Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/ΤΜ.7/65/2016

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ-ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΑΠΑΝΩΝ:να αποφανθεί επί της αίτησης του Δήμου … με την οποία ζητείται η ανάκληση της 185/2016 πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Τμήμα τούτο.(...)δεν προκύπτει ότι συντρέχουν ειδικοί λόγοι που δικαιολογούν την ανάγκη προσφυγής σε τρίτο(...)Εξάλλου, ο πρώτος λόγος ανάκλησης είναι απορριπτέος ως αλυσιτελώς προβαλλόμενος, καθώς δεν εξηγεί για ποιο λόγο οι συγκεκριμένοι τρεις υπηρετούντες στο αρμόδιο Τμήμα του Δήμου υπάλληλοι, ενόψει της συγκεκριμένης εξειδίκευσης και πρακτικής ενασχόλησής τους, αδυνατούσαν να παράσχουν έστω εν μέρει τις επίμαχες υπηρεσίες, μέρος των οποίων σχετικό με τα στάδια της ανάλυσης και δοκιμής της προς υλοποίηση εφαρμογής αφορά, όπως παραδέχεται και ο ίδιος ο αιτών (...), στην πραγματοποίηση επαφών με τις αρμόδιες υπηρεσίες του και διεκπεραιώθηκε από μη εξειδικευμένους υπαλλήλους της αναδόχου εταιρείας.Απορρίπτει την αίτηση.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/30/2020

Παροχή υπηρεσιών...Με τα δεδομένα αυτά η ελεγχόμενη δαπάνη είναι νόμιμη. Ειδικότερα, οι ανατεθείσες υπηρεσίες δεν εντάσσονται στην επισκευή, συντήρηση και καλή λειτουργία των υδραυλικών έργων ύδρευσης που αποτελούν καθήκοντα του προσωπικού του Δήμου αλλά αποτελούν ειδικό αντικείμενο που έγκειται στον έλεγχο της ποιότητας και ασφάλειας των πηγών από τις οποίες αντλεί την υδροδότησή του ο Δήμος και σε προτάσεις βελτίωσης της υγειονομικής ασφάλειάς τους, διενεργείται δε από εξειδικευμένους επαγγελματίες με γνώσεις των δυνητικών πηγών ρύπανσης και δυνατότητα αναγνώρισής τους στο πεδίο, σε συνδυασμό με γνώση και εμπειρία στην πιθανότητα ρύπανσης ή μόλυνσης των πηγών. Ως εκ τούτου οι υπηρεσίες αυτές νομίμως ανατέθηκαν σε τρίτο. Περαιτέρω, στον προϋπολογισμό της μελέτης προσδιορίζεται ο τρόπος υπολογισμού της τιμής μονάδος, ήτοι του προβλεπόμενου κόστους για την κάθε πηγή ξεχωριστά σε σύνολο εξήντα ενός (61) πηγών, καθόσον συμπληρώνεται από ανάλυση με βάση τις ώρες που απαιτούνται για την επιτόπια καταγραφή των υγειονομικών συνθηκών κάθε πηγής καθώς και η τιμή μονάδας της κάθε ανθρωποώρας.


2222.1-1.2/75162/2019

Έγκριση και αποδοχή του Διεθνούς Κώδικα Εφαρμογής Διαδικασιών Δοκιμής Πυρός (Κώδικας FTP), ο οποίος υιοθετήθηκε την 5 Δεκεμβρίου 1996 με την υπ’ αρίθμ. MSC.61 (67) απόφαση της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (MSC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/304/2019

Δαπάνη για την υλοποίηση συνοδευτικών μέτρων προγράμματος επισιτιστικής βοήθειας..:Με δεδομένα αυτά, ο Δήμος, αναθέτοντας απευθείας στη συνεταιριστική επιχείρηση την εκτέλεση των συνοδευτικών μέτρων του συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος ΕΒΥΣ δεν παραβίασε την αρχή της οικονομικότητας διότι τα δημοτικά Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών που θα μπορούσαν να αναλάβουν την εκτέλεση αυτών των μέτρων, εν προκειμένω αδυνατούσαν λόγω διάθεσης των υποδομών και του προσωπικού τους σε άλλη δράση. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η ελεγχόμενη δαπάνη είναι νόμιμη και το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί.


