Υ4α/152614/2007
Τύπος: Αποφάσεις
Καθορισμός δικαιολογητικών για την πληρωμή δαπανών αναζήτησης, λήψης και μεταφοράς Μοσχεύματος Μυελού των Οστών από μη συγγενή δότη μέσω διεθνών Δεξαμενών, για ασθενείς οικονομικά αδυνάτους και ανασφαλίστους».
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
87678/2006
Καθορισμός δικαιολογητικών για την πληρωμή δαπανών αναζήτησης, λήψης και μεταφοράς Μοσχεύματος Μυελού των Οστών από μη συγγενή δότη μέσω διεθνών Δεξαμενών, για ασθενείς οικονομικά αδυνάτους και ανασφαλίστους.
Υ4α/152614/2007 Άρθρο 6 Καταργούμενες διατάξεις Από την έναρξη ισχύος της παρούσης παύει να ισχύει η Υ4α/οικ. 87678/2006 Υ.Α. «Καθορισμός δικαιολογητικών για την πληρωμή δαπανών αναζήτησης, Λήψης Και μεταφοράς Μοσχεύματος Μυελού των Οστών από μη συγγενή δότη μέσω διεθνών Δεξαμενών, για ασθενείς οικονομικά αδυνάτους και ανασφαλίστους»
Γ2γ/ΓΠ/48773/2019
Καθορισμός τιμοκαταλόγου υπηρεσιών που παρέχει ο Ε.Ο.Μ ή οι εποπτευόμενες από αυτόν Μονάδες κατά τη διαδικασία αναζήτησης, λήψης και μεταφοράς μοσχεύματος αρχέγονων αιμοποιητικών κυττάρων, από τις Διεθνείς Δεξαμενές Αναζήτησης.
Γ2γ/Γ.Π/33512/2020
Καθορισμός τιμοκαταλόγου υπηρεσιών που παρέχει ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων (Ε.Ο.Μ.) ή οι εποπτευόμενες από αυτόν Μονάδες κατά τη διαδικασία αναζήτησης, λήψης και μεταφοράς μοσχεύματος αρχέγονων αιμοποιητικών κυττάρων, από τις Διεθνείς Δεξαμενές Αναζήτησης.
Γ2γ/ΓΠ/81907/2020/2021
Τροποποίηση και συμπλήρωση της υπό στοιχεία Γ2γ/Γ.Π./33512/2020 «Καθορισμός τιμοκαταλόγου υπηρεσιών που παρέχει ο Ε.Ο.Μ ή οι εποπτευόμενες από αυτόν Μονάδες κατά τη διαδικασία αναζήτησης, λήψης και μεταφοράς μοσχεύματος αρχέγονων αιμοποιητικών κυττάρων, από τις Διεθνείς Δεξαμενές Αναζήτησης υπουργικής απόφασης (Β’ 3218).
Γ2γ/Γ.Π.27117/2025
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Γ2γ/ΓΠ/33512/2020 απόφασης του Υφυπουργού Υγείας «Καθορισμός τιμοκαταλόγου υπηρεσιών που παρέχει ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων (Ε.Ο.Μ) ή οι εποπτευόμενες από αυτόν Μονάδες κατά τη διαδικασία αναζήτησης, λήψης και μεταφοράς μοσχεύματος αρχέγονων αιμοποιητικών κυττάρων, από τις Διεθνείς Δεξαμενές Αναζήτησης» (Β’ 3218), όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την υπό στοιχεία Γ2γ/ΓΠ/81907/2020/2021 (Β’ 729) απόφαση.
ΔΕΔ/Θεσ/499/2025
Η απόφαση αφορά την απόρριψη της ενδικοφανούς προσφυγής ενός αγροτικού συνεταιρισμού κατά πράξεων διορθωτικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος και ΦΠΑ για το φορολογικό έτος 2018, καθώς και πράξης επιβολής προστίμου 500€ λόγω μη ανταπόκρισης σε αίτημα της Φορολογικής Διοίκησης. Ο συνεταιρισμός είχε καταλογιστεί με φόρους και πρόστιμα συνολικού ύψους περίπου 16.324€, εξαιτίας της λήψης ενός εικονικού φορολογικού στοιχείου, λόγω ανύπαρκτης συναλλαγής. Η ΔΕΔ απέρριψε τους ισχυρισμούς του, κρίνοντας ότι η εικονικότητα αποδεικνύεται βάσει ευρημάτων ελέγχου, όπως η αδυναμία τεκμηρίωσης της μεταφοράς των αγαθών, οι αποκλίσεις στις ποσότητες μεταξύ τιμολογίου λήψης και τιμολογίου έκδοσης, και τα ζητήματα σχετικά με την πληρωμή του τιμολογίου σε τραπεζικό λογαριασμό στο εξωτερικό που δεν αποδείχθηκε ότι ανήκε στον εκδότη.
