ΕΣ/Τμ1(ΚΠΕ)303/2014
Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, Προσλήψεις: Μη νόμιμη η καταβολή ποσού από Δήμο σε εργαζόμενο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου δίμηνης διάρκειας, ο οποίος προσελήφθη για διάστημα από 4.8. έως 3.10.2014 κατ΄ επίκληση των διατάξεων του άρθρου 206 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινωνικών Υπαλλήλων. Μη νόμιμη η πρόσληψη του ως άνω εργαζομένου, διότι οι ανάγκες που την επέβαλαν, δεν οφείλονταν σε έκτακτα γεγονότα που δεν ήταν δυνατόν να προβλεφθούν κατά την προγραμματισμένη δραστηριότητα του ως άνω Δήμου, αλλά ανάγονται σε πάγιες και διαρκείς ανάγκες που συνδέονται με την έλλειψη τακτικού προσωπικού καθαριότητας.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)119/2015
ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΔΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ:Μη νόμιμη η καταβολή μηνιαίων αποδοχών από Δήμο, σε εργαζόμενους (έκτακτο προσωπικό) αυτού, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου - δίμηνης διάρκειας, που προσελήφθησαν στον Δήμο, κατ’ επίκληση των διατάξεων του άρθρου 206 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων, καθόσον οι ανάγκες που επέβαλαν την πρόσληψή τους δεν οφείλονται σε έκτακτα γεγονότα, που δεν ήταν δυνατό να προβλεφθούν κατά την προγραμματισμένη δραστηριότητα του ως άνω Δήμου, δεδομένου ότι, τόσο οι αυξημένες ανάγκες καθαριότητας λόγω της τουριστικής κίνησης του Δήμου, όσο και η ανάγκη καθαρισμού των ρεμάτων και των κοινοχρήστων χώρων, ώστε να αποφευχθούν οι πλημμύρες του χειμώνα, συνιστούν πάγιες εποχικές ανάγκες του Δήμου και δεν προέκυψαν μόνο την τρέχουσα περίοδο, εξαιτίας κάποιου έκτακτου γεγονότος, το οποίο ο Δήμος δεν μπορούσε να γνωρίζει, ώστε να έχει εντάξει στον προγραμματισμό του την αντιμετώπισή τους
ΕλΣυν.Κλ.1/252/2015
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:Μη νόμιμη η καταβολή ποσού 978,19 ευρώ σε προσωπικό του Δήμου που προσελήφθη με σχέση εργασίας ορισμένου χρόνου δίμηνης διάρκειας, κατ' επίκληση των διατάξεων του άρθρου 206 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων, ως αποδοχές αυτού, για το διάστημα από 28.5.2015 έως 31.5.2015, καθόσον δεν προκύπτει με ειδική, πλήρη και επαρκή αιτιολογία ο κατεπείγων χαρακτήρας των αναγκών για την κάλυψη των οποίων προσελήφθησαν οι φερόμενοι ως δικαιούχοι. Ειδικότερα, από την σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, προκύπτει ότι οι ανωτέρω εκ των καθηκόντων τους καλύπτουν πάγιες ανάγκες του οικείου δήμου, οι οποίες εξυπηρετούνται κατ' αρχήν με μόνιμο προσωπικό, η δε επίκληση της έλλειψης προσωπικού δεν δύναται να δικαιολογήσει την προσφυγή στην ανωτέρω εξαιρετική διαδικασία.(συγγνωστή πλάνη)
ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)30/2015
Μη νόμιμη η καταβολή ποσού σε εργαζόμενο Δήμου, που προσελήφθη με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου δίμηνης διάρκειας, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 206 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων, καθόσον: α) δεν προκύπτει με ειδική, πλήρη και επαρκή αιτιολογία ότι η πρόσληψή του πραγματοποιήθηκε με σκοπό την κάλυψη κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών (άρθρο 206, του ν. 3584/2007, ΦΕΚ Α΄ 143/2007) και β) η Προϊσταμένη της Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου δεν υπογράφει το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα αμφισβητώντας τη νομιμότητά του.
ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)132/2014
ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ι.Δ.Ο.Χ.: Μη νόμιμη η καταβολή δαπάνης πρώτης μισθοδοσίας σε υπαλλήλους, που προσελήφθησαν από Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση με σύμβαση εργασίας ι.δ.ο.χ. δίμηνης διάρκειας, με απόφαση του Προέδρου του Δ.Σ. της επιχείρησης, καθόσον η πρόσληψή τους διενεργήθηκε χωρίς να συντρέχουν οι όροι που τάσσονται, από το άρθρο 206 παρ. 1 του Κώδικα Δημοτικών Υπαλλήλων (ν.3584/2007, ΦΕΚ 143 Α΄), για την προσφυγή στην εξαιρετική αυτή διαδικασία πρόσληψης προσωπικού, δεδομένου ότι δεν αποδεικνύεται από την Επιχείρηση, ότι οι προσλήψεις έγιναν για την αντιμετώπιση κατεπείγουσων εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών, που οφείλονται όλως έκτακτες και απρόβλεπτες περιστάσεις που εκφεύγουν της αναμενόμενης εξέλιξης της προγραμματισμένης λειτουργίας της επιχείρησης. Η φύση των αναγκών αυτών, πρέπει να εξειδικεύεται στην απόφαση του αρμοδίου οργάνου και να αποδεικνύεται και από τα στοιχεία του φακέλου της υπόθεσης.
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/227/2018
ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ σε υπαλλήλους Δήμου:..Με δεδομένα τα ανωτέρω και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η πρόσληψη των φερομένων ως δικαιούχων του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος, κατ’ επίκληση του άρθρου 206 του ν. 3584/2007 δεν είναι νόμιμη, όπως βασίμως προβάλλει ο διαφωνών Επίτροπος. Και τούτο διότι οι ανάγκες που επέβαλαν την πρόσληψή τους δεν οφείλονται σε έκτακτα γεγονότα, που δεν ήταν δυνατό να προβλεφθούν κατά την προγραμματισμένη δραστηριότητα του ως άνω Δήμου. Συγκεκριμένα, οι ανάγκες εκτέλεσης εργασιών πυρασφάλειας, συνιστούν πάγιες εποχικές ανάγκες του Δήμου και δεν προέκυψαν μόνο την τρέχουσα περίοδο, εξαιτίας κάποιου έκτακτου γεγονότος, το οποίο ο Δήμος δεν μπορούσε να γνωρίζει ώστε να έχει εντάξει στον προγραμματισμό του την αντιμετώπισή τους. Οι συγκεκριμένες εργασίες, οι οποίες θα έπρεπε να έχουν εκτελεστεί, σύμφωνα με την προαναφερθείσα 2132/17.3.2017 εγκύκλιο, κατά την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου, ανακύπτουν κάθε έτος (βλ. τις ομοίου περιεχομένου αντίστοιχες εγκυκλίους 2648/8.4.2016 για το προηγούμενο έτος 2016 και 3752/25.5.2018 για το επόμενο έτος 2018) και συνεπώς θα έπρεπε να καλύπτονται είτε από το τακτικό προσωπικό του Δήμου είτε με την πρόσληψη προσωπικού για αντιμετώπιση εποχικών – περιοδικών και πρόσκαιρων αναγκών του άρθρου 205 του ν.3584/2007. Η έλλειψη δε του κατεπείγοντος χαρακτήρα εκτέλεσης των κρίσιμων εργασιών κατά το χρόνο πρόσληψης των φερομένων ως δικαιούχων του χρηματικού εντάλματος καταδεικνύεται από το χρόνο λήψης της σχετικής απόφασης του Δ.Σ. (28.6.2017) του Δήμου ..., με την οποία εγκρίθηκαν οι συγκεκριμένες προσλήψεις, που ελήφθη 2 σχεδόν μήνες μετά την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου καθώς και από το απρόθεσμο υποβολής αιτήσεων πρόσληψης, που είχε ως συνέπεια την αποσύνδεση εκτέλεσης των εργασιών από τη θερινή περίοδο, στην οποία αναφέρεται η ως άνω απόφαση του Δ.Σ., και την πρόσληψη του υπό κρίση προσωπικού μετά τη λήξη της αντιπυρικής περιόδου και κατά το τέλος της φθινοπωρινής περιόδου, όπως βασίμως προβάλλεται από το διαφωνούντα Επίτροπο, χωρίς περαιτέρω ο Δήμος να προβάλει λόγους που συνέβαλαν στην ανατροπή του προγραμματισμού του κατά το έτος 2017.
