ΕΣ/ΤΜ.6/640/2016
Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου
Προμήθεια και Εγκατάσταση Εξοπλισμού: Ζητείται η ανάκληση της 2/2016 πράξης της Αναπληρώτριας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό. Κατόπιν αυτών, το Τμήμα κρίνει ότι πρέπει να γίνουν δεκτές οι συνεξεταζόμενες αιτήσεις, να επιστραφεί το κατατεθέν παράβολο στην αιτούσα ..... ΑΕ, να ανακληθεί η 2/2016 πράξη της Αναπληρώτριας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό ..... και να επιτραπεί η υπογραφή του υποβληθέντος για έλεγχο σχεδίου σύμβασης μεταξύ των ως άνω αιτούντων, με αντικείμενο την «Προμήθεια και Εγκατάσταση Εξοπλισμού Παιδικών Χαρών Δήμου .....», συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 337.364,40 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Ανακαλεί τη 2/2016 πράξη της Αναπληρώτριας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕΣ/Τμ.6/486/2017
«Προμήθεια Αγωνιστικού και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού Ηλεκτρονικού Συστήματος Χρονομέτρησης για το Κολυμβητήριο Αλεξανδρούπολης.Επιδιώκεται η ανάκληση της 2/2017 Πράξης της Αναπληρώτριας Επιτρόπου της Υπηρεσίας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.(...)Ενόψει των στοιχείων αυτών, το Τμήμα κρίνει ότι, στο μέτρο που αποδεικνύεται ανέφικτη η ανεύρεση περαιτέρω συγκριτικών τιμών για όμοια υλικά, δεν απαιτείται περαιτέρω αιτιολόγηση του συμφέροντος χαρακτήρα της προσφερθείσας τιμής και, επομένως, νομίμως κατακυρώθηκε το αποτέλεσμα του διαγωνισμού στη μοναδική παραδεκτώς συμμετέχουσα στο διαγωνισμό εταιρεία. Γενομένου δε δεκτού του λόγου αυτού, και μη διαπιστωθείσας άλλης πλημμέλειας από την Αναπληρώτρια Επίτροπο, παρέλκει η εξέταση των λοιπών λόγων ανάκλησης.
ΕΣ/ΤΜ.6/740/2019
ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:Επιδιώκεται η ανάκληση της 29/2019 Πράξης της Αναπληρώτριας Επιτρόπου της Υπηρεσίας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο νομό…...Με τα δεδομένα αυτά η μη αναφορά στο δικαίωμα προαίρεσης (βασικού στοιχείου για το καθορισμό της προϋπολογιζόμενης δαπάνης-άρθρο 6 του ν.4412/2016) κατά την ανάρτηση της προκήρυξης στο ΚΗΜΔΗΣ, (τρίτο στάδιο δημοσίευσης κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 38 του ν.4412/2016) καθιστά τον όρο αυτό μη νόμιμο. Εξάλλου, μολονότι ρητώς προβλέπεται ότι σε περίπτωση αναντιστοιχίας των στοιχείων που αναρτώνται στο ΚΗΜΔΗΣ και εκείνων που περιέχονται στο κείμενο της διακήρυξης κατισχύουν τα τελευταία, στην προκειμένη περίπτωση δεν προκύπτει ότι η αιτούσα ανταποκρίθηκε στην εκ του νόμου υποχρέωση για αμελλητί διόρθωση των εσφαλμένων μεταδιδόμενων στοιχείων. Τέλος, δεν αρκεί η τυχόν ορθή καταχώριση του στοιχείου της προϋπολογιζόμενης συμβατικής δαπάνης κατά το στάδιο του πρωτογενούς αιτήματος, δηλαδή της απόφασης ανάληψης – δέσμευσης της οικείας πίστωσης, καθόσον, όπως συνάγεται από τις προεκτεθείσες διατάξεις του άρθρου 38 του ν. 4412/2016, η καταχώριση των επιμέρους στοιχείων της παρ. 4 απαιτείται για κάθε ένα από τα αναφερόμενα στην παρ. 3 στάδια). Μετά την απάλειψη του δικαιώματος προαίρεσης, καθόσον ο όρος αυτός δεν είναι νόμιμος αφού δεν έχει περιβληθεί των απαιτούμενων