ΝΣΚ/246/2012
Χορήγηση άδειας εμπορίας πετρελαιοειδών προϊόντων κατηγορίας Α΄ – Απαιτούμενοι τρόποι σύνδεσης των αποθηκευτικών χώρων επιχείρησης – Εφαρμοστέα διάταξη.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Εφαρμοστέα διάταξη για τη διαπίστωση της συνδρομής των τρόπων της σύνδεσης των αποθηκευτικών χώρων επιχείρησης, προκειμένου να της χορηγηθεί άδεια εμπορίας πετρελαιοειδών προϊόντων κατηγορίας Α΄, είναι αποκλειστικά το άρθρο 6 παρ.5 περιπτ.β’ του Ν. 3054/2002, το οποίο αφορά στη διαθεσιμότητα των αποθηκευτικών χώρων προς πλήρωσή τους και όχι το άρθρο 6 παρ.6 περιπτ.α’ του αυτού νόμου, το οποίο αφορά στη σύνδεση των αποθηκευτικών χώρων, όπως αναφέρονται στην άδεια εμπορίας, ως προϋπόθεση άσκησής της, από την άποψη του εφοδιασμού και της φόρτωσης προς διανομή. Τα βυτιοφόρα οχήματα, που περιλαμβάνονται στη δεύτερη, όχι όμως στην πρώτη από τις ανωτέρω διατάξεις, δεν εξυπηρετούν την ανάγκη άμεσης, εύκολης, ασφαλούς και οικονομικά συμφέρουσας μεταφοράς καυσίμων για την πλήρωση των δεξαμενών, κατά τους σκοπούς του Ν. 3054/2002, ενόψει αφ’ ενός του ελάχιστου όγκου των αποθηκευτικών χώρων (13.000 κυβικά μέτρα για τις άδειες εμπορίας Α΄) και της υποχρέωσης λειτουργικής αξιοποίησής τους, ώστε να μη μένουν κενοί και αφ’ ετέρου της μέγιστης δυνατότητας μεταφοράς των βυτιοφόρων οχημάτων (40 κυβικά μέτρα πλέον 10 κυβικών μέτρων επί ρυμουλκούμενου οχήματος). (ομοφ.)
ΝΣΚ/13/2022
Ερωτάται, αν μπορεί ο e-ΕΦΚΑ να προβεί σε υλοποίηση των προτάσεων που τίθενται με την με αριθμό 6/2020 έκθεση ελέγχου της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, σύμφωνα με την οποία διαπιστώνεται ότι ο e-ΕΦΚΑ αν και γνωρίζει από το 2016 ότι το από 30.10.2000 πιστοποιητικό παρακολούθησης του Μεταπτυχιακού Κύκλου Σπουδών του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων, Β΄ Ευρωπαϊκή Έδρα Jean Monnet, με τίτλο «Ευρωπαϊκή Ένωση και Αναπτυσσόμενες Χώρες» δεν αποτελεί Μεταπτυχιακό Δίπλωμα σε επίπεδο Masters, εν τούτοις δεν φέρεται να προέβη σε ενέργειες για άρση των συνεπειών αναγνώρισής του από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο και χρήσης αυτού από την υπάλληλο Μ.Μ., λαμβανομένου υπόψη ότι έχει ήδη εκδοθεί η με αριθμό 105/2018 Ατομική Γνωμοδότηση του ΝΣΚ η οποία έχει γίνει αποδεκτή από τον Διοικητή του ΕΦΚΑ, με την οποία έγινε μεταξύ άλλων δεκτό, ότι η Διοίκηση δεν έχει υποχρέωση αλλά διακριτική ευχέρεια να ανακαλέσει τις πράξεις της που εκδόθηκαν βάσει του εν λόγω πιστοποιητικού σπουδών.(...)α) Επιβάλλεται στη Διοίκηση να ανακαλέσει δια του αρμόδιου οργάνου της, τις αποφάσεις με αριθ. 223/32η συν./17.6.2004 και 138/18η συν./2.4.2004 του Α΄ Υπηρεσιακού Συμβουλίου υπαλλήλων ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ως μη σύννομες, για το λόγο ότι εκδόθηκαν χωρίς να συντρέχουν οι νόμιμες προς τούτο προϋποθέσεις. Ακολούθως καθίστανται ανακλητέες, από το όργανο που τις εξέδωσε, και όλες οι διοικητικές πράξεις, οι οποίες εκδόθηκαν στη συνέχεια και αφορούσαν τόσο στη χορήγηση του