ΕλΣυν/Κλ.1(ΚΠΕ)179/2015
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:Μη νόμιμη η καταβολή ποσού 1.351,17 ευρώ, από Σύνδεσμο Δήμων σε υπάλληλο, ο οποίος προσελήφθη από το Σύνδεσμο κατ’ επίκληση της διάταξης του άρθρου 206 του ν. 3584/2007 (Α΄ 143) με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου δίμηνης διάρκειας, ως αποδοχών του μηνός Φεβρουαρίου 2015, καθόσον η πρόσληψή στο Σύνδεσμο Δήμων του ανωτέρω χειριστή μηχανημάτων έργου είναι μη νόμιμη, διότι δεν αιτιολογείται με την κρίσιμη απόφαση του Δ.Σ. του Συνδέσμου σαφώς, ειδικώς και επαρκώς η συνδρομή κατεπείγουσας πρόσκαιρης ή εποχικής ανάγκης, η οποία επέβαλε την πρόσληψη έκτακτου προσωπικού για χρονικό διάστημα δύο μηνών, κατ’ επίκληση του άρθρου 206 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων, κατά παρέκκλιση του γενικού κανόνα της πρόσβασης σε θέσεις του Δημοσίου και του ευρύτερου δημοσίου τομέα, κατόπιν σχετικής ανοιχτής διαδικασίας επιλογής, βάσει αντικειμενικών και διαφανών κριτηρίων. Αντιθέτως, από την εν λόγω απόφαση του Δ.Σ. σαφώς προκύπτει ότι η πρόσληψη και απασχόληση χειριστών μηχανημάτων έργου κατέστη αναγκαία για την κάλυψη των αναγκών του Συνδέσμου στον τομέα ταφών και εκταφών του Τμήματος Κοινωνικής Εξυπηρέτησης, οι οποίες έχουν ανακύψει, λόγω της έλλειψης επαρκούς τακτικού προσωπικού αντίστοιχης ειδικότητας, συνεπώς, δε δύνανται να θεωρηθούν εξαιρετικής φύσης, αλλά πάγιες και διαρκείς.(ΣΥΓΓΝΩΣΤΗ ΠΛΑΝΗ)
ΕλΣυν/Κλ.1/134/2015
Πρόσληψη προσωπικού.(...) Μη νόμιμη η δαπάνη καταβολής ποσού 1.621,77 ευρώ σε τέσσερις (4) εργαζόμενες, ειδικότητας Υ.Ε. Καθαριστριών, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (δίμηνης διάρκειας) Κέντρου Κοινωνικής Προστασίας – Αλληλεγγύης και Αθλητισμού Δήμου, οι οποίες προσελήφθησαν κατ’ επίκληση των διατάξεων του άρθρου 206 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων, ως αποδοχές τους, για το μήνα Αύγουστο 2014, καθόσον: α) η πρόσληψη των φερόμενων ως δικαιούχων δεν είναι νόμιμη, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 1 του άρθρου 206 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ., αφού οι ανάγκες για την κάλυψη των οποίων προσελήφθησαν δεν αποδεικνύεται ότι ήταν κατεπείγουσες, εποχικές ή πρόσκαιρες, αλλά πρόκειται για πάγιες και διαρκείς ανάγκες καθαριότητας των Κ.Α.Π.Η., που ανάγονται στη συνήθη και προγραμματισμένη δραστηριότητα του ν.π.δ.δ., σύμφωνα με τις καταστατικές του διατάξεις, β) η σχετική απόφαση του Προέδρου του ν.π.δ.δ., της οποίας η ισχύς εκκινεί από την ανάρτησή της στο πρόγραμμα «Διαύγεια», αναρτήθηκε σε αυτό σε χρόνο μεταγενέστερο της έκδοσής της, καθώς και σύναψης των επίμαχων συμβάσεων και παροχής των υπηρεσιών και γ) μη νομίμως δεν διενεργήθηκαν κρατήσεις για το οικονομικό έτος 2015, δεδομένου ότι η αλλαγή Κ.Α.Ε, προκειμένου να περιληφθεί η εντελλόμενη δαπάνη ως οφειλή προηγούμενου οικονομικού έτους, δεν αναιρεί την υποχρέωση του διατάκτη να διενεργήσει εκ νέου επί αυτής τις προβλεπόμενες κατά νόμο κρατήσεις.