διατυπώσεων δημοσιότητας, ο προϋπολογισμός του ελεγχόμενου έργου ανερχόμενος στο ποσό των 198.190,00 ευρώ είναι κάτω του ορίου για την υποχρεωτική δημοσίευση της διακήρυξης στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συνακόλουθα το Τμήμα κρίνει ότι η αίτηση ανάκλησης πρέπει να γίνει δεκτή, να ανακληθεί η προσβαλλόμενη 29/2019 πράξη της Αναπληρώτριας Επιτρόπου της Υπηρεσίας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο νομό ...... και να κριθεί ότι δεν κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος σχεδίου σύμβασης με τον αναδειχθέντα ανάδοχο …Ε., υπό τον όρο απάλειψης του κρίσιμου όρου περί δικαιώματος προαίρεσης, που κατά τα ανωτέρω κρίθηκε ως μη νόμιμος, από το άρθρο 4 παρ. 2 του υποβληθέντος σχεδίου σύμβασης.Ανακαλεί την 29/2019 πράξη της Αναπληρώτριας Επιτρόπου της Υπηρεσίας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο νομό
ΕΣ/ΤΜ.6/822/2019
Ανάθεση προμήθειας...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα προς όσα εκτέθηκαν στη σκέψη ΙΙ της παρούσας, το Τμήμα κρίνει ότι, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα με την κρινόμενη αίτηση ανάκλησης, εφόσον η 56/21.11.2018 απόφαση κατακύρωσης του διαγωνισμού του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσοκομείου κοινοποιήθηκε στους προσωρινούς αναδόχους πριν από τη διενέργεια του προσυμβατικού ελέγχου νομιμότητας από το Ελεγκτικό Συνέδριο, οι σχετικές συμβάσεις δεν θεωρούνται εκ μόνης της κοινοποίησης αυτής συναφθείσες και συνεπώς, ο Επίτροπος του Ελεγκτικού Συνεδρίου είναι κατά χρόνον αρμόδιος να προβεί στον έλεγχο των συμβάσεων αυτών. Κατόπιν των ανωτέρω, η Αναπληρώτρια Επίτροπος της 1ης Υπηρεσίας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό ... έσφαλε κρίνοντας ότι πρέπει να απόσχει του προσυμβατικού ελέγχου νομιμότητας και ο οικείος φάκελος πρέπει να αναπεμφθεί στην ως άνω Υπηρεσία, προκειμένου να διενεργηθεί ο επιβαλλόμενος έλεγχος νομιμότητας της διαδικασίας ανάθεσης και των οικείων σχεδίων συμβάσεων, ώστε να μην στερηθεί το αιτούν Νοσοκομείο τον πρώτο βαθμό κρίσης της υπόθεσης.Για τους λόγους αυτούς Δέχεται την υπό κρίση αίτηση ανάκλησης. Ανακαλεί την 8/2019 Πράξη της Αναπληρώτριας Επιτρόπου της 1ης Υπηρεσίας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό ...
ΕΣ/ΤΜ.6/1274/2016
Προμήθεια υγρών καυσίμων :Κατά συνέπεια, σύμφωνα με όσα προηγουμένως κρίθηκαν και έγιναν δεκτά, η κρινόμενη αίτηση και η υπέρ αυτής ασκηθείσα παρέμβαση πρέπει να γίνουν δεκτές, να απορριφθεί η παρέμβαση της εταιρείας με την επωνυμία «.........», να ανακληθεί η 5/2016 πράξη του Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό ........ κατά το μέρος που με αυτήν κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή των υποβληθέντων προς έλεγχο δύο σχεδίων συμβάσεων μεταξύ του Δήμου ........ και της εταιρείας «…….» για την προμήθεια υγρών καυσίμων για την κάλυψη των αναγκών του Δήμου ........, των δημοτικών ενοτήτων αυτού και της κοινωφελούς επιχείρησης του Δήμου ........ (Κ.Ε.ΔΗ.Ζ.) και να υπογραφούν τα εν λόγω σχέδια.Ανακαλεί εν μέρει την 5/2016 πράξης του Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό….., κατά τα ειδικότερον αναφερόμενα στο σκεπτικό
