×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΓΓΑΔΔΤ 391/8689/2023

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 5013/2023, 4795/2021

«ν.5013/2023 Μέρος Β’ «Διαχείριση Κινδύνων, προσθήκη Κεφαλαίου Ζ΄ στο Μέρος Α΄ του ν. 4795/2021. Προθεσμία για τη σύσταση και στελέχωση οργάνων διαχείρισης κινδύνων στην Κεντρική Διοίκηση».ΑΔΑ:Ω83Θ46ΜΤΛ6-ΛΕΥ


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

18161/2023

Υπόμνηση εγκυκλίου – Σύσταση και στελέχωση οργάνων διαχείρισης κινδύνων στην Κεντρική Διοίκηση. ΑΔΑ:9ΙΟ246ΜΤΛ6-ΕΤΚ


Α1β/Γ.Π.οικ.59860/2023

Σύσταση Ομάδας Διαχείρισης Κινδύνων στο Υπουργείο Υγείας κατ’ εφαρμογήν των διατάξεων του Κεφαλαίου Ζ’ του Μέρους Α’ του ν. 4795/2021 (Α’ 62), όπως προστέθηκε με το άρθρο 20 του ν. 5013/2023 (Α’ 12).


Α1β/Γ.Π.οικ.35027/2025

Τροποποίηση (2η) της υπό στοιχεία Α1β/Γ.Π.οικ.59860/13.11.2023 απόφασης «Σύσταση Ομάδας Διαχείρισης Κινδύνων στο Υπουργείο Υγείας κατ’ εφαρμογήν των διατάξεων του Κεφαλαίου Ζ’ του Μέρους Α’ του ν. 4795/2021 (Α’ 62), όπως προστέθηκε με το άρθρο 20 του ν. 5013/2023 (Α’ 12)».


Αριθμ. Α1β/Γ.Π.οικ.34602/2024

Τροποποίηση (1η) της υπό στοιχεία Α1β/Γ.Π.οικ.59860/13.11.2023 απόφασης «Σύσταση Ομάδας Διαχείρισης Κινδύνων στο Υπουργείο Υγείας κατ’ εφαρμογήν των διατάξεων του Κεφαλαίου Ζ’ του Μέρους Α’ του ν. 4795/2021 (Α’ 62), όπως προστέθηκε με το άρθρο 20 του ν. 5013/2023 (Α’ 12)».



12991/2024

Σύσταση Αυτοτελούς Γραφείου για την Διαχείριση Κινδύνων του Πανεπιστημίου Κρήτης.


ΔΙΔΔΑ/Φ.30/οικ.4490/2023

Καθορισμός του περιεχομένου και του εύρους κάθε επιπέδου της λειτουργικής ταξινόμησης των δημοσίων πολιτικών καθώς και της μεθοδολογίας κατανομής των αρμοδιοτήτων μεταξύ των επιπέδων διακυβέρνησης του άρθρου 7 του ν. 5013/2023 «Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση, διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα και άλλες διατάξεις» (Α’ 12).


ΓΓΑΔΔΤ 280/6210/2023

Πρόσθετες προϋποθέσεις, υποχρεώσεις και κωλύματα για την ανάθεση παροχής υπηρεσιών σε φυσικό ή νομικό πρόσωπο για την υποστήριξη των Οργάνων Διαχείρισης Κινδύνων, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 22Γ και την παρ. 4 του άρθρου 22Η του ν. 4795/2021.