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/253/2019
Καταβολή αποδοχών:..Με δεδομένα τα ανωτέρω και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η πρόσληψη των φερομένων ως δικαιούχων του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος, κατ’ επίκληση του άρθρου 206 του ν. 3584/2007 δεν είναι νόμιμη, όπως βασίμως προβάλλει ο αναπληρωτής Επίτροπος με τον πρώτο λόγο διαφωνίας. Και τούτο διότι οι ανάγκες που επέβαλαν την πρόσληψή τους δεν οφείλονται σε έκτακτα γεγονότα, που δεν ήταν δυνατό να προβλεφθούν κατά την προγραμματισμένη δραστηριότητα του ως άνω Οργανισμού. Συγκεκριμένα, οι ανάγκες εκτέλεσης εργασιών για την προετοιμασία, διεξαγωγή και αποκατάσταση των χώρων του Φεστιβάλ, το οποίο, όπως βεβαιώνεται στο 1306/25.6.2019 έγγραφο επανυποβολής του Οργανισμού, διοργανώνεται ετησίως τα τελευταία 42 έτη, συνιστούν πλέον πάγιες εποχικές ανάγκες αυτού, δεδομένου ότι η διοργάνωση του αποτελεί και τον σκοπό της 3ης Αυτοτελούς Ενότητας Υπηρεσιών του Οργανισμού (βλ. άρθρα 1 και 5 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία «Πολιτιστικός Οργανισμός -Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους ...» του Δήμου ... Ν. ..., Β΄ 2521/2012) και δεν προέκυψαν μόνο την τρέχουσα περίοδο, εξαιτίας κάποιου έκτακτου γεγονότος, το οποίο ο Οργανισμός δεν μπορούσε να γνωρίζει. Πολλώ δε μάλλον πάγιες εποχικές ανάγκες στερούμενες επείγοντος χαρακτήρα αποτελούν οι εργασίες ταξινόμησης του αρχειακού υλικού του Οργανισμού. Τα ανωτέρω δε δεν αναιρούνται από τα αναφερόμενα στην προεκτεθείσα 10/21.2.21019 απόφαση του Δ.Σ. του Οργανισμού, ήτοι την έλλειψη της δυνατότητας ακριβούς προσδιορισμού της προσέλευσης του κοινού και της κατάστασης των χώρων διεξαγωγής αυτού, διότι παρόμοιες παράμετροι συντρέχουν κάθε έτος και, ως εκ τούτου, θα έπρεπε να έχουν ενταχθεί στον προγραμματισμό των προσλήψεων του Οργανισμού. Η έλλειψη δε του κατεπείγοντος χαρακτήρα εκτέλεσης των κρίσιμων εργασιών, κατά το χρόνο πρόσληψης των φερομένων ως δικαιούχων του χρηματικού εντάλματος, καταδεικνύεται από το χρόνο λήψης της σχετικής απόφασης του Δ.Σ. (21.2.21019) του Οργανισμού, με την οποία εγκρίθηκαν οι συγκεκριμένες προσλήψεις. Εξάλλου, η αιτιολογία της προεκτεθείσας απόφασης του Δ.Σ. (10/21.2.21019) του Οργανισμού είναι μη νόμιμη ιδίως κατά το μέρος που αφορά στις εργασίες κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής (υποδοχή φιλοξενουμένων, ταξιθεσία, καθοδήγηση κοινού κ.λπ., παράλληλες δράσεις, συναρμολόγηση και αποσυναρμολόγηση εκθεσιακών περιπτέρων και υλικού αυτών) και αποκατάστασης των χώρων του Φεστιβάλ, καθώς και τις εργασίες που αφορούν στις εκδηλώσεις κατά τους μήνες που έπονται του Φεστιβάλ (θεματικές προβολές τον μήνα Οκτώβριο, επαναπροβολές έως το τέλος του έτους, εκδηλώσεις κατά τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο για την ... κ.λπ.). Τούτο διότι οι επίμαχες συμβάσεις δεν θα βρίσκονται σε ισχύ κατά τα ως άνω χρονικά διαστήματα, δεδομένου ότι λήγουν στις 14.6.2019, ήτοι σε χρονικό σημείο που απέχει 3 μήνες από τον χρόνο διεξαγωγής του Φεστιβάλ, κατά τα ανωτέρω, και πέραν των τριών μηνών από τα εντεύθεν λοιπά δρώμενα (που διεξάγονται Οκτώβριο έως Δεκέμβριο), κατά τα προεκτεθέντα. Τέλος, μη νομίμως εισήχθη το όνομα ενός εκ των φερόμενων ως δικαιούχων του ελεγχόμενου εντάλματος, με ορθή επανάληψη της ανάρτησης της απόφασης πρόσληψης αυτών στο πρόγραμμα Διαύγεια, καθόσον η ορθή επανάληψη αφορά μόνο την διόρθωση τυπικών λαθών και παραλείψεων και όχι την εισαγωγή νέων στοιχείων, κατά τα βασίμως υποστηριζόμενα από τον διαφωνούντα Αναπληρωτή Επίτροπο. Λαμβάνοντας, όμως, υπόψη ότι: 1) με το 1306/25.6.2019 έγγραφο επανυποβολής, ο Οργανισμός προβάλλει ότι οι επίμαχες προσλήψεις, μόλις δίμηνης διάρκειας, ήταν απολύτως αναγκαίες, ένεκα της υποστελέχωσης του Οργανισμού, δεδομένου ότι το υπάρχον προσωπικό αυτού (6 διοικητικοί υπάλληλοι εκ των οποίων οι 3 προσωρινά αποσπασμένοι από το Δήμο ..