×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/ΤΜ.ΜΕΙΖ-ΕΠΤΑΜ.ΣΥΝΘ/3035/2011

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας....ζητείται η αναθεώρηση της 2243/2011 απόφασης του VI Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου...Με αυτά τα δεδομένα και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Τμήμα άγεται στην κρίση ότι η ελεγχόμενη διαγωνιστική διαδικασία πάσχει κατά τις διαπιστωθείσες με την προσβαλλόμενη απόφαση νομικές πλημμέλειες. Δια της αναθεωρητικής αίτησης υποστηρίζεται ότι η μετάθεση των ημερομηνιών υποβολής προσφορών και διεξαγωγής του διαγωνισμού δεν οδήγησε σε παραβίαση των αρχών του ελεύθερου ανταγωνισμού, της ίσης πρόσβασής στις διαδικασίες ανάθεσης δημοσίων συμβάσεων και της δημοσιότητας κατά τη διεξαγωγή του διαγωνισμού. Συγκεκριμένα, εξαιτίας της απρόβλεπτης κατάληψης των χώρων του Πανεπιστημίου από φοιτητές το βράδυ της 11.11.2010, δηλαδή γεγονότος ανωτέρας βίας, δεν κατέστη δυνατή η συνεδρίαση των αρμοδίων οργάνων προκειμένου να αποφασιστεί η μετάθεση των κρίσιμων ημερομηνιών και η δημοσίευση της απόφασης αυτής στον τύπο, δημοσιεύθηκε ωστόσο σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του πανεπιστημίου στις 12.11.2010. Παρά τη λήξη της κατάληψης στις 13.11.2010, το κώλυμα εξακολούθησε έως τις 17 του ίδιου μήνα, ενόψει των εκδηλώσεων για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Στις 18.11.2010, το Πρυτανικό Συμβούλιο συνεδρίασε και έλαβε την απόφαση μετάθεσης των κρίσιμων ημερομηνιών. Πέραν της ανάρτησης σχετικής ανακοίνωσης στην ιστοσελίδα του πανεπιστημίου, είχαν καταβληθεί και άλλες προσπάθειες ενημέρωσης των ενδιαφερομένων, όπως η τοιχοκόλληση στην είσοδο του κτιρίου σχετικής ανακοίνωσης για την αδυναμία παραλαβής προσφορών και τηλεφωνική ενημέρωση ενδιαφερομένων που είχαν ήδη υποβάλει προσφορά. ..Απορρίπτει την αίτηση αναθεώρησης


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/203/2015

ΙΚΑ-ΕΤΑΜ – Αμοιβαία μετάθεση υπαλλήλων διορισμένων σε παραμεθόριο περιοχή, κάνοντας χρήση ευεργετικών διατάξεων του άρθρου 10 παρ.14 του ν. 3051/2002.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν είναι δυνατή η αιτούμενη αμοιβαία μετάθεση των ενδιαφερομένων υπαλλήλων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, οι οποίοι διορίσθηκαν στις παραμεθόριες περιοχές με την υποχρέωση να παραμείνουν για 10 χρόνια στα επιλεγέντα υποκαταστήματα, προ της παρόδου 10ετίας από τον διορισμό τους. (ομοφ.)


ΝΣΚ/46/2019

Εάν υπό το υφιστάμενο νομοθετικό καθεστώς επιτρέπεται η δημοσίευση Δημόσιας Ανακοίνωσης στην ιστοσελίδα της Ε.Λ.Τ.Ε., η οποία θα αναφέρει επιβληθείσες πειθαρχικές κυρώσεις, καθώς και τα ονόματα των Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών τους οποίους αφορούν οι κυρώσεις.(...)Η Επιτροπή Λογιστικής Τυποποίησης & Ελέγχων (Ε.Λ.Τ.Ε.) δύναται να δημοσιοποιήσει πειθαρχικές κυρώσεις και ονόματα πειθαρχικώς τιμωρηθέντων Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών (Ο.Ε.Λ.), μόνον εφόσον κριθεί από τους αποκλειστικώς αρμόδιους προς τούτο, ότι συντρέχουν λόγοι υπέρτερου εννόμου συμφέροντος για τη δημοσίευση αυτή σε σχέση με το δικαίωμα καθενός εκ των ανωτέρω Ο.Ε.Λ., ως υποκειμένου προστασίας των προσωπικών του δεδομένων (ομόφ.).


ΕΑΔΗΣΥ/451/2024

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητεί να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη υπ’ αριθμ. …/2023 και με αριθμ. πρωτ. …/19-12-2023 Διακήρυξη της Αναθέτουσας Αρχής, κατά το μέρος που προσβάλλεται, ήτοι για τα είδη με Α/Α 1,12,13,14,15,16, με την οποία διενεργείται ηλεκτρονικός ανοικτός διαγωνισμός για την «…», ως και κάθε συναφής μεταγενέστερη ή προγενέστερη πράξη ή παράλειψη της Αναθέτουσας Αρχής. Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών, μετά από μετάθεση ημερομηνιών, ορίστηκε η 22/03/2024 ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:00μ.μ., ενώ ημερομηνία διενέργειας του διαγωνισμού ορίστηκε η 29/03/2024, ημέρα Παρασκευή και ώρα 11:00 π.μ.