ΕΣ/ΤΜ.4/213/2020

ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟΙ:ζητείται η ακύρωση: 1) της 396/27.4.2016 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Ενιαίου Ταμείου Ανεξάρτητα Απασχολουμένων, με την οποία καταλογίστηκε σε βάρος: α) του πρώτου των εκκαλούντων, Προέδρου της Αντιπροσωπείας … από 20.8.1998 έως 10.6.1999 και από 18.7.2002 έως 18.9.2003, το συνολικό ποσό του 1.334.312,26 ευρώ, β) του δεύτερου των εκκαλούντων, Γραμματέα της Αντιπροσωπείας … από 15.4.1999 έως 18.9.2003, το συνολικό ποσό του 1.371.875,54 ευρώ, γ) της τρίτης των εκκαλούντων, Ταμία της Αντιπροσωπείας … από 20.8.1998 έως 28.6.2000 και από 27.8.2003 έως 18.9.2003, το συνολικό ποσό των 11.056,72 ευρώ, δ) του τέταρτου των εκκαλούντων, Προέδρου της Αντιπροσωπείας … από 11.6.1999 έως 17.7.2002, το συνολικό ποσό των 43.669,37 ευρώ και ε) του πέμπτου των εκκαλούντων, Ταμία της Αντιπροσωπείας … από 3.12.2001 έως 26.8.2003, το συνολικό ποσό του 1.375.424,99 ευρώ, με την αιτιολογία ότι αποτελούν, έκαστο εξ αυτών, έλλειμμα που αντιστοιχεί στον χρόνο θητείας καθενός των ανωτέρω εκκαλούντων –μετά των προσαυξήσεων εκπροθέσμου καταβολής- το οποίο διαπιστώθηκε στη διαχείριση της Αντιπροσωπείας … του Τ.Σ.Α.Υ. από τον Αύγουστο του έτους 1998 έως και 18.9.2003 και οφειλόταν σε μη απόδοση στο Τ.Σ.Α.Υ. εισπραχθεισών εισφορών ασφαλισμένων του, συνολικού ύψους 530.403,85 ευρώ(....)Επίσης, είναι αδιάφορη για τη νομιμότητα του καταλογισμού η επικαλούμενη άγνοια των διεπουσών τα καθήκοντα των εκκαλούντων διατάξεων, ως μελών της Αντιπροσωπείας του Τ.Σ.Α.Υ. στο Ν. …, διότι όφειλαν αυτοί να έχουν ενημερωθεί περί του αντικειμένου των καθηκόντων τους, δεδομένου και του υψηλού επιστημονικού τους επιπέδου (πρβλ. Ελ.Συν. IV Τμ. 863/2003). Τέλος, ο ισχυρισμός περί καθυστέρησης των αρμοδίων οργάνων του Τ.Σ.Α.Υ. να ασκήσουν έλεγχο στη διαχείριση της Αντιπροσωπείας προβάλλεται αλυσιτελώς, καθότι η ειδική δημοσιολογιστική ευθύνη που, όπως έγινε δεκτό ανωτέρω, υπέχουν οι εκκαλούντες, ως de jure υπόλογοι, είναι αυτοτελής και ανεξάρτητη από τυχόν παραλλήλως βαίνουσες (πειθαρχικές, ποινικές, αστικές) ευθύνες των αρμόδιων οργάνων του Τ.Σ.Α.Υ.(....)Δέχεται εν μέρει την έφεση.Ακυρώνει την 426/30.11.2016 απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Ενιαίου Ταμείου Ανεξάρτητα Απασχολούμενων, κατά το μέρος των επιβληθεισών προσαυξήσεων.Μεταρρυθμίζει την ως άνω απόφαση ως προς τους 1ο, 2ο και 5ο των εκκαλούντων αναφορικά με  το καταλογισθέν ποσό κεφαλαίου.Περιορίζει το καταλογισθέν ποσό κεφαλαίου σε 52.097,87 ευρώ για τον … (1ο εκκαλούντα), σε 53.047,78 ευρώ για τον … (2ο εκκαλούντα) και σε 53.637,55 ευρώ για τον  … (5ο  εκκαλούντα).


ΕΣ/Α' ΕΛΑΣΣΟΝΑ ΟΛΟΜ/1825/2021

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Ζητείται η αναθεώρηση της 916/2021 απόφασης του Εβδόμου Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Mε την απόφαση αυτή απορρίφθηκε η από 12.4.2021 προσφυγή του ήδη προσφεύγοντος Δήμου Χανίων για ανάκληση της 135/2021 πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την οποία κρίθηκε ότι δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου προγραμματικής σύμβασης μεταξύ του ως άνω Δήμου και της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «… Ανώνυμη Εταιρεία (Ο.Τ.Α.)» και τον διακριτικό τίτλο «… Α.Ε. (ΟΤΑ)», με αντικείμενο τη συλλογή και μεταφορά των Αστικών Στερεών Αποβλήτων του Δήμου για δώδεκα μήνες (2021-2022), υπό τον όρο ότι θα εκδοθούν εγκριτικές αποφάσεις των αρμοδίων οργάνων του Δήμου και της εταιρείας για την προσθήκη του αναλογούντος ποσού ΦΠΑ επί του προϋπολογισμού της σύμβασης και ότι θα εκδοθεί σχετική πράξη ανάληψης υποχρέωσης από τον ήδη προσφεύγοντα.(....)Ο στ΄ λόγος της υπό κρίση προσφυγής, με τον οποίο προβάλλεται ότι δεν πρέπει να επιβαρυνθεί η ελεγχόμενη σύμβαση με ΦΠΑ, διότι τούτος θα επιρριφθεί στον Δήμο Χανίων, ο οποίος βαρύνεται ήδη με τον ΦΠΑ των σχετικών εισροών της «… Α.Ε. (ΟΤΑ)», που έχει ενσωματωθεί ως κόστος στον προϋπολογισμό της σύμβασης, είναι απορριπτέος ως αβάσιμος, καθόσον, όπως ορθώς κρίθηκε με την προσβαλλόμενη απόφαση, ο επιρριπτέος εν προκειμένω σε βάρος του προσφεύγοντος ΦΠΑ αφορά στο κόστος της παροχής των υπηρεσιών αποκομιδής των απορριμμάτων και δεν σχετίζεται με το γεγονός ότι, κατά τα προβαλλόμενα, συμπεριλαμβάνεται σε αυτό ο ΦΠΑ των εισροών της εταιρείας, ως μέρος του συμφωνηθέντος τιμήματος. Απορρίπτει την προσφυγή.