ΕΣ/ΤΜ.7/39/2016
ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟΣ:Αίτηση αναστολής εκτέλεσης: α) της 3/2015 πράξης της Αναπληρώτριας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό …και β) κάθε άλλης συναφούς πράξης ή παράλειψης της Διοίκησης.(...)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η ένδικη αίτηση πρέπει να γίνει δεκτή και να ανασταλεί, ως προς τον αιτούντα, η εκτέλεση της ανωτέρω καταλογιστικής πράξης, μέχρι να εκδοθεί οριστική απόφαση επί της ασκηθείσας κατ’ αυτής έφεσης ή μέχρι την κατάργηση της ανοιγείσας με την έφεση αυτή δίκης. Περαιτέρω, πρέπει να διαταχθεί η επιστροφή του κατατεθέντος παραβόλου στον αιτούντα (άρθρο 51 παρ. 2 του π.δ. 1225/1981, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 83 παρ. 2 του ν. 4055/2012, Α΄ 55). Τέλος, κατ’ εκτίμηση των περιστάσεων, το Δικαστήριο κρίνει ότι πρέπει να απαλλαγούν οι καθ’ ων η αίτηση Ελληνικό Δημόσιο και Δήμος ... από την καταβολή της δικαστικής δαπάνης του αιτούντος (άρθρο 275 παράγραφος 1 εδάφιο τελευταίο του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας [ν. 2717/1999], σε συνδυασμό με το άρθρο 123 του π.δ. 1225/1981, όπως αυτό αντικαταστάθηκε με το άρθρο 12 παράγραφος 2 του ν. 3472/2006, βλ. Ε.Σ. VII Tμ. 965, 968, 971-974, 981, 4184/2015 κ.ά.)(...)Αναστέλλει, ως προς τον αιτούντα, την εκτέλεση της 3/2015 πράξης της αναπληρώτριας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό ....., μέχρι την έκδοση οριστικής απόφασης επί της ασκηθείσας κατά της ως άνω πράξης έφεσης ή μέχρι την κατάργηση της με την έφεση ανοιγείσας δίκης.
ΕΣ/ΤΜ.ΜΕΙΖ/ΕΠΤΑΜ/747/2018
Προμήθεια κάδων απορριμμάτων.ζητείται η αναθεώρηση της 299/2018 απόφασης του VI Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την οποία απορρίφθηκε, ως εκπροθέσμως ασκηθείσα, αίτηση αυτού περί ανάκλησης της 9/2017 πράξης της Αναπληρώτριας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό ...Με την πληττόμενη απόφαση του VI Τμήματος η ως άνω αίτηση απορρίφθηκε ως εκπροθέσμως ασκηθείσα, με την αιτιολογία ότι υποβλήθηκε και περιήλθε στην αρμόδια Γραμματεία μετά την πάροδο της οριζόμενης στο νόμο δεκαπενθήμερης προθεσμίας. Ωστόσο, λαμβανομένου υπόψη ότι, ...., η ως άνω αίτηση δεν διαβιβάστηκε από το τελευταίο αμελλητί στη Γραμματεία τού ...αρμοδίου Γραφείου Καταθέσεων και Πρωτοκόλλου, αλλά μετά παρέλευση ένδεκα (11) ημερών, το παρόν Τμήμα κρίνει ότι, υπό τις προεκτεθείσες περιστάσεις, αυτή ασκήθηκε εμπροθέσμως και νομοτύπως. Κατόπιν τούτων, η πληττόμενη απόφαση του VI Τμήματος, με την οποία έγιναν δεκτά τα αντίθετα, πρέπει να αναθεωρηθεί, κατά παραδοχή του σχετικώς προβαλλόμενου λόγου αναθεώρησης, και, ακολούθως, να διακρατηθεί η υπόθεση από το παρόν Τμήμα, προκειμένου τούτο να αποφανθεί επί της βασιμότητας και του ετέρου προβαλλόμενου με την κρινόμενη αίτηση λόγου, με τον οποίο ζητείται από αυτό να αποφανθεί ότι οι διαπιστωθείσες με την 9/2017 πράξη της Αναπληρώτριας Επιτρόπου πλημμέλειες δεν κωλύουν την υπογραφή της ελεγχόμενης σύμβασης.(..)Με τα δεδομένα αυτά και ενόψει των παρατεθεισών στην υπό IV σκέψη και ισχυουσών κατά τον κρίσιμο χρόνο διατάξεων, μετά τη νόμιμη δημοσίευση του πλήρους κειμένου της 6935/26.5.2017 διακήρυξης του ελεγχόμενου διαγωνισμού στο Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ. (Α.