ΝΣΚ/38/2006

Δικαιούχοι των εσόδων από τα πρόστιμα που εισπράττονται λόγω αυθαίρετης κατάληψης εποικιστικών εκτάσεων.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Τα επιβαλλόμενα κατά το άρθρο 6 του Ν 3147/2003 πρόστιμα λόγω αυθαίρετης κατάληψης εποικιστικών εκτάσεων βεβαιώνονται στο ΚΑΕ 2446 και αποδίδονται κατά 50% στο λογαριασμό στην Αγροτική Τράπεζα «Δημόσιο – Κεφάλαια Δημοσίων Επενδύσεων για χορηγήσεις δανείων και ανέγερση κτιρίων Υπουργείου Γεωργίας, καθώς και για την εκτέλεση προγραμμάτων εποικισμού – αναδασμού» και κατά 50% στην οικεία Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση.


ΝΣΚ/240/2009

ΑΕΙ – Προκήρυξη θέσεων μελών ΔΕΠ στη βαθμίδα του Καθηγητή – Νομιμότητα παράτασης προθεσμίας υποβολής υποψηφιότητας λόγω μη λειτουργίας της Σχολής, κατά την περίοδο των «θερινών διακοπών», διαρκούσης της προθεσμίας αυτής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν υφίστανται «θερινές διακοπές» της εν γένει λειτουργίας του Πανεπιστημίου κατά το διάστημα από 1η Ιουλίου έως 31η Αυγούστου, οι δε «θερινές διακοπές», που αφορούν μόνο το διδακτικό (και όχι το Πανεπιστημιακό) έτος και μόνο το διδακτικό προσωπικό καθώς και τις «συνεδρίαι των σχολών», δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι έχουν σαν αποτέλεσμα την αναστολή των προθεσμιών προς ενέργεια των ενδιαφερομένων διοικουμένων. Η διάταξη του άρθρου 50 παρ. 5 του Ν 1268/1982 δεν δύναται να θεωρηθεί ότι αφορά τους ιδιώτες ενδιαφερόμενους, ειδικά ως προς το ζήτημα υποβολής υποψηφιότητας για κατάληψη θέσης μέλους ΔΕΠ, η προθεσμία για την οποία χαρακτηρίζεται ως αποκλειστική, ενόψει και του ότι η συγκεκριμένη διοικητική διαδικασία, εκ της φύσης της θα πρέπει να διενεργείται με βάση τις αρχές της διαφάνειας, της δημοσιότητας, της ισότητας των διαγωνιζομένων και της αξιοκρατίας, χάριν του δημοσίου συμφέροντος. Δεν παρίσταται νόμιμη η παράταση της προθεσμίας υποβολής υποψηφιότητας κατάληψης θέσης μέλους ΔΕΠ κατ’ επίκληση των «θερινών διακοπών». Σε κάθε περίπτωση η όποια δοθείσα παράταση θα έπρεπε να είχε γνωστοποιηθεί στο κοινό, ώστε να δοθεί η δυνατότητα συμμετοχής σε αυτήν όσο το δυνατόν περισσότερων υποψηφίων.


ΝΣΚ/143/2018

Εάν υφίσταται υποχρέωση ή δυνατότητα δημοσίευσης της ανακοίνωσης προκηρύξεων θέσεων εκλογής μελών Δ.Ε.Π. των Α.Ε.Ι., σε ημερήσια εφημερίδα, που δεν εκδίδεται σε πόλη που εδρεύει σχολή ή Τμήμα του Α.Ε.Ι., αλλά σε άλλη πόλη του ιδίου νομού.Η προκήρυξη θέσεων για την εκλογή ή εξέλιξη μελών Δ.Ε.Π. του Πανεπιστημίου Μακεδονίας ανακοινώνεται μόνο σε εφημερίδες των πόλεων στις οποίες εδρεύει το ΑΕΙ ή Σχολή ή Τμήμα του και, συνεπώς, δεν είναι υποχρεωτική, αλλά ούτε και μπορεί κατά το νόμο να δημοσιεύεται σε ημερήσια νομαρχιακή (περιφερειακή) εφημερίδα, που εκδίδεται σε άλλη πόλη του ίδιου νομού, στην οποία δεν εδρεύει το ΑΕΙ ή Σχολή ή Τμήμα του (ομόφ.).


ΝΣΚ/217/2018

Αν η μετάθεση του χρόνου έναρξης καταβολής μισθώματος, εμπίπτει στην έννοια της αναπροσαρμογής του μισθώματος, κατ’ άρθρο 24 παρ.10 του ν. 4182/2013.Η τροποποιητική μισθωτικής συμβάσεως, σύμβαση για μετάθεση του χρόνου έναρξης καταβολής του μισθώματος, δεν συνιστά μεν περίπτωση αναπροσαρμογής μισθώματος και δεν ρυθμίζεται από το άρθρο 24 παρ.10 του ν. 4182/2013, αλλά η σύμβαση μπορεί να συναφθεί υπό τους όρους των σχετικών διατάξεων του Α.Κ., οπότε εφαρμόζεται αναλογικά η διάταξη της παρ.10 του άρθρου 24 του ν. 4182/2013, καθόσον αφορά στην υποβολή της τροποποιητικής σύμβασης στην αρμόδια Αρχή προς έγκριση. (ομόφ.)


