×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΙΚΑ/Ε40/546/2014

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4075/2012

Επισημάνσεις για τον Έλεγχο Δηλωθέντων-Καταβληθέντων (Ε.Δ.Κ.), και το χρόνο ενημέρωσης ασφαλιστικής ιστορίας(ΑΔΑ: ΩΟΑ24691ΩΓ-ΣΔΗ)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΙΚΑ/Ε40/694/2013

ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ. ΘΕΜΑ: «Έλεγχος Δηλωθέντων Καταβληθέντων (Ε.Δ.Κ), χρόνος ενημέρωσης ασφαλιστικής ιστορίας και νέα διαδικασία Κεντρικού Ελέγχου Δηλωθέντων Καταβληθέντων(Κ. Ε.Δ.Κ.) με ταυτόχρονη έκδοση Αυτόματων Κεντρικών Π.Ε.Ε. (Α.Κ. Π.Ε.Ε.) »

Γ36/04/110/2018

«Αντιμετώπιση περιπτώσεων ανακοπής και αναστολής εκτέλεσης κατά της ταμειακής βεβαίωσης μη επιδοθεισών πράξεων από Έλεγχο Δηλωθέντων – Καταβληθέντων (ΕΔΚ) ή καταλογιστικών πράξεων εν γένει με εκκρεμή ένσταση στην ΤΔΕ.»(ΑΔΑ:ΨΜΑΖ465ΧΠΙ-8ΔΥ)


Οικ.23333/8565/2017

Επισημάνσεις όσον αφορά τον έλεγχο νομιμότητας σε συμβάσεις έργων.(ΑΔΑ:7ΦΑΥΟΡ1Κ-Σ90)


516195/2019

Μεταβίβαση αρμοδιότητας έγκρισης συμμετοχής του προσωπικού σε προγράμματα εκπαίδευσης, ενημέρωσης ή επιμόρφωσης – Επιπρόσθετες οδηγίες/Επισημάνσεις σχετικά με την υποβολή αιτήσεων σε πιστοποιημένα προγράμματα επιμόρφωσης του ΙΝ.ΕΠ. και τις αντίστοιχες δαπάνες (ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 22/2019) ΑΔΑ: ΩΙΝ0465ΧΠΙ-ΝΛ9 ​


60454/21280/2018

Επισημάνσεις σχετικά με τον, κατά το άρθρο 225 του ν. 3852/2010, υποχρεωτικό έλεγχο νομιμότητας σε δημόσιες συμβάσεις έργων και δημόσιες συμβάσεις εκπόνησης μελετών και παροχής τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών.(ΑΔΑ:Ω08ΑΟΡ1Κ-Ν9Λ)


8298/Ε3/2025

Υποβολή αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025 και επισημάνσεις σχετικά με τον έλεγχο γνησιότητας δικαιολογητικών στο πλαίσιο υποβολής αιτήσεων παραίτησης. ΑΔΑ:ΨΒ7Ι46ΝΚΠΔ-Ω53


ΝΣΚ/75/2013

α) Νομιμότητα ή μη διορισμού επιστημονικού συνεργάτη ΑΕΙ σε θέση υπαλλήλου του Δημοσίου (το έτος 1981), β) νομιμότητα ή μη κατοχής δεύτερης θέσης από πανεπιστημιακό στο Δημόσιο μετά το ν.1256/1982, γ) προϋποθέσεις καταβολής ασφαλιστικής αποζημίωσης από την Υπηρεσία Πολιτικής Υπηρεσίας (ΥΠΑ) σε ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, δ) περί του καταλογισμού αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών σε μη νομίμως κατέχοντα δεύτερη θέση στο Δημόσιο (βάση και ύψος), ε) αρμόδιο όργανο καταλογισμού (Υπηρεσία ή Ελεγκτικό Συνέδριο), στ) χρόνος παραγραφής της εν στενή εννοία βεβαίωσης, μετά τον καταλογισμό αχρεωστήτως καταβληθέντων αμοιβών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Είναι αντίθετος προς το Σύνταγμα ο διορισμός επιστημονικού συνεργάτη ΑΕΙ και σε θέση υπαλλήλου της ΥΠΑ, β) Μη νόμιμη η κατοχή της δεύτερης θέσης από τον ίδιο, μετά το ν. 1256/1982, λόγω μη λήψης σχετικής άδειας από τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας, γ) Ο ίδιος, δεν δικαιούται οποιωνδήποτε απολαβών και για οποιαδήποτε αιτία από τη θέση του στην ΥΠΑ, δ) Βάση για τον καταλογισμό των αχρεωστήτως καταβληθέντων σ’ αυτόν αμοιβών αποτελούν οι εισπραχθείσες από τη δεύτερη θέση (στην ΥΠΑ), ε) Αρμόδιοι για τον καταλογισμό ο αρμόδιος Υπουργός και το Ελεγκτικό Συνέδριο, το οποίο ενδείκνυται στην προκείμενη περίπτωση να τον αναλάβει, στ) Δεν έχει παραγραφεί το δικαίωμα του Δημοσίου για εν στενή εννοία βεβαίωση, κατ’ άρθρο 86 του ν. 2362/1995, των αχρεωστήτως καταβληθέντων αμοιβών στον ανωτέρω. (ομοφ.)


