϋποθέσεων κατάταξης των υποψηφίων στους προσωρινούς πίνακες σε θέση διοριστέου, προβάλλονται αλυσιτελώς και δεν ασκούν 

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)264/2014

Μη νόμιμη η καταβολή μέρους της αμοιβής από Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης Δήμου, για υπηρεσίες στο ως άνω νομικό πρόσωπο σε εκτέλεση συμβάσεων έργου,  για το λόγο ότι μη νόμιμα καταρτίστηκε η σύμβαση ανάμεσα στο νομικό πρόσωπο και μιας εκ των συμβασιούχων, κατά εσφαλμένη κατάταξη στον προσωρινό πίνακα υποψηφίων του ΑΣΕΠ, αφού ήδη η ίδια στην αίτησή της είχε δηλώσει και από τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ως υποψήφια στη διαγωνιστική διαδικασία προέκυπτε ευθέως, ότι δεν πληρούσε τα κύρια προσόντα, αλλά τα επικουρικά.


ΝΣΚ/83/2017

Κατάταξη υπαλλήλων ΟΤΑ κατόπιν ανακλητικής απόφασης του ΑΣΕΠ.Μετά από την έκδοση της με αριθ. 590/2014 απόφασης με την οποία το ΑΣΕΠ ανακάλεσε τις με αριθ. 536/2-6-2005, 966/18-4-2006, 967/18-4-2006 και 126/7-9-2010 προηγούμενες αποφάσεις του, η Διοίκηση υποχρεούται να προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την κατάργηση από τα αρμόδια όργανα των θέσεων ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που κάλυψαν οι εργαζόμενοι για τους οποίους είχε κριθεί, με τις ανακληθείσες αποφάσεις του ΑΣΕΠ, ότι πληρούσαν τις προϋποθέσεις του άρθρου 11 του π.δ/τος 164/2004 και για την ανάκληση των πράξεων κατάταξης των ως άνω εργαζομένων, εφόσον οι θέσεις αυτές προϋπήρχαν. Η υποχρέωση αυτή απορρέει από τις διατάξεις του άρθρου 11 του π.δ/τος 164/2004, όπως συμπληρώθηκαν με αυτές του άρθρου 1 του ν. 3320/2005 (A΄48), σύμφωνα με τις οποίες η ανάκληση των ανωτέρω αποφάσεων του ΑΣΕΠ αποστέρησε τις αποφάσεις σύστασης των θέσεων και κατάταξης των υπαλλήλων σε αυτές από το νόμιμο έρεισμά τους, με αποτέλεσμα οι τελευταίες να πρέπει αρμοδίως να ανακληθούν υποχρεωτικά (ομόφ.).


ΣτΕ/451/2007

Πρόσληψη προσωπικού στο Δημόσιο και τα νπδδ κατηγορίας ΥΕ. Επί κατάταξης των υποψηφίων σε διαδικασία πλήρωσης θέσεων με σειρά προτεραιότητας, λαμβάνεται υπόψη ο αριθμός των ζώντων τέκνων κατά το χρόνο επίκλησης της ιδιότητας του τέκνου πολύτεκνης οικογένειας εκ μέρους του υποψηφίου. Δεκτές η έφεση και η αίτηση ακύρωσης.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/104/2019

Καταβολή μισθοδοσίας σε υπάλληλο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Κλιμάκιο κρίνει ότι είναι νόμιμη η πρόσληψη της φερόμενης ως δικαιούχου, ... στη θέση της κοινωνικής λειτουργού, μετά τις σχετικές υπεύθυνες δηλώσεις περί μη αποδοχής της οικείας θέσης από τις συνυποψήφιές της που προηγούνταν στον οικείο πίνακα κατάταξης. Εξάλλου, νομίμως δεν κλήθηκε προς πρόσληψη η 2η σε σειρά κατάταξης ...., ανεξαρτήτως του ότι περιελήφθη στον ανασυνταγμένο, σε εκτέλεση της 681/2018 απόφασης του Α.Σ.Ε.Π., πίνακα κατάταξης και βαθμολογίας των υποψηφίων της ειδικότητας Π.Ε./Τ.Ε. Κοινωνικών Λειτουργών. Και τούτο διότι η εν λόγω υποψήφια είχε καταθέσει την από 19.10.2017 υπεύθυνη δήλωσή της, μετά την κατάρτιση του αρχικού, προ της διενέργειας ελέγχου από τον Α.Σ.Ε.Π., πίνακα κατάταξης των υποψηφίων, με την οποία δήλωσε ότι δεν προσέρχεται προς ανάληψη καθηκόντων μέχρι την έκδοση του οριστικού πίνακα από τον Α.Σ.Ε.Π., δυνατότητα, ωστόσο, που δεν προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 21 του ν. 2190/1994, βάσει των οποίων διενεργήθηκε η ελεγχόμενη διαδικασία πρόσληψης. Επομένως, νομίμως ο Δήμος ... θεώρησε την εν λόγω υπεύθυνη δήλωση ως δήλωση περί μη αποδοχής της οικείας θέσης, καθόσον στη διαδικασία διενέργειας προσλήψεων βάσει των διατάξεων του άρθρου 21 του ν. 2190/1994 δεν περιλαμβάνεται στάδιο έκδοσης προσωρινών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων και οριστικών πινάκων διοριστέων, όπως προβλέπεται ρητά στις διαδικασίες πρόσληψης τακτικού προσωπικού (άρθρα 17 και 18 του ν. 2190/1994). Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη είναι νόμιμη, πλην όμως αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί λόγω λήξης του οικονομικού έτους 2018 τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/275/2017