ΑΕΠΠ/1200/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό ΥCE/21/PR, η οποία αφορά στον Ανοικτό, κάτω των ορίων, Ηλεκτρονικό Δημόσιο Μειοδοτικό Διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου ή αναδόχων για υλικά και υπηρεσίες συντήρησης κτιρίων (CPV: συγκεκριμένοι κωδικοί). Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η εκτέλεση εργασιών συντήρησης κτιρίων που μισθώνει η ΑΜΚΕ Κέντρο Νέων, στα πλαίσια του έργου «Στεγαστικό πρόγραμμα για αιτούντες διεθνή προστασία» με συγκεκριμένο κωδικό MIS. Η προσφυγή ασκήθηκε λόγω της απόρριψης της προσφοράς του προσφεύγοντα, καθώς η Επιτροπή Διαγωνισμού δεν έλαβε υπόψη της τους φακέλους των ηλεκτρονικών προσφορών του, παρά τη σύμφωνη με τις προϋποθέσεις υποβολής.


ΕΑΔΗΣΥ/167/2023

Με την υπό εξέταση προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται να ακυρωθούν, άλλως, τροποποιηθούν συγκεκριμένοι όροι της υπ’ αριθμ. …/2022 διακήρυξης της ..., που εκδόθηκε στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού διαγωνισμού με τίτλο «Υπηρεσίες υλοποίησης και ανάπτυξης ολοκληρωμένων εφαρμογών διεξαγωγής ηλεκτρονικών ανταγωνιστικών διαδικασιών για τις …. (CPV: ….)», συνολικής εκτιμώμενης αξίας 140.000,00€ πλέον ΦΠΑ 24%, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής, που προκύπτει από την οικονομική προσφορά σύμφωνα με το Παράρτημα ΙV της διακήρυξης (συστημικός αριθμός ΕΣΗΔΗΣ: ….). 


ΑΕΠΠ/1674/2020

Στην προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης με ημερομηνία 21-11-2020, η οποία απέρριψε την προσφορά του σε διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για μεταφορές με πλοία. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούμε εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 78.400.124,49 ευρώ και είχε προκηρυχθεί με διακήρυξη που δημοσιεύθηκε στις 21-8-2020. Ο προσφεύγων επικαλείται ότι η απόρριψη της προσφοράς του βασίστηκε σε λάθος αιτιολογία, ιδίως σχετικά με τη μη υποβολή υπεύθυνης δήλωσης για μετασκευές του πλοίου και την επικαιρότητα των στοιχείων δοκιμής ταχύτητας, ζητώντας τη νομιμότητα της διαδικασίας.


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)/264/2016

ΠΡΟΣΥΜΒΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ-ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο άγεται στην κρίση ότι, καθόσον ο       προϋπολογισμός της διακήρυξης του διαγωνισμού που προκηρύχθηκε για την ανάθεση του αποχιονισμού ανερχόταν σε 206.226,00 ευρώ (μη συμπεριλαμβα-νομένου του Φ.Π.Α.) και υπερέβαινε το σχετικώς τασσόμενο όριο, η από 26.2.2016 σύμβαση με το φερόμενο ως δικαιούχο του εντάλματος ανάδοχο έπρεπε, ασχέτως της κήρυξης άγονου του διαγωνισμού για το συγκεκριμένο αντικείμενο και της κατ’ ιδίαν αξίας της, να υποβληθεί, προ της σύναψής της, σε έλεγχο από Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου