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/132/2018

ΕΡΓΑ. Με τα δεδομένα αυτά η ελεγχόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, διότι δε διενεργήθηκε δημόσια ηλεκτρονική κλήρωση για την επιλογή του αναδόχου. Ενόψει όμως της έκδοσης της ΔΝΣα΄/οικ.68559/Φ.18/19.10.2016 εγκυκλίου του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σύμφωνα με την οποία το άρθρο 15 του π.δ/τος 171/1987 δεν έχει καταργηθεί από το άρθρο 377 παρ. 1 περ. 67 του ν. 4412/2016 και εξακολουθεί να ισχύει για τους ΟΤΑ Α΄ βαθμού, και του γεγονότος ότι η ορθή ερμηνεία των επίμαχων διατάξεων υποδείχθηκε από την Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημόσιων Συμβάσεων, με ανάρτηση στην ιστοσελίδα της σχετικής ανακοίνωσης, μόλις στις 23.10.2017, δηλαδή μετά την υπογραφή της επίμαχης σύμβασης, τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου ... πεπλανημένα πλην συγγνωστά υπέλαβαν ότι μπορούσαν νόμιμα να αναθέσουν απευθείας την εκτέλεση του ελεγχόμενου έργου χωρίς διενέργεια δημόσιας ηλεκτρονικής κλήρωσης.( συγγνωστή πλάνη)


ΝΣΚ/126/2000

Διπλωματικοί υπάλληλοι. Μετάθεση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Ρ.Αντωνακόπουλος, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Φ.Γεωργακόπουλος, Νομικός Σύμβουλος Είναι δυνατή η μετάθεση των διπλωματικών υπαλλήλων και σε τρίτη ή και τέταρτη θέση της εξωτερικής υπηρεσίας, μέχρι τη συμπλήρωση οκταετίας υπό τον όρο ότι συναινούν και η μετάθεση αποβλέπει στο συμφέρον της υπηρεσίας.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/125/2019

Με τα δεδομένα αυτά, η επίμαχη δαπάνη είναι νόμιμη. Ειδικότερα,            με την 1-8/12.5.2016 απόφαση της επιτροπής συμβιβαστικής επίλυσης φορολογικών διαφορών του Δήμου και την 6-314/30.5.2017 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου διαγράφηκε το τέλος κατάληψης κοινόχρηστου χώρου και το σχετικό πρόστιμο που είχε επιβληθεί με την 22181/21.4.2015 απόφαση του Αντιδημάρχου Οικονομικών. Τούτο δε διαφοροποιείται λόγω του ότι στο μεν προοίμιο της τελευταίας απόφασης αναγράφεται πως αυτή εκδόθηκε έχοντας υπόψη τη 1020/5481/6-β διαπιστωτική πράξη κατάληψης κοινόχρηστου χώρου της Ελληνικής Αστυνομίας, ενώ στην 1-8/12.5.2016 απόφαση της επιτροπής συμβιβαστικής επίλυσης φορολογικών διαφορών του Δήμου και στην 6-314/30.5.2017 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου γίνεται λόγος περί διαγραφής του τέλους κατάληψης κοινόχρηστου χώρου και του σχετικού προστίμου που επιβλήθηκαν με βάση τη 1020/5481/6-γ διαπιστωτική πράξη κατάληψης κοινόχρηστου χώρου της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς από το περιεχόμενο των ως άνω διαπιστωτικών πράξεων προκύπτει ότι αμφότερες αφορούν στην ίδια παράβαση, δηλαδή σε αυτήν για την οποία επιβλήθηκαν τέλος χρήσης κοινόχρηστου χώρου και σχετικό πρόστιμο με την 22181/ 21.4.2015 απόφαση του Αντιδημάρχου Οικονομικών. Άλλωστε, η δικαστική προσφυγή, στο δικόγραφο της οποίας σωρεύτηκε αίτημα συμβιβαστικής επίλυσης της διαφοράς, που κατέληξε στην έκδοση της 1-8/12.5.2016 απόφασης της επιτροπής συμβιβαστικής επίλυσης φορολογικών διαφορών του Δήμου και της 6-314/30.5.2017 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου, στρέφεται κατά της 22181/21.4.2015 απόφασης του Αντιδημάρχου Οικονομικών. Εξάλλου, νόμιμα, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, η επιτροπή συμβιβαστικής επίλυσης φορολογικών διαφορών του Δήμου έλαβε υπόψη προσκομισθέν από την εταιρεία τοπογραφικό, δέχτηκε ότι τα τετραγωνικά μέτρα κοινόχρηστων χώρων που αυτή είχε καταλάβει αυθαίρετα ήταν τελικά λιγότερα από αυτά με βάση τα οποία είχε υπολογιστεί αρχικά το πρόστιμο και μείωσε    το ποσό αυτού.