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/232/2019

Καταβολή αποζημίωσης...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, το Κλιμάκιο κρίνει ότι ο έλεγχος νομιμότητας της δαπάνης που αφορά στην πληρωμή υπερωριακής απασχόλησης δεν δύναται, με βάση τα ανωτέρω δεδομένα, να οδηγήσει σε παρεμπίπτοντα έλεγχο προηγούμενων υπηρεσιακών μεταβολών (παράταση της διάρκειας της σύμβασης εργασίας), δημιουργικών άλλων δαπανών, οι οποίες ήδη πραγματοποιήθηκαν χωρίς να διέλθουν του προληπτικού ελέγχου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, διότι τούτο, μετά την εκταμίευση, θα μετέτρεπε τον προληπτικό έλεγχο σε κατασταλτικό. Ενόψει των ανωτέρω, η κύρια έννομη σχέση παράτασης εργασίας ορισμένου χρόνου των ως άνω εργαζομένων (επικουρικού προσωπικού) δεν υπόκειται πλέον σε προληπτικό αλλά μόνον σε κατασταλτικό έλεγχο, στο πλαίσιο του οποίου και θα εκτιμηθεί καταρχήν τόσο η παρατυπία της μη υποβολής του πρώτου χρηματικού εντάλματος μετά την τελευταία παράταση της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου όσο και η εν γένει νομιμότητα της δαπάνης της παράτασης αυτής (πρβλ. Ολομ. 4682/2013, βλ. ΚΠΕΔ στο VII Τμ. 281/2015). Με βάση αυτά και εφόσον δεν προβάλλεται άλλος λόγος διαφωνίας, με τον οποίο να αμφισβητείται ευθέως η νομιμότητα της εντελλόμενης με το υποβληθέν προς έλεγχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνης, αυτή πρέπει να θεωρηθεί νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής θεωρητέο.Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη είναι νόμιμη και, συνεπώς, αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί, αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος, τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.


ΝΣΚ/172/2000

ΟΤΑ. Χρόνος αναδρομικής εφαρμογής αποφάσεως του ΣτΕ περί διορισμού υπαλλήλου σε ΟΤΑ, δυνατότητας καταβολής αποδοχών και ασφαλιστικής κάλυψης αυτού, για χρόνο που δεν προσέφερε υπηρεσία στον ΟΤΑ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η μετά από απόφαση του ΣτΕ, που απέρριψε σχετική έφεση του Ελλ.Δημοσίου κατ αποφάσεως του Διοικ.Εφετείου Χανίων η οποία έκανε δεκτή αίτηση ακυρώσεως επιτυχόντος υπαλλήλου σε διαγωνισμό για κάλυψη μοναδικής κενής θέσης γραμματέα Κοινότητας, πράξη διορισμού του υπαλλήλου αυτού, ανατρέχει στο χρόνο της λήξης της τρίμηνης προθεσμίας εντός της οποίας όφειλε το αρμόδιο όργανο να διενεργήσει τον έλεγχο νομιμότητας της πράξης του διορίζοντος οργάνου και να την δημοσιεύσει στο ΦΕΚ. Δεν οφείλεται μισθός και ασφαλιστική κάλυψη για τον χρόνο κατά τον οποίο η υπάλληλος αυτή δεν προσέφερε υπηρεσία στον οικείο ΟΤΑ (άρθρο 105 παρ.1 περίπτ.α Ν.1188/81).


Αριθ. Πρωτ. Οίκοθεν 23333/8565/2017

ΘΕΜΑ: Επισημάνσεις όσον αφορά τον υποχρεωτικό έλεγχο νομιμότητας σε συμβάσεις έργων. Διευκρινήσεις αναφορικά με τα άρθρα 98, 103 και 105 του νόμου 4412/2016 (Αποσφράγιση, αξιολόγηση προσφορών, αιτήσεων συμμετοχής στις δημόσιες συμβάσεις έργων, πρόσκληση για υποβολή δικαιολογητικών, κατακύρωση - σύναψη σύμβασης).