ΑΕΠΠ/236/2020

Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης της αναθέτουσας αρχής, η οποία απέρριψε την οικονομική του προσφορά για τη σύμβαση προμήθειας οξυγόνου και αερίων. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια υγρού οξυγόνου (Τμήμα 1) και αερίων (Τμήμα 2) για τις ανάγκες του νοσοκομείου, με προϋπολογισμένη δαπάνη 150.954,87 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η απόρριψη της προσφοράς του δεν είχε επαρκή και σαφή αιτιολογία, καθώς δεν αναφέρονταν οι συγκεκριμένοι όροι της διακήρυξης που παραβιάστηκαν, ούτε οι λεπτομέρειες των προσφορών των συμμετεχόντων.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/17/2016

Προμήθεια καρτών απεριόριστων διαδρομών, για όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς :Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, ο ν. 2685/1999 καταλαμβάνει και τους συμβασιούχους με μίσθωση έργου που απασχολούνται σε ν.π.δ.δ., με συνέπεια, πριν την πραγματοποίηση της μετακίνησης των προσώπων αυτών για υπηρεσιακούς λόγους, να πρέπει, καταρχήν, να προηγείται γραπτή εντολή μετακίνησής τους από το αρμόδιο για τον διορισμό τους όργανο. Ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση, το Κλιμάκιο, λαμβάνοντας υπόψη το αντικείμενο των συμβάσεων μίσθωσης έργου που συνήψαν οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι με το Κ.Υ.Α.Δ.Α., καθώς και την ίδια τη φύση του έργου που ανέλαβαν να εκτελέσουν, και, ειδικότερα, το γεγονός ότι πρέπει εκείνοι να διατρέχουν συνεχώς τους δρόμους της Αθήνας προκειμένου να εντοπίσουν και να καταγράψουν τους ουσιοεξαρτώμενους αστέγους, ώστε να μπορέσουν να τους ενημερώσουν για το επίμαχο πρόγραμμα και να τους παράσχουν ψυχοκοινωνική στήριξη, κρίνει ότι, εν προκειμένω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο ένταλμα δαπάνη είναι νόμιμη. Και τούτο διότι, η προμήθεια των καρτών απεριόριστων διαδρομών στους υπαλλήλους αυτούς είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την εκτέλεση της εν λόγω εργασίας τους, ενώ δεδομένου ότι απαιτείται η συνεχής μετακίνησή τους στους δρόμους του Δήμου ......, δεν είναι εφικτό να εκδίδεται πριν από κάθε μετακίνησή τους γραπτή εντολή μετακίνησης από την Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Κ.Υ.Α.Δ.Α.. Εξάλλου, τόσο από το αντικείμενο της ανατεθείσας σε αυτές εργασίας όσο και από τους καταστατικούς σκοπούς του Κ.Υ.Α.Δ.Α., προκύπτει ότι η εκτέλεση της εργασίας αυτής δεν δύναται να περιορίζεται μόνο στην έδρα του Κ.Υ.Α.Δ.Α., αλλά εκ της φύσεώς της απαιτείται να επεκτείνεται σε όλους τους δρόμους του Δήμου ......, ώστε να είναι εφικτή η λειτουργία του αναληφθέντος από το ως άνω ν.π.δ.δ. προγράμματος. 


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)204/2014

ΠΡΟΣΥΜΒΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:Δαπάνη που αφορά προμήθεια εξοπλισμού για τη λειτουργία δημοτικού σφαγείου, και βαρύνει τον προϋπολογισμό Δήμου, κατ’επίκληση προγραμματικής σύμβασης, η προυπολογιζόμενη δαπάνη της οποίας, υπερβαίνει το ποσό των 500.000,00 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α., θα έπρεπε να υποβληθεί, πριν από τη σύναψή της, σε προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας, από το αρμόδιο Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου (άρθρο 278 του ν. 3852/2010, ΦΕΚ Α΄ 87/2010).Η μη υποβολή της στον έλεγχο αυτό, τη καθιστά άκυρη και δεν επάγεται καμμία έννομη συνέπεια.