επιδόματος μεταπτυχιακών σπουδών όσο και στη βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη και εξέλιξη των υπαλλήλων, εφόσον δε, συντρέχει περίπτωση, πρέπει να ακολουθήσει τυχόν επανακατάταξή τους στο σωστό μισθολογικό κλιμάκιο. Για τη νομική θεμελίωση της ανάκλησης, η οποία ανάγεται σε χρόνο πέραν της πενταετίας, απαιτείται ειδική αιτιολόγηση με επίκληση λόγων δημοσίου συμφέροντος ή και δόλιας συμπεριφοράς των διοικουμένων εφόσον η τελευταία συντρέχει. Προηγούμενη ακρόαση των υπαλλήλων θα απαιτηθεί μόνο σε περίπτωση συνδρομής δόλου (πλειοψ.). β) Όσον αφορά την αναζήτηση των ως αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών μετά την ανωτέρω ανάκληση, τα οικονομικά αποτελέσματα επέρχονται για το μέλλον και μόνο σε περίπτωση συνδρομής δόλου στο πρόσωπο των διοικουμένων ανατρέχουν στο χρόνο έκδοσης των παράνομων διοικητικών πράξεων (ομόφωνα). Το ερώτημα παραπέμφθηκε στην Ολομέλεια του ΝΣΚ λόγω της αντίθεσής του, ως προς το σκέλος της αναζήτησης ή μη των αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών, προς την 32/2021 Γνωμοδότηση του Γ΄ Τμήματος του ΝΣΚ.
ΕλΣυν/Ε Κλιμ/475/2010
Συμπληρωματική σύμβαση Η επικαλούμενη πολυετής καθυστέρηση εκδίκασης από το Σ.τ.Ε. των αιτήσεων αναστολής και ακύρωσης, που αφορούν στη χρησιμοποίηση των δανειοθαλάμων της περιοχής του Αγίου Αντωνίου, δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι αποτελεί απρόβλεπτη περίσταση για την ανάθεση συμπληρωματικών εργασιών, αφού ο ανάδοχος τελούσε ήδη κατά το χρόνο υποβολής της προσφοράς του σε γνώση της σχετικής δικαστικής διαμάχης, η θετική έκβαση της οποίας δεν ήταν δεδομένη, και ως εκ τούτου, όφειλε να διαθέτει εναλλακτικές προτάσεις ως προς τις πηγές λήψης των απαιτούμενων αδρανών υλικών, ενώ η αλλαγή του τρόπου εκτέλεσης επιμέρους εργασιών, που προέκυψε λόγω της θαλάσσιας μεταφοράς και απόθεσης του αμμοχάλικου από το δανειοθάλα- μο του Λιτόχωρου, δεν δικαιολογεί την καταβολή στον ανάδοχο πρόσθετης αποζημίωσης, πέραν της τιμής των σχετικών άρθρων του τιμολογίου μελέτης, και επομένως, αυτός έπρεπε να έχει διαμορφώσει την οικονομική προσφορά του με βάση τις ειδικές συνθήκες του έργου, κατά τα οριζόμενα στο εν λόγω άρθρο. Οι λοιπές εργασίες είναι νέες, που δεν περιλαμβάνονται στην αρχική μελέτη του έργου και αποσκοπούν στη βελτίωση της ποιότητας του τεχνικού αντικειμένου του ή οφείλονται σε παραλείψεις της μελέτης δημοπράτησης του έργου δεν αποδεικνύεται, σε κάθε περίπτωση, ότι κατέστησαν αναγκαίες λόγω απρόβλεπτων περιστάσεων. Αιτιολογία για τη σύναψη της συμπληρωματικής σύμβασης, κατά την οποία οι εργασίες που περιλαμβάνονται σ' αυτή δεν μπορούν, τεχνικά ή οικονομικά, να διαχωριστούν από την αρχική σύμβαση χωρίς να δημιουργήσουν μείζονα προβλήματα στην ολοκλήρωση και λειτουργία του έργου, δεν αρκεί για να θεωρηθεί νόμιμη η εν λόγω σύμβαση, αφού η προϋπόθεση αυτή πρέπει να συντρέχει σωρευτικά με τις λοιπές προβλεπόμενες στο νόμο προϋποθέσεις για την κατάρτιση συμπληρωματικής σύμβασης εργασιών.