Δ.Α.Μ. 17PROC006279861/2.6.2017), η Αναθέτουσα Αρχή δεν υπείχε υποχρέωση πρόσθετης δημοσίευσης και της περίληψης αυτής, ούτε και πρωτογενούς ανάρτησής της στο «πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ», καθόσον τα σχετικά στοιχεία αντλούνται εφεξής αυτομάτως από το Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.(..)Αντιθέτως, μη νομίμως παραλείφθηκε η δημοσίευση περίληψης της διακήρυξης σε τοπικές εφημερίδες, η επίμαχη πλημμέλεια, ωστόσο, παρίσταται εν προκειμένω μη ουσιώδης, όπως βασίμως προβάλλεται από τον αιτούντα, καθόσον δεν επηρέασε αρνητικώς τη δυνατότητα ενημέρωσης των ενδιαφερομένων για τους όρους του διαγωνισμού αφού το πλήρες κείμενο της διακήρυξης είχε νομίμως δημοσιευθεί στο Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ. και, προηγουμένως, στο «πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ», περίληψη δε αυτής είχε δημοσιευθεί και στο Συμπλήρωμα της Επίσημης Εφημερίδας της Ευρωπαϊκής Ένωσης – ούτε και την ανάπτυξη επαρκούς ανταγωνισμού, δοθέντος ότι υπέβαλαν προσφορές τέσσερις (4) εταιρείες. (..)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η υπό κρίση αίτηση αναθεώρησης του Δήμου ... πρέπει να γίνει δεκτή και να αναθεωρηθεί η 299/2018 απόφαση του VI Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Ακολούθως, πρέπει να ανακληθεί η 9/2017 πράξη της Αναπληρώτριας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό ...Αναθεωρεί την 299/2018 απόφαση του VI Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου.Ανακαλεί την 9/2017 πράξη της Αναπληρώτριας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό ....Αποφαίνεται ότι δεν κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος προς έλεγχο σχεδίου σύμβασης
ΕΣ/Τμ.6/3069/2011
Αίτηση ανάκλησης της 14/2011 πράξης της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου (...)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν ανωτέρω ερμηνευτικώς δεκτά (βλ. II), το Τμήμα κρίνει ότι η αρχικώς συναφθείσα στις 12.5.2011 μεταξύ των ως άνω συμβαλλομένων σύμβαση είναι αυτοδικαίως άκυρη, αφού δεν ελέγχθηκε προληπτικά από το Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Συνεπώς, η ελεγχόμενη σύμβαση, μικρότερης προϋπολογισθείσας δαπάνης και με έναρξη ισχύος από τον χρόνο της υπογραφής της, αποτελεί νέα και αυτοτελή σύμβαση σε σχέση με την αρχικώς συναφθείσα και, ως εκ τούτου, υπάγεται ενόψει και του ύψους του προϋπολογισμού της στον προσυμβατικό έλεγχο του αρμόδιου κατά τόπο Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου (πρβλ. απόφαση 2384/2011 VI Τμ.). Κατόπιν τούτου, πρέπει να γίνουν δεκτές οι κρινόμενες αιτήσεις, να ανακληθεί η πράξη της Επιτρόπου της οποίας ζητείται η ανάκληση και να αναπεμφθεί ο φάκελος της υπόθεσης στον Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό ..., ώστε να διενεργηθεί ο προβλεπόμενος έλεγχος νομιμότητας για να μην στερηθούν οι ενδιαφερόμενοι του πρώτου βαθμού κρίσης της υπόθεσης (βλ. Απόφ. 1250/2011 VI Τμήμ. Ε.Σ.).(...)Ανακαλεί την 14/2011 πράξη της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό .
