×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/83/2017

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4325/2015, 4250/2014

Κατάταξη υπαλλήλων ΟΤΑ κατόπιν ανακλητικής απόφασης του ΑΣΕΠ.Μετά από την έκδοση της με αριθ. 590/2014 απόφασης με την οποία το ΑΣΕΠ ανακάλεσε τις με αριθ. 536/2-6-2005, 966/18-4-2006, 967/18-4-2006 και 126/7-9-2010 προηγούμενες αποφάσεις του, η Διοίκηση υποχρεούται να προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την κατάργηση από τα αρμόδια όργανα των θέσεων ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που κάλυψαν οι εργαζόμενοι για τους οποίους είχε κριθεί, με τις ανακληθείσες αποφάσεις του ΑΣΕΠ, ότι πληρούσαν τις προϋποθέσεις του άρθρου 11 του π.δ/τος 164/2004 και για την ανάκληση των πράξεων κατάταξης των ως άνω εργαζομένων, εφόσον οι θέσεις αυτές προϋπήρχαν. Η υποχρέωση αυτή απορρέει από τις διατάξεις του άρθρου 11 του π.δ/τος 164/2004, όπως συμπληρώθηκαν με αυτές του άρθρου 1 του ν. 3320/2005 (A΄48), σύμφωνα με τις οποίες η ανάκληση των ανωτέρω αποφάσεων του ΑΣΕΠ αποστέρησε τις αποφάσεις σύστασης των θέσεων και κατάταξης των υπαλλήλων σε αυτές από το νόμιμο έρεισμά τους, με αποτέλεσμα οι τελευταίες να πρέπει αρμοδίως να ανακληθούν υποχρεωτικά (ομόφ.).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/Τ1/25/2006

Μετατροπή των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου φαρμακοποιών - ελεγκτών του Ταμείου Ασφαλίσεως Εμπόρων (ΤΑΕ) σε συμβάσεις αορίστου χρόνου, κατ' εφαρμογή των διατάξεων του αρθ.11 του π.δ.164/2004. Μη νόμιμη, καθόσον δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις του αρθ.1 του ν.3320/2005, αφού δεν υπήρξε σύσταση οργανικών θέσεων και έκδοση πράξης κατάταξης του ανωτέρω προσωπικού σ' αυτές. Συγγνωστή πλάνη.


ΕΣ/Τ1/8η/2006

Οι 395/2005 και 346/2005 αποφάσεις του Μονομελούς Πρωτοδικείου Κεφαλληνίας,είναι ανίσχυρες αφού αυτό στερείται όπως προεκτέθηκε της αρμοδιότητας να κρίνει επί των προϋποθέσεων μετατροπής των συμβάσεων ορισμένου χρόνου και των ανανεώσεων αυτών σε συμβάσεις αορίστου χρόνου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 του π.δ. 164/2004, συνεπώς αυτές (οι αποφάσεις) δεν παράγουν καμία έννομη συνέπεια


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/165/2017

Καταβολή αποδοχών συμβασιουχων καθαριότητας. (..)Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη. Τούτο δε, διότι, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, η διάταξη του άρθρου 16 του ν. 4429/2016, κατ’ επίκληση της οποίας παρατάθηκε η ισχύς των συμβάσεων των φερομένων ως δικαιούχων, αντιβαίνει στις διατάξεις του άρθρου 103 παρ. 7 εδ. α΄ και 8 εδ. α΄ και β΄ του Συντάγματος, καθώς και σε εκείνες της κοινοτικής νομοθεσίας (Οδηγία 1999/70/ΕΚ του Συμβουλίου της 28.6.1999, όπως ενσωματώθηκε στο εθνικό δίκαιο με το π.δ.164/2004) και, ως εκ τούτου, είναι ανίσχυρη και μη εφαρμοστέα. Περαιτέρω, δεν είναι δυνατή η νομιμοποίηση της εντελλόμενης δαπάνης, κατ’ επίκληση της διάταξης του άρθρου 25 του ν. 4456/2017,  δοθέντος ότι, με βάση τα προεκτεθέντα, το μεν, με τη διάταξη αυτή, παραβιάζεται ο συνταγματικά κατοχυρωμένος, στο άρθρο 98 παρ. 1 εδ. α΄ του Συντάγματος, προληπτικός έλεγχος των δαπανών, το δε η εν λόγω διάταξη έρχεται ευθέως σε αντίθεση προς εκείνες του άρθρου 7 του π.δ/τος 164/2004.(Συγγνωστή πλάνη)


ΝΣΚ/195/2018

Εάν αποτελεί κώλυμα για τη μετατροπή σύμβασης εργασίας σε αορίστου χρόνου σε θέση βοηθητικού ή ανειδίκευτου προσωπικού, κατά τις διατάξεις του π.δ/τος 164/2004, η προηγούμενη ποινική καταδίκη σε φυλάκιση με αναστολή.Συντρεχουσών και των λοιπών νόμιμων προϋποθέσεων, δεν αποτελεί κώλυμα για τη μετατροπή σύμβασης από ορισμένου σε αορίστου χρόνου, κατά τις διατάξεις του π.δ/τος 164/2004, σε θέση βοηθητικού ή ανειδίκευτου προσωπικού, η προηγούμενη ποινική καταδίκη σε φυλάκιση με αναστολή, δεδομένου ότι, όταν το προσωπικό αυτό κλήθηκε να προσκομίσει τα δικαιολογητικά για τη μετατροπή της σύμβασής του σε ΙΔΑΧ, είχε ήδη παρέλθει επιτυχώς ο χρόνος της χορηγηθείσας αναστολής. (ομόφ.)