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ. (..) Με τα δεδομένα αυτά μη νομίμως προσλήφθηκε ο ανωτέρω στη θέση ΠΕ Οικονομολόγου της Δ.Ε.Υ.Α. ..., αφού κατά την κατάταξή του προσμετρήθηκαν 315 μονάδες εμπειρίας με αποτέλεσμα να του αποδοθεί μεγαλύτερη βαθμολογία και να καταταγεί πρώτος στον ανωτέρω πίνακα.(..) Ειδικότερα, από τα δικαιολογητικά που ο ίδιος προσκόμισε προκύπτει ότι μόνο 11 από τους μήνες εμπειρίας του έχουν διανυθεί σε συναφές με την προς πλήρωση θέση αντικείμενο, όπως απαιτεί η οικεία προκήρυξη, αφού η λοιπή προϋπηρεσία του έχει διανυθεί ως υπάλληλος γενικών καθηκόντων και ως πωλητής, εμπειρία που δεν είναι συναφής με το αντικείμενο της θέσης ΠΕ Οικονομολόγου. Κατ’ ακολουθία, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.


82084/Ε1/2023

Πρόσκληση για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 3 του άρθρου 62 του ν.4589/2019 (Α΄ 13), υποψηφίων κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ60/61, ΠΕ70/71, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.06, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01, ΠΕ89.02, ΠΕ91.01, ΤΕ01.19 και ΤΕ16 , εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ (Γ΄1618/2023 και Γ΄ 1845/2023) των αριθμ. 3ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 20/2022), 4ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 18/2022) και Προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π..ΑΔΑ: 9ΒΥΧ46ΜΤΛΗ-04Λ


Π.Δ. 17/2022

Προσόντα, προϋποθέσεις, κωλύματα κατάταξης, κατηγορίες υποψηφίων και διαδικασία για την εισαγωγή σπουδαστών στη Σχολή Πυροσβεστών και φοιτητών στη Σχολή Αξιωματικών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας με το σύστημα των εξετάσεων σε πανελλαδικό επίπεδο.


82377/Ε1/2023

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 3 του άρθρου 62 του ν.4589/2019 (Α΄ 13), υποψηφίων κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ60/61, ΠΕ70/71, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.06, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01, ΠΕ89.02, ΠΕ91.01, ΤΕ01.19 και ΤΕ16 , εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ (Γ΄1618/2023 και Γ΄ 1845/2023) των αριθμ. 3ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 20/2022) και 4ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 18/2022) Προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π..ΑΔΑ:9Λ1Ζ46ΜΤΛΗ-ΛΞΖ


ΝΣΚ/34/2015

Υπάλληλοι Πυροσβεστικού Σώματος – Κώλυμα κατάταξης Δοκίμων Πυροσβεστών Γενικών Καθηκόντων, συνεπεία καταδικαστικής αποφάσεως σε έγκλημα που προβλέπεται ρητώς στη διάταξη της παρ.1 του άρθρου 34 του ν.4029/2011.
Η καταδίκη, στα ρητώς και περιοριστικώς αναφερόμενα εγκλήματα του άρθρου 34 του ν. 4029/2011, αποτελεί κώλυμα κατάταξης υποψηφίων Δοκίμων Πυροσβεστών Γενικών Καθηκόντων, ανεξάρτητα από το ύψος των ποινών που τους έχουν επιβληθεί δικαστικά. (ομοφ.)


ΥΠ.ΕΣ/54125/2022

Δυνατότητα πρόσληψης βάσει προσωρινών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων της προκήρυξης 13Κ/2021.