και ο ένας αποσπασθείς σε βουλευτικό γραφείο), όπως περιγράφεται στην ως άνω απόφαση, αντικειμενικά δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών του Φεστιβάλ, 2) ο Οργανισμός αιτήθηκε εγκαίρως (σχ. η 8/2019 απόφαση του Δ.Σ. του Οργανισμού) την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου έως οκτώ μηνών για την κάλυψη προσκαίρων-παροδικών αναγκών και 3) την αδήριτη ανάγκη περί απρόσκοπτης λειτουργίας του μοναδικού σε εθνικό επίπεδο Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους και την, κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας, αδυναμία αντιμετώπισης των αναφυομένων αναγκών χωρίς την πρόσληψη προσωπικού γενικών καθηκόντων, το Κλιμάκιο κρίνει ότι τα όργανα του Οργανισμού, χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των προεκτεθεισών διατάξεων, υπέλαβαν ότι μπορούσαν νομίμως να προχωρήσουν στην πρόσληψη προσωπικού με συμβάσεις δίμηνης διάρκειας για την αντιμετώπιση εποχιακών και πρόσκαιρων αναγκών. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη δεν είναι νόμιμη, πλην όμως αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί λόγω συγγνωστής πλάνης.
ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)/112/2014
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Νόμιμη η καταβολή αποδοχών σε εργαζόμενους Δήμου που προσελήφθησαν με σχέση εργασίας ι.δ.o.χ., δίμηνης διάρκειας, για υπηρεσίες καθαριότητας, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 206 του ν. 3584/2007, διότι οι επικείμενες της πρόσληψής τους δημοτικές και περιφερειακές εκλογές που αποτέλεσαν και τον κύριο δικαιολογητικό λόγο αυτής, συνιστούν πράγματι έκτακτο και πρόσκαιρο γεγονός, το οποίο κατά τη συνήθη πορεία των πραγμάτων δύναται να προκαλέσει αύξηση της ρύπανσης στο Δήμο, λόγω της διανομής προεκλογικού υλικού από τους υποψηφίους, σε συνδυασμό με την ανάγκη καθαρισμού, πριν και μετά τη διεξαγωγή των εκλογών, όλων ταυτόχρονα των σχολικών συγκροτημάτων του Δήμου που επρόκειτο να χρησιμοποιηθούν ως εκλογικά κέντρα.
ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)85/2015
Μη νόμιμη η καταβολή μηνιαίων αποδοχών σε εργαζομένους Δήμου με σχέση εργασίας ι.δ.ο.χ. δίμηνης διάρκειας, οι οποίοι προσελήφθησαν κατ’ επίκληση της διάταξης του άρθρου 206 του ν. 3584/2007 (ΦΕΚ Α΄ 143/2007), καθόσον η πρόσληψη στο Δήμο των ως άνω εργατών καθαριότητας και οδηγών απορριμματοφόρων είναι μη νόμιμη, διότι δεν αιτιολογείται με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου σαφώς, ειδικώς και επαρκώς η συνδρομή κατεπείγουσας πρόσκαιρης ή εποχικής ανάγκης, η οποία επέβαλε την πρόσληψη έκτακτου προσωπικού για χρονικό διάστημα δύο μηνών, κατ’ επίκληση της ανωτέρω διάταξης, αλλά αντιθέτως η πρόσληψη των ως άνω εργαζομένων έγινε για την κάλυψη αναγκών που προέκυψαν, λόγω της έλλειψης τακτικού προσωπικού στο Δήμο, δηλαδή προκειμένου να ικανοποιηθούν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.