ΕΣ/ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/22/2006

Η μετατροπή των συμβάσεων ορισμένου χρόνου εργαζομένων σε Δήμο σε συμβάσεις αορίστου χρόνου σύμφωνα με το π.δ.164/2004 δεν αποτελεί αντικείμενο αναγνωριστικής αγωγής απο τα πολιτικά δικαστήρια διότι κατά το Σύνταγμα όργανο κρίσης συνδριμής των προυποθέσεων είναι το ΑΣΕΠ


ΝΣΚ/147/2005

Ε.Ο.Τ. – Συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (οκτάμηνης διάρκειας) – Διαδοχικές συμβάσεις – Διαδικασία Α.Σ.Ε.Π.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Αρχικές συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, οκτάμηνης διάρκειας, θεωρούνται, σύμφωνα με το ΠΔ 164/2004, αυτές που καταρτίζονται το πρώτον υπό την ισχύ του Π.Δ/τος αυτού. Συνεπώς, οι συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου, οκτάμηνης διάρκειας, που θα καταρτισθούν από τον Ε.Ο.Τ., σύμφωνα με το έγγραφο του ερωτήματος, με τους ίδιους εργαζόμενους με την ίδια ή παρεμφερή ειδικότητα και με τους ίδιους ή παρεμφερείς όρους εργασίας, είναι οι πρώτες που θα καταρτισθούν υπό το καθεστώς του ΠΔ 164/2004 και αυτές θεωρούνται ως αρχικές συμβάσεις, για τη σύναψη των οποίων δεν απαιτείται να παρέλθει τρίμηνο χρονικό διάστημα από τη λήξη των προηγούμενων συμβάσεων, που είχαν καταρτισθεί πριν από την ισχύ του Π.Δ/τος αυτού. Για την κατάρτιση των συμβάσεων αυτών θα πρέπει να τηρηθεί η διαδικασία του Α.Σ.Ε.Π., που προβλέπεται από το Ν 2190/1994.


ΝΣΚ/430/2005

Υπαγωγή γιατρών ελεγκτών στις διατάξεις του άρθρου 11 του ΠΔ 164/2004.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μη νομίμως έκρινε το Υπηρεσιακό Συμβούλιο ότι οι γιατροί του ΥΠΕΘΟ συνδέονται με το Δημόσιο με σχέση δημοσίου δικαίου και κατά συνέπεια δεν καταλαμβάνονται εξ αυτού του λόγου από τις διατάξεις του άρθρου 11 του ΠΔ 164/2004. Το αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο δύναται και πρέπει να ανακαλέσει το υπ’ αριθ. 1/27-1-2005 πρακτικό του, ως προς αυτό το θέμα, και να επανεξετάσει τις από 15-9-2004 εμπρόθεσμες αιτήσεις των γιατρών ελεγκτών του Υπουργείου σύμφωνα με τις νομικές ερμηνείες που εδόθησαν με την υπ’ αριθ. 508/2004 γνωμοδότηση του Ν.Σ.Κ., διαβιβάζοντας περαιτέρω την κρίση του στο Α.Σ.Ε.Π. προκειμένου να αποφανθεί.


ΝΣΚ/53/2013

Δυνατότητα ή μη κατάταξης συμβασιούχου σε θέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στη Γενική Γραμματεία Πολιτισμού, σε συμμόρφωση της υπ’ αριθμ.1385/24-11-2005 απόφασης του Ε΄ Τμήματος του Α.Σ.Ε.Π.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Διοίκηση οφείλει να κατατάξει σύμφωνα με το άρθρο 11 του ΠΔ.164/2004 το συμβασιούχο υπάλληλο σε κενή οργανική θέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ή εάν δεν υπάρχει κενή οργανική θέση να συστήσει οργανική θέση, κατ’ άρθρο 1 του Ν.3320/2005, και να εκδοθεί από τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης απόφαση κατανομής. (ομοφ.)


ΝΣΚ/82/2007

Νομιμότητα συστάσεως θέσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου από τους Ο.Τ.Α. και τα Νομικά τους Πρόσωπα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Είναι νόμιμη η σύσταση θέσεων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου από το Δήμο Νίκαιας και τα εποπτευόμενα από αυτόν Ν.Π.Δ.Δ., προς κατάταξη εργαζομένων, που πληρούν τις προϋποθέσεις του άρθρου 11 του ΠΔ 164/2004.


ΝΣΚ/271/2006

Πρόσληψη μεταπτυχιακών φοιτητών. Απαγορευτικές ρυθμίσεις των διατάξεων του Π.Δ/τος 164/2004.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Μεταπτυχιακοί φοιτητές (Μ.Φ.) Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) – Πρόσληψη αυτών σύμφωνα με το άρθρο 13 παρ.1 Ν 1268/1982 όπως ισχύει για να επικουρούν τα μέλη Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) – Δεν εμπίπτει στις απαγορευτικές ρυθμίσεις του ΠΔ 164/2004 ως προσωρινή και εκπαιδευτικού χαρακτήρα, καλύπτουσα ανάγκες Π.Μ.Σ. συγκεκριμένης χρονικής περιόδου.