ΕΣ/ΤΜ.6/130/2020
ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:...ζητείται η ανάκληση της 7/2019 Πράξης της Επιτρόπου της Υπηρεσίας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό Καρδίτσας, με την οποία κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος για προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας σχεδίου σύμβασης του έργου «ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ …-…», προϋπολογισμού 233.870,97 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).(....)Εξάλλου, ο ισχυρισμός, με τον οποίο ο αιτών προβάλλει ότι προσκομίστηκαν άμεσα τα έγγραφα και σε έντυπη μορφή, εντός τριών (3) εργασίμων ημερών από την ηλεκτρονική υποβολή τους, που έφεραν γνήσια υπογραφή, και, ως εκ τούτου, δεν προκύπτει αμφισβήτηση γνησιότητας και εγκυρότητας αυτών, με αποτέλεσμα να θεραπεύεται η έλλειψη της ψηφιακής υπογραφής, είναι απορριπτέος ως αβάσιμος, δεδομένου ότι προσκομίζονται σε έντυπη μορφή, σύμφωνα με το άρθρο 4.2 της συγκεκριμένης διακήρυξης, «τα έγγραφα που απαιτείται να προσκομισθούν σε πρωτότυπη μορφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 παρ 2 του ν. 2690/1999 ΄΄Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας΄΄, όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 2 του ν. 4250/2014».Απορρίπτει την αίτηση ανάκλησης του Δήμου … κατά της 7/2019 Πράξης της Επιτρόπου της Υπηρεσίας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό Καρδίτσας.
ΕΣ/ΤΜ.6 (Α΄ ΔΙΑΚΟΠΩΝ) /1353/2017
Παροχή υπηρεσιών συντήρησης και επισκευής των βλαβών και προμήθεια των σχετικών ανταλλακτικών του εξοπλισμού (...) ζητείται, παραδεκτώς, η ανάκληση της 2/2017 πράξης της Επιτρόπου στην Υπηρεσία Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου Μετά από όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, πρέπει να γίνει δεκτή η κρινόμενη αίτηση, καθώς και η υπέρ αυτής ασκηθείσα παρέμβαση, να ανακληθεί η προσβαλλόμενη πράξη, μη συντρέχοντος πλέον, ως εκ τούτου, νόμιμου λόγου που να κωλύει την υπογραφή του υποβληθέντος για προσυμβατικό έλεγχο σχεδίου συμφωνίας-πλαισίου, με την οποία η αιτούσα αναθέτει, για τέσσερα (4) χρόνια από την υπογραφή της, "την παροχή υπηρεσιών συντήρησης και επισκευής των βλαβών του Ανακαλεί την 2/2017 πράξης της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στην Υπηρεσία Επιτρόπου στο Υπουργείο Οικονομικών.
ΕλΣυν.Τμ.6/1756/2016
ΜΕΛΕΤΕΣ:..Κατά συνέπεια, εφόσον εξακολουθούν να υφίστανται οι προεκτεθείσες νομικές πλημμέλειες της ελεγχόμενης διαγωνιστικής διαδικασίας, ήτοι α) δεν είναι νόμιμος ό όρος της διακήρυξης του διαγωνισμού με τον οποίο τίθεται ως προϋπόθεση συμμετοχής η ειδική τεχνική και επαγγελματική ικανότητα να έχει αποκτηθεί μόνο από δημόσιο φορέα, β) μη νομίμως αποκλείστηκε η σύμπραξη «….», χωρίς να κληθεί για διευκρινήσεις, για το λόγο ότι δεν προκύπτει πλήρως από την προσκομισθείσα από 24.11.2010 βεβαίωση καλής εκτέλεσης της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης .. η εκπόνηση και των τριών απαιτούμενων στο άρθρο 20.1 μελετών, σε κάθε δε περίπτωση αρκούσε για την απόδειξη αυτών και η υποβληθείσα υπεύθυνη δήλωση του σχήματος και γ) μη νομίμως αποκλείστηκε η σύμπραξη «….Α.Ε.», δεδομένου ότι η 90611/22.7.2015 βεβαίωση της Περιφέρειας … αφορά σε μελέτη, η οποία εγκρίθηκε κατά μόλις 2,5 μήνες προγενέστερα της ορισθείσας πενταετίας, η κρινόμενη αίτηση και η υπέρ αυτής ασκηθείσα παρέμβαση, πρέπει να απορριφθούν και η προσβαλλόμενη 6/2016 πράξη της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στην 1η Υπηρεσία Επιτρόπου αυτού στο Νομό …δεν πρέπει να ανακληθεί.. Απορρίπτει την ασκηθείσα παρέμβαση της εταιρείας «….», ενεργουσών αφενός ως σύμπραξη και αφετέρου ατομικώς.Δεν ανακαλεί την 6/2016 πράξη της Επιτρόπου της 1ης Υπηρεσίας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό ….Για τους λόγους αυτούς.Απορρίπτει την αίτηση ανάκλησης της Περιφέρειας … (Περιφερειακή Ενότητα …).